Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування) (код ДК 021:2015 – 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
39 619 813,00 UAH
UA-2018-06-08-000756-b 33630da44b58484d9efbab9a16e4deaf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байрак Галина Романівна

+380332770160 dsavl@vl.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Волинській області
Код ЄДРПОУ: 26276277
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, проспект Волі, 54А
Контактна особа: Байрак Галина Романівна
+380332770160
dsavl@vl.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 17:44
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2018 17:44
Початок аукціону: 25 червня 2018 12:50
Очікувана вартість: 39 619 813,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м. Ківерці Волинської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45201, Україна, Волинська область, м. Ківерці, вул. Кузнєцова, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2018 10:14
Перелік змін №1 до ТД.docx
14 червня 2018 10:14
Додаток 3.docx
14 червня 2018 10:14
Додаток 1.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 5.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 4. Проект договору.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 2.docx
08 червня 2018 16:39
Тендерна документація.docx
14 червня 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2018 10:14
Перелік змін №1 до ТД.docx
14 червня 2018 10:14
Додаток 3.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 3.docx
14 червня 2018 10:14
Додаток 1.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 1.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 5.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 4. Проект договору.docx
08 червня 2018 16:39
Додаток 2.docx
08 червня 2018 16:39
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують трудові відносини
Дата подання: 09 червня 2018 09:34
Дата відповіді: 13 червня 2018 10:06
Згідно з підпунктом (е) пункту 3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації Для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані, крім іншого, наступні документи: “копії РОЗПОРЯДЧИХ РІШЕНЬ (НАКАЗІВ, РОЗПОРЯДЖЕНЬ) про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників та/або копії письмових трудових…” Таке формулювання означеного підпункту є дискримінаційним по відношенню до іноземних учасників, оскільки на відміну від українського законодавства, законодавство ряду країн ЄС не визначає обов’язку видачі наказу про прийняття на роботу перед укладанням трудового договору (контракту) або підписання письмового трудового контракту з працівником. Виходячи з цього просимо внести зміни до тендерної документації, заначивши невичерпний перелік документів, які учасники процедури закупівлі можуть подати для підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію відповідно до законодавства України або країни реєстрації учасника-нерезидента.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 09.06.2018 09:34 год.:
Відповідно до пункту 5.2.28. Тендерної документації документи та інформація (дані), що не передбачені законодавством України для юридичних або фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також документи та інформація (дані), що не передбачені для учасників-нерезидентів законодавством країни реєстрації, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність таких документів, інформації (даних) у складі тендерної пропозиції відповідного учасника не може бути підставою для її відхилення.
Згідно з пунктом 5.2.29. Тендерної документації у випадках, передбачених пунктом 5.2.28 Тендерної документації, а також у разі неможливості відповідно до законодавства України або законодавства країни-реєстрації учасника-нерезидента отримати та/або подати (зазначити) будь-який документ та/або інформацію (дані), що вимагається умовами Тендерної документації, учасник, в тому числі учасник-нерезидент, повинен надати у складі тендерної пропозиції (або замість документа, який не може бути поданий) лист-пояснення у довільній формі із зазначенням правових підстав для ненадання (неможливості надання) окремих документів, інформації (даних) з посиланням на відповідну норму законодавства України або законодавства країни реєстрації учасника-нерезидента.
Пунктом 5.2.30. Тендерної документації передбачено, що Учасник-нерезидент для виконання вимог Тендерної документації, подає у складі тендерної пропозиції документи, інформацію (дані), передбачені законодавством країни реєстрації, які є аналогічними (еквівалентними) документам, інформації (даним), що вимагаються замовником (з урахуванням пунктів 5.2.28, 5.2.29 Тендерної документації). При цьому:
(a) документи, які подаються учасником-нерезидентом відповідно до законодавства країни-реєстрації, повинні бути перекладені на українську мову, легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані в установленому порядку (подання документів без легалізації та/або апостилю можливе, якщо це передбачено у відповідному міжнародному договорі України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України;
(b) документи та інформація (дані), які подаються (зазначаються) учасником-нерезидентом відповідно до законодавства країни-реєстрації, повинні додатково супроводжуватися листом- поясненням у довільній формі з обґрунтуванням аналогічності (еквівалентності) зазначених документів, інформації (даних) з посиланням на відповідні норми законодавства України та/або законодавства країни реєстрації учасника-нерезидента.
Враховуючи викладене, тендерний комітет вважає, що пункти 5.2.28., 5.2.29., 5.2.30 Тендерної документації регулюють порушене питання.
Довідка про вартість виконаних робіт по аналогічних договорах
Дата подання: 09 червня 2018 10:23
Дата відповіді: 13 червня 2018 10:07
Згідно з підпунктом (d) пункту 4.2.1 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані, крім іншого: “копія довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат щодо аналогічного договору, який зазначений учасником в інформаційній довідці (підпункт (a) пункту 4.2.1). Довідка, що передбачена цим підпунктом, повинна бути складена за формою КБ-3 згідно з Додатком У ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 та підписана представниками сторін за аналогічним договором та свідчити про повне виконання аналогічного договору”. Разом з тим, згідно з пунктом 1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Таким чином, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 не поширюється на випадки визначення вартості будівництва за рахунок недержавних коштів (коштів приватних фізичних і юридичних особі), міжнародних організації, а також на будівництво і реконструкцію об'єкті на території інших країн, зокрема країн-членів ЄС. У цих випадках сторони аналогічного договору не застосовують і не складають документи, передбачені ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, в тому числі довідки про вартість виконаних будівельних робіт і витрат за формою КБ-3 згідно з Додатком У ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 За таких обставин, учасник, який має досвід виконання аналогічних договорів, укладених з недержавними організаціями, в тому числі за рахунок донорських коштів та міжнародної технічної допомоги, або на території країн-членів ЄС, не має можливості подати замовнику копії довідок довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат щодо аналогічного договору за формою КБ-3 згідно з Додатком У ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Таким чином формулювання підпункту (d) пункту 4.2.1 Додатку 1 до тендерної документації є дискримінаційним по відношення до учасника в означених вище випадках. Виходячи з цього, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши підпункт (d) пункту 4.2.1 Додатку 1 до тендерної документації, або доповнивши його можливістю надати довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за аналогічним договором у довільній формі за підписом замовника аналогічнішого договору – у разі якщо роботи за аналогічним договором виконувалися НЕ ЗА РАХУНОК бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, або виконувалися на об’єктах, розташованих за межами території України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 09.06.2018 10:23 год.:
Відповідно до пункту 5.2.28. Тендерної документації документи та інформація (дані), що не передбачені законодавством України для юридичних або фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, а також документи та інформація (дані), що не передбачені для учасників-нерезидентів законодавством країни реєстрації, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність таких документів, інформації (даних) у складі тендерної пропозиції відповідного учасника не може бути підставою для її відхилення.
Згідно з пунктом 5.2.29. Тендерної документації у випадках, передбачених пунктом 5.2.28 Тендерної документації, а також у разі неможливості відповідно до законодавства України або законодавства країни-реєстрації учасника-нерезидента отримати та/або подати (зазначити) будь-який документ та/або інформацію (дані), що вимагається умовами Тендерної документації, учасник, в тому числі учасник-нерезидент, повинен надати у складі тендерної пропозиції (або замість документа, який не може бути поданий) лист-пояснення у довільній формі із зазначенням правових підстав для ненадання (неможливості надання) окремих документів, інформації (даних) з посиланням на відповідну норму законодавства України або законодавства країни реєстрації учасника-нерезидента.
Пунктом 5.2.30. Тендерної документації передбачено, що Учасник-нерезидент для виконання вимог Тендерної документації, подає у складі тендерної пропозиції документи, інформацію (дані), передбачені законодавством країни реєстрації, які є аналогічними (еквівалентними) документам, інформації (даним), що вимагаються замовником (з урахуванням пунктів 5.2.28, 5.2.29 Тендерної документації). При цьому:
(a) документи, які подаються учасником-нерезидентом відповідно до законодавства країни-реєстрації, повинні бути перекладені на українську мову, легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані в установленому порядку (подання документів без легалізації та/або апостилю можливе, якщо це передбачено у відповідному міжнародному договорі України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України;
(b) документи та інформація (дані), які подаються (зазначаються) учасником-нерезидентом відповідно до законодавства країни-реєстрації, повинні додатково супроводжуватися листом- поясненням у довільній формі з обґрунтуванням аналогічності (еквівалентності) зазначених документів, інформації (даних) з посиланням на відповідні норми законодавства України та/або законодавства країни реєстрації учасника-нерезидента.
Враховуючи викладене, тендерний комітет вважає, що пункти 5.2.28., 5.2.29., 5.2.30 Тендерної документації регулюють порушене питання.
Документи про право оренди / власності на об'єкти матеріально-технічної бази
Дата подання: 13 червня 2018 09:43
Дата відповіді: 15 червня 2018 10:02
Згідно з вимогами підпунктів (b) і (c) пункту 2.2.1 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані, зокрема: – копія договору оренди (суборенди) або іншого правочину, на підставі якого об’єкт матеріально-технічної бази або земельна ділянка, на якій він розташований, перебуває в користуванні учасника – щодо кожного об’єкта матеріально-технічної бази зазначеного учасником в інформаційній довідці (підпункт (a) пункту 2.2.1) та/або земельної ділянки на якій розміщений тимчасовий об’єкт, КРІМ ОБ’ЄКТІВ ТА/АБО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА (підпункт (b) пункту 2.2.1); – інформація з Державного реєстру прав речових прав на нерухоме майно (у формі електронної інформаційної довідки, отриманої через веб-портал Мін’юсту за допомогою онлайн сервісу https://rrp.minjust.gov.ua/en-extract, або копії інформації з Державного реєстру прав речових прав на нерухоме майно у паперовій формі) – щодо кожного об’єкта матеріально-технічної бази зазначеного учасником в інформаційній довідці (підпункт (a) пункту 2.2.1) та/або земельної ділянки на якій розміщений тимчасовий об’єкт, КРІМ ОБ’ЄКТІВ ТА/АБО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА (підпункт (с) пункту 2.2.1); За такого формулювання учасники, які орендують об’єкти матеріально-технічної бази, та учасника, які мають такі об’єкти у власності, перебувають у нерівних, оскільки, перші повинні подати замовнику документи що підтверджують і право оренди і право власності орендодавця на відповідні об’єкти, а другі (власник) фактично звільняються від подання будь-яких документів, що підтверджують їх право власності на зазначені об’єкти – “ КРІМ ОБ’ЄКТІВ ТА/АБО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА ” Крім того в учасника, який орендує об'єкти матеріально-технічної бази, можуть виникнути певні проблеми в одержані документи, передбаченого підпунктом (с) пункту 2.2.1 Додатку 1 через технічні причини (труднощі з ідентифікацією об'єкта за певною адресою онлайн сервісу https://rrp.minjust.gov.ua/en-extract), причин організаційного характеру (небажання власника надавати учаснику-орендареві копії відповідних документів), та інших причин, що не залежать від волі учасника. З метою уникнення дискримінації учасників в цій частині просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши підпункт (с) пункту 2.2.1 Додатку 1 або – як альтернатива – у підпункті (с) пункту 2.2.1 Додатку 1 слова “ КРІМ ОБ’ЄКТІВ ТА/АБО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У ВЛАСНОСТІ УЧАСНИКА ” замінити словами “ КРІМ ОБ’ЄКТІВ ТА/АБО ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ В КОРИСТУВАННІ УЧАСНИКА (В ТОМУ ЧИСЛІ НА УМОВАХ ОРЕНДИ) ”. За умови внесення таких змін тендерна документація буде більш збалансованою і не міститиме ознак дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерним комітетом враховано звернення за роз'ясненням щодо тендерної документації, оприлюднене 13.06.2018 о 09:43 год., та рішенням від 14.06.2018 внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 13 червня 2018 09:59
Дата відповіді: 15 червня 2018 10:09
1. Чи враховано в кошторисній документації зміну №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1 -3:2013 (від 01.06.2018) та чи можна використовувати дані зміни для формування договірної ціни, зокрема розміру прибутку? 2. Чи потрібно вказувати субпідрядника, якщо вартість його робіт становить менше 20% від загальної вартості? 3. Чи потрібно надавати ліцензію субпідрядників на аукціон чи після визнання учасника переможцем? 4. Який документ потрібно надати учаснику на аукціон для підтвердження договірної ціни? 5. Чи потрібно надавати специфікацію відомості обсягів робіт і ресурсів та порядок підписів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 13.06.2018 09:59 год.:
1. Згідно з експертним звітом щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом “Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м.Ківерці Волинської області (коригування)” від 15.05.2018 № 561 /03-0259-18 кошторисна документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» в поточних цінах станом на 18.04.2018 р.
Зміна № 2 до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнята наказом Національного органу стандартизації від 16.04.2018 року № 102, що набула чинності 01 червня 2018 року може бути використана для формування договірної ціни, зокрема, розміру прибутку, в межах очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. Надання відповідної інформації про субпідрядника передбачено підпунктом (g) пункту 3.6.2. Додатку 3 до Тендерної документації.

3.Надання ліцензій субпідрядників у складі тендерної пропозиції не передбачене положеннями Тендерної документації.
Разом з тим, згідно з п. 5.3. Розділу 5. «Порядок здійснення оплати» Додатку 4 «Проект договору про закупівлю» до Тендерної документації зазначено, що Замовник приймає до оплати лише ті роботи, виконані Підрядником чи Субпідрядником, право на виконання яких підтверджене ліцензією.
Відповідно до п. 8.2.26. Розділу 8. «Права та обов’язки Сторін» Додатку 4 до Тендерної документації Підрядник має право залучати для виконання спеціальних робіт субпідрядні організації, за згодою Замовника, лише при наявності в останніх ліцензії на виконання даного виду робіт, крім випадків залучення субпідрядників, які були зазначені Підрядником у тендерній пропозиції. При виконанні робіт субпідрядником без наявної ліцензії, необхідної для виконання даного виду робіт, виконані таким субпідрядником роботи не оплачуються.

4. Підтвердження початкової ціни тендерної пропозиції – ціни тендерної пропозиції учасника, яка зазначається ним під час подання тендерної пропозиції і яка може бути зменшена учасником у ході електронного аукціону згідно зі статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у складі тендерної пропозиції згідно положень Тендерної документації не вимагається.
Підтвердження остаточної ціни тендерної пропозиції переможця (в тому числі за одиницю товару) за результатами електронного аукціону здійснюється відповідно до вимог, викладених у пункті 8.3. Додатку 3 до Тендерної документації.

5. Згідно з пунктом 3.6.1. Тендерної документації інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, в тому числі вимоги до відповідних робіт (товарів, послуг), що є предметом закупівлі, наведені у Додатку 3 з урахуванням пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Відповідно до пункту 3.6.2. Тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Технічний опис предмета закупівлі у складі документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника усім технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, які встановлені замовником у Тендерній документації.
Пунктом 3.6.3. Тендерної документації визначено, що документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, готуються / оформляються учасником відповідно до вимог, неведених у Додатку 3 до Тендерної документації і подаються ним в окремому файлі (файлах), який завантажується в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Пунктом 3.6. Додатку 3 до Тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції Технічного опису предмета закупівлі - комплекту документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристиками предмета закупівлі, які зазначені замовником у Тендерній документації
Копії документів
Дата подання: 14 червня 2018 09:10
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:46
Чи потрібно завіряти копії документів? Якщо так, то яким чином?
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 14.06.2018 09:10 год.:
Відповідно до п. 5.2.6. Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Порядку роботи з електронними документами, Вимог до оформлювання документів та умовам даної Тендерної документації. Кожен документ, який подається у складі тендерної пропозиції, повинен:
(a) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(b) міститися в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено згідно з пунктами 5.2.7 і 5.2.8 Тендерної документації;
(c) містити електронний підпис підписувача, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом) згідно з вимогами 5.2.10 і 5.2.11 Тендерної документації.
Згідно з пунктом 5.2.8. Тендерної документації копії електронних документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції або переможцем процедури закупівлі, повинні бути створені та оформлені відповідно до законодавства у форматі даних електронного документа, який призначений для створення фотоелектронних документів. При цьому копія документа (електронна копія) створюється, оформляється і засвідчується відповідно до встановленого Порядку роботи з електронними документами та повинна містити додані відмітки про засвідчення вірності копії та інші елементи, що застосовуються під час оформлення копій з паперовим носієм інформації з дотриманням Вимог до оформлювання документів. Копія документа може створюватися шляхом сканування документа з паперовим носієм інформації або шляхом перетворення (конвертування) електронного документа відповідно до вимог законодавства.
кондиціонери
Дата подання: 14 червня 2018 09:22
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:48
У відомості обсягів робіт і ресурсів не вказано характеристики кондиціонерів
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 14.06.2018 09:22 год.:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказані відповідно до Робочого проекту “Реконструкція з добудовою приміщення їдальні і магазину під адміністративну будівлю Ківерцівського районного суду на вул. Кузнєцова, 8а в м.Ківерці Волинської області (коригування)”(далі – робочий проект), який пройшов експертизу (експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом від 29.01.2018 № 46/03-1147-17; експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом від 15.05.2018 № 561 /03-0259-18).
Найменування (види, склад), технічні, кількісні та інші характеристики робіт, які становлять предмет закупівлі, наведені у пунктах 3.2 – 3.4 Додатку 3 до Тендерної документації.
Згідно з п. 3.4.1 Додатку 3 до Тендерної документації Специфікація (відомість) устаткування, меблів та інвентарю наведена у частині ІІІ Додатку 5.
ЕЦП
Дата подання: 14 червня 2018 17:25
Дата відповіді: 18 червня 2018 09:51
На сьогоднішній день наше підприємство користується електронними ключами Приватбанку. Просимо роз'яснити алгоритм підпису документації ЕЦП згідно підпункту (с) пункту 5.2.6 тендерної документації, в якому вказано,що кожен документ (файл) тендерної пропозиції має бути підписаний електронним цифровим підписом. Чи буде помилкою, якщо підписати всі документи одним ЕЦП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись статтею 23 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет надає наступне роз'яснення на звернення від 14.06.2018 17:25 год.:
Тендерною документацією визначено вимоги щодо підпису учасником Тендерної пропозиції шляхом накладення ЕЦП (електронного цифрового підпису).
Зокрема, згідно з п. 3.1.8. Тендерної документації, виходячи зі змісту абзацу третього частини третьої статті 12 Закону України “Про публічні закупівлі”, статей 6 і 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, частини першої статті 3, частин першої та другої статті 4 Закону України “Про електронний цифровий підпис”, замовник визначає обов'язковим застосування учасником ЕЦП під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій. Учасник обов’язково використовує ЕЦП відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, інших актів законодавства для підписання тендерної пропозиції, а також для створення документів тендерної пропозиції – відповідно до умов Тендерної документації, Правил організації діловодства та Порядку роботи з електронними документами (окрім випадків, прямо передбачених умовами Тендерної документації.
Відповідно до п. 3.1.9. Тендерної документації тендерна пропозиція повинна бути підписана учасником шляхом накладення ЕЦП засобами електронної системи закупівель (авторизованого електронного майданчика) з дотриманням вимог пункту 5.2.10 Тендерної документації. При цьому тендерна пропозиції повинна бути підписана учасником шляхом накладення ЕЦП
(a) після заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних файлів з електронними документами згідно з пунктом 3.1.2 Тендерній документації та
(b) до закінчення строку (терміну) подання тендерних пропозицій, який зазначений в оголошені про проведення відкритих торгів.
Пунктом 3.1.10 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція вважається підписаною належним чином за умови створення електронною системою закупівель спеціального файлу з ЕЦП учасника (sign.p7s), який додається до даних тендерної пропозиції і логічно з ними поєднується та дає змогу підтвердити цілісність даних тендерної пропозиції та ідентифікувати підписувача. При цьому файл з ЕЦП учасника (sign.p7s) повинен відповідати вимогам пункту 5.2.10 Тендерної документації, а також містити інформацію про файли з документами, які завантажені в електронну систему закупівель у складі тендерної пропозиції (зокрема, назву кожного файлу, його розширення, позначку часу завантаження, постійне посилання на завантажений файл в центральній базі даних електронної системи закупівель, контрольну суму файлу, обчислену за алгоритмом хешування md5, а також інші ідентифікатори файлу, якщо такі передбачені електронною системою закупівель).
Відповідно до пункту 5.2.6. Тендерної документації документи, які подаються у складі тендерної пропозиції (оригінали та копії), створюються, оформляються і підписуються (засвідчується) учасником відповідно до Правил організації діловодства, Порядку роботи з електронними документами, Вимог до оформлювання документів та умовам даної Тендерної документації. Кожен документ, який подається у складі тендерної пропозиції, повинен:
(a) містити усі необхідні (обов’язкові) реквізити відповідно до законодавства та умов Тендерної документації;
(b) міститися в окремому файлі, створеному у форматі даних електронного документа, який передбачено згідно з пунктами 5.2.7 і 5.2.8 Тендерної документації;
(c) містити електронний підпис підписувача, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронний цифровий підпис”, який має бути накладений на кожен окремий документ (доданий до кожного файлу з електронним документом) згідно з вимогами 5.2.10 і 5.2.11 Тендерної документації.
У пункті 5.2.10. Тендерної документації зазначено, що ЕЦП, який використовується (накладається) учасником для підписання тендерної пропозиції та/або окремих електронних документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам:
(а) ЕЦП і цілісність пов’язаних з ним даних підтверджено (може бути підтверджено та/або перевірено) з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа підписувача за допомогою засобів електронної системи закупівель, включаючи функціонал авторизованого електронного майданчика, та/або надійних засобів електронного цифрового підпису, в тому числі онлайн-сервісів на офіційному веб-сайті відповідного АЦСК (наприклад, https://ca.informjust.ua/verify) або на веб-сайті Центрального засвідчувального органу;
(b) у посиленому сертифікаті відкритого ключа підписувача зазначені ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію – найменування і код ЄДРПОУ учасника – юридичної особи або прізвище, ім’я, по батькові (або ініціали)) та РНОКПП учасника –фізичної особи;
(с) у посиленому сертифікаті відкритого ключа зазначено ідентифікаційні дані підписувача: – посада (за наявності), прізвище, ім’я, по батькові (або ініціали)) службової (посадової) особи учасника, повноваження якої на підписання тендерної пропозиції підтверджено документально згідно з умовами Тендерної документації, або прізвище, ім’я, по батькові (або ініціали)) фізичної особи, яка є учасником.
Згідно з пунктом 5.2.11. Тендерної документації під час створення та підписання електронних документів тендерної пропозиції (оригіналів або копій), з метою належного виконання вимог законодавства і Тендерної документації учасник повинен:
(а) використовувати надійні засоби електронного цифрового підпису – програмні засобі відповідного АЦСК (наприклад, ПК “ІІТ Користувач ЦСК-1 чи інші аналогічні) або відповідні онлайн-сервіси на офіційних веб-сайтах Центрального засвідчувального органу чи АЦСК (наприклад, https://ca.informjust.ua/verify або інший аналогічний);
(b) підписувати електронний документ без зміни розширення файлу відповідного формату даних електронного документа;
(c) підписувати електронний документ з накладенням ЕЦП в окремому (зовнішньому) файлі (контейнері), який в результаті підписання додається до файлу з електронним документом, який підписується.
(d) ім’я файлу (контейнера), у якому міститься накладений на документ ЕЦП, повинно включати ім’я файлу з підписаним документом та розширення *.p7s або інше аналогічне, що однозначно характеризує відповідний електронний підпис.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПМК-НОВА" 36 567 033,24
UAH з ПДВ
36 567 033,24
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536" 39 579 813,60
UAH з ПДВ
39 579 813,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС 39 605 102,00
UAH з ПДВ
39 605 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2018 17:25
Електронний підпис
24 червня 2018 17:07
Інші документи.zip
24 червня 2018 14:48
Технічний опис (Том2).zip
24 червня 2018 14:48
Технічний опис (Том1).zip
24 червня 2018 13:36
Повноваження.zip

Публічні документи

23 червня 2018 16:54
Електронний підпис
23 червня 2018 16:53
Технічний опис.part2.rar
23 червня 2018 16:53
Технічний опис.part1.rar
23 червня 2018 16:53
Повноваження.rar
23 червня 2018 16:53
Інші документи.rar

Публічні документи

23 червня 2018 19:46
Електронний підпис
23 червня 2018 19:42
Технічний опис.rar
23 червня 2018 19:42
Повноваження.rar
23 червня 2018 19:42
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПМК-НОВА"

ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"

ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Відхилено 36 567 033,24
UAH з ПДВ
11 липня 2018 10:10
ПрАТ "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ №536"
#30248307
Відхилено 39 579 813,60
UAH з ПДВ
13 липня 2018 15:04
ТОВ АТЛАНТ ПЛЮС
#34146385
Відхилено 39 605 102,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 15:18

Документи

11 липня 2018 10:10
Електронний підпис
11 липня 2018 10:09
Протокол

Документи

13 липня 2018 15:04
Електронний підпис
13 липня 2018 15:03
Протокол

Документи

18 липня 2018 15:18
Електронний підпис
18 липня 2018 15:17
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
18 липня 2018 15:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі