Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне – 30190000-7 ( мольберти двосторонні крейдово – маркерні)
Очікувана вартість
98 400,00 UAH
UA-2018-06-08-002191-a ● a91518bc39f842fa8c72e4606a15271e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Вебсайт: | http://www.ruo-obolon.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Циганок Анджела Михайлівна 380444199838 katorgina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2018 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2018 14:48 |
Очікувана вартість: | 98 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне – 30190000-7 ( мольберти двосторонні крейдово – маркерні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123 Одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне – 30190000-7 ( мольберти двосторонні крейдово – маркерні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04211, Україна, Київська область, Київ, Йорданська, 11-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2018 14:41 |
оголошення мольберти.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002191-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ", Код ЄДРПОУ:24938739
Дата подання: 02 липня 2018 16:46
Оскарження рішення переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-06-08-002191-a (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 19.06.2018 р. Виходячи з результатів аукціону та Протоколу засідання Комітету Замовника №202 від 02.07.2018 було виявлено, що пропозиція учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" не відповідає оголошенню закупівлі Замовника та технічним вимогам ( додаток № 2), а саме: учасником ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ» у складі своєї пропозиції були надані файли (Назва «2018 Сертифiкат відповідності.jpeg»), в якому надано Сертифікат відповідності виданий виробнику ФОП Комарову В.П. Інформаційний лист про взаємовідносини між ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ» та ФОП Комаров В.П. - відсутня. Просимо звернути увагу, що "Інформаційний лист про взаємовідносини між постачальником та виробником" не вимагалися в Тендерній документації Замовника. До супровідної інформації Вимоги додаємо "Лист офіційного представника" та просимо скасувати дію протоколу №202 від 02.07.2018 про відхилення пропозиції ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ».
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 02 липня 2018 16:57
Причина: не вдалося прикріпити файл при подачі Вимоги
Номер вимоги: UA-2018-06-08-002191-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ", Код ЄДРПОУ:24938739
Дата подання: 02 липня 2018 16:56
Оскарження рішення переможця
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" приймало участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2018-06-08-002191-a (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 19.06.2018 р. Виходячи з результатів аукціону та Протоколу засідання Комітету Замовника №202 від 02.07.2018 було виявлено, що пропозиція учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" не відповідає оголошенню закупівлі Замовника та технічним вимогам ( додаток № 2), а саме: учасником ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ» у складі своєї пропозиції були надані файли (Назва «2018 Сертифiкат відповідності.jpeg»), в якому надано Сертифікат відповідності виданий виробнику ФОП Комарову В.П. Інформаційний лист про взаємовідносини між ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ» та ФОП Комаров В.П. - відсутня. Просимо звернути увагу, що "Інформаційний лист про взаємовідносини між постачальником та виробником" не вимагалися в Тендерній документації Замовника. До супровідної інформації Вимоги додаємо "Лист офіційного представника" та просимо скасувати дію протоколу №202 від 02.07.2018 про відхилення пропозиції ТОВ «Виробнича-комерційна фірма «ВВ», філія «ВВ-Київ».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2018 14:52
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що відповідно до оголошення, що було опубліковано в системі електронних торгів на закупівлю: Офісне устаткування та приладдя різне – 30190000-7 ( мольберти двосторонні крейдово – маркерні) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-08-002191-a) були розглянуті документи Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ", які були подані до кінцевого строку подання. Комітетом не було виявлено документів, які б підтверджували право використовувати Сертифікат відповідності на користь третьої особи. Всі інші документи, що були подані після кінцевого строку подання, в тому числі листи, що уточнюють інформацію комітетом розглядатись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
56 309,40
UAH з ПДВ
|
56 309,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" |
98 050,68
UAH з ПДВ
|
98 050,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» |
98 397,54
UAH з ПДВ
|
98 397,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
56 309,40
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 10:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВВ", філія "ВВ-Київ" #24938739 |
Відхилено |
98 050,68
UAH з ПДВ
|
02 липня 2018 10:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕМА КІДС» #39831287 |
Переможець |
98 397,54
UAH з ПДВ
|
02 липня 2018 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2018 10:51
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2018 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2018 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2018 10:30
|
додаткова 0207-18.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2018 10:30
|
Договор мольберти.pdf | укладений |
10 липня 2018 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовжити строки поставки товару у зв’язку із завантаженістю виробничих потужностей до 20 вересня 2018 року |
Номер договору про закупівлю: | 0207/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 0207/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна місця поствки товару у зв'язку зі зміною потреб навчальних закладів і подовжено строк поставки товару до 1 листопада 2018 р. |
Номер договору про закупівлю: | 0207/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |