Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів
Очікувана вартість
451 444,00 UAH
UA-2018-06-07-002951-a f656ce71868b440083e66ed1018d9e9a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихомірова Оксана Олегівна

380573400464 dzeconom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Вебсайт: http://shevuoa.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Тихомірова Оксана Олегівна
380573400464
dzeconom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 11:04
Очікувана вартість: 451 444,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 257,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61045, Україна, Харківська область, Харків, заклади загальної середньої освіти Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 16:51
ТД_2018_КОМП_РОБОЧ_МІСЦЕ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевірка програмного забезпечення
Дата подання: 11 червня 2018 10:29
Дата відповіді: 11 червня 2018 17:57
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за пропозицію. У разі виникнення сумнівів стосовно ліцензії запропонованого товару тендерний комітет звернеться до Вас щодо подальшого обговорення перевірки

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-07-002951-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 26 червня 2018 22:07
Невідповідність кваліфікаційним вимогам
1. Згідно статті 16 Закону про Публічні закупівлі, учасник повинен надати копію аналогічного договору та документ який засвідчує постачання продукції згідно даного договору. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в складі своєї пропозиції не надав дані документи.
2. Згідно Вимоги до предмету закупівлі додатку 3 тендерної документації замовника, в пункті 5 замовником вимагається копії паспорту товару, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в кваліфікаційній документації надає копію паспорту на ноутбук виробника Lenovo (без вказання моделі), а в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 вказує ноутбук HP 15-bs053ur (1VH51EA) або еквівалент, тим самим порушує вимоги замовника.
3. Згідно Вимоги до предмету закупівлі додатку 3 тендерної документації замовника, в пункті 5 замовником вимагається копії паспорту товару, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в кваліфікаційній документації надає копію паспорту на багатофункціональний пристрій виробника Epson Colorio PX-045A, а в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 вказує багатофункціональний пристрій Epson l3050, тим самим порушує вимоги замовника.
4. В пункті про ламінатор додатку3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" взагалі не вказує виробника та модель товару що буде постачатись.
5. В документі, "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" або "тендерна пропозиція" які надає учасник не припустимі терміни "або єквівалент" так як не зрозуміло чи відповідают необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимогам заявленим замовником.
З огляду на вищенаведене, на підставі розділу 14 Порядку здіснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016, вимагаємо: 1. Скасувати рішення щодо визнаначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" від 26.06.2018. 2. Дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" як учасника закіпівлі UA-2018-06-07-002951-a “комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів для
Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (код згідно ДК 021-2015 (CPV)30230000-4 Машини для обробки даних.)”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2018 14:34
1. Згідно статті 16 Закону про Публічні закупівлі, учасник повинен надати копію аналогічного договору та документ який засвідчує постачання продукції згідно даного договору. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в складі своєї пропозиції не надав дані документи.
Відповідь. Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) встановлює, що::
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В п.1 ч. ІІІ тендерній документації вказано, що на підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає:
- не менше однієї сканованої копії листа-відгуку про виконання учасником аналогічного договору упродовж 2017-2018 років.
Учасник ТОВ "Полішоп" надав дві копії листів-відгуків про виконання аналогічних договорів впродовж 2018 р., чим повністю виконав вимоги Замовника.
Тому ми не вбачаємо в учасника ТОВ "ПОЛІШОП" порушень Закону та вимог Замовника.

2. Згідно Вимоги до предмету закупівлі додатку 3 тендерної документації замовника, в пункті 5 замовником вимагається копії паспорту товару, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в кваліфікаційній документації надає копію паспорту на ноутбук виробника Lenovo (без вказання моделі), а в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 вказує ноутбук HP 15-bs053ur (1VH51EA) або еквівалент, тим самим порушує вимоги замовника.
Відповідь. В тендерній документації на закупівлю комп'ютеризованого робочого місця для вчителя початкових класів (UA-2018-06-07-002951-a) немає вимоги на надання "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" з обов'язковим позначенням конкретної моделі та характеристики окремої частини закупівлі. У п.5 вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що відповідність запропонованого Товару вимогам тендерної документації підтверджується сканкопіями наступних документів, які розміщуються учасниками в електронній системі у складі тендерної пропозиції: Копію перших сторінок будь-яких документів виробника, що додаються до ноутбуку, багатофункціональному пристрою (далі – БФП), ламінатору (наприклад, паспорту, інструкції користувача, гарантійного талону, опису технічних характеристик цих пристроїв тощо); якщо Учасник буде постачати товари різних найменувань, то вищевказані копії кожного найменування.
На вимогу тендерної документації Учасник ТОВ "ПОЛІШОП" у складі тендерної пропозиції надав декларацію про відповідність, сертифікат відповідності з додатком, копію паспорта ноутбука Lenovo IdeaPad 320-15, який є еквівалентом (або аналогом) ноутбуку HP 15-bs053ur.
В додатковій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, наданої учасником ТОВ "ПОЛІШОП" вказано, що запропонований ним ноутбук ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника, тобто є ноутбуком HP 15-bs053ur або його еквівалентом.
Тому ми не вбачаємо в учасника ТОВ "ПОЛІШОП" порушень Закону та вимог Замовника.

3. Згідно Вимоги до предмету закупівлі додатку 3 тендерної документації замовника, в пункті 5 замовником вимагається копії паспорту товару, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП", в кваліфікаційній документації надає копію паспорту на багатофункціональний пристрій виробника Epson Colorio PX-045A, а в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі додатку 3 вказує багатофункціональний пристрій Epson l3050, тим самим порушує вимоги замовника.
Відповідь. В додатку 3 до тендерної документації написано, що Замовник потребує: 1 багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами струменевий (приклад - Epson L3050 або еквівалент)
В тендерній документації на закупівлю комп'ютеризованого робочого місця для вчителя початкових класів (UA-2018-06-07-002951-a) немає вимоги на надання "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" з обов'язковим позначенням конкретної моделі та характеристики окремої частини закупівлі. У п.5 вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що відповідність запропонованого Товару вимогам тендерної документації підтверджується сканкопіями наступних документів, які розміщуються учасниками в електронній системі у складі тендерної пропозиції: Копію перших сторінок будь-яких документів виробника, що додаються до ноутбуку, багатофункціональному пристрою (далі – БФП), ламінатору (наприклад, паспорту, інструкції користувача, гарантійного талону, опису технічних характеристик цих пристроїв тощо); якщо Учасник буде постачати товари різних найменувань, то вищевказані копії кожного найменування.
На вимогу тендерної документації Учасник ТОВ "ПОЛІШОП" надав паспорт на багатофункціональний пристрій Epson Colorio PX-045A, який є еквівалентом (або аналогом) БФП Epson L3050.
В додатковій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, наданої учасником ТОВ "ПОЛІШОП" вказано, що запропонований ним багатофункціональний пристрій ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника, тобто є Epson L3050 або його еквівалентом.
Тому ми не вбачаємо в учасника ТОВ "ПОЛІШОП" порушень Закону та вимог Замовника.

4. В пункті про ламінатор додатку3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" взагалі не вказує виробника та модель товару що буде постачатись.
Відповідь. В тендерній документації на закупівлю комп'ютеризованого робочого місця для вчителя початкових класів (UA-2018-06-07-002951-a) немає вимоги на надання "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" з обов'язковим позначенням конкретної моделі та характеристики окремої частини закупівлі. У п.5 вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що відповідність запропонованого Товару вимогам тендерної документації підтверджується сканкопіями наступних документів, які розміщуються учасниками в електронній системі у складі тендерної пропозиції: Копію перших сторінок будь-яких документів виробника, що додаються до ноутбуку, багатофункціональному пристрою (далі – БФП), ламінатору (наприклад, паспорту, інструкції користувача, гарантійного талону, опису технічних характеристик цих пристроїв тощо); якщо Учасник буде постачати товари різних найменувань, то вищевказані копії кожного найменування.
На вимогу тендерної документації, Учасник ТОВ "ПОЛІШОП" надав декларацію про відповідність, сертифікат відповідності, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт на ламінатор Camel I, який відповідає технічним характеристикам, які вимагає Замовник.
В додатковій інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, наданої учасником ТОВ "ПОЛІШОП" вказано, що запропонований ним ламінатор ВІДПОВІДАЄ вимогам Замовника.
Тому ми не вбачаємо у учасника ТОВ "ПОЛІШОП" порушень Закону та вимог Замовника.

