Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ
Очікувана вартість
1 254 000,00 UAH
UA-2018-06-11-000437-b 4f38296e8a2341eca4aa12e8be2cb16a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лендєл Наталія Василівна

+380312644510 natalendyel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ужгородський міський пологовий будинок
Код ЄДРПОУ: 38802040
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул. Грибоєдова, 20 Б
Контактна особа: Лендєл Наталія Василівна
+380312644510
natalendyel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин). Замовник може застосувати переговорну процедуру, в т.ч. скорочену, на підставі п.2. ч.2 ст. 35 Закону «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 14:47
Оскарження наміру укласти договір: 17 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно п.2 ч.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі" відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин). Замовник може застосувати переговорну процедуру, в т.ч. скорочену, на підставі п.2. ч.2 ст. 35 Закону «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18525 шт
Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ протягом 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Грибоєдова, 20 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

11 червня 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-31-000017 ● 5a5c34455a08481aafe67da178bcc85d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

31.05.2019 №25
Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 31.05.2019 №25
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-28-000427-c 28.01.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-06-11-000437-b 11.06.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-05-29-000500-b 29.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-05-17-000907-b 17.05.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 15:08:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-06-11-000437-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування?
2. Надати інформацію про стан виконання договору від 20.06.2018 №20/06-2230, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 12:58:12

Пояснення на запит

Пояснення на запит

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель ProZorro за номером ID: UA-2018-06-11-000437-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, надаємо пояснення на наступні питання:
1. Чим керувався тендерний комітет при прийнятті рішенні щодо застосування переговорної процедури для закупівлі послуг з організації 4-х разового харчування на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та якими нормативними документами підтверджується відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на ринку послуг з організації 4-х разового харчування? – Ужгородський міський пологовий будинок – заклад надання безперебійної медичної допомоги вагітним жінкам та породіллям. До середини 2018 року в УМПБ функціонував харчоблок, закуповувалися продукти та власними силами готувалася їжа для 4-х разового харчування пацієнток. Приміщення харчоблоку потребували термінового капітального ремонту, про що ми неодноразово, починаючи з 2014 року повідомляли головного розпорядника. Оскільки кошти за ці роки так і не були виділені, у березні 2018 року приміщення харчоблоку були здані в оренду ТОВ «КСЕМАР», з яким була домовленість про організацію безперебійного покращеного харчування пацієнтів УМПБ, туди ж були переведені працівники харчоблоку. ТОВ «КСЕМАР» розпочало ремонт орендованих приміщень. Також, оскільки їжа готується в приміщені УМПБ, не потрібно витрачати додаткові кошти на доставку 4-х разового харчування, а також для забезпечення нагальної потреби безперебійного харчування, було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі послуг з харчування по переговорній (скороченій) процедурі.

2. Надати інформацію про стан виконання договору від 20.06.2018 №20/06-2230, укладеного з ТОВ «КСЕМАР» (зазначити виконаний чи не виконаний договір, кількість, вартість наданих послуг та стан фактичних розрахунків)? – Договір № 20/06-2230 від 20.06.2018 року на суму 1254000,00 виконаний, всі платежі проведені в минулому бюджетному році:

№ актів наданих
послуг Дата сума
акт №1 13.07.18р. 71840.27
акт №2 02.08.18р. 221952.68
акт №3 22.08.18р. 136487.88
акт №4 04.04.18р. 76501.65
акт №5 02.10.18р. 234559.17
акт №6 25.10.18р. 151865.38
акт №7 09.11.18р. 81489.81
акт №8 21.11.18р. 135730.73
акт №9 05.12.18р. 72706.19
акт №10 18.12.18р. 70866.24
Всього: 1254000,00

Заступник голови тендерного комітету Н.Лендєл

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗВІТ про виконання договору 1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. – 11.06.2018 року UA-2018-06-11-000437-b Послуги з організації 4-х разового харчування пацієнтів УМПБ. 2. Договір про закупівлю. 2.1. Номер договору. - № 20/06-2230 2.2. Дата укладення договору – 20.06.2018 року. 2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю - 1`254`000.00 грн. без ПДВ. 3. Замовник. 3.1. Найменування - УЖГОРОДСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК 3.2. Код за ЄДРПОУ - 38802040 3.3. Місцезнаходження - Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця Грибоєдова, будинок 20 Б, 88000. 4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю. 4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові. - Товариство з обмеженою відповідальністю «КСЕМАР» 4.2. Код за ЄДРПОУ - 41850618. 4.3. Місцезнаходження – Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Богдана Хмельницького, 21-А. 5. Предмет закупівлі – за кодом ДК України 021-2015:55520000-1 Кейтерингові послуги. 5.1. Найменування - Послуга з організації 4-х разового харчування пацієнтів. 5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором – 18525 шт. 5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – Україна, Закарпатська область, вулиця Грибоєдова, 20Б 5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором – 31.12.2018 рік. 6. Строк дії договору – 31.12.2018року. 7. Сума оплати за договором – 1 254 000,00.

2019-06-25 10:22:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-07-03-000003

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

03.07.2019 №28

Ужгород



Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 04 липня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2018-06-11-000437-b та UA-2019-01-28-000427-c, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «Ужгородський міський пологовий будинок» Ужгородської міської ради.
2. В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.




Начальник Світлана АНІЩЕНКО

2019-07-03 16:52:37


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КСЕМАР"
#41850618
Переможець 1 254 000,00
UAH
11 червня 2018 14:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2018 14:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КСЕМАР"
#41850618
1 254 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору укладений
11 липня 2019 10:11
Електронний підпис укладений
27 червня 2018 13:02
Договір № 20/06-2230 від 20.06.2018 року укладений
27 червня 2018 12:58