Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-06-12-000261-b f650550786b74827bb33936ae715beaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2018 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2018 10:00
Початок аукціону: 03 липня 2018 12:25
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 10:38
Тен Док +.doc
20 червня 2018 10:38
перелік змін.pdf
20 червня 2018 10:38
ДОДАТОК 4 +.doc
12 червня 2018 11:39
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc
12 червня 2018 11:39
ДОДАТОК 5.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 3.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 2.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 1.doc
20 червня 2018 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 10:38
Тен Док +.doc
12 червня 2018 11:39
Тен Док.doc
20 червня 2018 10:38
перелік змін.pdf
20 червня 2018 10:38
ДОДАТОК 4 +.doc
12 червня 2018 11:39
ДОДАТОК 4.doc
12 червня 2018 11:39
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc
12 червня 2018 11:39
ДОДАТОК 5.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 3.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 2.doc
12 червня 2018 11:38
ДОДАТОК 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-12-000261-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:35855519
Дата подання: 15 червня 2018 13:02
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник!
Наша кампанія планує взяти участь в процедурі закупівлі.
Розглянувши тендерну документацію, а саме додаток 4 до неї (Проект договору), нами були виявлені положення, що не в повній мірі відповідають характеру предмету закупівлі та, враховуючи наукомісткість послуг, є надмірно жорсткими, а саме:
- п. 1.4, п.4.1 та пп. 1 п. 12.1 стосовно можливості уникнення оплати наданих послуг в разі відсутності відповідних видатків у затвердженому фінансовому плані підприємства та зменшення Замовником обсягу закупівель є ризиковими для виконавця та не відповідають принципу рівності сторін договору;
- розділ 2 та п 6.3.5 (гарантійні умови) не відповідає характеру предмету закупівлі. Критерієм якості в даному випадку виступає погодження документації Регістром судноплавства України, отримавши яке послуги мають вважатися наданими належної якості. Гарантійний строк також є надмірним та не відповідає звичаєвому щодо такого виду послуг;
- розділ 4 (порядок оплати) пропонуємо переглянути стосовно передбачення додаткових проміжних платежів, що б дозволило виконавцю уникнути залежності від строків розгляду документів Регістром та Замовником та надмірного фінансового навантаження;
- розділ 5 додатково на нашу думку доцільно передбачити строки розгляду документації Замовником та її доопрацювання виконавцем;
- розділ 7 вимагає перегляду в частині передбачення конкретної відповідальності замовника за порушення грошових зобов’язань (принцип рівності сторін договору) та штрафних санкцій, що прямо не передбачені законодавством.
Враховуючи вищевикладене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2018 10:12
Шановний Учаснику, наступним повідомляємо, що Ваші зауваження до проекту договору, що є Додатком 4 тендерної документації уважно розглянуті. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Документи

19 червня 2018 10:12
відповідь вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2018 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ" 1 600 000,00
UAH
1 592 000,00
UAH
Документи
Приватне підприємство «ЄЛЕНСАН» 1 598 700,00
UAH
1 598 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 12:28
Приказ, решение.pdf
20 червня 2018 12:28
Паспорт Міщенко В.В..pdf

Публічні документи

30 червня 2018 14:07
Лист-гарантія.pdf
30 червня 2018 13:58
Проект договору.pdf
30 червня 2018 13:58
Лист-гарантія.pdf
30 червня 2018 13:57
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ"

Приватне підприємство «ЄЛЕНСАН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ"
#35855519
Переможець 1 592 000,00
UAH
13 липня 2018 13:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2018 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ"
#35855519
1 592 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
30 липня 2018 08:57
№89-В-ІЗФ-18 від 30.07.2018.pdf укладений
30 липня 2018 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 592 000,00
UAH