Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2018-06-08-002704-a ● 4c3cde153d8340238728bf363429bd25
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491398 |
Вебсайт: | http://www.dcz.gov.ua/zhy |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83 |
Контактна особа: |
Віктор Зубрицький +380412446610,+380676879586 zhitom@ocz.ic.zt.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2018 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2018 13:32 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4416 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1872 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12700, Україна, Житомирська область, Баранівка, Леваневського, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
1872 година
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, Хорошів, Незалежності, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2018 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2018 16:15 |
Протокол 31.pdf | |
15 червня 2018 16:15 |
Додаток 1 до ТД (Кваліфікаційні критерії).doc | |
15 червня 2018 16:15 |
тендерна документація.pdf | |
15 червня 2018 16:15 |
Зміни до тендерної документації2.docx | |
13 червня 2018 15:29 |
Додаток 5 то ТД (Договір).docx | |
13 червня 2018 15:29 |
Додаток 4 до ТД (Технічні вимоги).doc | |
13 червня 2018 15:29 |
Протокол 29.pdf | |
13 червня 2018 15:29 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
08 червня 2018 15:46 |
Додаток 2 до ТД (Відповідність вимогам ст.17 Закону).docx | |
08 червня 2018 15:46 |
Додаток 3 до ТД (Тендерна пропозиція).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо прибирання
Дата подання: 12 червня 2018 12:36
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:33
У додатку 4 Ви зазначаєте, що на охоронників покладається обов'язок прибирання території (прибирання сміття, в зимовий період чищення снігу, знімання бурульок з даху, посипання доріжок піском та сумішшю). Шановний замовнику, вибачте, звичайно, але чи не здається Вам, що Ви трошки плутаєте види робіт, які потрібно закупити? Послуги з охорони та послуги з прибирання - то є різні речі. Відкрийте класифікатор професій та подивіться, які посадові обов'язки повинен виконувати охоронник. Там ні слова немає про прибирання! Охоронник здійснює обов'язки з охорони майна, але не прибирає місця охорони! Те, що Ви хочете економити власні кошти, ми розуміємо, але чому за наш рахунок? Вибачте, а хто буде знаходитись на посту, коли охоронник буде збивати бурульки з дахів або доріжки посипати? Саме тому, вважаємо Вашу вимогу абсурдною, і ВИМАГАЄМО прибрати її з документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.
Щодо ГШР в Житомирі
Дата подання: 12 червня 2018 12:43
Дата відповіді: 13 червня 2018 15:33
Шановний замовнику, у вимогах Ви зазначаєте, що потрібно надати інформацію про ГШР у Житомирі.
Встановивши дану вимогу, Ви обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у даній процедурі закупівлі та створюєте дискримінаційні умови для участі. Так як для відповідності даній вимозі, учасник як мінімум повинен бути зареєстрований у м.Житомир, тому і матиме групи швидкого реагування на даний момент у м.Житомир, а ті учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу для забезпечення якісного надання послуг з охорони, достатню кількість працівників, які мають необхідні знання та досвід, а також досвід надання аналогічних послуг, але на даний момент не мають груп швидкого реагування у м. Житомир, не мають змогу бути допущеними до оцінки та визнання переможцем даної процедури закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що наявність груп швидкого реагування у м.Житомир в учасників на даний момент (на момент оголошення процедури закупівлі) є необгрунтованою та недоцільною для учасників, які зареєстровані і знаходяться в інших регіонах України. При визнанні учасника переможцем даної процедури не є проблемою для будь-якого учасника передислокувати групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони. Тому, на підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу наявність групи швидкого реагування у м.Житомирі як таку, що є дискримінаційною та такою,що обмежує коло учасників. Цим самим порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме добросовісна конкуренція між учасниками (тому що явну перевагу мають підприємства-учасники, що зареєстровані чи знаходяться на даний момент у м.Житомир), недискримінація учасників), а також частину 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Вимагаємо вилучити дану вимогу з Тендерної документації, замінивши її на надання учасником в складі пропозиції зобовязання забезпечити групу швидкого реагування у м.Житомир на час дії договору про надання послуг з охорони відповідно до даної процедури закупівлі, внести відповідні зміни в Тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доводимо до відома, що протоколом тендерного комітету від 13.06.2018 №29 до тендерної документації внесено зміни, з якими можна ознайомитись на сайті.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 03 липня 2018 12:32
Вимога на рішення Замовника від 02.07.2018 № 33
Вимога в окремому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2018 14:24
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 03 липня 2018 12:38
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерні пропозиціі Учасників – ТОВ «Щит-1», Багатопрофільної фірми «Циклон» та ПП «Дівікс» не відповідають умовам тендерної документації
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «Щит-1» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі тендерної пропозиції не надано:
інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до тендерної документації; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 4 до тендерної документації; документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
інших документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції: довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника; витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців зі зазначенням пункту «Місцезнаходження» (виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі); копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витягу з реєстру платників ПДВ; листа-згоди з проектом договору про закупівлю – згідно Додатку 5 до тендерної документації.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – Багатопрофільної фірми «Циклон» у формі товариства з обмеженою відповідальністю – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 9 осіб: Іваницький М.А., Войтенко В.Я., Венжик С.Л., Ільчук О.С., Бельмас С.В., Варенко В.Б., Петрук Є.В., Маслюківський І.В., Ільчук В.М.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо охоронників Варенко В.Б. та Петрук Є.В.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: копії аналогічного договору та/або копії видаткової накладної та/або оригіналу листа-відгука контрагента.
Учасником надано копію аналогічного договору не в повному обсязі – (без додатка № 1).
Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР).
Надана Учасником довідка № 6 від 20.06.2018 не містить інформації про наявність саме власних мобільних груп швидкого реагування.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – ПП «Дівікс» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося: у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції не надано:
інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до тендерної документації; інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до тендерної документації; інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 4 до тендерної документації; документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
інших документів, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції: довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про учасника; витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців зі зазначенням пункту «Місцезнаходження» (виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі); копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витягу з реєстру платників ПДВ; листа-згоди з проектом договору про закупівлю – згідно Додатку 5 до тендерної документації.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – Багатопрофільної фірми «Циклон» у формі товариства з обмеженою відповідальністю – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 9 осіб: Іваницький М.А., Войтенко В.Я., Венжик С.Л., Ільчук О.С., Бельмас С.В., Варенко В.Б., Петрук Є.В., Маслюківський І.В., Ільчук В.М.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо охоронників Варенко В.Б. та Петрук Є.В.
Пунктом 3.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: копії аналогічного договору та/або копії видаткової накладної та/або оригіналу листа-відгука контрагента.
Учасником надано копію аналогічного договору не в повному обсязі – (без додатка № 1).
Пунктом 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР).
Надана Учасником довідка № 6 від 20.06.2018 не містить інформації про наявність саме власних мобільних груп швидкого реагування.
Звертаємо увагу тендерного комітету, що тендерна пропозиція Учасника – ПП «Дівікс» – не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копій документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку.
Учасником не надано цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції: щодо персоналу охорони: копії трудового договору або витягу з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, на підтвердження офіційного працевлаштування.
Учасником не надано будь-якого з цих документів щодо 8 охоронників.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося: у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 14:24
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002704-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 05 липня 2018 09:44
додатково стосовно тендерної пропозиції ПП Дівікс
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося: у разі надання документу частинами, Учасник надає у складі своєї пропозиції лист (в довільній формі) з обов’язковим зазначенням: - фактичної назви документу; - кількості частин; - назв файлу з урахуванням номерів частин.
У складі тендерної пропозиції Учасника цей лист відсутній, хоча 2 документи –копія Статуту та витяг з ЄДРПОУ – надано частинами.
Пунктом 1.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР), у якій міститься зобов`язання на час дії договору про надання охоронних послуг забезпечити наявність ГШР, яка може прибути на об’єкт охорони - Житомирський обласний центр зайнятості.
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.
Пунктом 1.4. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі на підтвердження того, що учасник має матеріально-технічне забезпечення для виклику та прибуття ГШР на об’єкт Замовника - Житомирський обласний центр зайнятості (у тому числі «кнопка тривожної сигналізації»).
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.
Розгорнути
Згорнути
У складі тендерної пропозиції Учасника цей лист відсутній, хоча 2 документи –копія Статуту та витяг з ЄДРПОУ – надано частинами.
Пунктом 1.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі про наявність власних мобільних груп швидкого реагування (ГШР), у якій міститься зобов`язання на час дії договору про надання охоронних послуг забезпечити наявність ГШР, яка може прибути на об’єкт охорони - Житомирський обласний центр зайнятості.
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.
Пунктом 1.4. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку у довільній формі на підтвердження того, що учасник має матеріально-технічне забезпечення для виклику та прибуття ГШР на об’єкт Замовника - Житомирський обласний центр зайнятості (у тому числі «кнопка тривожної сигналізації»).
Учасником цей документ у складі тендерної пропозиції не надано.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2018 14:23
06.07.2018 року протоколом № 36 тендерного комітету вимоги розглянуто та відхилено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-08-002704-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ", Код ЄДРПОУ:40344845
Дата подання: 11 липня 2018 12:04
Дата подання: 11 липня 2018 12:04
Скарга на рішення замовника від 02 липня 2018 року, протокол № 33.
Скарга на рішення замовника від 02 липня 2018 року, протокол № 33, в окремих файлах.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 липня 2018 18:50
Рішення від 13.07.2018 № 6946 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 18:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2018 № 7713.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2018 15:00
Рішення від 31.07.2018 № 7713.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2018 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7713-р/пк-пз від 31.07.2018 тендерним комітетом Житомирського обласного центру зайнятості прийнято протокол №37 від 07.08.2018 року, яким скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВІТАЛ ГАРАНТ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги".
Дата виконання рішення замовником: 08 серпня 2018 09:15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ" |
220 238,40
UAH з ПДВ
|
212 159,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" |
240 720,00
UAH з ПДВ
|
212 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
234 600,00
UAH з ПДВ
|
232 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Дівікс" |
238 272,00
UAH з ПДВ
|
238 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" |
244 800,00
UAH з ПДВ
|
244 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ" #35623394 |
Рішення скасоване |
212 159,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:30
|
|
ТОВ "ВІТАЛ ГАРАНТ" #35623394 |
Відхилено |
212 159,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:45
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" #36957425 |
Відхилено |
212 160,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:46
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ЦИКЛОН" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ #22045180 |
Відхилено |
232 150,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:48
|
|
ПП "Дівікс" #39252898 |
Відхилено |
238 272,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ" #40344845 |
Переможець |
244 800,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 17:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2019 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:46
|
дод угода кардинал 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2018 12:45
|
Додаткова угода 1 до 210.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2018 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2018 12:29
|
договір 210.pdf | укладений |
20 серпня 2018 12:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились викласти пункт 1.3. Договору у наступній редакції: «Для здійснення охорони і пропускного режиму на об'єкті Замовника шляхом встановлення на ньому поста охорони та періодичного патрулювання Виконавець виділяє одного екіпірованого працівника охорони на пост на добу (усього по 4 охоронники на кожен об`єкт Замовника).» 2. Сторони домовились викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «Ціна послуг за Договором за одну годину охорони об'єкта становить 30,00 грн. (тридцять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою м. Житомир, Київська, 83 складає 3216 год., кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою м. Баранівка, вул. Леваневського, 47 складає 1872 год., кількість годин охорони на об`єкті охорони за адресою смт Хорошів, вул. Незалежності, 26 складає 1872 год.» 3. Сторони домовились викласти пункт 3.2. Договору у наступній редакції: «Сума вартості послуг визначається у Додатку №1, становить 208 800,00 грн. (двісті вісім тисяч вісімсот гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ, і визначається, виходячи з ціни послуг за одну годину охорони об'єкта, тривалості часу охорони та кількості постів.» 4. Сторони домовились викласти Додаток 1 до Договору у редакції, що додається. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання її Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року. |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укласти цю додаткову угоду на продовження дії договору про надання охоронних послуг №210 від 20.08.2018 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року - до 17.01.2019 включно. Ціна додаткової угоди складає 41 760,00 грн., у т.ч. з ПДВ - 6960,00 грн., що становить 20% від ціни з договору з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 210 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |