Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2018-06-08-002704-a 4c3cde153d8340238728bf363429bd25
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Зубрицький

+380412446610
+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Віктор Зубрицький
+380412446610,+380676879586
zhitom@ocz.ic.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2018 18:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 13:32
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4416 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1872 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Леваневського, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1872 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Незалежності, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 16:15
Протокол 31.pdf
15 червня 2018 16:15
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
13 червня 2018 15:29
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
08 червня 2018 15:46
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc
15 червня 2018 16:15
тендерна документація.pdf
13 червня 2018 15:29
тендерна документація зі змінами.pdf
08 червня 2018 15:46
тендерна документація червень 2018.pdf
15 червня 2018 16:15
Зміни до тендерної документації2.docx
13 червня 2018 15:29
Додаток 5 то ТД (Договір).docx
08 червня 2018 15:46
Додаток 5 то ТД (Договір).docx
13 червня 2018 15:29
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc
08 червня 2018 15:46
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc
13 червня 2018 15:29
Протокол 29.pdf
13 червня 2018 15:29
Зміни до тендерної документації.docx
08 червня 2018 15:46
Додаток 2 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону).docx
08 червня 2018 15:46
Додаток 3 до ТД (Тендерна пропозиція).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо прибирання
Дата подання: 12 червня 2018 12:36
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:33
У додатку 4 Ви зазначаєте, що на охоронників покладається обов'язок прибирання території (прибирання сміття, в зимовий період чищення снігу, знімання бурульок з даху, посипання доріжок піском та сумішшю). Шановний замовнику, вибачте, звичайно, але чи не здається Вам, що Ви трошки плутаєте види робіт, які потрібно закупити? Послуги з охорони та послуги з прибирання - то є різні речі. Відкрийте класифікатор професій та подивіться, які посадові обов'язки повинен виконувати охоронник. Там ні слова немає про прибирання! Охоронник здійснює обов'язки з охорони майна, але не прибирає місця охорони! Те, що Ви хочете економити власні кошти, ми розуміємо, але чому за наш рахунок? Вибачте, а хто буде знаходитись на посту, коли охоронник буде збивати бурульки з дахів або доріжки посипати? Саме тому, вважаємо Вашу вимогу абсурдною, і ВИМАГАЄМО прибрати її з документації!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.
Щодо ГШР в Житомирі
Дата подання: 12 червня 2018 12:43
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:33
Шановний замовнику, у вимогах Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про ГШР у Житомирі. Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Житомир, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Житомир, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Житомир, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Житомир в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Житомирі як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Житомир), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 03 липня 2018 12:32
Вимога на рішення Замовника від 02.07.2018 № 33
Вимога в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2018 14:24
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 03 липня 2018 12:38
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерні пропозиціі Учасників – ТОВ «Щит-1», Багатопрофільної фірми «Циклон» та ПП «Дівікс» не відповідають умовам тендерної документації
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «Щит-1» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі тендерної пропозиції не надано:
інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до тендерної документації; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 4 до тендерної документації; документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
інших документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції: довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника; витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців зі зазначенням пункту «Місцезнаходження» (виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі); копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витягу з реєстру платників ПДВ; листа-згоди з проектом договору про закупівлю – згідно Додатку 5 до тендерної документації.

Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – Багатопрофільної фірми «Циклон» у формі товариства з обмеженою відповідальністю – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 9 осіб: Іваницький М.А., Войтенко В.Я., Венжик С.Л., Ільчук О.С., Бельмас С.В., Варенко В.Б., Петрук Є.В., Маслюківський І.В., Ільчук В.М.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо охоронників Варенко В.Б. та Петрук Є.В.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: копії аналогічного договору та/або копії видаткової накладної та/або оригіналу листа-відгука контрагента.
Учасником надано копію аналогічного договору не в повному обсязі – (без додатка № 1).
Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР).
Надана Учасником довідка № 6 від 20.06.2018 не містить інформації про наявність саме власних мобільних груп швидкого реагування.

Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – ПП «Дівікс» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося: у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 14:24
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 05 липня 2018 09:44
додатково стосовно тендерної пропозиції ПП Дівікс
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося: у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з обов’язковим зазначенням: - фактичної назви документу; - кількості частин; - назв файлу з урахуванням номерів частин.
У складі тендерної пропозиції Учасника цей лист відсутній, хоча 2 документи –копія Статуту та витяг з ЄДРПОУ – надано частинами.

Пунктом 1.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР), у якій міститься зобов`язання на час дії договору про надання охоронних послуг забезпечити наявність ГШР, яка може прибути на об’єкт охорони - Житомирський обласний центр зайнятості.
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.

Пунктом 1.4. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі на підтвердження того, що учасник має матеріально-технічне забезпечення для виклику та прибуття ГШР на об’єкт Замовника - Житомирський обласний центр зайнятості (у тому числі «кнопка тривожної сигналізації»).
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 14:23
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено

Документи подані скаржником

Документи

06 липня 2018 14:24
проткол 36.pdf

Документи

06 липня 2018 14:24
проткол 36.pdf

Документи

06 липня 2018 14:23
проткол 36.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-08-002704-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 11 липня 2018 12:04
Скарга на рішення замовника від 02 липня 2018 року, протокол № 33.
Скарга на рішення замовника від 02 липня 2018 року, протокол № 33, в окремих файлах.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2018 18:50
Рішення від 13.07.2018 № 6946 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 18:50
Рішення від 31.07.2018 № 7713.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2018 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7713-р/пк-пз від 31.07.2018 тендерним комітетом Житомирського обласного центру зайнятості прийнято протокол №37 від 07.08.2018 року, яким скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТАЛ ГАРАНТ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги".
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2018 09:15

Документи подані скаржником

11 липня 2018 12:04
Скарга від 11.07.2018 № 558.pdf

Документи подані замовником

19 липня 2018 12:18
проткол 36.pdf
08 серпня 2018 09:15
Протокол 37.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ" 220 238,40
UAH з ПДВ
212 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 240 720,00
UAH з ПДВ
212 160,00
UAH з ПДВ
Документи
БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 234 600,00
UAH з ПДВ
232 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Дівікс" 238 272,00
UAH з ПДВ
238 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" 244 800,00
UAH з ПДВ
244 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 10:29
Д-4. Тех.вимоги.PDF
22 червня 2018 10:29
Д-2.3. Статут.pdf
22 червня 2018 10:29
Д-2.2. Статут.pdf
22 червня 2018 10:29
Д-2.1. Статут.pdf
22 червня 2018 10:29
4.1. Ліцензія МВС.pdf
22 червня 2018 10:29
3.6.3. Копія відгуку 3.PDF
22 червня 2018 10:29
3.5. Копія Договору 5.PDF
22 червня 2018 10:29
3.4. Копія Договору 4.PDF
22 червня 2018 10:29
3.3. Копія Договору 3.PDF
22 червня 2018 10:29
3.2. Копія Договору 2.PDF
22 червня 2018 10:29
3.1. Копія Договору 1.PDF
22 червня 2018 10:29
2.3.12. Персонал ЮР`ЄВ О.А..PDF
22 червня 2018 10:29
2.3.11. Персонал ЮР`ЄВ В.А..PDF
22 червня 2018 10:29
2.3.9. Персонал ШАТУН В.В..PDF
22 червня 2018 10:29
2.3.8. Персонал ШАЙДА М.І..PDF
22 червня 2018 10:29
2.3.1.Персонал Дронь О.О..PDF
22 червня 2018 10:29
1.5. Баланс за 2017р..PDF
22 червня 2018 10:29
1.1.3. Радіостанції.jpg
22 червня 2018 10:29
1.1. Наяв.обл. та МТБ.PDF
22 червня 2018 10:29
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

22 червня 2018 15:09
9.Довідка про МТБ.pdf
22 червня 2018 15:09
7.Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2018 15:09
24.Проект договору.pdf
22 червня 2018 15:09
23.Технічні вимоги.pdf
22 червня 2018 15:09
22.Ліцензія.pdf
22 червня 2018 15:09
21. статут.pdf
22 червня 2018 15:09
9.2 Фото форменний одяг.pdf
22 червня 2018 15:09
9. 1 Фото спецзасоби.pdf
22 червня 2018 15:09
6.Лист-гарантія .pdf

Публічні документи

23 червня 2018 14:07
Фотокартки.rar
23 червня 2018 14:07
Статут.rar
23 червня 2018 14:07
МТБ.rar
23 червня 2018 14:07
Документи працівників.rar
23 червня 2018 14:07
Додатки.rar
23 червня 2018 14:07
Витяг ЄДРПОУ.rar

Публічні документи

10 серпня 2018 12:04
Електронний підпис
10 серпня 2018 12:03
Ліцензія.pdf
10 серпня 2018 12:03
Статут.pdf
10 серпня 2018 12:03
копія Витяг з ЄДР.pdf
10 серпня 2018 12:03
тендерна пропозиція.pdf
10 серпня 2018 12:03
довідка МВС на 09.08.18.pdf
22 червня 2018 10:07
фото спецзасобів.pdf
22 червня 2018 10:07
тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2018 10:07
свідоцтва охоронників.pdf
22 червня 2018 10:07
протокол на директора.pdf
22 червня 2018 10:07
погодження техумов.pdf
22 червня 2018 10:07
копія Статуту.pdf
22 червня 2018 10:07
копія ліцензії.pdf
22 червня 2018 10:07
довідка про учасника.pdf
22 червня 2018 10:07
довідка матбаза.pdf
22 червня 2018 10:07
довідка довкілля.pdf
22 червня 2018 10:07
гарантійний лист.pdf
22 червня 2018 10:07
Відгук ДФС Житомир.pdf
22 червня 2018 10:06
витяг з реєстру ПДВ.7z
22 червня 2018 10:06
витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ПП "Дівікс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ"
#35623394
Рішення скасоване 212 159,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:30
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ"
#35623394
Відхилено 212 159,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"
#36957425
Відхилено 212 160,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#22045180
Відхилено 232 150,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:48
ПП "Дівікс"
#39252898
Відхилено 238 272,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
Переможець 244 800,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2018 17:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 липня 2018 16:54
Електронний підпис
02 липня 2018 16:53
Протокол 33.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:45
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:44
Протокол 37.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 серпня 2018 17:46
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:46
Протокол 37.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:48
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:47
Протокол 37.pdf

Документи

07 серпня 2018 17:49
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:48
Протокол 37.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

07 серпня 2018 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:50
Протокол 37.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2018 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ"
#40344845
244 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 серпня 2018 17:50
Електронний підпис
07 серпня 2018 17:50
Протокол 37.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 09:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:46
дод угода кардинал 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:45
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 12:45
Додаткова угода 1 до 210.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 12:44
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 12:30
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 12:29
договір 210.pdf укладений
20 серпня 2018 12:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились викласти пункт 1.3. Договору у наступній редакції: «Для здійснення охорони і пропускного режиму на об'єкті Замовника шляхом встановлення на ньому поста охорони та періодичного патрулювання Виконавець виділяє одного екіпірованого працівника охорони на пост на добу (усього по 4 охоронники на кожен об`єкт Замовника).» 2. Сторони домовились викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «Ціна послуг за Договором за одну годину охорони об'єкта становить 30,00 грн. (тридцять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою м. Житомир, Київська, 83 складає 3216 год., кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою м. Баранівка, вул. Леваневського, 47 складає 1872 год., кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою смт Хорошів, вул. Незалежності, 26 складає 1872 год.» 3. Сторони домовились викласти пункт 3.2. Договору у наступній редакції: «Сума вартості послуг визначається у Додатку №1, становить 208 800,00 грн. (двісті вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ, і визначається, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони об'єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.» 4. Сторони домовились викласти Додаток 1 до Договору у редакції, що додається. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання її Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Укласти цю додаткову угоду на продовження дії договору про надання охоронних послуг №210 від 20.08.2018 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року - до 17.01.2019 включно. Ціна додаткової угоди складає 41 760,00 грн., у т.ч. з ПДВ - 6960,00 грн., що становить 20% від ціни з договору з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 251 833,72
UAH з ПДВ