Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ужгородський міський пологовий будинок |
Код ЄДРПОУ: | 38802040 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 Б |
Контактна особа: |
Лендєл Наталія Василівна +380312644510 natalendyel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2018 14:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 червня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
11 червня 2018 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-31-000017 ● 5a5c34455a08481aafe67da178bcc85d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 травня 2019 14:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.05.2019 №25
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 31.05.2019 №25
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-28-000427-c 28.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-06-11-000437-b 11.06.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-05-29-000500-b 29.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-05-17-000907-b 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 15:08:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-11-000437-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування?
2. Надати інформацію про стан виконання договору від 20.06.2018 №20/06-2230, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-11 12:58:12
Пояснення на запит
Пояснення на запит
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2018-06-11-000437-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, надаємо пояснення на наступні питання:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування? – Ужгородський міський пологовий будинок – заклад надання безперебійної медичної допомоги вагітним жінкам та породіллям. До середини 2018 року в УМПБ функціонував харчоблок, закуповувалися продукти та власними силами готувалася їжа для 4-х разового харчування пацієнток. Приміщення харчоблоку потребували термінового капітального ремонту, про що ми неодноразово, починаючи з 2014 року повідомляли головного розпорядника. Оскільки кошти за ці роки так і не були виділені, у березні 2018 року приміщення харчоблоку були здані в оренду ТОВ «КСЕМАР», з яким була домовленість про організацію безперебійного покращеного харчування пацієнтів УМПБ, туди ж були переведені працівники харчоблоку. ТОВ «КСЕМАР» розпочало ремонт орендованих приміщень. Також, оскільки їжа готується в приміщені УМПБ, не потрібно витрачати додаткові кошти на доставку 4-х разового харчування, а також для забезпечення нагальної потреби безперебійного харчування, було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі послуг з харчування по переговорній (скороченій) процедурі.
2. Надати інформацію про стан виконання договору від 20.06.2018 №20/06-2230, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)? – Договір № 20/06-2230 від 20.06.2018 року на суму 1254000,00 виконаний, всі платежі проведені в минулому бюджетному році:
№ актів наданих
послуг Дата сума
акт №1 13.07.18р. 71840.27
акт №2 02.08.18р. 221952.68
акт №3 22.08.18р. 136487.88
акт №4 04.04.18р. 76501.65
акт №5 02.10.18р. 234559.17
акт №6 25.10.18р. 151865.38
акт №7 09.11.18р. 81489.81
акт №8 21.11.18р. 135730.73
акт №9 05.12.18р. 72706.19
акт №10 18.12.18р. 70866.24
Всього: 1254000,00
Заступник голови тендерного комітету Н.Лендєл
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗВІТ про виконання договору 1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. – 11.06.2018 року UA-2018-06-11-000437-b Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ. 2. Договір про закупівлю. 2.1. Номер договору. - № 20/06-2230 2.2. Дата укладення договору – 20.06.2018 року. 2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю - 1`254`000.00 грн. без ПДВ. 3. Замовник. 3.1. Найменування - УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК 3.2. Код за ЄДРПОУ - 38802040 3.3. Місцезнаходження - Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Грибоєдова, будинок 20 Б, 88000. 4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю. 4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. - Товариство з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР» 4.2. Код за ЄДРПОУ - 41850618. 4.3. Місцезнаходження – Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Богдана Хмельницького, 21-А. 5. Предмет закупівлі – за кодом ДК України 021-2015:55520000-1 Кейтерингові послуги. 5.1. Найменування - Послуга з організації 4-х разового харчування пацієнтів. 5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором – 18525 шт. 5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Україна, Закарпатська область, вулиця Грибоєдова, 20Б 5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором – 31.12.2018 рік. 6. Строк дії договору – 31.12.2018року. 7. Сума оплати за договором – 1 254 000,00.
2019-06-25 10:22:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-07-03-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.07.2019 №28
Ужгород
Про призначення
перевірки закупівлі
Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 04 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-06-11-000437-b та UA-2019-01-28-000427-c, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «Ужгородський міський пологовий будинок» Ужгородської міської ради.
2. В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
2019-07-03 16:52:37
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КСЕМАР" #41850618 |
Переможець |
1 254 000,00
UAH
|
11 червня 2018 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання договору | укладений |
11 липня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2018 13:02
|
Договір № 20/06-2230 від 20.06.2018 року | укладений |
27 червня 2018 12:58
|