Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2018-06-08-000066-b bd1d57c582fd440a9a5b42a884eafa20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зіменко Андрій Анатолійович

+380612246253 and530@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Запорізької обласної державної адміістрації
Код ЄДРПОУ: 02313714
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, пр.Соборний 164 офіс 511
Контактна особа: Зіменко Андрій Анатолійович
+380612246253
and530@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2018 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 09:30
Початок аукціону: 26 червня 2018 12:45
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Персональні комп’ютери у комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2018 09:25
Додаток 6.docx
08 червня 2018 09:25
Додаток 5.docx
08 червня 2018 09:25
Додаток 4 Дог.docx
08 червня 2018 09:25
Додаток 3 тех.docx
08 червня 2018 09:25
Додаток 2ст17.docx
08 червня 2018 09:25
Додаток 1ст16.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 11 червня 2018 19:39
Дата відповіді: 12 червня 2018 14:06
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається. Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне. Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності. Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними. Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію, при необхідності ми звернемося до Вас за вказаним телефоном або електронною адресою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖТЛ ГРУП" 430 587,84
UAH з ПДВ
430 587,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН" 449 500,80
UAH з ПДВ
449 500,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2018 09:12
Уставные GTL.PDF
22 червня 2018 09:12
Технічна пропозиція.pdf
22 червня 2018 09:12
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2018 09:12
Документи якості.pdf
22 червня 2018 09:12
ДОВІДКИ.pdf

Публічні документи

05 липня 2018 17:43
Документи переможця.pdf
20 червня 2018 11:57
Електронний підпис
20 червня 2018 11:56
Установчі документи.pdf
20 червня 2018 11:56
Серт. ПК 2017-2018.pdf
20 червня 2018 11:56
Серт. Авторизации.pdf
20 червня 2018 11:56
Инструкция.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 6.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 5.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 4.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 3.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 2 ст. 17.pdf
20 червня 2018 11:56
Додаток 1-ст. 16.pdf
20 червня 2018 11:56
Аналогичные договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖТЛ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖТЛ ГРУП"
#40368693
Відхилено 430 587,84
UAH з ПДВ
27 червня 2018 12:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"
#40016854
Переможець 449 500,80
UAH з ПДВ
02 липня 2018 11:18

Документи

27 червня 2018 12:20
Електронний підпис
27 червня 2018 11:45
9.pdf

Документи

02 липня 2018 11:18
Електронний підпис
02 липня 2018 11:16
9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКРОТРОН"
#40016854
449 500,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 11:18
Електронний підпис
02 липня 2018 11:16
9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 10:23
дод_угода_399.pdf зміни до договору
24 липня 2018 10:13
Електронний підпис укладений
19 липня 2018 10:11
Договір 339 зміни до договору
19 липня 2018 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки: У звіті про результати проведення закупівлі UA-2018-06-08-000066-b у пункті 7. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг визначено до 20 липня 2018 року, потрібно читати пункт 7 до 01 листопада 2018 року
Номер договору про закупівлю: 399
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування пункту 1.2 Договору 399 у відповідності з тендерною документацією
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 399
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 449 500,80
UAH з ПДВ