Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.)
Очікувана вартість
1 080 627,00 UAH
UA-2018-06-08-000117-a 18a9103f86d149b78ec64c4a4ccd150c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сніжана Сосновська

+380971126941 s-snezhna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://khmuo.mkhedu.vn.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Сніжана Сосновська
+380971126941
s-snezhna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 червня 2018 12:09
Очікувана вартість: 1 080 627,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 403,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2018  —  25 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 15:50
ДОГОВІР ПІДРЯДУ 2018.doc
08 червня 2018 08:55
r_7_СД_ВОБ (1).pdf
08 червня 2018 08:55
оголошення харчоблок ЗОШ №3.doc
12 червня 2018 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 15:50
ДОГОВІР ПІДРЯДУ 2018.doc
08 червня 2018 08:55
ДОГОВІР ПІДРЯДУ 2018.doc
08 червня 2018 08:55
r_7_СД_ВОБ (1).pdf
08 червня 2018 08:55
оголошення харчоблок ЗОШ №3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність Договору підряду на виконання робіт до Оголошення
Дата подання: 12 червня 2018 15:29
Дата відповіді: 12 червня 2018 15:42
В оголошенні про проведення допорогової електронної закупівлі по предмету: код ДК 021-2015 45450000-6 - інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 по вул. Некрасова, 2 в м. Хмільник, Вінницької обл.), а саме: в Договорі підряду на виконання робіт запропонованого замовником зазначена назва виконання робіт по об'єкту: "реконструкція внутрішніх вбиралень в ДНЗ №7 по вул. Пушкіна, 79 в м. Хмільник, Вінницької області" (код ДК 021-2015 45450000-6 - інші завершальні роботи), що не відповідає предмету закупівлі. Просимо скоригувати вище зазначений Договір.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір підряду на виконання робіт: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 по вул. Некрасова, 2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) - буде внесено відповідні зміни
Тендерна документація
Дата подання: 12 червня 2018 20:16
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:43
1. До якого класу наслідків відноситься об'єкт? 2. Чому Замовником порушено норми ч.3 ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі"? 3. Яким нормативно - правовим актом регулюється надання документа про відсутність заборгованості по сплаті Єдиного соціального внеску? Просимо внести зміни до ТД. 4. Чому Замовником включено дискримінаційну вимогу про : «Не менше трьох аналогічних договорів укладених протягом 2015-2018 років»? Відповідно до ч.2. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідна наявність досвіду виконання аналогічного договору. Закон не вказує на кількість та роки виконання аналогічних договорів. 5. Чим керувався Замовник відносно включення дискримінаційної вимоги щодо обсягу виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2017 рік? Чому саме 2 млн. грн? Можливо 2,1 млн, 1,9 млн.? Дискримінаційна вимога має бути скасована. 6. В організаціях з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися фахівці на договірній основі. Чому Замовником ставиться дискримінаційна вимога щодо наявності в штаті Інженера з охорони праці? 7. Чому у аб.4 п. 6 Оголошення ставиться дискримінаційна вимога відносно: «Кількості аналогічних договорів з бюджетними організаціями» ? Фізичні особи, приватні юридичні особи не можуть братися до уваги? 8. Чому аб.2 п.6 Оголошення (відносно років виконання робіт) суперечить аб.4. п. 6?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання, направлені на адресу Замовника 12.06.2018 року повідомляємо наступне.
Закупівля робіт по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) проводиться Замовником за очікуваною вартість 1080627,00 грн. з ПДВ, а, відтак, у відповідності до абз.2 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», Закон, про який йдеться до даної закупівлі не застосовується, окрім обов’язку Замовника дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (абз.4 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Можливість прийняття участі у вищевказаній закупівлі вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм виключає наявність в умовах закупівлі «дискримінаційних вимог» (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У разі проведення замовником відбору постачальника робіт, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (допорогові закупівлі), застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (Лист Мінекономрозвитку України вих. №3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р.).
Згідно п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 під час оголошення Закупівлі Замовник, поряд із іншим, розміщує в Системі електронних закупівель вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Вимоги Замовника до Учасників Закупівлі по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) були сформовані з урахуванням норм діючого законодавства та з метою відбору постачальника робіт, який має:
- відповідний досвід виконання аналогічних робіт у т.ч. за бюджетні кошти (відповідь на пп.4,7 Запитання);
- матеріальні можливості забезпечення виконання робіт (закупівлі матеріалів тощо) у т.ч. при умові затримки фінансування з бюджету без порушення при цьому строків виконання таких робіт (п.5 Запитання);
Також повідомляємо про те, що виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл. відноситься до класу наслідків СС 1.
Вимога Замовника, щодо надання документа про відсутність заборгованості по сплаті Єдиного соціального внеску не порушує норм діючого законодавства, при цьому, оскільки органи Фіскальної служби України володіють такою інформацію та надають вищевказані довідки за запитами суб’єктів господарювання, Замовник не позбавлений права визначення такої вимоги під час проведення закупівлі.
По п.8 запитання звертаємо Вашу увагу на те, що жодних суперечностей у Вимогах немає, натомість є вимоги щодо надання відмінних одна від одної інформації та документів.
Щодо вимоги про наявність у штаті учасника, поряд із іншими інженера з охорони праці, інформуємо Вас про те, що Замовнику відомо про те, що в організаціях з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися фахівці на договірній основі. При цьому вони повинні мати стаж роботи не менше 3 років і пройти навчання з охорони праці. Оскільки під час формування оголошення, вимог, тощо замовнику невідома кількість працюючих в учасника, то, відповідно, вимоги формуються узагальнені, а учасник кількість працюючих якого менше 20 не позбавлений права надання інформаційної довідки про залучення фахівця на договірній основі та відповідних підтверджуючих документів щодо його залучення і відповідності вимогам Закону України «Про охорону праці».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 26 червня 2018 10:22
У додатку
Оскарження результату кваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2018 14:02
згідно доданого файлу
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 27 червня 2018 15:04
У додатку
Вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 18:21
Відхилити згідно доданого файлу
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 27 червня 2018 15:06
Вимога про усунення порушення
Вимога про усунення порушення
Скасована
Дата: 27 червня 2018 15:08
Причина: Подвійне завантаження

Документи подані скаржником

26 червня 2018 10:22
Скарга

Документи подані скаржником

27 червня 2018 15:04
Вимога

Документи

02 липня 2018 18:21
відповідь на вимогу.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хмільницький райсількомунгосп 943 902,08
UAH з ПДВ
943 902,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 1 080 000,00
UAH з ПДВ
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2018 09:05
Аналогічні договори.pdf
17 червня 2018 09:05
Акти виконаних робіт.pdf
17 червня 2018 09:05
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

23 червня 2018 14:53
пропозиція.PDF
23 червня 2018 14:53
кошторис.pdf
23 червня 2018 14:53
ЗСВ.PDF
23 червня 2018 14:53
ЗВВ.pdf
15 червня 2018 09:26
штатний розпис з 01.06.2018.pdf
15 червня 2018 09:25
статут засвідчений 2018.pdf
15 червня 2018 09:25
протокол № 158 з ОП.pdf
15 червня 2018 09:25
пропозиція.pdf
15 червня 2018 09:25
погодження.pdf
15 червня 2018 09:25
ОП Реібй Грецун Чайка.pdf
15 червня 2018 09:25
ОП Кукуруза Кирилюк.pdf
15 червня 2018 09:25
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
15 червня 2018 09:25
кошторис.pdf
15 червня 2018 09:25
звіт 1-кб за 2017 рік.pdf
15 червня 2018 09:25
Едельштейна 8.pdf
15 червня 2018 09:24
договір Келецька, 59.PDF
15 червня 2018 09:24
Відгук Казка.pdf
15 червня 2018 09:24
відгук ДЖГ по підлогі.pdf
15 червня 2018 09:24
Відгук ДЖГ вікна.pdf
15 червня 2018 09:24
відгук ДЖГ від 18.05.2018 р.pdf
15 червня 2018 09:24
відгук Волошкова 8.pdf
15 червня 2018 09:24
відгук Вінницька ЦРЛ.pdf
15 червня 2018 09:24
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2018 09:24
витяг з протоколу 51.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хмільницький райсількомунгосп

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Хмільницький райсількомунгосп
#05436334
Відхилено 943 902,08
UAH з ПДВ
23 червня 2018 12:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
Переможець 1 080 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 10:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341

№ рішення у справі

72/75-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

64-р/тк

Дата рішення у справі

27.12.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"
#13326341
1 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2018 20:34
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(6).PDF укладений
07 липня 2018 20:33
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(5).PDF укладений
07 липня 2018 20:33
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(4).PDF укладений
07 липня 2018 20:33
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(3).PDF укладений
07 липня 2018 20:33
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(2).PDF укладений
07 липня 2018 20:33
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(1).PDF укладений
07 липня 2018 20:33