Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (Готові страві в реторт-пакетах)
Очікувана вартість
550 395,00 UAH
UA-2018-06-11-000771-c f82bfd33f4c343ff8c49b72a50bb5c72
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мильо Тарас Богданович

+380322586886 ulmtzlv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 40108833
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., місто Львів, площа Генерала Григоренка 3
Контактна особа: Мильо Тарас Богданович
+380322586886
ulmtzlv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2018 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2018 17:40
Початок аукціону: 05 липня 2018 15:00
Очікувана вартість: 550 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6795 шт
Продукти харчування та сушені продукти різні (Готові страві в реторт-пакетах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львівська область, за адресами розташування ІТТ у Львівській області, Львівська область, за адресами розташування ІТТ у Львівській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 12:47
TD_харчування_1.doc
11 червня 2018 17:40
TD_харчування.doc
26 червня 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2018 12:47
TD_харчування_1.doc
11 червня 2018 17:40
TD_харчування.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-11-000771-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39785646
Дата подання: 15 червня 2018 15:38
Щодо меню-калькуляції
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, «Додатком до тендерної пропозиції учасник повинен надати меню-калькуляцію запропонованої продукції». В розділі ХІІ додатку 4 до тендерної документації вказано, що невід’ємною частиною договору є специфікація (додаток 1) та меню-калькуляція (додаток 2). Специфікація до договору (додаток 1) є у складі тендерної документації, а ось додатку 2 меню-калькуляція немає.
При постачанні наборів готових продуктів ми зазвичай стикаємося з меню, калькуляційними картками та меню-розкладками (форми яких наявні в законодавстві).

В зв’язку з викладеним у нас наявне питання:
Що таке меню-калькуляція і яка інформація має бути наявною в ньому?
Також просимо або внести виправлення і коректно назвати документ, або додати форму за якою він має складатися до пропозиції та у склад проекту договору, або надати посилання на нормативний акт, яким регламентується його оформлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2018 12:50
Доброго дня. Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію задоволено. В тендерній документації замість меню-калькуляція внесено зміни меню-розкладка.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-11-000771-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Дніпрпродсервіс, Код ЄДРПОУ:40165196
Дата подання: 20 серпня 2018 16:16
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 10.08.2018 року ТА ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРПРОДСЕРВІС» 49057, м. Дніпро вул. Героїв Сталінграда, 249 код ЄДРПОУ 40165196 Вих. № _______ від 20 серпня 2018 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дніпрпродсервіс» 49057 , Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграда, 249 ел.пошта: 9164582@gmail.com, т. +380980291800 код в ЄДРПОУ 40165196 ЗАМОВНИК: Головне управління Національної поліції у Львівській області Україна, 79007, м. Львів, площа Генерала Григоренка,3 Код ЄДРПОУ 40108833 тел. 0322586886, ел.пошта: невідома Дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі Ідентифікатор закупівлі 11.06.2018 року UA-2018-06-11-000771-c СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ від 10.08.2018 року ТА ПРО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТА ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР На офіційному сайті Держзакупівлі.онлайн (https://www.dzo.com.ua/tenders/2499719) 11.06.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі - наборів готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Львівській області за кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 "Продукти харчування та сушені продукти різні" зі строком поставки липень-грудень 2018 року в кількості 6795 продуктових наборів на очікувану вартість 550`395.00 грн (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Головне управління Національної поліції в Львівській області. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію За кодом ДК 021:2015 - 15890000-3 "Продукти харчування та сушені продукти різні" далі «Тендерна документація» із додатками. 05 липня 2018 року на електронному майданчику www.dzo.com.ua/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком поставки до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД»; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРПРОДСЕРВІС»; - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБАРСЬКИЙ НІКІТА ВОЛОДИМИРОВИЧ - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА СМАКУ". Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ - 348`175.80 грн. з ПДВ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТІТРЕЙД» - 454`993.20 грн. з ПДВ; - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРПРОДСЕРВІС» - 421`561.80 грн. з ПДВ; - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБАРСЬКИЙ НІКІТА ВОЛОДИМИРОВИЧ - 375`491.70 грн. з ПДВ; - Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА СМАКУ" - 505`548.00 грн. з ПДВ. Після розгляду попередніх тендерних пропозицій учасників цієї закупівлі та їх відхилення, Замовник прийняв рішення від 10.08.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпрпродсервіс» згідно із протоколом 10082018. Наше Товариство не погоджується із фактом та підставами відхилення нашої тендерної пропозиції з огляду на наступне. По-перше, Замовником було порушено саму процедуру проведення публічної закупівлі, а саме порушені строки для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства. Так, у відповідності до п. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Таким чином, Закон надає право Замовнику подовжити загальний строк розгляду тендерних пропозицій до 20 робочих днів, а не додатково ще на 20 робочих днів. Замовником, 10.07.2018 року було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника, про що свідчить завантажений протокол 10072018/3. 07.08.2018 року, тобто на 5 робочий день, Замовником було завантажено протокол про подовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дніпрпродсервіс» до 20 робочих днів. Таким чином, останнім строком прийняття рішення щодо розгляду нашої тендерної пропозиціє є 07.08.2018 року. Але, Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства прийнято 10.08.2018 року згідно із протоколом 10082018, тобто з порушенням встановленого загального строку для розгляду тендерної пропозиції. По-друге, наше Товариство, вважає підстави відхилення тендерної пропозиції незаконними та безпідставними. Так, Замовником зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «Дніпрпродсервіс» не відповідає вимогам додатку 3 до Інструкції учасникам тендерної документації, де передбачено, що на всі запропоновані страви Учасник повинен надати калькуляційні картки на приготування (з визначенням найменування продуктів та кількості закладки продуктів). За думкою Замовника калькуляційні картки, які надані нашим Товариством не відповідають вимогам Тендерної документації по причині того, що в них не зазначено ціни блюд, а тому не відповідають встановленій формі, яка затверджена наказом Мінторгу СРСР від 20.08.1986 року № 201. Але такий висновок є незаконним. Так, безпосередньо сам Замовник пред’являв вимоги за змістом Тендерної документації до змісту калькуляційної картки учасника – найменування продуктів харчування та кількість закладки продуктів, будь-яких інших вимог Замовник не вимагав. Що стосується посилання Замовника на Наказ Мінторгу СРСР від 20.08.1986 року № 201, то цей наказ згідно із п. 5 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, яке затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 носить виключно рекомендаційний характер через відсутність державної реєстрації в Міністерстві юстиції України такого нормативного акту. ТОВ «Дніпрпродсервіс» у складі своєї тендерної пропозиції надало калькуляційні картки повністю на всі запропоновані готові страви та із зазначенням найменування продуктів харчування та їх норм закладки, що повністю відповідає вимогам Замовника. Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства Замовником було зазначено, що п. 1.2. Додатку 1 до Тендерної документації вимагалося надання учасниками Експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) на яких виготовляються запропоновані товари. Замовником зазначено, що наше Товариство надало експлуатаційний дозвіл на потужності зі зберігання та реалізації харчових продуктів, що не відповідає вимогам тендерної документації. Але такий висновок незаконний. Згідно із розділом Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 5 передбачено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення. Так, дійсно наше Товариство надало у складі тендерної пропозиції експлуатаційний дозвіл на потужності зі зберігання та реалізації харчових продуктів. Але експлуатаційний дозвіл на потужності, на яких виготовляються запропоновані товари та який вимагався Замовником наразі згідно із вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» отримати неможливо. Предметом закупівлі є ДК 021:2015:15890000-3 – продукти харчування та сушені продукти різні (набори готових продуктів – готові страви в реторт-пакетах). Детальна інформація щодо складу предмету закупівлі зазначена у Додатку 3 «Технічне завдання» - продуктові набори за калорійністю та складом повинні відповідати вимогам норми № 3(за винятком хлібобулочних виробів) Постанови КМУ від 16.06.1992 року № 336. Таким чином предметом закупівлі є продуктові набори. Згідно із ст. 1 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 року експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Харчовий продукт тваринного походження - молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною. Згідно із ст. 23 зазначеного Закону експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження. Таким чином в разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є в тому числі перероблені продукти тваринного походження, отримання експлуатаційного дозволу не вимагається. Згідно ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 від 23.12.1997 року державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Таким чином, враховуючи, що предметом закупівлі є постачання продуктових наборів у виготовлені яких використовуються продукти рослинного походження та перероблені продукти тваринного походження, така діяльність щодо виробництва не вимагає отримання експлуатаційного дозволу згідно із вимогами чинного законодавства, а підлягає реєстрації шляхом реєстрації потужностей, на яких виробляються зазначені харчові продукти. ТОВ «Дніпрпродсервіс» у складі тендерної пропозиції надало повний пакет документів, який є необхідним згідно із вимогами чинного законодавства для виробництва харчових продуктів, які є предметом закупівлі: - Експлуатаційний дозвіл № а-UA-04-24-12-XVI-SP від 15.06.2018 року, виданий на ім’я виробника продуктових наборів ТОВ «Київпродсервіс» як на потужність із зберігання харчових продуктів; - Рішення про державну реєстрацію потужності від 18.05.2018 року № r-UA-04-24-378, виданий на ім’я виробника продуктових наборів ТОВ «Київпродсервіс» як на потужність в тому числі із виробництва харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження. Крім того на виконання п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» наше Товариство надало лист пояснення № 492 від 26.06.2018 року стосовно цього питання із нормативно-правовим обґрунтуванням. Таким чином, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію нашого Товариства на підставі ненадання експлуатаційного дозволу на потужності на яких виготовляються запропоновані товари, через те, що такий документ неможливо отримати на виробництво продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Третьою підставою відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства є посилання Замовника на той факт, що нашим Товариством у складі тендерної пропозиції надано протоколи випробувань зразків продуктів харчування, де зазначено що виробником є ПП «Біолайт», але не було надано документів, які б підтверджували взаємостосунки між ТОВ «Дніпрпродсервіс» та ПП «Біолайт». Але такі документи згідно із вимогами Тендерної документації і не вимагалися. Всі інші документи згідно переліку Додатку 1,3 та Тендерної документації було надано нашим Товариством. Ми просто запропонували цю продукцію до постачання в межах цієї закупівлі. Запропоновану продукцію ми маємо право придбати у будь-якої особи та поставити її Замовнику у межах укладеного договору. Четвертою підставою відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства Замовником зазначено, що згідно Додатку 1 до Інструкції учасника передбачено надання учасником Сертифікат, яким посвідчується, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) Система управління якістю. Вимоги. Сертифікат, яким посвідчується, що процес системи управління безпечністю відповідає ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), які учасником на виробника ТОВ «Київпродсервіс» надано не було. Але ця підстава є незаконною. Так, ISO 9001 – це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Перша версія цього стандарту була прийнята Міжнародною організацією зі стандартизації (ISO, International Organization for Standardization) у 1987 році. Остання версія – ISO 9001:2015. В Україні прийнятий ідентичний даному стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT). Таким чином, сертифікат ISO 9001:2009 та сертифікат ISO 9001-2015 є сертифікатами, які посвідчують що система управління якістю відповідає міжнародним вимогам ISO 9001. Крім того, необхідно відзначити, що згідно п. 4.4. розділу І Тендерної документації передбачений строк поставки товарів липень-грудень 2018 року, а стандарт ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) втрачає свою силу після 15.09.2018 року, а стандарт ДСТУ ISO 9001:2015 продовжує діяти у подальшому. Отримати наразі сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008, IDT) неможливо. Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Дніпрпродсервіс» в підтвердження того, що процес виготовлення готових продуктів та напівфабрикатів відповідає ДСТУ ISO 9001 надало на виробника ТОВ «Київпродсервіс» сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 виданий 06.06.2018 року. Сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT виданий на ім’я ТОВ «Київпродсервіс» було надано у складі тендерної пропозиції нашого Товариства, а тому висновки про його ненадання Замовником не відповідають дійсності. Крім того, керуючись п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» наше Товариство надало лист пояснення № 494 від 26.06.2018 року стосовно цього питання із нормативно-правовим обґрунтуванням. Таким чином, всі перелічені підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства є безпідставними, а рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпрпродсервіс» незаконним. 17 серпня 2018 року на електронному майданчику закупівель було завантажено «повідомлення про намір укласти договір» та визнання переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» та копія протоколу № 17082018, але навіть не у повному обсязі. Але, після огляду завантажених документів переможця даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Фабрика смаку" на які Замовник взагалі не звернув увагу. Згідно із п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник передбачив вимоги про надання учасниками процедури закупівлі документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Так, одними із таких документів передбачено п. 5. ТД надання зразку триденного меню трьохразового харчування згідно з вимогами норми № 3 та норми № 7 – у разі потреби, (за винятком хлібобулочних виробів) затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції» (зі змінами і доповненнями) та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи досліджень, видані акредитованою лабораторією та Технічні умови на всі готові страви. ТОВ «Фабрика смаку» у складі своєї тендерної пропозиції надало: - Зразок триденного меню трьохразового харчування за нормою №3 (А – загальна) із переліком страв; - Зразок триденного меню трьохразового харчування за нормою №3 (Б – дієтична) із переліком страв; - Технічні умови ТУ У10.1-36313601-001:2016 на ПРОДУКТИ КОНСЕРВОВАНІ М’ЯСНІ ТА М’ЯСО-РОСЛИННІ із змінами та доповненнями, які містять у собі певний перелік консервованої продукції, яка відповідає вимогам Замовника за технічними характеристиками - Продуктовий готовий набір - готова до вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), виготовлена методом стерилізації, запакована в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від +2С до +25С); Так, якщо проаналізувати перелік запропонованих цим учасником страв, то: - страви з меню норми №3 (Б-дієтичні) – каша рисова з м’ясом яловичини; каша вівсяна з м’ясом курки не зазначені у Технічних умовах ТУ У10.1-36313601-001:2016 на ПРОДУКТИ КОНСЕРВОВАНІ М’ЯСНІ ТА М’ЯСО-РОСЛИННІ. Також у складі тендерної пропозиції відсутні висновки санітарно-епідеміологічної експертизи або протоколи досліджень на кашу рисову з м’ясом яловичини та кашу вівсяну з м’ясом курки. Таким чином, пропозиція ТОВ «Фабрика смаку» не відповідає вимогам Тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до вимог п. 4. Ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічне рішення було прийнято колегією АМКУ у закупівлі ідентифікатор UA-2018-06-01-002854-a. Факт безпідставного відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства та визнання переможцем цієї процедури закупівлі ТОВ «Фабрика смаку» є обставинами, які порушують інтереси ТОВ «Дніпрпродсервіс» та є підставою для звернення з цією скаргою до Антимонопольного комітету України. На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Дніпрпродсервіс» та зобов’язати Головне управління Національної поліції в Львівській області прийняти рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Дніпрпродсервіс»; - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «Фабрика смаку» та зобов’язати Головне управління Національної поліції в Львівській області прийняти рішення про відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика смаку»; - зобов’язати Головне управління Національної поліції в Львівській області скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі та «Повідомлення про намір укласти договір» від 17.08.2018 року з ТОВ «Фабрика смаку». ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Директор ТОВ «Дніпрпродсервіс» Харі О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2018 18:41
Рішення від 23.08.2018 № 8652.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2018 18:41
Рішення про виправлення описки №9268.pdf
Дата публікації: 10 вересня 2018 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення №9295.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2018 13:46
рішення № 9295.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2018 19:13

Документи подані скаржником

20 серпня 2018 16:16
Платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

23 серпня 2018 18:41
Рішення від 23.08.2018 № 8652.pdf
13 вересня 2018 19:13
рішення № 9295.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2018 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ " 489 240,00
UAH з ПДВ
348 175,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Любарський Нікіта Володимирович 465 185,70
UAH з ПДВ
375 491,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дніпрпродсервіс 505 955,70
UAH з ПДВ
421 561,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 543 600,00
UAH з ПДВ
454 993,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ" 536 533,20
UAH з ПДВ
505 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2018 17:44
Пропозиція Хайченко.pdf

Публічні документи

Публічні документи

11 липня 2018 08:54
Тендена пропозиція
04 липня 2018 13:11
Електронний підпис
04 липня 2018 13:07
Проект договору.pdf
04 липня 2018 13:07
Тендерна пропозиція.pdf
02 липня 2018 17:56
Електронний підпис
02 липня 2018 17:55
Меню розкладка.pdf
26 червня 2018 16:16
Електронний підпис
26 червня 2018 15:54
Електронний підпис
26 червня 2018 15:53
Проект договору.pdf
26 червня 2018 15:53
Копія Статуту.pdf
26 червня 2018 15:53
Відгуки.pdf
26 червня 2018 15:53
Копії медичних книжок.pdf
26 червня 2018 15:53
Копія договору 03б 18.pdf
26 червня 2018 15:53
Калькуляційні картки.pdf
26 червня 2018 15:53
Триденне меню.pdf
26 червня 2018 15:53
Меню калькуляція.pdf
26 червня 2018 15:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2018 10:38
ГУНП.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "

ФОП Любарський Нікіта Володимирович

ТОВ Дніпрпродсервіс

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХАЙЧЕНКО СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ "
#2008979995
Відхилено 348 175,80
UAH з ПДВ
10 липня 2018 18:31
ФОП Любарський Нікіта Володимирович
#3369408333
Відхилено 375 491,70
UAH з ПДВ
10 липня 2018 18:33
ТОВ Дніпрпродсервіс
#40165196
Відхилено 421 561,80
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 14:16
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
Відхилено 454 993,20
UAH з ПДВ
10 серпня 2018 14:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
Переможець 505 548,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 15:09

Документи

10 липня 2018 18:31
Електронний підпис

Документи

10 серпня 2018 14:16
Електронний підпис
17 липня 2018 16:15
17072018.pdf
17 липня 2018 16:12
17072018.pdf

Документи

10 серпня 2018 14:20
Електронний підпис

Документи

17 серпня 2018 15:09
Електронний підпис
17 серпня 2018 15:07
Протокол 17082018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА СМАКУ"
#39785646
505 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2018 15:09
Електронний підпис
17 серпня 2018 15:07
Протокол 17082018.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 вересня 2018 18:14
Коментар щодо відміни: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
14 вересня 2018 18:14
протокол відміни харчування.pdf