Тролейбуси
Trolleybuses
Очікувана вартість
21 200 000,00 UAH
UA-2018-06-11-000714-b 973bec2cb1d349e18b58637ece85655a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328635
Місцезнаходження замовника: Україна, Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Контактна особа замовника: Георгій Олександрович Анікін
0552354270, +380552354270
electrotrans@ukr.net
Official name: City Public Utility "Khersonelektrotrans"
National ID: 03328635
Contact point: Anikin Georgy Alexandrovich
0552354270, +380552354270
electrotrans@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 13:13
Початок аукціону: 31 липня 2018 13:13
Очікувана вартість: 21 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 11 червня 2018 17:32
Enquiries until: 03 липня 2018 12:00
Complaints submission until: до 09 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2018 12:00
Planned auction date: 31 липня 2018 13:13

Information

Estimated total value: 21 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 106 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
-
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Тролейбуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Залаегерсег, 12
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Trolleybuses
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 20 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують наявності документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 13 червня 2018 11:02
Дата відповіді: 14 червня 2018 10:42
Просимо Вас дати роз’яснення до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме стосовно надання акту технічного огляду, як підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо: буде здійснено коригування тендерної документації. Слідкуйте за змінами.
Надання діючого сертифікату відповідності
Дата подання: 18 червня 2018 12:24
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:59
Львівський автобусний завод зацікавлений приняти участь у тендерній процедурі. Однак не може надати наступну документацію. Просимо розглянути можливість внесення змін у вимоги тендерної документації, а саме: 1. Надання діючого сертифікату відповідності на тролейбуси на момент поставки тролейбусів. На даний час виробництвом автобусів та тролейбусів займається ТОВ "Сіті транспорт групп", діючого сертифікату відповідності ще немає, оскільки виробництво розконсервовано на початку 2018 року, а сертифікат видається на вже виготовлений транспортний засіб. 2. Підтвердження досвіду поставки аналогічного предмету закупівлі змінти на досвід поставки за класифікатором ДК 021:2015: 34620000-9 Рейковий рухомий склад (Тролейбуси)" або "ДК 021:2015: 34120000-4 Транспортні засоби для перевезення 10 та більше чоловік". Оскільки виробництво повторно запущене в 2018 р. ще не має реалізованих тролейбусів, однак є досвід поставки автобусів. Виробничий процес схожий і підприємство має всі необхідні засоби для реалізації даного предмету закупівлі. Будемо вдячні за можливість допуску до процедури вітчизняного виробника з тролейбусами торгової маркти ЛАЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо: внесення змін у вимоги тендерної документації не буде здійснюватись, тому що:
1) наявність діючого сертифікату підтверджує технічні і якісні характеристики запропонованих тролейбусів та відповідність їх обов’язковим умовам;
2) одним з основних критеріїв відбору претендентів є підтвердження досвіду поставки аналогічного предмету закупівлі – ДК 021:2015 – код 34620000-9 Рейковий рухомий склад (тролейбуси). Замовник має бути впевнений, що в постачальника є досвід виконання аналогічних договорів, а саме – постачання тролейбусів.

Сподіваємось на ваше розуміння та очікуємо участі виробника тролейбусів торгової марки ЛАЗ в подальшому, за умови виконання всіх вимог тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації: 25 липня 2018
UA-2018-06-11-000714-b973bec2cb1d349e18b58637ece85655a
Найменування замовника: Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328635
Місцезнаходження замовника: Україна, Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Відхилено
Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БКМ-УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 10:22
sign.p7s
06 липня 2018 09:36
ТП ТДЛ- 4 Т203.pdf

Публічні документи

03 серпня 2018 15:00
Документи переможця
11 липня 2018 11:58
sign.p7s
11 липня 2018 11:58
sign.p7s
11 липня 2018 11:52
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 08:43
sign.p7s
11 липня 2018 08:43
sign.p7s
10 липня 2018 12:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 15:13
sign.p7s
10 липня 2018 15:07
11 Стаття 17 Закону.pdf
10 липня 2018 15:07
19 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
18 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
17 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
16 Технічний опис.pdf
10 липня 2018 15:07
15 Сертифікат типу.pdf
10 липня 2018 15:07
10 Захист довкілля.pdf
10 липня 2018 15:07
09 Протокол.pdf
10 липня 2018 15:07
08 Довідка (ліцензія).pdf
10 липня 2018 15:07
07 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2018 15:07
05 Статут.pdf
10 липня 2018 15:07
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 11:58
Реєстр документів.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка про досвід.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка про товар.PDF
13 липня 2018 11:58
Технічний опис.PDF
13 липня 2018 11:58
Лист-гарантія.pdf
13 липня 2018 11:58
Проект договору.pdf
13 липня 2018 11:58
Довідка несудимість.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка корупція.PDF
13 липня 2018 11:58
Наказ директор.PDF
13 липня 2018 11:58
Протокол директор.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка довкілля.PDF
13 липня 2018 11:58
Статут ч.2.pdf
13 липня 2018 11:58
Витягт ПДВ.PDF
13 липня 2018 11:58
Статут ч.1.pdf
13 липня 2018 11:58
Акт прийому-передачі.pdf
13 липня 2018 11:58
Видаткова накладна.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" 21 200 000,00
UAH з ПДВ
21 094 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" 21 120 000,00
UAH з ПДВ
21 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 15:00
Документи переможця
11 липня 2018 11:58
sign.p7s
11 липня 2018 11:58
sign.p7s
11 липня 2018 11:52
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 08:43
sign.p7s
11 липня 2018 08:43
sign.p7s
10 липня 2018 12:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 15:13
sign.p7s
10 липня 2018 15:07
11 Стаття 17 Закону.pdf
10 липня 2018 15:07
19 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
18 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
17 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
16 Технічний опис.pdf
10 липня 2018 15:07
15 Сертифікат типу.pdf
10 липня 2018 15:07
10 Захист довкілля.pdf
10 липня 2018 15:07
09 Протокол.pdf
10 липня 2018 15:07
08 Довідка (ліцензія).pdf
10 липня 2018 15:07
07 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2018 15:07
05 Статут.pdf
10 липня 2018 15:07
01 Реєстр.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
Переможець 21 094 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 13:13

Документи

01 серпня 2018 13:13
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.08.2018 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
21 094 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 13:13
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 серпня 2018 16:50
протокол.PDF укладений
14 серпня 2018 16:49
договір тролейбуси.PDF укладений
14 серпня 2018 16:46
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2018 16:50
Повідомлення про зміни.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:47
Додаткова угода № 1 до договору № 14.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:46
sign.p7s зміни до договору
06 грудня 2018 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі рішення Херсонської міської ради від 30 листопада 2018 року № 1711 «Про зміни до міського бюджету на 2018 рік», керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4' постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а також підпунктом 4 пункту 12.3. Договору № 14 від 14 серпня 2018 року та рішенням тендерного комітету від 06.12.2018 Сторони домовились внести в цей Договір наступні зміни: 1.1. Продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника.У розділі V. «Поставка товарів» пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару: до 23.03.2019 року.» 1.2. У розділі III пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору зазначена в Специфікації (Додаток № 1), на момент укладання цього Договору становить 21094000,00 грн. (двадцять один млн. дев’яносто чотири тис. грн. 00 коп), в тому числі ПДВ 20 % - 3515666,67 грн. (три млн. п’ятсот п'ятнадцять тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп): - за рахунок фінансування 2018 року -15 820 500,00 грн. (п'ятнадцять млн. вісімсот двадцять тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 2 636 750,00 грн. (два млн. шістсот тридцять шість тис. сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), - за рахунок фінансування 2019 року - 5 273 500,00 грн. (п’ять млн. двісті сімдесят три тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 878916,67 грн. (вісімсот сімдесят вісім тис. дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп). В разі додаткового фінансування в 2018 році розрахунки (зобов’язання) можуть бути здійснені достроково в 2018 фінансовому році.» 1.3. У розділі X. «Строк дії договору» пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «10.1. Договір про закупівлю Товарів набирає чинності з дня його підписання і діє до 23.03.2019, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника.»
Номер договору про закупівлю: № 14
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі рішення Херсонської міської ради від 30 листопада 2018 року № 1711 «Про зміни до міського бюджету на 2018 рік», керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4' постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а також підпунктом 4 пункту 12.3. Договору № 14 від 14 серпня 2018 року та рішенням тендерного комітету від 06.12.2018 Сторони домовились внести в цей Договір наступні зміни: 1.1. Продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника.У розділі V. «Поставка товарів» пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару: до 23.03.2019 року.» 1.2. У розділі III пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору зазначена в Специфікації (Додаток № 1), на момент укладання цього Договору становить 21094000,00 грн. (двадцять один млн. дев’яносто чотири тис. грн. 00 коп), в тому числі ПДВ 20 % - 3515666,67 грн. (три млн. п’ятсот п'ятнадцять тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп): - за рахунок фінансування 2018 року -15 820 500,00 грн. (п'ятнадцять млн. вісімсот двадцять тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 2 636 750,00 грн. (два млн. шістсот тридцять шість тис. сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), - за рахунок фінансування 2019 року - 5 273 500,00 грн. (п’ять млн. двісті сімдесят три тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 878916,67 грн. (вісімсот сімдесят вісім тис. дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп). В разі додаткового фінансування в 2018 році розрахунки (зобов’язання) можуть бути здійснені достроково в 2018 фінансовому році.» 1.3. У розділі X. «Строк дії договору» пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «10.1. Договір про закупівлю Товарів набирає чинності з дня його підписання і діє до 23.03.2019, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника.»
Номер договору про закупівлю: №1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку