Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.)
Очікувана вартість
1 080 627,00 UAH
UA-2018-06-08-000117-a ● 18a9103f86d149b78ec64c4a4ccd150c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://khmuo.mkhedu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Сніжана Сосновська +380971126941 s-snezhna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2018 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2018 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2018 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 080 627,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 403,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2018
—
25 серпня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2018 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2018 15:50 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ 2018.doc | |
08 червня 2018 08:55 |
r_7_СД_ВОБ (1).pdf | |
08 червня 2018 08:55 |
оголошення харчоблок ЗОШ №3.doc |
12 червня 2018 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 червня 2018 15:50 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ 2018.doc
|
|||
08 червня 2018 08:55 |
r_7_СД_ВОБ (1).pdf
|
|||
08 червня 2018 08:55 |
оголошення харчоблок ЗОШ №3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність Договору підряду на виконання робіт до Оголошення
Дата подання: 12 червня 2018 15:29
Дата відповіді: 12 червня 2018 15:42
В оголошенні про проведення допорогової електронної закупівлі по предмету: код ДК 021-2015 45450000-6 - інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 по вул. Некрасова, 2 в м. Хмільник, Вінницької обл.), а саме: в Договорі підряду на виконання робіт запропонованого замовником зазначена назва виконання робіт по об'єкту: "реконструкція внутрішніх вбиралень в ДНЗ №7 по вул. Пушкіна, 79 в м. Хмільник, Вінницької області" (код ДК 021-2015 45450000-6 - інші завершальні роботи), що не відповідає предмету закупівлі. Просимо скоригувати вище зазначений Договір.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір підряду на виконання робіт: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 по вул. Некрасова, 2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) - буде внесено відповідні зміни
Тендерна документація
Дата подання: 12 червня 2018 20:16
Дата відповіді: 13 червня 2018 14:43
1. До якого класу наслідків відноситься об'єкт?
2. Чому Замовником порушено норми ч.3 ст.21 Закону України "Про публічні закупівлі"?
3. Яким нормативно - правовим актом регулюється надання документа про відсутність заборгованості по сплаті Єдиного соціального внеску? Просимо внести зміни до ТД.
4. Чому Замовником включено дискримінаційну вимогу про : «Не менше трьох аналогічних договорів укладених протягом 2015-2018 років»? Відповідно до ч.2. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідна наявність досвіду виконання аналогічного договору. Закон не вказує на кількість та роки виконання аналогічних договорів.
5. Чим керувався Замовник відносно включення дискримінаційної вимоги щодо обсягу виконаних учасником будівельно - монтажних робіт за 2017 рік? Чому саме 2 млн. грн? Можливо 2,1 млн, 1,9 млн.? Дискримінаційна вимога має бути скасована.
6. В організаціях з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися фахівці на договірній основі. Чому Замовником ставиться дискримінаційна вимога щодо наявності в штаті Інженера з охорони праці?
7. Чому у аб.4 п. 6 Оголошення ставиться дискримінаційна вимога відносно: «Кількості аналогічних договорів з бюджетними організаціями» ? Фізичні особи, приватні юридичні особи не можуть братися до уваги?
8. Чому аб.2 п.6 Оголошення (відносно років виконання робіт) суперечить аб.4. п. 6?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваші запитання, направлені на адресу Замовника 12.06.2018 року повідомляємо наступне.
Закупівля робіт по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) проводиться Замовником за очікуваною вартість 1080627,00 грн. з ПДВ, а, відтак, у відповідності до абз.2 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», Закон, про який йдеться до даної закупівлі не застосовується, окрім обов’язку Замовника дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (абз.4 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Можливість прийняття участі у вищевказаній закупівлі вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм виключає наявність в умовах закупівлі «дискримінаційних вимог» (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У разі проведення замовником відбору постачальника робіт, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (допорогові закупівлі), застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (Лист Мінекономрозвитку України вих. №3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р.).
Згідно п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 під час оголошення Закупівлі Замовник, поряд із іншим, розміщує в Системі електронних закупівель вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Вимоги Замовника до Учасників Закупівлі по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) були сформовані з урахуванням норм діючого законодавства та з метою відбору постачальника робіт, який має:
- відповідний досвід виконання аналогічних робіт у т.ч. за бюджетні кошти (відповідь на пп.4,7 Запитання);
- матеріальні можливості забезпечення виконання робіт (закупівлі матеріалів тощо) у т.ч. при умові затримки фінансування з бюджету без порушення при цьому строків виконання таких робіт (п.5 Запитання);
Також повідомляємо про те, що виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл. відноситься до класу наслідків СС 1.
Вимога Замовника, щодо надання документа про відсутність заборгованості по сплаті Єдиного соціального внеску не порушує норм діючого законодавства, при цьому, оскільки органи Фіскальної служби України володіють такою інформацію та надають вищевказані довідки за запитами суб’єктів господарювання, Замовник не позбавлений права визначення такої вимоги під час проведення закупівлі.
По п.8 запитання звертаємо Вашу увагу на те, що жодних суперечностей у Вимогах немає, натомість є вимоги щодо надання відмінних одна від одної інформації та документів.
Щодо вимоги про наявність у штаті учасника, поряд із іншими інженера з охорони праці, інформуємо Вас про те, що Замовнику відомо про те, що в організаціях з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися фахівці на договірній основі. При цьому вони повинні мати стаж роботи не менше 3 років і пройти навчання з охорони праці. Оскільки під час формування оголошення, вимог, тощо замовнику невідома кількість працюючих в учасника, то, відповідно, вимоги формуються узагальнені, а учасник кількість працюючих якого менше 20 не позбавлений права надання інформаційної довідки про залучення фахівця на договірній основі та відповідних підтверджуючих документів щодо його залучення і відповідності вимогам Закону України «Про охорону праці».
Закупівля робіт по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) проводиться Замовником за очікуваною вартість 1080627,00 грн. з ПДВ, а, відтак, у відповідності до абз.2 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», Закон, про який йдеться до даної закупівлі не застосовується, окрім обов’язку Замовника дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель (абз.4 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Можливість прийняття участі у вищевказаній закупівлі вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм виключає наявність в умовах закупівлі «дискримінаційних вимог» (ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У разі проведення замовником відбору постачальника робіт, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону (допорогові закупівлі), застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 (Лист Мінекономрозвитку України вих. №3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р.).
Згідно п.6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35 під час оголошення Закупівлі Замовник, поряд із іншим, розміщує в Системі електронних закупівель вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі.
Вимоги Замовника до Учасників Закупівлі по предмету: інші завершальні роботи (Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл.) були сформовані з урахуванням норм діючого законодавства та з метою відбору постачальника робіт, який має:
- відповідний досвід виконання аналогічних робіт у т.ч. за бюджетні кошти (відповідь на пп.4,7 Запитання);
- матеріальні можливості забезпечення виконання робіт (закупівлі матеріалів тощо) у т.ч. при умові затримки фінансування з бюджету без порушення при цьому строків виконання таких робіт (п.5 Запитання);
Також повідомляємо про те, що виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку ЗОШ І-ІІІ ст. №3 по вул. Некрасова,2 в м. Хмільник, Вінницької обл. відноситься до класу наслідків СС 1.
Вимога Замовника, щодо надання документа про відсутність заборгованості по сплаті Єдиного соціального внеску не порушує норм діючого законодавства, при цьому, оскільки органи Фіскальної служби України володіють такою інформацію та надають вищевказані довідки за запитами суб’єктів господарювання, Замовник не позбавлений права визначення такої вимоги під час проведення закупівлі.
По п.8 запитання звертаємо Вашу увагу на те, що жодних суперечностей у Вимогах немає, натомість є вимоги щодо надання відмінних одна від одної інформації та документів.
Щодо вимоги про наявність у штаті учасника, поряд із іншими інженера з охорони праці, інформуємо Вас про те, що Замовнику відомо про те, що в організаціях з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися фахівці на договірній основі. При цьому вони повинні мати стаж роботи не менше 3 років і пройти навчання з охорони праці. Оскільки під час формування оголошення, вимог, тощо замовнику невідома кількість працюючих в учасника, то, відповідно, вимоги формуються узагальнені, а учасник кількість працюючих якого менше 20 не позбавлений права надання інформаційної довідки про залучення фахівця на договірній основі та відповідних підтверджуючих документів щодо його залучення і відповідності вимогам Закону України «Про охорону праці».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 26 червня 2018 10:22
У додатку
Оскарження результату кваліфікації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2018 14:02
згідно доданого файлу
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 27 червня 2018 15:04
У додатку
Вимога про усунення порушення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 18:21
Відхилити згідно доданого файлу
Номер вимоги: UA-2018-06-08-000117-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Хмільницький райсількомунгосп, Код ЄДРПОУ:05436334
Дата подання: 27 червня 2018 15:06
Вимога про усунення порушення
Вимога про усунення порушення
Скасована
Дата: 27 червня 2018 15:08
Причина: Подвійне завантаження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Хмільницький райсількомунгосп |
943 902,08
UAH з ПДВ
|
943 902,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хмільницький райсількомунгосп #05436334 |
Відхилено |
943 902,08
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 12:37
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" #13326341 |
Переможець |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 10:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2018 20:34
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(6).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(5).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(4).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(3).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(2).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|
договiр_пiдряду_ЗОШ_3_(1).PDF | укладений |
07 липня 2018 20:33
|