Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3319 (вироби медичного призначення)
Очікувана вартість
92 000,00 UAH
UA-2018-06-08-003053-a a68e1acf1fd140a291e8b4bc52b8bf3c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сова

+380508116142
+380685481323
40032148s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "АКАДЕМІЯ ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 40032148
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Ірина Сова
+380508116142,+380685481323
40032148s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 26 червня 2018 15:15
Очікувана вартість: 92 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9945 штука
Вироби медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київ, м. Київ, вул. Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 16:43
додаток3 (3).pdf
08 червня 2018 16:43
додаток5.pdf
08 червня 2018 16:43
додаток2.pdf
08 червня 2018 16:43
додаток4 (1).pdf
08 червня 2018 16:43
Тендерна документація.pdf
08 червня 2018 16:43
додаток1 (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-08-003053-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 11 червня 2018 10:35
Вимога
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2566144, номер тендеру у UA-2018-06-08-003053-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2018 14:45
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.

Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Оскільки, Вами документально не доведена наявність обставин, що ускладнюють або роблять неможливим постачання всього переліку товару, що закуповується, у замовника відсутні підстави для внесення змін в тендерну документацію.
Крім того, статтею 43 Господарського кодексу України передбачена свобода підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. На території України зареєстровано та дозволено до використання в лікувальних закладах безліч аналогічного товару різних виробників/офіційних представників, а тому, ви як суб’єкт господарювання маєте можливість вступити з ними в договірні відносини для забезпечення поставки всього переліку товару, необхідного замовнику.
Слід також зауважити, що Ваше посилання на практику АМК є необґрунтованим, оскільки, рішення АМК є актами індивідуальної дії та не регулюють проведення публічних закупівель, а тому, не можуть бути застосовані до даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

11 червня 2018 10:35
2566144.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" 72 530,54
UAH з ПДВ
47 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 51 200,00
UAH з ПДВ
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 54 566,79
UAH з ПДВ
54 566,79
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Ігор Едуардович 69 001,80
UAH з ПДВ
69 001,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 17:38
таблиця відповідності.pdf
20 червня 2018 17:38
проект договору.pdf
20 червня 2018 17:38
технічні документи.pdf
20 червня 2018 17:38
істотні умови.pdf
20 червня 2018 17:38
гарантійні листи.pdf
20 червня 2018 17:38
Статут.pdf
20 червня 2018 17:38
лист відгук.pdf
20 червня 2018 17:38
аналогічний договір.pdf
20 червня 2018 17:38
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 07:41
Мирських Зоя.rar

Публічні документи

21 червня 2018 14:17
проект договору 3319.pdf
21 червня 2018 14:17
паспорт код.pdf
21 червня 2018 14:17
договір аналогічний.pdf
21 червня 2018 14:17
цінова пропозиція 3319.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ФОП Тарасенко Ігор Едуардович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
Переможець 47 500,00
UAH з ПДВ
02 липня 2018 16:47

Документи

02 липня 2018 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
47 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 14:28
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 16:09
ДУ 4 ДО ДОГ 139_18 МЕДІКАЛ.pdf зміни до договору
21 травня 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 12:35
ду3 до дог 139_18медікал .pdf зміни до договору
18 січня 2019 12:34
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:11
ду2 до дог 139_18медікал.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:11
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:33
ду1 до дог 139_18.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:32
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 15:15
ДОГ 139_18 Медікал комерс.pdf укладений
20 липня 2018 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі за Договором про закупівлю № 139/18 від «20» липня 2018 року (далі - Договір),
Номер договору про закупівлю: 139/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 139/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю № 139/18 від « 20 » липня 2018 р.(далі - Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 139/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 139/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згодизбільшити суму Договору про закупівлю № 139/18 від «20» липня 2018 р. (далі - Договір) на 9 279,79грн. (дев’ять тисяч двісті сімдесят дев’ять гривень 79 коп.) з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми Договору
Номер договору про закупівлю: 139/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 139/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з повним виконанням Сторонами своїх зобов’язань за Договором про закупівлю № 139/18 від «20» липня 2018 р. (далі - Договір), Сторони дійшли згоди вважати Договір припиненим
Номер договору про закупівлю: 139/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 139/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 47 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 107,48 UAH)