Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
рукавички одноразові
Очікувана вартість
298 821,12 UAH
UA-2018-06-11-001339-a ● e19901722a96446ab24d8da72dc3f50e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985050 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26. |
Контактна особа: |
Ольга Струкова +380567264041,+380567708580 tkrudnev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2018 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2018 13:26 |
Очікувана вартість: | 298 821,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 494,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94150 пара
рукавички одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна , 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2018 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2018 14:43 |
перелік змін.PDF | |
20 червня 2018 14:38 |
ТД нова редакція 20.06.18.doc | |
11 червня 2018 13:49 |
оголошення.PDF |
20 червня 2018 14:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 червня 2018 14:43 |
перелік змін.PDF
|
||||||
20 червня 2018 14:38 |
ТД нова редакція 20.06.18.doc
|
||||||
11 червня 2018 13:49 |
оголошення.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-11-001339-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 03 липня 2018 12:57
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki. prom.ua, ПП «ГЕРМАСФАРМ» стало відомо, що ТОВ «ЕКОМЕД» станом на 03.07.2018р. очікує рішення на етапі кваліфікації учасників.
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Розгорнути
Згорнути
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2018 09:31
Протокол засідання від 05.07.2018
Номер вимоги: UA-2018-06-11-001339-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 05 липня 2018 11:18
Вимога про дискваліфікацію Учасника
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki. prom.ua, ПП «ГЕРМАСФАРМ» стало відомо, що ТОВ «ЕКОМЕД» станом на 03.07.2018р. очікує рішення на етапі кваліфікації учасників.
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Розгорнути
Згорнути
ПП «ГЕРМАСФАРМ» за для дотримання ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважає за доцільне, акцентувати увагу Замовника на наступному.
Відповідно до Додатку № 3, Учасник повинен надати наступні документи: Аналогічний договір на постачання рукавичок одноразових починаючи з 2016 року. В своїй пропозиції, ТОВ «ЕКОМЕД» надало 2 договори № 061503 від 15 червня 2017р. та № 387 від 03.04.2017р.
Згідно із п. 2.1., ціна товару кожного найменування зазначається у видаткових накладних та специфікації, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.5 договору № 061503 від 15 червня 2017р., Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до видаткової накладної.
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ст. 9 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88.
Тобто, документом який би підтверджував саме поставку товару, а значить і виконання договору в повному обсязі є видаткова накладна, а даний документ в пропозиції учасника відсутній. З огляду на те, що документи не були надані в повному обсязі, пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника.
Далі, згідно вимог Замовника, Учасник подає заповнену форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 6. В файлі «Інформація про учасника» відсутня інформація про «район у місті», а також наявна невідповідність, так як зазначено, що представляє інтереси фахівець з тендкрних закупівель, а документи підписані фахівцем з тендерних закупівель.
Відповідно до Додатку № 2, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
На вимогу Замовника, ТОВ «ЕКОМЕД»» був наданий авторизаційний лист від NewMed GmbH із перекладом на українську мову.
В той же час, цей переклад не підписаний Іванною Бабущак. Відповідно до тендерної документації Замовника: «у разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним у такому випадку є текст, викладений українською мовою».
Тобто, гарантійний лист не містить жодного підтвердження, що він дійсно виданий NewMed GmbH.
Окрім цього, Замовником були встановлені вимоги щодо технічних характеристик рукавичок згідно із Додатком № 2 до хірургічних гінекологічних рукавичок довжиною до ліктя стерильні, неприпудрені хлоровані, гладенькі були встановлені наступні вимоги: «Матеріал: натуральний латекс. Форма: анатомічна. Гладенька поверхня. Довжина: не менше 350-400 мм. Манжети - не менше 0,15 мм; долонь - не менше 0,17 мм; палець - не менше 0,18 мм»
Відповідно до файлу «11 Документи технічної частини.pdf», гінекологічні хірургічні рукавички NEWMED, які пропонує Учасник, мають мікротекстуровану робочу поверхню. Тобто, з урахуванням цього, товар, що пропонується не відповідає встановленим вимогам Замовника.
Окрім цього, Виробник допускає похибку у +- 0.03 мм для манжету, долоні та пальцю, а значить, що запропонований товар, не відповідає технічній документації Замовника.
Аналогічна ситуація склалася з «Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні». Відповідно до вимог Замовника, рукавички повинні мати наступні характеристики: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює: манжети - не менше 0,13 мм; долонь - не менше 0,15 мм; палець - не менше 0,18 мм».
Учасником пропонується рукавички NEWMED з наступними властивостями: «товщина манжета 0.13 +-0.03 мм, долоня – 0.15+-0.03, пальці 0.18 +-0.03мм.
Тобто, Хірургічні рукавички підвищеного захисту подвійні стерильні, що пропонуються ТОВ «ЕКОМЕД» не відповідають встановленим вимогам Замовника.
Додатково зазначаємо, що Замовник склавши технічну документацію не допускає похибки за цими позиціями. В той же час, Замовник в технічній документації, щодо «Оглядові латексні рукавички, нестерильні, неприпудрені, з полімерним захисним покриттям, загорнутий край манжети, гладенькі» зазначив: «Товщина (мм) рукавичок (одна стінка) для усіх розмірів дорівнює : палець 0.11 +/- 0.02 мм; долоня 0.10 +/- 0.02 мм».
Тобто, щодо цього товару, Замовник допустив похибку у +- 0.02 мм. і зазначив цю умову в технічній документації. В той же час, щодо вищезазначених позицій, Замовник похибки не допускав.
Невідповідність запропонованого Учасником товару встановленим медико-технічним вимогам розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Такий же висновок був зазначений у рішенні № 1734-р/пк-пз від 28.11.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі вищевикладеного, просимо врахувати зауваження ПП «ГЕРМЕСФАРМ» щодо пропозиції ТОВ «ЕКОМЕД», та
вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОМЕД».
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2018 09:32
протокол засідання 05.07.2018
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД |
298 607,00
UAH з ПДВ
|
271 460,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Гермесфарм" |
275 270,00
UAH з ПДВ
|
275 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Антоненко Наталія Валентинівна |
298 820,00
UAH з ПДВ
|
298 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Переможець |
271 460,90
UAH з ПДВ
|
06 липня 2018 09:57
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2019 09:51
|
дод.у. № 4 до д.17-07 т.PDF | зміни до договору |
25 березня 2019 09:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2019 14:24
|
дод.у № 3 до д.17-07 т.PDF | зміни до договору |
24 січня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:28
|
д.у. № 2 до д.17-07 т.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2018 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 09:37
|
дод.уг. № 1 дог.17-07 т.PDF | зміни до договору |
17 липня 2018 09:37
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 09:00
|
17-07 т.PDF | укладений |
17 липня 2018 08:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 17-07 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-07 т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору до 31.03.2019 р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 17-07 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-07 т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 17-07 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-07 т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Інформація про кінцеву суму в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 17-07 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17-07 т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |