Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
27 724 138,80 UAH
UA-2018-06-11-002938-a 26f06df7c7154ee09fd3fb167bba4cc0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Вилківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057014
Вебсайт замовника: http://vylkivska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 68355, Україна , Одеська обл., Вилкове, Моряків-десантників,18
Контактна особа замовника: Сімакова Лариса Віталіївна
+380484331071
gorsovetvilzvit@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 23:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 23:55
Початок аукціону: 27 червня 2018 13:47
Очікувана вартість: 27 724 138,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277 241,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68355, Україна, Одеська область, м. Вилкове, Україна, Одеська обл., Вилкове, Моряків-десантників,18.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

оформлення пропозиції
Дата подання: 15 червня 2018 14:49
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:32
Просимо надати розяснення пункту 1 розділу ІІІ тендерної пропозиції: формат завантаження тендерної пропозиції має бути в форматі pdf та jpeg або лише в одному з цих форматів. Дякуємо за відповідь
Відповідь: Розглянувши звернення Учасника процедури закупівлі, тендерний комітет роз’яснює наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf, jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).
Виходячи зі змісту даної вимоги допускається завантаження файлів пропозиції як у в форматі pdf, так і у форматі jpeg. Вибір формату файлу з двох запропонованих , що завантажується залежить виключно від учасника і допускається використання як лише одного формату сканованих файлів так і двох одночасно.
Про електронний документооббіг
Дата подання: 15 червня 2018 15:01
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:32
Відповідно до підпукту 3 абзацу 6 розділу ІІІ тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно з абзацом другим статті 9 вищезазначеного Закону України порядок електронного документообігу визначається державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності згідно з законодавством. Враховуючи зазначене, просимо пояснити яким чином має бути реалізована зазначена вище вимога тенедерної документації у разі якщо у учасника відсутній такий порядок? Чи достатньо буде лише накладання електроного цифрового підпису після завантаження тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.3 абзацу 6 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником та замовником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
При цьому згідно з ч. 1 ст. 5 Закону № 851-15 електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьомунакладаннямелектронногопідписузавершуєтьсястворенняелектронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15).
Таким чином, накладання електронного цифрового підпису після завантаження тендерної пропозиції є достатнім для виконання цієї вимоги тендерної документації.
о договорной цене
Дата подання: 15 червня 2018 15:10
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:33
По требованию документации расчет стоимости строительных машин должен быть предоставлен с экономическим обоснованием изменений. Назовите, пожалуйста, должность специалиста выводы которого будут достаточными для тендерного комитета для принятия решения о компетентности и правильности выводов эксперта и т.д. На вимогу документації розрахунок вартості будівельних машин повинен бути наданий з економічним обґрунтуванням змін. Назвіть, будь ласка, посаду фахівця висновки якого будуть достатніми для тендерного комітету для прийняття рішення про компетентність і правильності висновків експерта і т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначається порядок надання учасниками технічної частини пропозиції, а саме:
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd та надається копія сертифікату кошторисника, яким складено кошторисні розрахунки. Обсяги робіт для розрахунку договірної ціни зазначені у кошторисної документації (окремий файл до тендерної документації);
Пункт 6 розділу ІІІ Документації конкретизує згадану вище вимогу та визначає та, що до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальний кошторис;
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін);
- розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності);
- ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
 - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні);
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (невід Д та Е);
- розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат.
Таким чином фахівцем висновки якого будуть достатніми для тендерного комітету для прийняття рішення про компетентність і правильності висновків експерта є документ зазначений у пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації - копія сертифікату кошторисника, яким складено кошторисні розрахунки.
Щодо дати видачі документа
Дата подання: 15 червня 2018 15:14
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:33
Якою має бути давність відгуку або рекомендаційного листа відностного кінцевого строку подання тендерної пропозиції?
Відповідь: Згідно з підпунктом 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації у складі пропозиції Учасник повинен надати відгук/ рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані). Даний документ повинен відповідати наступним вимогам: Сканований лист відгук від попереднього замовника, що наведено в даній довідці. Замовник при цьому не обмежує Учасників жодними «строками давності».
Про субпідрядну організацію
Дата подання: 15 червня 2018 15:18
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:34
Розясніть будь ласка вимогу тендерної документації п.п. 4.1. п. 4. Додатку 2 щодо надання гарантійного листа про погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення. Мається на увазі погодження, що саме цьому Замовнику будуть здійснюватись роботи або погодження взагалі бути субпідрядником тощо.
Відповідь: Зазначена вимога включена до тендерної документації на виконання абзацу 1 пункту 30 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року №668, відповідно до якого підрядник має право залучати за згодою замовника до виконання договору підряду третіх осіб (субпідрядників);
Пунктом 46 Загальних умов також визначено, що Генеральний підрядник у порядку, встановленому договором підряду, погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. Замовник може відмовити у такому погодженні з письмовим обґрунтуванням свого рішення.
Відтак, мається на увазі гарантійний лист від Учасника із зобов’язанням погодити із замовником залучення ним субпідрядник(ів).
Про види робіт
Дата подання: 15 червня 2018 15:27
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:34
За характером робіт предмета закупівлі учасник повинен мати ліцензію щодо здійснення будівельних та монтажних робіт, монтажу інженерних мереж. Проте тендерна документація вимагає надання ліцензії про провадження господарської діяльності у будівництві повязаної із створенням обєктів архітектури. Можливо це є помилковою вимогою. Підтвердіть свою позицію або спростуйте.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури регулюється відповідно до наступних нормативно-правових актів :
 «Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.12.2016 № 331 «Про затвердження уніфікованої форми акту, що складається за результатами проведення планової (позапланової) перевірки за додержанням суб’єктом господарювання ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками»
 Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками»
 Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»
 Закон України «Про архітектурну діяльність»
 Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»ліцензуваннюпідлягаютьтаківидигосподарськоїдіяльності:
9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність";
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єкта архітектури, підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства. Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, визначається Кабінетом Міністрів України.
Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури встановлюється Постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», відповідно до пункту 1 зазначеного Порядку він розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності” та встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність).
Таким чином, поняття «ліцензія про провадження господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури» у тендерній документації вживається у розумінні зазначених вище нормативно-правових актів та є широким поняттям, що включає в себе ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, за переліком видів робіт та в порядку, що визначаються Кабінетом Міністрів України;
При цьому перелік видів робіт, із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками».
клас наслідків
Дата подання: 15 червня 2018 15:42
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:35
Яка категорія складності обєкта "Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.)"?
Відповідь: За критеріями загальних вимог Закону «України «Про регулювання містобудівної діяльності», а також розрахунків, виконаних проектною організацією, об’єкт "Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.)" відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 і має ІІІ категорію складності об’єкта будівництва.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-11-002938-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Укргазифікація Південь, Код ЄДРПОУ:20972455
Дата подання: 11 липня 2018 10:45
Про надання інформації
Відповідно до інформації веб-порталу Уповноваженого органу 05 липня 2018 року наша пропозиція – пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Укргазифікація Південь» щодо закупівлі по об’єкту «Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» відхилена тендерним комітетом Виконавчого комітету Вилківської міської рад.
У зв’язку з відсутністю жодної аргументації такого відхилення з боку тендерного комітету Виконавчого комітету Вилківської міської ради, керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої зазначеної вище пропозиції умовам тендерної документації (оголошення UA-2018-06-11-002938-a).
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
12 липня 2018 11:05
Вимога учасника ТОВ "Укргазифікація Південь" про надання інформації задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-06-11-002938-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:30704033
Дата подання: 18 липня 2018 10:45
ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП"
Відповідно до інформації веб-порталу Уповноваженого органу 10 липня 2018 року наша пропозиція –ТОВ «БІ ЛАЙН ГРУП» щодо закупівлі по об’єкту «Реконструкція водопровідних очисних споруд м. Вилкове Одеської області (коригування проекту 2015р.) ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва» відхилена тендерним комітетом Виконавчого комітету Вилківської міської рад. У зв’язку з відсутністю жодної аргументації такого відхилення з боку тендерного комітету Виконавчого комітету Вилківської міської ради, керуючись частиною третьою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до вас з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої зазначеної вище пропозиції умовам тендерної документації (оголошення UA-2018-06-11-002938-a).
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
18 липня 2018 13:39
Вимога учасника ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП" про надання інформації задоволена.

Документи подані скаржником

11 липня 2018 10:45
Вимога

Документи

12 липня 2018 11:04
відповідь на вимогу.pdf
12 липня 2018 11:04
протокол.pdf

Документи подані скаржником

18 липня 2018 10:45
вимога.JPG

Документи

18 липня 2018 13:39
протокол 46.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-11-002938-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "БІ ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:30704033
Дата подання: 17 липня 2018 15:53
Вимога БІ ЛАЙН ГРУП
Вимога БІ ЛАЙН ГРУП
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 20.07.2018 № 7295.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 15:48

Документи подані скаржником

17 липня 2018 15:53
вимога.JPG

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укргазифікація Південь 25 931 788,87
UAH з ПДВ
25 377 306,11
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП" 25 848 695,80
UAH з ПДВ
25 571 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 26 508 071,36
UAH з ПДВ
25 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛІНККОР 26 256 547,20
UAH з ПДВ
25 979 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2018 13:44
sign.p7s
02 липня 2018 10:19
Договірна ціна
02 липня 2018 10:19
Тендерна пропозиція
26 червня 2018 14:23
sign.p7s
26 червня 2018 14:20
Технічна частина.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 19:00
Технічна частина.7z
26 червня 2018 19:00
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

26 червня 2018 16:50
sign.p7s
26 червня 2018 16:29
кваліфікація ч.2.rar
26 червня 2018 16:29
кваліфикация ч1.rar
26 червня 2018 16:29
реєстр тех.частина.pdf
26 червня 2018 16:29
реєстр кваліфікація.pdf
26 червня 2018 16:29
реєстр забезпечення.pdf
26 червня 2018 16:29
банківська гарантія.rar
26 червня 2018 16:29
тех часть.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укргазифікація Південь
#20972455
Відхилено 25 377 306,11
UAH з ПДВ
05 липня 2018 16:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІ ЛАЙН ГРУП"
#30704033
Відхилено 25 571 454,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 10:58
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
Переможець 25 589 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2018 17:17

Документи

05 липня 2018 16:09
sign.p7s
27 червня 2018 14:21

код ЄДРПОУ 20972455 у ЄДР не знайдено.

Документи

10 липня 2018 10:58
sign.p7s
10 липня 2018 10:57
форма.pdf
05 липня 2018 16:09

код ЄДРПОУ 30704033 у ЄДР не знайдено.

Документи

10 липня 2018 17:17
sign.p7s
10 липня 2018 17:16
форма.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
25 589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2018 17:17
sign.p7s
10 липня 2018 17:16
форма.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 липня 2018 16:43
Коментар щодо відміни: Ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі": неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
18 липня 2018 16:43
протокол

Актуальні тендери

До пошуку