Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 — ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ПРЕПАРАТИ ЛІКАРСЬКІ (Арипіпразол (Aripiprazole), Кветіапін (Quetiapine), Трифлуоперазин (Trifluoperazine), L-аргінін (L-arginine), Амброксол (Ambroxol), Буспірон (Buspirone), Дисульфірам (Disulfiram), Дифенгідрамін (Diphenhydramine), Кветіапін (Quetiapine), Кислота гама-аміномасляна (aminobutyric acid), Кислота нікотинова (Nicotinic acid), Кислота нікотинова (Nicotinic acid), Магнію аспарагінат + Калію аспарагінат (Magnesium aspartate + Potassium aspartate), Метіонін (Methionine), Міансерин (Mianserin), Натрію оксибутират (Sodium oxybate), Нікетамід (Nikethamide), Папаверин (Papaverine), Платифілін (Platyphylline), Сорбітол + Натрію лактат + Натрію хлорид + Кальцію хлорид + Калію хлорид + Магнію хлорид (Sorbitol + Sodium lactate + Sodium chloride + Calcium chloride + Potassium chloride + Magnesium chloride), Сульпірид (Sulpiride),Тіамін (Thiamine), Тригексифенідил (Trihexyphenidyl), Трифлуоперазин (Trifluoperazine), Хлорпротиксен (Chlorprothixene), Феназепам (Phenazepam)))
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2018-06-11-001889-a ea3d553aa21443dda26fa6352a4676ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Маркович

+380506213637 natalyamarkovuch1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Закарпатський обласний наркологічний диспансер
Код ЄДРПОУ: 03294574
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Контактна особа: Наталія Маркович
+380506213637
natalyamarkovuch1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:16
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3540 упаковка
ДК 021:2015: 33600000-6 — ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (ПРЕПАРАТИ ЛІКАРСЬКІ (Арипіпразол (Aripiprazole), Кветіапін (Quetiapine), Трифлуоперазин (Trifluoperazine), L-аргінін (L-arginine), Амброксол (Ambroxol), Буспірон (Buspirone), Дисульфірам (Disulfiram), Дифенгідрамін (Diphenhydramine), Кветіапін (Quetiapine), Кислота гама-аміномасляна (aminobutyric acid), Кислота нікотинова (Nicotinic acid), Кислота нікотинова (Nicotinic acid), Магнію аспарагінат + Калію аспарагінат (Magnesium aspartate + Potassium aspartate), Метіонін (Methionine), Міансерин (Mianserin), Натрію оксибутират (Sodium oxybate), Нікетамід (Nikethamide), Папаверин (Papaverine), Платифілін (Platyphylline), Сорбітол + Натрію лактат + Натрію хлорид + Кальцію хлорид + Калію хлорид + Магнію хлорид (Sorbitol + Sodium lactate + Sodium chloride + Calcium chloride + Potassium chloride + Magnesium chloride), Сульпірид (Sulpiride),Тіамін (Thiamine), Тригексифенідил (Trihexyphenidyl), Трифлуоперазин (Trifluoperazine), Хлорпротиксен (Chlorprothixene), Феназепам (Phenazepam)))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88011, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Паризької Комуни, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 15:09
Додаток 1.doc
11 червня 2018 15:09
Додаток 2.doc
11 червня 2018 15:09
Додаток 3.doc
11 червня 2018 15:09
Додаток 4.doc
11 червня 2018 15:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ" 209 830,13
UAH з ПДВ
209 830,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 12:59
Електронний підпис
05 липня 2018 12:58
Podatk.jpg
04 липня 2018 12:04
Електронний підпис
04 липня 2018 12:02
Довiдка_Корупцiя.pdf
04 липня 2018 12:02
scanpage 3366.png
19 червня 2018 14:30
Інші документи.pdf
19 червня 2018 14:28
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2018 14:28
Пропозиція.pdf
19 червня 2018 14:28
Проект договору.pdf

Публічні документи

27 червня 2018 09:28
тех паспорт.pdf
27 червня 2018 09:28
Статут.pdf
27 червня 2018 09:28
Ст.17 всі пункти.pdf
27 червня 2018 09:28
Протокол+ наказ.pdf
27 червня 2018 09:28
паспорт апт склад.pdf
27 червня 2018 09:28
паспорт директор.pdf
27 червня 2018 09:28
Ліцензія 2 н.pdf
27 червня 2018 09:28
Ліцензія 1.pdf
27 червня 2018 09:28
дог+ накладні 2016-2017 р.pdf
27 червня 2018 09:28
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 червня 2018 09:28
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХУСТФАРМ"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
Переможець 209 830,13
UAH з ПДВ
04 липня 2018 13:16

Документи

04 липня 2018 13:16
Електронний підпис
04 липня 2018 13:14
ПРОТОКОЛ.pdf
04 липня 2018 13:14
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2018 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХУСТФАРМ"
#20463185
209 830,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2018 13:16
Електронний підпис
04 липня 2018 13:14
ПРОТОКОЛ.pdf
04 липня 2018 13:14
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 15:42
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 16:12
Zmina_4.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 16:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 18:26
Zmina.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:23
POVIDOMLENJ.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 18:23
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:18
Zmina.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:13
POVIDOMLENJ.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:13
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 09:45
ЗМІНИ реквізити.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 09:40
POVIDOMLENJ.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 09:40
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 14:38
ДОГОВІР.pdf укладений
16 липня 2018 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів, необхідно внести зміни до договору та викласти в новій редакції (із змінами) розділ 14 Договору, а саме: Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Хустфарм»; 90400, Україна,Закарпатська область, м. Хуст,вул. Небесної Сотні, 122-124, к.28 р/р 26004024016601 у ПАТ "АЛЬФА-БАНК", МФО 300346, Код ЄДРПОУ: 20463185, ІПН 204631807154, Свідоцтво платника ПДВ № 100343145, тел. (03142) 5-21-43, 5-21-93; Покупець: Закарпатський обласний наркологічний диспансер, м. Ужгород вул. Парижської комуни, 4-А, код ЄДРПОУ: 03294574, р/р 35412001353216, 35426201053216 в ГУДКСУ в Закарпатській області, МФО 812016, тел. 226-60705. (Примітки: Замовником обрано випадок внесення змін «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі», оскільки на майданчику відсутні інші випадки внесення змін у договір про закупівлю. Окрім того, зміни, що вносять не впливають на зміну істотних умов договору згідно Закону).
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням фінансування видатків Замовника, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 34 від 16.07. 2018р (надалі - Договір): суму по даному договору зменшити на 13961,36 грн. (Тринадцять тисяч дев’ятсот шістдесят одна грн.36 коп.) і відповідно п. 3.1. Договору викласти у новій редакції: «Ціна договору: 195868,77 грн.(Сто дев’яносто п’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 77 коп.), в тому числі ПДВ 12813,80грн.(Дванадцять тисяч вісімсот тринадцять грн. 80 коп.). - у зв’язку із зменшенням ціни договору зменшити відповідно і об’єми закупівлі та викласти у новій редакції Додаток № 1 до Договору № 34 від 16.07.2018р. «Специфікація» (додається окремим додатком до цієї угоди
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 11.4. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № 34 від 16.07.2018р. (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити пункт 3.1. Договору текстом такого змісту: «Сума цього договору з 01.01.2019 по 31.03.2019 не перевищує 20% загальної суми Договору за 2019 рік»; б) доповнити пункт 11.1 Договору текстом такого змісту: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2019, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. Решта пунктів Договору залишається незмінними і обов’язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): а) абзаци 1 пункту 3.1. викласти в такій редакції: 3.1. «Загальна сума договору за 2018 рік становила: 3.1. Ціна договору: 195868,77грн.(Сто дев'яносто п'ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 77 копійок) в т.ч. 1ІДВ 7% -12813,80 (Дванадцять тисяч вісімсот тринадцять гривень 20 копійок). Сума цього договору з 01.01.2019р. по 31.03.2019р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2018 рік та становить ?->9\7?->,75vpu.(Тридцять дев'ять тисяч сто сімдесят три гривень 75 копійок), в тому числі ПДВ 7%-2562,76 грн.Д/бУ тисячі п'ятсот шістдесят два гривень 76 копійок). Усього за договором: 235042,52 гри. (Двісті тридцять п'ять тисяч сорок два гривень 52 копійок), в тому числі ПДВ 7% -15376,56 гри. (П'ятнадцять тисяч триста сімдесят шість гривень 56 копійок)». б) замінити Додаток № 1 «Специфікація» до Договору № 34 від «16» липня 2018р. та викласти його в новій редакції, що додасться.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 235 042,52
UAH з ПДВ