Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рукавички одноразові
Очікувана вартість
298 821,12 UAH
UA-2018-06-11-001339-a e19901722a96446ab24d8da72dc3f50e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Струкова

+380567264041
+380567708580
tkrudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Струкова
+380567264041,+380567708580
tkrudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2018 12:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:26
Очікувана вартість: 298 821,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94150 пара
рукавички одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна , 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 14:43
перелік змін.PDF
20 червня 2018 14:38
ТД нова редакція 20.06.18.doc
11 червня 2018 13:49
оголошення.PDF
20 червня 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2018 14:43
перелік змін.PDF
20 червня 2018 14:38
ТД нова редакція 20.06.18.doc
11 червня 2018 13:58
ТД рукавички.doc
11 червня 2018 13:49
ТД рукавички.doc
11 червня 2018 13:49
оголошення.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-11-001339-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 03 липня 2018 12:57
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki. prom.ua, ПП «ГЕРМАСФАРМ» стало відомо, що ТОВ «ЕКОМЕД» станом на 03.07.2018р. очікує рішення на етапі кваліфікації учасників.
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2018 09:31
Протокол засідання від 05.07.2018
Номер вимоги: UA-2018-06-11-001339-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 05 липня 2018 11:18
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki. prom.ua, ПП «ГЕРМАСФАРМ» стало відомо, що ТОВ «ЕКОМЕД» станом на 03.07.2018р. очікує рішення на етапі кваліфікації учасників.
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:

1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2018 09:32
протокол засідання 05.07.2018

Документи

06 липня 2018 09:31
протокол відповідь.PDF

Документи подані скаржником

05 липня 2018 11:18
Скарга UA-2018-06-11-001339-a.pdf

Документи

06 липня 2018 09:32
протокол відповідь.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД 298 607,00
UAH з ПДВ
271 460,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Гермесфарм" 275 270,00
UAH з ПДВ
275 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна 298 820,00
UAH з ПДВ
298 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 12:40
Документи переможця
03 липня 2018 10:01
Проект договору word
03 липня 2018 10:01
Проект договору
02 липня 2018 18:06
Документи переможця
02 липня 2018 18:06
Документи переможця
21 червня 2018 13:31
7 Довідка щодо санкцій.pdf
21 червня 2018 13:31
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 червня 2018 20:16
9. Проект договору.pdf
28 червня 2018 20:16
7. Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2018 20:16
3.4. Відповідність МТВ.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 17:55
Технічна частина.pdf
20 червня 2018 17:55
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОМЕД

ПП "Гермесфарм"

ФОП Антоненко Наталія Валентинівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 271 460,90
UAH з ПДВ
06 липня 2018 09:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

06 липня 2018 09:57
Електронний підпис
06 липня 2018 09:55
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
271 460,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 09:57
Електронний підпис
06 липня 2018 09:55
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2019 09:51
дод.у. № 4 до д.17-07 т.PDF зміни до договору
25 березня 2019 09:50
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 14:24
дод.у № 3 до д.17-07 т.PDF зміни до договору
24 січня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:28
д.у. № 2 до д.17-07 т.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:25
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 09:37
дод.уг. № 1 дог.17-07 т.PDF зміни до договору
17 липня 2018 09:37
Електронний підпис укладений
17 липня 2018 09:00
17-07 т.PDF укладений
17 липня 2018 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 17-07 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-07 т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору до 31.03.2019 р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 17-07 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-07 т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17-07 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-07 т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Інформація про кінцеву суму в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 17-07 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-07 т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 325 350,50
UAH з ПДВ