Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична на 2 робочі місця та пристрій для оцифровання рентгенівських знімків з принтором сухого друку
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2018-06-11-000260-b 87d3b7f672cc4889bf0434ff4b1efbe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давимука Марія Іванівна

+380322383085 tendercardio@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний лікувально-діагностичний кардіологічний центр"
Код ЄДРПОУ: 20761112
Місцезнаходження: 79015, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул.Кульпарківська. 35
Контактна особа: Давимука Марія Іванівна
+380322383085
tendercardio@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2018 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 11:59
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система рентгенівська діагностична на 2 робочі місця та пристрій для оцифровання рентгенівських знімків з принтором сухого друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79015, Україна, Львівська область, м.Львів, вул.Кульпарківська. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 12:12
Тендерна документація.doc
11 червня 2018 12:12
Проект договору.docx
11 червня 2018 12:12
Медико-технічні вимоги.docx
11 червня 2018 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 12:12
Тендерна документація.doc
11 червня 2018 12:12
Проект договору.docx
11 червня 2018 12:12
Медико-технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо технічних вимог
Дата подання: 12 червня 2018 10:19
Дата відповіді: 14 червня 2018 15:13
Пункт 4.2 Розміри деки столу не менш ніж 2200 мм х 750 мм Всі міжнародні виробники рентген обладнання виготовляють рентген столи із розмірами деки столу 2200х750 мм (±50мм), тому щоб не дискримінувати переважну більшість виробників просимо внести діапазон відхилення розміра деки столу (±50мм). Також дане відхилення не являється важливим параметром для забезпечення якісної діагностики. Пункт 4.4 Поперечне переміщення деки столу не менш ніж 24 см Всі міжнародні виробники рентген обладнання виготовляють рентген столи із поперечним переміщенням деки столу 24 см (±2см), тому щоб не дискримінувати переважну більшість виробників просимо внсети діапазон відхилення поперечного переміщення деки столу (±2 см). Також дане відхилення не являється важливим параметром для забезпечення якісної діагностики. Пункт 4.5 Відстань плівка – дека столу не більше ніж 7 см Всі міжнародні виробники рентген обладнання виготовляють рентген столи із відстанню плівка-дека столу 7 см (±1см), тому щоб не дискримінувати переважну більшість виробників просимо внести діапазон відхилення відстані плівка-дека столу (±1 см). Також дане відхилення не являється важливим параметром для забезпечення якісної діагностики. Пункт 4.6 Висота деки столу від підлоги не більше ніж 76 см Всі міжнародні виробники рентген обладнання виготовляють рентген столи із висотою деки столу від підлоги 76 см (±4см), тому щоб не дискримінувати переважну більшість виробників просимо внести діапазон відхилення висоти деки столу від підлоги (±4 см). Також дане відхилення не являється важливим параметром для забезпечення якісної діагностики. Для можливості участі в тендері виробників із високою міжнародною репутацією та для можливої економії бюджетних коштів, просимо внести зміни (допуски в 1-5 см) в технічні вимоги, так як вони не являються важливими характеристиками для проведення якісної та функціональної рентгендіагностики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет прийняв рішення не вносити змін до технічних вимог

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТехМедКонтракт" 2 590 684,00
UAH з ПДВ
2 499 948,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УМТ+ 2 598 000,00
UAH з ПДВ
2 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТехМедКонтракт"

ТОВ УМТ+

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТехМедКонтракт"
#35255885
Переможець 2 499 948,00
UAH з ПДВ
09 липня 2018 16:13

Документи

09 липня 2018 16:13
Електронний підпис
09 липня 2018 16:09
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2018 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТехМедКонтракт"
#35255885
2 499 948,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2018 16:13
Електронний підпис
09 липня 2018 16:09
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 13:19
Електронний підпис укладений
26 липня 2018 23:32
Додаткова.pdf зміни до договору
26 липня 2018 23:31
Електронний підпис укладений
23 липня 2018 15:08
Договір укладений
23 липня 2018 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 840
Договір:
Номер додаткової угоди: 840
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 500 000,00
UAH з ПДВ