Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
116 820,00 UAH
UA-2018-06-08-000426-c 09812ad6a67f4e2788ba73ba6bd51733
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самойлова Олена Вікторівна

+380473633048 kaniv_centr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38682646
Місцезнаходження: 19030, Україна , Черкаська обл., село Ковалі, Канівський район, вул. Центральна
Контактна особа: Самойлова Олена Вікторівна
+380473633048
kaniv_centr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2018 13:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 13:01
Очікувана вартість: 116 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

кушетка оглядова – 15шт.; столик маніпуляційний з висувним ящиком – 5шт.; столик інструментальний – 10шт.; столик пеленальний з полицею – 3шт.; шафа медична – 6шт.; шафа медична з сейфом – 2шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
кушетка оглядова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
5 шт
столик маніпуляційний з висувним ящиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
10 шт
столик інструментальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
3 шт
столик пеленальний з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
6 шт
шафа медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
2 шт
шафа медична з сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2018 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 13:02
2. ТД мед. меблі від 08.06.18.docx
08 червня 2018 13:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 12:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 13:02
2. ТД мед. меблі від 08.06.18.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2018 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦАК МИХАЙЛО ВІТАЛІЙОВИЧ 104 210,00
UAH з ПДВ
104 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2018 13:30
ISO.pdf
15 червня 2018 13:30
IMG_0003.jpg
15 червня 2018 13:30
Фірмовий бланк.pdf
15 червня 2018 13:30
Сертифікат Заповіт.pdf
15 червня 2018 13:30
Свідоцтво Грицак.pdf
15 червня 2018 13:30
Сан.гіг висновки.pdf
15 червня 2018 13:30
Про право підпису.pdf
15 червня 2018 13:30
Про поставку товару.pdf
15 червня 2018 13:30
Про ПДВ.pdf
15 червня 2018 13:30
Про номер запиту.pdf
15 червня 2018 13:30
Про захист довкілля.pdf
15 червня 2018 13:30
Право підпису.pdf
15 червня 2018 13:30
ПАСПОРТ СМ-3.doc
15 червня 2018 13:30
Паспорт Грицак.pdf
15 червня 2018 13:30
Не має заборгованості.pdf
15 червня 2018 13:30
КРП паспорт.doc
15 червня 2018 13:30
Копії договорів.pdf
15 червня 2018 13:30
ІПН Грицак.pdf
15 червня 2018 13:30
Доручення.pdf
15 червня 2018 13:30
Додатки ГрицаК М.В..pdf
15 червня 2018 13:30
Довідка Банк.pdf
15 червня 2018 13:30
Витяг ЄДР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦАК МИХАЙЛО ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦАК МИХАЙЛО ВІТАЛІЙОВИЧ
#2978910119
Переможець 104 210,00
UAH з ПДВ
19 червня 2018 08:45

Документи

19 червня 2018 08:45
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦАК МИХАЙЛО ВІТАЛІЙОВИЧ
#2978910119
104 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 08:45
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
22 червня 2018 09:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 104 210,00
UAH з ПДВ