послуги з харчування дітей, що носять разовий характер: комплексний обід + сухий пайок
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2018-06-11-002565-a 35aad2079ee244c5be8a9feb3fcc82ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження замовника: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Антоновича,70
Контактна особа замовника: Єгор Сергійович
+380562360942,+380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 09:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 11:31
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з харчування дітей, що носять разовий характер: комплексний обід + сухий пайок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, смт Гвардійське, або м. Новомосковськ, або м. Дніпро (район проспекту Слобожанський, вулиці Калинової, вулиці Образцова), --
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2018 16:44
Електронний цифровий підпис
11 червня 2018 16:34
додаток 2.doc
11 червня 2018 16:34
додаток 6-Проект договору.docx
11 червня 2018 16:34
додаток 1.doc
11 червня 2018 16:34
додаток 4.doc
11 червня 2018 16:34
додаток 3.doc
11 червня 2018 16:34
ТД.doc
11 червня 2018 16:34
додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГАРНА СТРАВА 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" 495 000,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 16:38
sign.p7s
06 липня 2018 16:32
Довідка про корупцію
06 липня 2018 16:31
Довідка несудимість
06 липня 2018 16:31
Довідка корупція
06 липня 2018 16:31
Довідка ДФС
21 червня 2018 15:24
sign.p7s
20 червня 2018 15:37
sign.p7s
20 червня 2018 15:30
Уставні документи.pdf
20 червня 2018 15:30
Уповноважена особа.pdf
20 червня 2018 15:30
ТЕХВИМОГИ.PDF
20 червня 2018 15:30
Ст. 17.PDF
20 червня 2018 15:30
Пропозиція.PDF
20 червня 2018 15:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
20 червня 2018 15:30
МЕНЮ.PDF
20 червня 2018 15:30
Калькуляція.PDF
20 червня 2018 15:30
Довідка учасника.PDF
20 червня 2018 15:30
Довідка працівників.PDF
20 червня 2018 15:30
Довідка МТБ.PDF
20 червня 2018 15:30
Довідка довкілля.PDF
20 червня 2018 15:30
Аналог догов відгук 1.rar
20 червня 2018 15:30
ISO.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 16:34
ооо ф арт-синтез.rar
20 червня 2018 16:34
ст 17.docx
20 червня 2018 16:34
довідки.pdf
20 червня 2018 16:34
Довідка про МТБ.docx
20 червня 2018 16:34
довідка про договір.docx
20 червня 2018 16:34
довідка працівники.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГАРНА СТРАВА
#39422516
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 10:19

Документи

06 липня 2018 10:19
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАРНА СТРАВА
#39422516
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 10:19
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2018 09:17
Скан_20180716.png укладений
17 липня 2018 09:13
Скан_20180716 (2).png укладений
17 липня 2018 09:13
Скан_20180713 (4).png укладений
17 липня 2018 09:13
Скан_20180713 (3).png укладений
17 липня 2018 09:13
Скан_20180713 (2).png укладений
17 липня 2018 09:13
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 10:59
Звіт про вик. договору.doc укладений
22 грудня 2018 10:58
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2018 09:40
Дод. угода №5.jpg зміни до договору
22 грудня 2018 09:36
sign.p7s зміни до договору
27 липня 2018 12:31
дод.угода№4.png зміни до договору
27 липня 2018 12:28
sign.p7s зміни до договору
26 липня 2018 15:06
дод.угода №3.png зміни до договору
26 липня 2018 15:04
sign.p7s зміни до договору
25 липня 2018 15:09
дод.угода№2.png зміни до договору
25 липня 2018 15:08
sign.p7s зміни до договору
17 липня 2018 15:32
дод.угода1.png зміни до договору
17 липня 2018 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 16/07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити пункт 1.2 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Виконавець зобов'язується до 30 листопада 2018 року надавати Замовникові послуги з харчування дітей, що носять разовий характер: комплексний обід + сухий пайок для учасників тематично-екскурсійного проекту «Шляхами героїв» (далі – учасники), а Замовник зобов’язується прийняти надані послуги і оплатити їх в порядку та на умовах цього Договору. Початок проведення екскурсій з 03 вересня 2018 року. 2. Внести зміни в пункт 1.3 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Кількість надання послуг - 1 послуга (харчування 6600 дітей). Кількість учасників 6600 дітей, кількість днів харчування 73. Кількість комплексних обідів + сухих пайків визначається в кожному конкретному випадку і вказується у заявці Замовника та може зменшуватися відповідно до фактичної кількості учасників екскурсій. 3. Доповнити пункт 4.2 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: До рахунка додаються акти виконаних послуг ( в тому числі списки учасників на отримання харчування). Рахунки та акти виконаних робіт надаються Виконавцем до 15 числа за попередній місяць та до 25 числа за поточний місяць. 4. Внести зміни в пункт 4.7 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Вартість послуг визначається згідно меню, яке є невід’ємною частиною цього Договору.
Номер договору про закупівлю: 16/07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити пункт 3.1 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Вартість комплексного обіду + сухого пайка для 1 учасника – 75 грн, відповідно до меню, яке є невід’ємною частиною Договору. Загальна вартість комплексних обідів + сухих пайків для 6600 учасників по цьому Договору становить 495000, 00 (чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 82500,00 грн. 2. Вилучити пункт 4.7 Договору від 17.07.2018 №16/07-18.
Номер договору про закупівлю: 16/07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити пункт 1.2 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Виконавець зобов'язується до 30 листопада 2018 року надавати Замовникові послуги з харчування дітей, що носять разовий характер: комплексний обід + сухий пайок для учасників тематично-екскурсійного проекту «Шляхами героїв» (далі – учасники), а Замовник зобов’язується прийняти надані послуги і оплатити їх в порядку та на умовах цього Договору. Початок проведення екскурсій з 03 вересня 2018 року. 2. Внести зміни в пункт 1.3 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Кількість надання послуг - 1 послуга (харчування 6600 дітей). Кількість учасників 6600 дітей, кількість днів харчування 73. Кількість комплексних обідів + сухих пайків визначається в кожному конкретному випадку і вказується у заявці Замовника та може зменшуватися відповідно до фактичної кількості учасників екскурсій. 3. Доповнити пункт 3.1 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: Вартість комплексного обіду + сухого пайка для 1 учасника – 75 грн, відповідно до меню, яке є невід’ємною частиною Договору. Загальна вартість комплексних обідів + сухих пайків для 6600 учасників по цьому Договору становить 495000, 00 (чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 82500,00 грн. 4. Доповнити пункт 4.2 Договору від 17.07.2018 №16/07-18 та викласти його в наступній редакції: До рахунка додаються акти виконаних послуг ( в тому числі списки учасників на отримання харчування). Рахунки та акти виконаних робіт надаються Виконавцем до 15 числа за попередній місяць та до 25 числа за поточний місяць. 5. Вилучити пункт 4.7 Договору від 17.07.2018 №16/07-18. 6. Вважати додаткові угоди від 25.07.2018 № 2 та від 26.07.2018 № 3 до Договору від 17.07.2018 №16/07-18 не дійсними.
Номер договору про закупівлю: 16/07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни договору в бік зменшення на 32878,80 грн. Ціна договору становить 462121,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 16/07-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/07-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 462 121,20
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку