Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тролейбуси
Trolleybuses
Очікувана вартість
21 200 000,00 UAH
UA-2018-06-11-000714-b 973bec2cb1d349e18b58637ece85655a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Георгій Олександрович Анікін

0552354270
+380552354270
electrotrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328635
Місцезнаходження: Україна , Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Контактна особа: Георгій Олександрович Анікін
0552354270, +380552354270
electrotrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: City Public Utility "Khersonelektrotrans"
National ID: 03328635
Contact point: Anikin Georgy Alexandrovich
0552354270, +380552354270
electrotrans@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2018 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 31 липня 2018 13:13
Початок аукціону: 31 липня 2018 13:13
Очікувана вартість: 21 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 червня 2018 17:32
Enquiries until: 03 липня 2018 12:00
Complaints submission until: до 09 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2018 12:00
Planned auction date: 31 липня 2018 13:13

Information

Estimated total value: 21 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 106 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
-
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 Одиниця
Тролейбуси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Залаегерсег, 12
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

Trolleybuses
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 20 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2018 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 13:40
Зміни Додаток 1до ТД п.181-2018.doc
18 червня 2018 13:37
ЗМІНИ - тролейбуси - херсонелектротранс - ТД - п.181 - 2018.doc
18 червня 2018 13:36
протокол від 18.06.2018.PDF
18 червня 2018 13:35
Перелік змін.PDF
11 червня 2018 17:36
Додаток 2 до ТД п.181- 2018.docx
11 червня 2018 17:36
Додаток 3 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 4 до ТД п.181 - 2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 5 до ТД п. 181-2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 6 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 7 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 8 до ТД - п. 181 - 2018.docx
11 червня 2018 17:36
Додаток 9 до ТД -п.181 - 2018.doc
18 червня 2018 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2018 13:40
Зміни Додаток 1до ТД п.181-2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 1до ТД п.181-2018.doc
18 червня 2018 13:37
ЗМІНИ - тролейбуси - херсонелектротранс - ТД - п.181 - 2018.doc
11 червня 2018 17:36
тролейбуси - херсонелектротранс - ТД - п.181 - 2018.doc
18 червня 2018 13:36
протокол від 18.06.2018.PDF
18 червня 2018 13:35
Перелік змін.PDF
11 червня 2018 17:36
Додаток 2 до ТД п.181- 2018.docx
11 червня 2018 17:36
Додаток 3 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 4 до ТД п.181 - 2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 5 до ТД п. 181-2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 6 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 7 до ТД п.181 -2018.doc
11 червня 2018 17:36
Додаток 8 до ТД - п. 181 - 2018.docx
11 червня 2018 17:36
Додаток 9 до ТД -п.181 - 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують наявності документально підтвердженого досвіду
Дата подання: 13 червня 2018 11:02
Дата відповіді: 14 червня 2018 10:42
Просимо Вас дати роз’яснення до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме стосовно надання акту технічного огляду, як підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду.
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо: буде здійснено коригування тендерної документації. Слідкуйте за змінами.
Надання діючого сертифікату відповідності
Дата подання: 18 червня 2018 12:24
Дата відповіді: 19 червня 2018 15:59
Львівський автобусний завод зацікавлений приняти участь у тендерній процедурі. Однак не може надати наступну документацію. Просимо розглянути можливість внесення змін у вимоги тендерної документації, а саме: 1. Надання діючого сертифікату відповідності на тролейбуси на момент поставки тролейбусів. На даний час виробництвом автобусів та тролейбусів займається ТОВ "Сіті транспорт групп", діючого сертифікату відповідності ще немає, оскільки виробництво розконсервовано на початку 2018 року, а сертифікат видається на вже виготовлений транспортний засіб. 2. Підтвердження досвіду поставки аналогічного предмету закупівлі змінти на досвід поставки за класифікатором ДК 021:2015: 34620000-9 Рейковий рухомий склад (Тролейбуси)" або "ДК 021:2015: 34120000-4 Транспортні засоби для перевезення 10 та більше чоловік". Оскільки виробництво повторно запущене в 2018 р. ще не має реалізованих тролейбусів, однак є досвід поставки автобусів. Виробничий процес схожий і підприємство має всі необхідні засоби для реалізації даного предмету закупівлі. Будемо вдячні за можливість допуску до процедури вітчизняного виробника з тролейбусами торгової маркти ЛАЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше запитання повідомляємо: внесення змін у вимоги тендерної документації не буде здійснюватись, тому що:
1) наявність діючого сертифікату підтверджує технічні і якісні характеристики запропонованих тролейбусів та відповідність їх обов’язковим умовам;
2) одним з основних критеріїв відбору претендентів є підтвердження досвіду поставки аналогічного предмету закупівлі – ДК 021:2015 – код 34620000-9 Рейковий рухомий склад (тролейбуси). Замовник має бути впевнений, що в постачальника є досвід виконання аналогічних договорів, а саме – постачання тролейбусів.

Сподіваємось на ваше розуміння та очікуємо участі виробника тролейбусів торгової марки ЛАЗ в подальшому, за умови виконання всіх вимог тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2018
UA-2018-06-11-000714-b973bec2cb1d349e18b58637ece85655a
Найменування: Міське комунальне підприємство "Херсонелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328635
Місцезнаходження: Україна, Херсонська область обл., 73036, м. Херсон, вул. Залаегерсег,12
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Відхилено
Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БКМ-УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

06 липня 2018 10:22
Електронний підпис
06 липня 2018 09:36
ТП ТДЛ- 4 Т203.pdf

Публічні документи

03 серпня 2018 15:00
Документи переможця
11 липня 2018 11:58
Електронний підпис
11 липня 2018 11:58
Електронний підпис
11 липня 2018 11:52
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 08:43
Електронний підпис
11 липня 2018 08:43
Електронний підпис
10 липня 2018 12:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 15:13
Електронний підпис
10 липня 2018 15:07
11 Стаття 17 Закону.pdf
10 липня 2018 15:07
19 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
18 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
17 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
16 Технічний опис.pdf
10 липня 2018 15:07
15 Сертифікат типу.pdf
10 липня 2018 15:07
10 Захист довкілля.pdf
10 липня 2018 15:07
09 Протокол.pdf
10 липня 2018 15:07
08 Довідка (ліцензія).pdf
10 липня 2018 15:07
07 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2018 15:07
05 Статут.pdf
10 липня 2018 15:07
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

13 липня 2018 11:58
Реєстр документів.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка про досвід.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка про товар.PDF
13 липня 2018 11:58
Технічний опис.PDF
13 липня 2018 11:58
Лист-гарантія.pdf
13 липня 2018 11:58
Проект договору.pdf
13 липня 2018 11:58
Довідка несудимість.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка корупція.PDF
13 липня 2018 11:58
Наказ директор.PDF
13 липня 2018 11:58
Протокол директор.PDF
13 липня 2018 11:58
Довідка довкілля.PDF
13 липня 2018 11:58
Статут ч.2.pdf
13 липня 2018 11:58
Витягт ПДВ.PDF
13 липня 2018 11:58
Статут ч.1.pdf
13 липня 2018 11:58
Акт прийому-передачі.pdf
13 липня 2018 11:58
Видаткова накладна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ"

ТОВ БКМ-УКРАЇНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2018 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" 21 200 000,00
UAH з ПДВ
21 094 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ" 21 120 000,00
UAH з ПДВ
21 120 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2018 15:00
Документи переможця
11 липня 2018 11:58
Електронний підпис
11 липня 2018 11:58
Електронний підпис
11 липня 2018 11:52
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2018 08:43
Електронний підпис
11 липня 2018 08:43
Електронний підпис
10 липня 2018 12:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 липня 2018 15:13
Електронний підпис
10 липня 2018 15:07
11 Стаття 17 Закону.pdf
10 липня 2018 15:07
19 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
18 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
17 Довідка.pdf
10 липня 2018 15:07
16 Технічний опис.pdf
10 липня 2018 15:07
15 Сертифікат типу.pdf
10 липня 2018 15:07
10 Захист довкілля.pdf
10 липня 2018 15:07
09 Протокол.pdf
10 липня 2018 15:07
08 Довідка (ліцензія).pdf
10 липня 2018 15:07
07 Свідоцтво ПДВ.pdf
10 липня 2018 15:07
05 Статут.pdf
10 липня 2018 15:07
01 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"

ТОВ "ЕТАЛОН-ЛІЗИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
Переможець 21 094 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2018 13:13

Документи

01 серпня 2018 13:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2018 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс"
#21752230
21 094 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2018 13:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 14:14
Електронний підпис укладений
01 лютого 2019 12:51
Повідомлення про внесення змін від 01022019.pdf укладений
01 лютого 2019 12:47
Додаткова угода 2 до договору № 14.pdf зміни до договору
01 лютого 2019 12:46
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 16:50
Повідомлення про зміни.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:47
Додаткова угода № 1 до договору № 14.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 16:35
Електронний підпис укладений
14 серпня 2018 16:50
протокол.PDF укладений
14 серпня 2018 16:49
договір тролейбуси.PDF укладений
14 серпня 2018 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Херсонської міської ради від 30 листопада 2018 року № 1711 «Про зміни до міського бюджету на 2018 рік», керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4' постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а також підпунктом 4 пункту 12.3. Договору № 14 від 14 серпня 2018 року та рішенням тендерного комітету від 06.12.2018 Сторони домовились внести в цей Договір наступні зміни: 1.1. Продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника.У розділі V. «Поставка товарів» пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару: до 23.03.2019 року.» 1.2. У розділі III пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору зазначена в Специфікації (Додаток № 1), на момент укладання цього Договору становить 21094000,00 грн. (двадцять один млн. дев’яносто чотири тис. грн. 00 коп), в тому числі ПДВ 20 % - 3515666,67 грн. (три млн. п’ятсот п'ятнадцять тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп): - за рахунок фінансування 2018 року -15 820 500,00 грн. (п'ятнадцять млн. вісімсот двадцять тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 2 636 750,00 грн. (два млн. шістсот тридцять шість тис. сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), - за рахунок фінансування 2019 року - 5 273 500,00 грн. (п’ять млн. двісті сімдесят три тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 878916,67 грн. (вісімсот сімдесят вісім тис. дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп). В разі додаткового фінансування в 2018 році розрахунки (зобов’язання) можуть бути здійснені достроково в 2018 фінансовому році.» 1.3. У розділі X. «Строк дії договору» пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «10.1. Договір про закупівлю Товарів набирає чинності з дня його підписання і діє до 23.03.2019, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника.»
Номер договору про закупівлю: № 14
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Херсонської міської ради від 30 листопада 2018 року № 1711 «Про зміни до міського бюджету на 2018 рік», керуючись пунктом 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 4' постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», а також підпунктом 4 пункту 12.3. Договору № 14 від 14 серпня 2018 року та рішенням тендерного комітету від 06.12.2018 Сторони домовились внести в цей Договір наступні зміни: 1.1. Продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника.У розділі V. «Поставка товарів» пункт 5.1. викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) поставки Товару: до 23.03.2019 року.» 1.2. У розділі III пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору зазначена в Специфікації (Додаток № 1), на момент укладання цього Договору становить 21094000,00 грн. (двадцять один млн. дев’яносто чотири тис. грн. 00 коп), в тому числі ПДВ 20 % - 3515666,67 грн. (три млн. п’ятсот п'ятнадцять тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп): - за рахунок фінансування 2018 року -15 820 500,00 грн. (п'ятнадцять млн. вісімсот двадцять тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 2 636 750,00 грн. (два млн. шістсот тридцять шість тис. сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), - за рахунок фінансування 2019 року - 5 273 500,00 грн. (п’ять млн. двісті сімдесят три тис. п’ятсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 878916,67 грн. (вісімсот сімдесят вісім тис. дев’ятсот шістнадцять грн. 67 коп). В разі додаткового фінансування в 2018 році розрахунки (зобов’язання) можуть бути здійснені достроково в 2018 фінансовому році.» 1.3. У розділі X. «Строк дії договору» пункт 10.1. викласти в наступній редакції: «10.1. Договір про закупівлю Товарів набирає чинності з дня його підписання і діє до 23.03.2019, а в частині виконання зобов’язань щодо передачі і оплати Товару – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника.»
Номер договору про закупівлю: № 14
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Херсонської міської ради від 21.12.2018 № 1826 «Про міський бюджет на 2019 рік» та рішенням тендерного комітету від «01» лютого 2019 р. Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1. розділу III Договору № 14 від 14 серпня 2018 року та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору зазначена в Специфікації (Додаток №1), на момент укладання цього Договору становить 21094000,00 грн. (двадцять один млн. дев’яносто чотири тис. грн. 00 коп), в тому числі ПДВ 20 % - 3515666,67 грн. (три млн. п’ятсот п'ятнадцять тис. шістсот шістдесят шість грн. 67 коп): - профінансовано та сплачено за рахунок фінансування 2018 року -14 765 800,00 грн. (чотирнадцять млн. сімсот шістдесят п’ять тис. вісімсот грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 2 460 966,67 грн. (два млн. чотириста шістдесят тис. дев’ятсот шістдесят шість грн. 67 коп.), - виділені кошти за рахунок фінансування 2019 року - 6 328 200,00 грн. (шість млн. триста двадцять вісім тис. двісті грн. 00 коп), в тому числі ПДВ - 20 % - 1 054 700,00 грн. (один млн. п’ятдесят чотири тис. сімсот грн. 00 коп).
Номер договору про закупівлю: № 14
Договір:
Номер додаткової угоди: № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2019 — 23 березня 2019
Сума оплати за договором: 21 094 000,00
UAH з ПДВ