Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигази ГП-7)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2018-06-08-001030-a e99dda259a254eb487446245369b600d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Улько Дар'я Володимирівна

380958678576 02142661@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142661
Місцезнаходження: 85143, Україна , Донецька обл., КОСТЯНТИНІВСЬКИЙ РАЙОН, СЕЛО ІЛЛІНІВКА, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, БУДИНОК 65
Контактна особа: Улько Дар'я Володимирівна
380958678576
02142661@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2018 13:00
Початок аукціону: 18 червня 2018 15:36
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигази ГП-7)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигази ГП-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85102, Україна, Донецька область, Костянтинівка, пр. Ломоносова, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2018
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо закупівлі державними установами продукції російського виробництва
Дата подання: 08 червня 2018 13:43
У зв'язку з військово-політичною ситуацією в Україні, а також відносинами між Україною і Росією, яка офіційно визнана державою-агресором, закупівля виробів російського виробництва, які відносяться до товарів військового та подвійного призначення заборонена для імпорту на митну територію України. Згідно висновку та роз’яснення отриманого від Державної служби експертного контролю України № 1335/14-15 від 20.04.2015 року протигази відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Протигаз ГП-7 складається з маски, фільтрувальної коробки, фляги, сумки. В разі, якщо підприємство заявлає себе вітчизняним виробником протигазів ГП-7, воно повино мати розроблені, затверджені та належним чином зареестровані відповідні технічні умови (ТУ) на виготовлення захисних масок, фільтрувальних коробок, фляг, сумок та мати сертифікати відповідності. На даний час протигази ГП-7 комплектуються фільтрувальними коробками російського виробництва, які не відповідають вимогам діючих державних стандартів, а саме не відповідають різьби фільтрувальних коробок (діаметр 40 мм. Крок різьби) предметів закупівлі ДСТУ EN 148-1. Відповідно до вимог ДСНС України фільтрувальні коробки, призначені для потреб цивільної оборони, повинні захищати від радіаційних, хімічних, біологічних, бойових отруйних речовин тощо. Для імпорту на митну територію України зазначених фільтрувальних коробок, необхідно отримання відповідної ліцензії від Міністерства Оборони країни виробника, а також отримання належним чином дозволу від Державної служби експертного контролю України. За період 2014-2018 років державними підприємствами, організаціями, установами було проведено безліч тендерів та електронних закупівель протигазів російського походження (протигаз ГП-7 та інші моделі). Просимо Вас звернути увагу на походження зазначених протигазів, кількість імпортованих виробів на митну територію України та кількість, якість, дату виробництва, термін придатності захисних масок, фільтрувальних елементів для протигазів реалізованих на внутрішньому ринку України. Вважаємо, що в разі закупівлі виробів російського походження, державні підприємства, організації, установи тощо поставлять себе в пряму залежність від російського виробника фільтрувальних елементів, та в майбутньому поставить під сумнів проведення сервісних та гарантійних робіт, а також ефективність використання державних цільових коштів. Також повідомляємо,що саме із цього приводу нами було ініційовано звернення до КМУ та РНБО
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Физична особа підприєимець Сушин С.В. 15 600,00
UAH з ПДВ
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "НПП "Защита Украины" 22 464,00
UAH з ПДВ
22 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2018 12:03
Свідоцтво платника.pdf
14 червня 2018 12:03
Паспорт новий+код.pdf
14 червня 2018 12:03
Наказ.pdf
14 червня 2018 12:03
Виписка.pdf
14 червня 2018 12:03
4ОПП.pdf
14 червня 2018 12:03
Лист-погодження.pdf
14 червня 2018 12:03
Довідка про досвід.pdf
14 червня 2018 12:03
Відомості про ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Физична особа підприєимець Сушин С.В.

ООО "НПП "Защита Украины"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Физична особа підприєимець Сушин С.В.
#2673605570
Переможець 15 600,00
UAH з ПДВ
25 червня 2018 08:01

Документи

25 червня 2018 08:00
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 08:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Физична особа підприєимець Сушин С.В.
#2673605570
15 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 червня 2018 08:00
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 13:26
139.PDF зміни до договору
13 липня 2018 13:26
139.PDF укладений
03 липня 2018 08:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк постачання товарів
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 139
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML