Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво Долинського групового водопроводу водопостачання м. Долинська Кіровоградської області. Коригування»
Очікувана вартість
22 620 133,40 UAH
UA-2018-06-11-002895-a ● 93e6b7d968624d68bf45b9b4fbc76805
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013850 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, 32/29 |
Контактна особа: |
Марія Михалкович +380522351819 ukbkiroda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2018 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 27 червня 2018 12:03 |
Очікувана вартість: | 22 620 133,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 100,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 113100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво Долинського групового водопроводу водопостачання м. Долинська Кіровоградської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28500, Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, адмінмежі Долинської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
менше 280 днів: | 15% |
від 280 до 360 днів: | 5% |
більше 360 днів: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу – до 30 днів: | 15% |
відтермінування платежу – до 15 днів: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) – 3 днів: | 0% |
18 червня 2018 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2018 17:31 |
тендерна документація Нова редакція Водопровід.doc | |
18 червня 2018 17:31 |
перелік змін.PDF | |
11 червня 2018 17:46 |
протокол водопровід Долинське.PDF | |
11 червня 2018 17:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.doc |
18 червня 2018 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2018 17:31 |
тендерна документація Нова редакція Водопровід.doc
|
|||
18 червня 2018 17:31 |
перелік змін.PDF
|
|||
11 червня 2018 17:46 |
протокол водопровід Долинське.PDF
|
|||
11 червня 2018 17:46 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 червня 2018 13:30
Дата відповіді: 15 червня 2018 16:57
Замовник в ТД (Додаток 3 таблиця 1 розділ 3 ) вимагає від учасників надання копій аналогічних договорів, указаних в довідці (не менше трьох договорів за останні три роки з копіями додатків до них у разі наявності таких) та довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), які свідчать про виконання зобов’язань по аналогічних договорах підряду, які визначено у довідці, у розмірі не меншому ніж 90% від суми аналогічного договору станом на момент подання тендерних пропозицій. Вимога в обмеженні років є дискримінаційною. Згідно п.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (ОДНОГО) Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того у Законі та інших нормативних актах не визначені терміни дійсності досвіду роботи. Тому обмеження років надання аналогічних договорів є дискримінаційною, та призводить до висновків, що Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників.
У нас є рішення Комісії з розгляду звернень аналогічного тендеру про те, що ці вимоги є дискримінаційні, також є рішення Антимонопольного комітету. Просимо видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги п. 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статі 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Також, враховуючи специфіку виконання робіт та великий їх обсяг, Замовник хотів переконатися в наявності досвіду учасників.
Відповідно до чинного законодавства, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів за умов викладених вище. Дане узгоджується з позицією Уповноваженого органу, а саме Мінекономрозвитку, у відповіді на запит № 111/2017 розміщеної на офіційному сайті.
Частиною другою статі 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Також, враховуючи специфіку виконання робіт та великий їх обсяг, Замовник хотів переконатися в наявності досвіду учасників.
Відповідно до чинного законодавства, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів за умов викладених вище. Дане узгоджується з позицією Уповноваженого органу, а саме Мінекономрозвитку, у відповіді на запит № 111/2017 розміщеної на офіційному сайті.
технічне завдання
Дата подання: 15 червня 2018 09:09
Дата відповіді: 18 червня 2018 17:48
Просимо уточнити матеріали по об єкту , або надати відомість ресурсів. Тактож уточніть будласка тип полиетиленової трубиї,її марку?
Відповідь: Були внесені зміни до тендерної документації, зокрема в додаток №6.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-11-002895-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС", Код ЄДРПОУ:24151270
Дата подання: 31 липня 2018 16:55
Вимога у відповідності до ст. 30 та ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Враховуючи вимоги ч. 3 ст. 30 та абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати детальну та ґрунтовну інформацію:
1. В чому саме полягає недостовірність інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Зазначити переваги пропозиції Учасника закупівлі ПП «ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД», код ЄДРПОУ 32791306 порівняно з пропозицією Учасника закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС».
Розгорнути
Згорнути
1. В чому саме полягає недостовірність інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Зазначити переваги пропозиції Учасника закупівлі ПП «ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД», код ЄДРПОУ 32791306 порівняно з пропозицією Учасника закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС».
Скасована
Дата: 31 липня 2018 19:47
Причина: Вимога не в повному обсязі
Номер вимоги: UA-2018-06-11-002895-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС", Код ЄДРПОУ:24151270
Дата подання: 31 липня 2018 20:12
Вимога у відповідності до ст. 30 та ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі"
Враховуючи вимоги ч. 3 ст. 30 та абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати детальну та ґрунтовну інформацію:
1. В чому саме полягає недостовірність інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Зазначити переваги пропозиції Учасника закупівлі ПП «ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД», код ЄДРПОУ 32791306 порівняно з пропозицією Учасника закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС».
Розгорнути
Згорнути
1. В чому саме полягає недостовірність інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Зазначити переваги пропозиції Учасника закупівлі ПП «ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД», код ЄДРПОУ 32791306 порівняно з пропозицією Учасника закупівлі ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2018 15:35
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» виявилась необхідність на підставі частини 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутись до Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати та Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз для отримання інформації відносно середньої ринкової ціни на деякі матеріали, які вказані в договірних цінах, наданих в тендерній пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС».
23 липня поточного року тендерним комітетом отримано відповідь на запит Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати з наданням середньої ринкової ціна на труби поліетиленові станом на липень 2018 р. Також тендерним комітетом отримано відповідь від 26 липня цього року № 2821/2822/2940/2942/18-27 від Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз з наданням експертного висновку щодо указаної в пропозиції учасника цінової характеристики матеріалів, які він планував використати при виконанні робіт на вищезазначеному об’єкті. Крім цього, тендерним комітетом проведено моніторинг цінових пропозицій від заводів-виробників основних матеріалів, необхідних для реалізації зазначеного проекту. В результаті аналізу отриманої інформації тендерним комітетом виявлено невідповідність цін на основні будівельні матеріали, вказані у договірній ціні тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС», які були суттєво знижені в порівнянні з середньоринковими цінами на ці матеріали станом на дату подачі тендерної пропозиції.
Тому за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» було дискваліфіковано у зв’язку з виявленням факту недостовірності інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом була розглянута пропозиція наступного учасника з переліку учасників - ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД". До вищезазначеної тендерної пропозиції зауважень у тендерного комітету не було. Пропозиція учасника ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" була прийнята.
23 липня поточного року тендерним комітетом отримано відповідь на запит Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати з наданням середньої ринкової ціна на труби поліетиленові станом на липень 2018 р. Також тендерним комітетом отримано відповідь від 26 липня цього року № 2821/2822/2940/2942/18-27 від Кропивницького відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз з наданням експертного висновку щодо указаної в пропозиції учасника цінової характеристики матеріалів, які він планував використати при виконанні робіт на вищезазначеному об’єкті. Крім цього, тендерним комітетом проведено моніторинг цінових пропозицій від заводів-виробників основних матеріалів, необхідних для реалізації зазначеного проекту. В результаті аналізу отриманої інформації тендерним комітетом виявлено невідповідність цін на основні будівельні матеріали, вказані у договірній ціні тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС», які були суттєво знижені в порівнянні з середньоринковими цінами на ці матеріали станом на дату подачі тендерної пропозиції.
Тому за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» було дискваліфіковано у зв’язку з виявленням факту недостовірності інформації у тендерній пропозиції, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури відкритих торгів на підставі п.3 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом була розглянута пропозиція наступного учасника з переліку учасників - ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД". До вищезазначеної тендерної пропозиції зауважень у тендерного комітету не було. Пропозиція учасника ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" була прийнята.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 червня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" |
18 105 187,20
UAH з ПДВ
|
18 105 187,20
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 12 673 631.04 | Документи |
ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" |
21 699 990,00
UAH з ПДВ
|
21 699 990,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 15 189 993 | Документи |
ТОВ Монтажні системи |
22 617 879,97
UAH з ПДВ
|
22 617 879,97
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 17 591 684.42 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" #24151270 |
Відхилено |
18 105 187,20
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 16:52
|
ПП "ВТ КІРОВОГРАД-ТРАНСГАЗБУД" #32791306 |
Переможець |
21 699 990,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2018 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2019 10:37
|
ДЦ гр Дол.PDF | укладений |
12 липня 2019 10:35
|
Дод уг Дол.pdf | укладений |
12 липня 2019 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2018 09:15
|
дод уг Дол водопр.PDF | зміни до договору |
13 грудня 2018 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2018 15:12
|
ДЦ дод уг Долинка.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2018 15:02
|
дод уг Долинка.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2018 15:02
|
гр дод уг Долинка.PDF | зміни до договору |
09 жовтня 2018 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2018 18:45
|
Дол В прав.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2018 18:45
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2018 15:35
|
дог Долинська водопровід.PDF | укладений |
16 серпня 2018 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розрахункові рахунки |
Номер договору про закупівлю: | 66/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми фінансування у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 66/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66/18/102 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми фінансування на 2018 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 66/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 66/18/140 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |