Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-06-11-000772-b ec6fef24f9c9400fa1f39a514f5ba928
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна

+380968418412 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна
+380968418412
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 20:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 20:05
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 20:05
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

11 червня 2018 19:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 19:59
ТД АПС 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання інформації по проекту.
Дата подання: 15 червня 2018 10:41
Дата відповіді: 15 червня 2018 12:14
1.Просимо надати змогу для ознайомлення дистанційно (в електронному вигляді) з проектно- кошторисною документацією. 2.Просимо надати відомості застосованого обладнання та матеріалів по даному проекту. 3.Просимо надати інформацію про віднесення об'єкта будівництва по класу наслідків (відповідальності ). 4. Просимо надати інформацію чи проходив проект експертизу? 5.Просимо надати інформацію яка потреба розділяти систему СПЗ на два лоти: - Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації. - Встановлення системи оповіщення людей про пожежу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Звертаю вашу увагу на те, що відповідно до тендерної документації передбачена вимога про наявність представництва учасника в місті Кривому Розі. Учасники, що мають намір взяти участь в даній закупівлі, та відповідають вказаному кваліфікаційному критерію, мають можливість ознайомитись з проектною документацією особисто. У відділу відсутній проект в електронному вигляді, також відсутня можливість виготовлення електронної копії.
Додатково повідомляємо, що з проектом на теперішній час вже ознайомилось два потенційних учасника закупівлі.
2, 3) Інформацію ви можете отримати безпосередньо при ознайомленні з проектом.
4) Так.
5) Розділення на лоти - право замовника, яким він скористався. Підстави для об'єднання встановлення окремих систем в єдину закупівлю у відділу відсутні.
Запитання по закупівлі
Дата подання: 15 червня 2018 15:45
Дата відповіді: 16 червня 2018 14:14
1. Відповідь Замовника на п.4 моїх запитань про проходження проектом обов'язкової єкспертизи не відповідає дійсності, так як Замовник експертизу надати не зміг. Згідно вимог Закону України "Про містобудівну діяльність" ст.31 п.4 об'єкти будівництва, які за класом наслідків відносяться до СС2-підлягають обов'язковій експертизі. Додаткові питання: - проект включає розділи автоматичну систему сигналізації, систему мовного сповіщення, систему передачі тривожного сповіщення, систему гасіння кухонного обладнання, все це СПЗ, запитання- Чи будуть пускові комплекси по впровадженню проекту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
По першому запитанню: В попередньому зверненні про "обов'язкову" експертизу запитань не було. Проект пройшов узгодження ДСНС, обов'язкової експертизи для даного проекту законом не вимагається.
По другому запитанню: Статтею 4 ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" встановлено, що об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Предмет даної закупівлі не підпадає під визначення об'єкта будівництва та не являється об'єктом будівництва, з огляду на що умови вказаної запитувачем норми закону на нього не розповсюджуються.
Щодо додаткових питань: предметом закупівлі є встановлення систем автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу. Замовник не зобов'язаний в межах даної процедури закупівлі вирішувати додаткові питання, які не стосуються безпосередньо цієї процедури.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 червня 2018 15:01
Закінчення: 27 червня 2018 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 од
Встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Едуарда Фукса, 11А
Дата доставки: 16 липня 2018  —  29 серпня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЄДА" 252 445,84
UAH з ПДВ
252 445,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" 292 182,35
UAH з ПДВ
285 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 18:11
Учасник.pdf
26 червня 2018 18:11
Статут.pdf
26 червня 2018 18:11
Наказ_директор.jpg
26 червня 2018 18:11
Мат.тех база-2.jpg
26 червня 2018 18:11
Мат.тех база-1.jpg
26 червня 2018 18:11
Лицензия.jpg
26 червня 2018 18:11
Довідка Стаття 17-2.pdf
26 червня 2018 18:11
Довідка Стаття 17-1.pdf
26 червня 2018 18:11
Довідка про банк рах..PDF
26 червня 2018 18:11
Доверенность.pdf
26 червня 2018 18:11
витяг ПДВ.jpg

Публічні документи

26 червня 2018 13:21
Електронний підпис
26 червня 2018 13:17
пропозиція лот2.PDF
26 червня 2018 13:17
ДЦ лот2.PDF
26 червня 2018 13:17
договор лот2.PDF
26 червня 2018 12:47
договор лот1.PDF
26 червня 2018 12:47
ДЦ лот1.PDF
26 червня 2018 12:47
пропозиція лот1.PDF
26 червня 2018 12:47
1ВИТЯГ.PDF
26 червня 2018 12:47
1дозвил.pdf
26 червня 2018 12:47
1Лаборатория.pdf
26 червня 2018 12:47
1наказ директор.PDF
26 червня 2018 12:47
1паспорт.PDF
26 червня 2018 12:47
1ПДВ.pdf
26 червня 2018 12:47
1протокол директор.PDF
26 червня 2018 12:47
1Статут.PDF
26 червня 2018 12:47
аналог. договор.PDF
26 червня 2018 12:47
витяг ЄП новий0001.PDF
26 червня 2018 12:47
гарантійний лист.PDF
26 червня 2018 12:47
захист довкілля.PDF
26 червня 2018 12:47
мат-тех база.PDF
26 червня 2018 12:47
персональні дані.PDF
26 червня 2018 12:47
сервісний центр.PDF
26 червня 2018 12:47
ст17.PDF
26 червня 2018 12:47
термін гарантії.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЄДА"

АПС-Кривий Ріг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЄДА"
#31818452
Відхилено 252 445,84
UAH з ПДВ
02 липня 2018 09:01
ТОВ "АПС-Кривий Ріг"
#36607394
Переможець 285 500,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 09:03

Документи

02 липня 2018 09:01
Електронний підпис
02 липня 2018 09:01
квалификация лот1.pdf

Документи

02 липня 2018 09:03
Електронний підпис
02 липня 2018 09:03
квалификация лот1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПС-Кривий Ріг"
#36607394
285 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 09:03
Електронний підпис
02 липня 2018 09:03
квалификация лот1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
13 липня 2018 16:14
договір № 175.pdf укладений
13 липня 2018 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 276 778,13
UAH з ПДВ