Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт харчового блоку 2-ї міської клінічної лікарні м. Полтави по вул. Монастирська, 7-А, літера Е-1
Очікувана вартість
2 910 469,00 UAH
UA-2018-06-08-000642-a ● 469b1c76c6c542798736dd4e15cde280
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 2-а міська клінічна лікарня м. Полтави |
Код ЄДРПОУ: | 01999721 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
Контактна особа: |
Анатолій Олексійович Шкурупій +380532271747,+380677000420 buh2mkl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2018 10:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2018 12:54 |
Очікувана вартість: | 2 910 469,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 552,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14552.35 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт харчового блоку 2-ї міської клінічної лікарні м. Полтави по вул. Монастирська, 7-А, літера Е-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, харчовий блок 2-ї міської клінічної лікарні м. Полтави по вул. Монастирська, 7-А, літера Е-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2018 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2018 10:40 |
Проект договору.docx | |
08 червня 2018 10:40 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000642-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 03 липня 2018 09:50
Невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
Звернення до Замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2018 16:13
Ознайомившись з вимогою № UA-2018-06-08-000642-a.b1 та листом – повідомленням (далі – лист повідомлення) від 02.07.2017 № 2/07-1 наданим Товариством з обмеженою відповідальністю «Ремтехналадка» (далі-ТОВ «Ремтехналадка»), в якому повідомляється про невідповідність тендерної пропозиції поданої ТОВ «Екобуденерго» (далі – Переможець), щодо надання останнім копій трьох аналогічних договорів без невід’ємних додатків, а саме:
- договір підряду від 16 травня 2016 року № 18/11 з відсутністю додатків № 1, № 1а, № 2, № 3 та №4;
- договір підряду від 16 травня 2016 року № 18/12 з відсутністю додатків № 1, № 1а, № 2, № 3 та №4;
- договір підряду від 29 травня 2017 року № 11-05/17 з відсутністю додатків № 1, № 2 та № 3 (далі-Договір);
ТОВ «Ремтехналадка» зазначено, що у відповідних пунктах вказаних договорів визначено, що Додатки до Договору є невід’ємною його частиною.
Таким чином, ТОВ «Ремтехналадка» виходячи з вищевикладеного стверджує, що Переможець не підтвердив належне виконання аналогічних договорів, шляхом не надання до жодного невід’ємних його частин в вигляді перелічених додатків, посилаючись на підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації.
За результатами розгляду листа повідомлення, яке додане до вимоги № UA-2018-06-08-000642-a.b1 повідомляємо, що підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовником визначена вимога, щодо надання Учасниками копії(й) завіреної(их) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання роботи аналогічного (их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного), так ТОВ «Екобуденерго» надано Договори щодо виконання аналогічних договорів не порушивши своїми діями конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та добросовісної конкуренції передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Щодо твердження ТОВ «Ремтехналадка» про не підтвердження Переможцем належного виконання аналогічних договорів, шляхом не надання до жодного невід’ємних його частин в вигляді перелічених додатків, повідомляємо наступне, що для підтвердження належного виконання аналогічних договорів тендерною документацією передбачено, що Учасниками відповідно до вимог підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Додатку 1 надаються наступні документи, а саме:
- загальна сума виконання аналогічного (их) договору (ів), зазначених в таблиці, підтверджується копіями довідок за формою № КБ-3;
- також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучено копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
В своїй пропозиції Переможцем надано всі документи у відповідності до вимог підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Додатку 1, що в свою чергу підтверджує належне виконання аналогічних договорів.
Додатково зауважуємо, що частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наразі пропозиція надана ТОВ «Ремтехналадка» не є учасником процедури закупівлі, пропозицію якого розглянуто та відхилено рішенням тендерного комітету, а отже не має законних підстав висувати вимоги тендерному комітету Замовника у вигляді вимоги, що оприлюднюється у системі публічних закупівель.
Таким чином, Ваша вимога залишається без задоволення.
- договір підряду від 16 травня 2016 року № 18/11 з відсутністю додатків № 1, № 1а, № 2, № 3 та №4;
- договір підряду від 16 травня 2016 року № 18/12 з відсутністю додатків № 1, № 1а, № 2, № 3 та №4;
- договір підряду від 29 травня 2017 року № 11-05/17 з відсутністю додатків № 1, № 2 та № 3 (далі-Договір);
ТОВ «Ремтехналадка» зазначено, що у відповідних пунктах вказаних договорів визначено, що Додатки до Договору є невід’ємною його частиною.
Таким чином, ТОВ «Ремтехналадка» виходячи з вищевикладеного стверджує, що Переможець не підтвердив належне виконання аналогічних договорів, шляхом не надання до жодного невід’ємних його частин в вигляді перелічених додатків, посилаючись на підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації.
За результатами розгляду листа повідомлення, яке додане до вимоги № UA-2018-06-08-000642-a.b1 повідомляємо, що підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовником визначена вимога, щодо надання Учасниками копії(й) завіреної(их) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання роботи аналогічного (их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного), так ТОВ «Екобуденерго» надано Договори щодо виконання аналогічних договорів не порушивши своїми діями конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та добросовісної конкуренції передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Щодо твердження ТОВ «Ремтехналадка» про не підтвердження Переможцем належного виконання аналогічних договорів, шляхом не надання до жодного невід’ємних його частин в вигляді перелічених додатків, повідомляємо наступне, що для підтвердження належного виконання аналогічних договорів тендерною документацією передбачено, що Учасниками відповідно до вимог підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Додатку 1 надаються наступні документи, а саме:
- загальна сума виконання аналогічного (их) договору (ів), зазначених в таблиці, підтверджується копіями довідок за формою № КБ-3;
- також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучено копію(ії) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці.
В своїй пропозиції Переможцем надано всі документи у відповідності до вимог підпунктів 3.1, 3.2 пункту 3 Додатку 1, що в свою чергу підтверджує належне виконання аналогічних договорів.
Додатково зауважуємо, що частиною 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Наразі пропозиція надана ТОВ «Ремтехналадка» не є учасником процедури закупівлі, пропозицію якого розглянуто та відхилено рішенням тендерного комітету, а отже не має законних підстав висувати вимоги тендерному комітету Замовника у вигляді вимоги, що оприлюднюється у системі публічних закупівель.
Таким чином, Ваша вимога залишається без задоволення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-08-000642-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 06 липня 2018 18:46
Дата подання: 06 липня 2018 18:46
скарга про порушення законодавства
Встановити порушення процедури закупівлі за номером у ЦБД UA-2018-06-08-000642-a , в частині акцепту Учасника ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" та зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення про акцепту тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 липня 2018 19:16
рішення від 10.07.2018 № 6782 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 липня 2018 19:16
запит замовнику UA-2018-06-08-000642-a.b2.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 17:50
інформація про резолютивну частину рішення від 27.07.2018 № 7596.pdf
Дата публікації: 27 липня 2018 17:57
рішення від 27.07.2018 № 7596.pdf
Дата публікації: 31 липня 2018 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення тендерного комітету № 48 від 27.06.2018 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОБУДЕНЕРГО" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-06-08-000642-a
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2018 09:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2018 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" |
2 736 939,82
UAH з ПДВ
|
2 736 939,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ремтехналадка |
2 860 332,00
UAH з ПДВ
|
2 845 779,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД |
2 900 330,00
UAH з ПДВ
|
2 900 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" #39951326 |
Рішення скасоване |
2 736 939,82
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 09:40
|
ТОВ "ЕКОБУДЕНЕРГО" #39951326 |
Відхилено |
2 736 939,82
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 09:54
|
ТОВ Ремтехналадка #25155206 |
Переможець |
2 845 779,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2018 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2018 10:49
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2018 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2018 17:05
|
Договір.pdf | укладений |
21 серпня 2018 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За згодою сторін зменшити суму договору № 92 від 21.08.2018 року на 77770,20 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Ціна договору є динамічною, визначена на підставі зведеного кошторису будови згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень і становить 2768008,80 грн. з ПДВ. (два мільйони сімсот шістдесят вісім тисяч вісім гривень 80 коп.), в тому числі ПДВ* - 461334,80 ГРН. |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 92 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |