Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення для карантинізації донорської плазми відділу заготівлі крові та її компонентів КЗ «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» за адресою : м. Дніпро , пр.Богдана Хмельницького,17»
Очікувана вартість
210 399,00 UAH
UA-2018-06-08-002443-a 2a68ffd9183748119cdd702fbf53f5a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Пенкова

+380567209077 penkova_lana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Світлана Пенкова
+380567209077
penkova_lana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 14:59
Очікувана вартість: 210 399,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 052,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення для карантинізації донорської плазми відділу заготівлі крові та її компонентів КЗ «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» за адресою : м. Дніпро , пр.Богдана Хмельницького,17»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Богдана Хмельницького,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2018 10:06
Технічне завдання.docx
08 червня 2018 15:13
Проект договору.docx
08 червня 2018 15:13
Графік.docx
08 червня 2018 15:13
Оголошення.docx
08 червня 2018 15:13
Пропозиція.docx
11 червня 2018 10:06
Технічне завдання.docx
08 червня 2018 15:13
Технічне завдання.docx
08 червня 2018 15:13
Проект договору.docx
08 червня 2018 15:13
Графік.docx
08 червня 2018 15:13
Оголошення.docx
08 червня 2018 15:13
Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-08-002443-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Єврогарант-2014, Код ЄДРПОУ:39245042
Дата подання: 24 червня 2018 17:18
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовник !
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Єврогарант-2014», в особі його керівництва, ознайомились з висновком уповноваженої особи КЗ «Дніропетровська обласна станція переливання крові», «Про визначення статусу переможця електронних торгів» з яким не погоджуємося і тому вважаємо за необхідне роз’яснити Вам норми діючого законодавства України.
По перше, всі відкриті торги проводяться на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 2016 року. Всі інші нормативні акти, щодо відкритих торгів на закупівлю товарів та послуг, є підзаконними та не можуть суперечити нормам діючого Закону.
По друге, згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», процедура закупівлі здійснюється за наступними принципами, а саме:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.

По третє, згідно п. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником, а так як лист-відгук, характеристика та інша подібна інформація не відноситься до інформації яка несе офіційний характер та не має статусу офіційного документу, то Учасник, в складі тендерної пропозиції. має законне право не надавати дану інформацію.
По четверте, згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», є чітко визначений порядок складу тендерної документації, а саме, як що Замовник, тобто Ви, бажає бачити в складі тендерної пропозиції від Учасника, якусь інформацію то повинні були чітко визначити, що бажаєте бачити в складі тендерної пропозиції лист-відгук від попереднього Замовника в особі бюджетної організації, але це було би порушенням ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме дискримінаційні вимоги.
Ми, в свою чергу, надали, в складі тендерної пропозиції, лист відгук від попереднього Замовника, як було у вимогах тендерної документації, а саме від ПП «Євростиль-2013», з яким було укладено договір субпідряду та ПП «Євростиль-2013», у відношенні до ТОВ «Єврогарант-2014» мало статус Замовника, підтвердивши його листом – відгуком наданим КУ «Адмістративне управління» Меживської районної ради» на адресу ПП «Євростиль-2013», а також договір субпідряду та довідки про виконання робіт, що само по собі відповідає вимогам абз. 3 п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та є підтвердженням виконання аналогічних робіт.
Таким чином, уповноважена, на розгляд конкурсної пропозиція, особа КЗ «Дніропетровська обласна станція переливання крові», в супереч нормам діючого законодавства, прийняла незаконне рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «Єврогарант-2014», яка є більш вигідною та відповідає Державним інтересам в сфері максимальної економії бюджетних коштів в сфері Державних закупівель.
На підставі викладеного, наполягаємо на перегляді Вашого рішення, та поверненні ТОВ «Єврогарант-2014» на кваліфікацію.
Також, вважаємо за необхідне повідомити Вас, що існує адміністративна відповідальність за порушення вимог діючого законодавства в сфері державних закупівель, яка передбачена ст. 164-14 КУпАП.

З повагою,
Директор ТОВ «Єврогарант-2014»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 13:44
Шановний Учасник! Закупівля "Капітальний ремонт приміщення для карантинізації донорської плазми відділу заготівлі крові та її компонентів КЗ «Дніпропетровська обласна станція переливання крові» за адресою : м. Дніпро , пр.Богдана Хмельницького,17» є допороговою закупівлею. Згідно п.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник установив такий критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у вигляді завіреної довідки довільної форми від попередніх Замовників про позитивний досвід виконання аналогічних робіт. Проте Ви не надалицього документа.Замість нього надали лист- відгук на іншу організацію, а саме ПП "Євростиль-2013", що не відровідає викладеним в оголошенні вимогам. Якщо Вам було щось не зрозуміло стосовно того які документи надавати у складі тендерної пропозиції, Ви мали змогу звернутись до нас на етапі періоду уточнень.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Єврогарант-2014 190 195,20
UAH з ПДВ
190 195,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРДНІПРОСТРОЙ-1" 209 721,00
UAH з ПДВ
209 721,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 10:35
Відгук ганок 001 (1).jpg
19 червня 2018 10:35
якісні матер.PDF
19 червня 2018 10:35
фцп.PDF
19 червня 2018 10:35
табл досвід.PDF
19 червня 2018 10:35
сборы УДС 1 (2).pdf
19 червня 2018 10:35
прац.pdf
19 червня 2018 10:35
мтб.PDF
19 червня 2018 10:35
ліц.PDF
19 червня 2018 10:35
Кошторисні розрахунки.PDF
19 червня 2018 10:35
згода.PDF
19 червня 2018 10:35
згода з деф.PDF
19 червня 2018 10:35
договір.PDF
19 червня 2018 10:35
Договір анал.pdf
19 червня 2018 10:35
графік.PDF
19 червня 2018 10:35
proxy_pdf_inline.pdf
19 червня 2018 10:35
18_Договор_1_центр.PDF
19 червня 2018 10:35
16_ОТЗЫВ_1й_цент.PDF
19 червня 2018 10:35
6_КОНТАКТНЫЕ ДАННЫЕ.PDF
19 червня 2018 10:35
5_Статут .pdf
19 червня 2018 10:35
3_Виписка_ЕДРПОУ.pdf
19 червня 2018 10:35
1_Наказ_призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Єврогарант-2014

ТОВ "УКРДНІПРОСТРОЙ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Єврогарант-2014
#39245042
Відхилено 190 195,20
UAH з ПДВ
22 червня 2018 12:55
ТОВ "УКРДНІПРОСТРОЙ-1"
#40875469
Переможець 209 721,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 10:41

Документи

22 червня 2018 12:55
Електронний підпис

Документи

23 червня 2018 10:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРДНІПРОСТРОЙ-1"
#40875469
209 721,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 10:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 09:27
001.jpg зміни до договору
11 липня 2018 08:49
039.jpg укладений
27 червня 2018 10:16
038.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
037.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
036.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
035.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
034.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
033.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
032.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
031.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
030.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
029.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
028.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
027.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
026.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
025.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
024.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
023.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
022.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
021.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
020.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
019.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
018.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
017.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
016.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
015.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
014.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
013.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
012.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
011.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
010.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
009.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
008.jpg укладений
27 червня 2018 10:15
007.jpg укладений
27 червня 2018 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 277
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 209 721,00
UAH з ПДВ