Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері професійної підготовки (Розробка та реалізація програм, направлених на стимулювання розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, за участі підприємців та представників громадських об’єднань підприємців) за кодом ДК 021:2015 - код 80530000-8
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-06-11-001519-a 74c4e876bb98489fba7cf3426d1d9c0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Флоринська Оксана Анатоліївна

380442892218 2874983@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 24250279
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/90_departament-promyslovosti-ta-rozvytku-pidpryjemnytstva.html
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, Терещенківська,11А
Контактна особа: Флоринська Оксана Анатоліївна
380442892218
2874983@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 11:12
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля послуг за ДК 021:2015 - код 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки (Розробка та реалізація програм, направлених на стимулювання розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, за участі підприємців та представників громадських об’єднань підприємців) (далі – Послуги). В межах надання Послуг учасник повинен забезпечити розробку та реалізацію програм, направлених на стимулювання розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, за участі підприємців та представників громадських об’єднань підприємціву липні - вересні 2018 року .
Інформацію стосовно місця проведення та обсягів надання Послуг викладено у Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля послуг за ДК 021:2015 - код 80530000-8 Послуги у сфері професійної підготовки (Розробка та реалізація програм, направлених на стимулювання розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, за участі підприємців та представників громадських об’єднань підприємців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Терещенківська, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 80530000-8 — Послуги у сфері професійної підготовки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 15 червня 2018 18:27
Дата відповіді: 18 червня 2018 10:37
Доброго дня! Просимо уточнити такі питання: 1. Щодо місця надання послуги - безпосередньо в оголошенні про закупівлю зазначено "Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, вулиця Терещенківська, 11-А", але за змістом тендерної документації (додаток 3) йдеться про наявність у Учасника спеціально обладнаного приміщення для проведення дводенних програм, а саме "наявність у користуванні обладнаних приміщень (м. Київ) для проведення навчальних програм (місткістю не менше 20 осіб); аудиторія, обладнана необхідним комплектом меблів, канцелярським та мультимедійним обладнанням; Wi – Fi доступ до мережі Internet; забезпеченість санвузлом та місцем для відпочинку". У зв'язку із чим просимо уточнити місце проведення дводенних програм (за зазначеною адресою, чи в приміщеннях Учасника у м. Київ). 2. Щодо програм проведення заходів - чи має у складі тендерної пропозиції бути подана програма проведення заходів? Якщо має, то у якій формі (із тематикою, строками тощо). 3. Щодо залучення учасників дводенних програм - з огляду на зміст додатку 3 до тендерної документації саме виконавець договору має залучити не менш як 20 учасників на кожну із дводенних програм, чи Замовник направляє осіб до участі у програмах? 4. Щодо конкретних термінів проведення дводенних заходів - дати проведення дводенних заходів мають бути зазначені у тендерній пропозиції, чи узгоджуються Замовником в подальшому після укладання договору? Дводенні заходи мають бути проведені у вересні 2018 року, чи по факту формування груп, але до 30 вересня 2018 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надаємо відповіді на запитання.
1. Послуга має бути надана у приміщенні Учасника, обладнаному відповідним чином.
2. Так, орієнтовна програма має бути подана, але Замовник має її погодити (деталізувати) на етапі підготовки до проведення заходу.
3. Так, Виконавець здійснює заходи з популяризації програми і залучає учасників (цільову аудиторію).
4. Заходи мають бути проведені не пізніше 30 вересня 2018 року, точна дата має бути узгоджена з Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДВНЗ "Університет банківської справи" 167 232,98
UAH з ПДВ
88 790,00
UAH з ПДВ
Документи
Київський національний торговельно-економічний університет 168 960,00
UAH з ПДВ
88 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр міжнародної ділової співпраці" 195 000,00
UAH з ПДВ
89 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ" 198 000,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Акціонерне Товарситво "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія Управління Персоналом" 175 000,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 09:52
ТП_УБС_1-6_КОРИГОВАНА.pdf
26 червня 2018 14:30
ТП_УБС_79 (1).pdf
26 червня 2018 14:29
ТП_УБС_01_06 (2).pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_01_06.pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_07_28.pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_29_34.pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_35_38.pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_39_48.pdf
26 червня 2018 13:36
ТП_УБС_49_75.pdf
26 червня 2018 13:35
ТП_УБС_76_77.pdf
26 червня 2018 13:35
ТП_УБС_78.pdf
26 червня 2018 13:35
ТП_УБС_79.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 11:58
Документи частина_7.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_6.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_5.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_4.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_3.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_2.pdf
20 червня 2018 11:58
Документи частина_1.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 11:15
Орієнтовна програма.pdf
26 червня 2018 11:13
Титульний лист.pdf
26 червня 2018 11:13
супровідний лист.pdf
26 червня 2018 11:13
статут.pdf
26 червня 2018 11:12
Реєстр документів.pdf
26 червня 2018 11:10
Витяг зі статистики.pdf
26 червня 2018 11:10
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2018 11:08
Почесна грамота ЦМДС.pdf
26 червня 2018 11:07
Подяка директору ЦМДС.pdf
26 червня 2018 11:06
Інфо по статтті 16.pdf
26 червня 2018 11:00
Аналогічний договір 4.pdf
26 червня 2018 11:00
Аналогічний договір 2.pdf
26 червня 2018 10:59
Аналогічний договір 1.pdf
26 червня 2018 10:58
Аналогічни йдоговір 3.pdf
26 червня 2018 10:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 13:59
7 Орієнтовні програми.pdf
26 червня 2018 13:59
5.3 Довіреність.pdf
26 червня 2018 13:59
4.1 Розрахунок вартості.pdf
26 червня 2018 13:59
4 Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2018 13:59
1.5 Додаток 1.5.3.pdf
26 червня 2018 13:59
1.5 Додаток 1.5.2.pdf
26 червня 2018 13:59
1.5 Додаток 1.5.1.pdf
26 червня 2018 13:59
1.3 Додаток 1.3.3.pdf
26 червня 2018 13:59
1.3 Додаток 1.3.2.pdf
26 червня 2018 13:59
1.3 Додаток 1.3.1.pdf
26 червня 2018 13:59
1.1 Договір оренди.pdf
26 червня 2018 13:59
1. Довідка учасника.pdf
26 червня 2018 13:59
1 Реєстр інформації.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 14:29
Електронний підпис
26 червня 2018 14:07
ДОДАТКИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДВНЗ "Університет банківської справи"

Київський національний торговельно-економічний університет

Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр міжнародної ділової співпраці"

ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ БІЗНЕСУ"

ПрАТ "ВНЗ "МАУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДВНЗ "Університет банківської справи"
#34716922
Переможець 88 790,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 15:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДВНЗ "Університет банківської справи"
#34716922
88 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2018 14:00
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 14:29
Договор П11.5.pdf укладений
27 липня 2018 14:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 88 790,00
UAH з ПДВ