Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-06-12-000261-b ● f650550786b74827bb33936ae715beaf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Друченко Ігор +380674886562 izmailampu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2018 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 03 липня 2018 12:25 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з проектування (створення робочої документації) будівництва несамохідної наливної баржі для зберігання палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 10:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 10:38 |
Тен Док +.doc | |
20 червня 2018 10:38 |
перелік змін.pdf | |
20 червня 2018 10:38 |
ДОДАТОК 4 +.doc | |
12 червня 2018 11:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc | |
12 червня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 5.doc | |
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 3.doc | |
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 2.doc | |
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 1.doc |
20 червня 2018 10:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2018 10:38 |
Тен Док +.doc
|
|||
20 червня 2018 10:38 |
перелік змін.pdf
|
|||
20 червня 2018 10:38 |
ДОДАТОК 4 +.doc
|
|||
12 червня 2018 11:39 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення.doc
|
|||
12 червня 2018 11:39 |
ДОДАТОК 5.doc
|
|||
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
12 червня 2018 11:38 |
ДОДАТОК 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-12-000261-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:35855519
Дата подання: 15 червня 2018 13:02
Внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник!
Наша кампанія планує взяти участь в процедурі закупівлі.
Розглянувши тендерну документацію, а саме додаток 4 до неї (Проект договору), нами були виявлені положення, що не в повній мірі відповідають характеру предмету закупівлі та, враховуючи наукомісткість послуг, є надмірно жорсткими, а саме:
- п. 1.4, п.4.1 та пп. 1 п. 12.1 стосовно можливості уникнення оплати наданих послуг в разі відсутності відповідних видатків у затвердженому фінансовому плані підприємства та зменшення Замовником обсягу закупівель є ризиковими для виконавця та не відповідають принципу рівності сторін договору;
- розділ 2 та п 6.3.5 (гарантійні умови) не відповідає характеру предмету закупівлі. Критерієм якості в даному випадку виступає погодження документації Регістром судноплавства України, отримавши яке послуги мають вважатися наданими належної якості. Гарантійний строк також є надмірним та не відповідає звичаєвому щодо такого виду послуг;
- розділ 4 (порядок оплати) пропонуємо переглянути стосовно передбачення додаткових проміжних платежів, що б дозволило виконавцю уникнути залежності від строків розгляду документів Регістром та Замовником та надмірного фінансового навантаження;
- розділ 5 додатково на нашу думку доцільно передбачити строки розгляду документації Замовником та її доопрацювання виконавцем;
- розділ 7 вимагає перегляду в частині передбачення конкретної відповідальності замовника за порушення грошових зобов’язань (принцип рівності сторін договору) та штрафних санкцій, що прямо не передбачені законодавством.
Враховуючи вищевикладене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні.
Розгорнути
Згорнути
Наша кампанія планує взяти участь в процедурі закупівлі.
Розглянувши тендерну документацію, а саме додаток 4 до неї (Проект договору), нами були виявлені положення, що не в повній мірі відповідають характеру предмету закупівлі та, враховуючи наукомісткість послуг, є надмірно жорсткими, а саме:
- п. 1.4, п.4.1 та пп. 1 п. 12.1 стосовно можливості уникнення оплати наданих послуг в разі відсутності відповідних видатків у затвердженому фінансовому плані підприємства та зменшення Замовником обсягу закупівель є ризиковими для виконавця та не відповідають принципу рівності сторін договору;
- розділ 2 та п 6.3.5 (гарантійні умови) не відповідає характеру предмету закупівлі. Критерієм якості в даному випадку виступає погодження документації Регістром судноплавства України, отримавши яке послуги мають вважатися наданими належної якості. Гарантійний строк також є надмірним та не відповідає звичаєвому щодо такого виду послуг;
- розділ 4 (порядок оплати) пропонуємо переглянути стосовно передбачення додаткових проміжних платежів, що б дозволило виконавцю уникнути залежності від строків розгляду документів Регістром та Замовником та надмірного фінансового навантаження;
- розділ 5 додатково на нашу думку доцільно передбачити строки розгляду документації Замовником та її доопрацювання виконавцем;
- розділ 7 вимагає перегляду в частині передбачення конкретної відповідальності замовника за порушення грошових зобов’язань (принцип рівності сторін договору) та штрафних санкцій, що прямо не передбачені законодавством.
Враховуючи вищевикладене просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Заздалегідь вдячні.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2018 10:12
Шановний Учаснику, наступним повідомляємо, що Ваші зауваження до проекту договору, що є Додатком 4 тендерної документації уважно розглянуті. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНД ІНЖИНІРИНГ" #35855519 |
Переможець |
1 592 000,00
UAH
|
13 липня 2018 13:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 08:57
|
№89-В-ІЗФ-18 від 30.07.2018.pdf | укладений |
30 липня 2018 08:50
|