5. В документі, "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" або "тендерна пропозиція" які надає учасник не припустимі терміни "або єквівалент" так як не зрозуміло чи відповідают необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимогам заявленим замовником.
Відповідь. В тендерній документації на закупівлю комп'ютеризованого робочого місця для вчителя початкових класів (UA-2018-06-07-002951-a) немає вимоги на надання "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" з обов'язковим позначенням конкретної моделі та характеристики окремої частини закупівлі. У п.5 вимог до предмету закупівлі Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що відповідність запропонованого Товару вимогам тендерної документації підтверджується сканкопіями наступних документів, які розміщуються учасниками в електронній системі у складі тендерної пропозиції: Копію перших сторінок будь-яких документів виробника, що додаються до ноутбуку, багатофункціональному пристрою (далі – БФП), ламінатору (наприклад, паспорту, інструкції користувача, гарантійного талону, опису технічних характеристик цих пристроїв тощо); якщо Учасник буде постачати товари різних найменувань, то вищевказані копії кожного найменування.
Учасник ТОВ "ПОЛІШОП" повністю виконав це положення тендерної документації. Окрім того, за своєю ініціативою, учасник ТОВ "ПОЛІШОП" надав додаткову таблицю "Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", де гарантував відповідність окремих частин предмету закупівлі вимогам Замовника.
Форма тендерної пропозиції наведена в Додатку 2 тендерної документації на закупівлю "Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів" (UA-2018-06-07-002951-a) вказано конкретну назву предмет закупівлі: "Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів". В своїй пропозиції Учасник ТОВ "ПОЛІШОП" правильно оформив тендерну пропозицію.
Тому ми не вбачаємо у учасника ТОВ "ПОЛІШОП" порушень Закону та вимог Замовника.

Враховуючи вищевказане, Замовник закупівлі не бачить можливим прийняти Ваші вимоги та відмовити учаснику ТОВ "ПОЛІШОП" у перемозі в тендері.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-06-07-002951-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3166300052
Дата подання: 27 червня 2018 15:58
не відповідність
Прошу вказати Замовника де в документах Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" або "тендерна пропозиція" вказано про еквівалент Lenovo IdeaPad 320 який нібито пропонує Учасник. В паспорті вказані декілька моделей на який розповсюджується інформація яка вказана в ньому. З чого видно що Учасник пропонує саме Lenovo IdeaPad 320. Дана не відповідність є грубим порушенням подачі тендерної документації.
З огляду на вищенаведене, на підставі розділу 14 Порядку здіснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016, вимагаємо: 1. Скасувати рішення щодо визнаначення переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" від 26.06.2018. 2. Дискваліфікувати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" як учасника закіпівлі UA-2018-06-07-002951-a “комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів для
Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (код згідно ДК 021-2015 (CPV)30230000-4 Машини для обробки даних.)”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2018 09:46
Шановний учасник, дякуємо Вам за звернення.
Ретельно вивчивши технічні характеристики модельного ряду Lenovo IdeaPad 320, ми повинні зазначити, що всі моделі Lenovo, які вказані в паспорті, наданому ТОВ "ПОЛІШОП" у складі тендерної пропозиції, за технічними характеристиками відповідають нашим вимогам, які викладені в додатку 3, а саме:
- діагональ дисплея: не менше 15,6 дюймів;
- оперативна пам’ять: не менше 4 Gb;
- жорсткий диск: не менше 500 Гб;
- порти і роз'єми: HDMI – 1 шт., USB – 3 шт., LAN (RJ-45) – 1 шт., роз’єм для мікрофона та навушників;
- операційна система: Microsoft Windows 10 україномовна, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання.
Гарантія: не менше 12 міс.
З характеристиками модельного ряду Lenovo IdeaPad Ви можете ознайомитися на офіційному сайті виробника. Наприклад, https://www3.lenovo.com/us/en/laptops/ideapad/ideapad-300-series/Ideapad-320-15-Intel/p/88IP3000842#tab-techspec
В статті 30 "Відхилення тендерних пропозицій" Закону України "Про публічні закупівлі" визначено вичерпний перелік умов, за якими може бути відхилено тендерну пропозицію учасника, а саме:
"1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації."
Вивчивши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПОЛІШОП", ми визначили, що:
1) учасник ТОВ "ПОЛІШОП" відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
2) забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось;
3) не виявлені підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція учасника ТОВ "ПОЛІШОП" відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, у Замовника немає обґрунтованих підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПОЛІШОП".
Ще раз дякуємо Вам та запрошуємо взяти участь у наших наступних торгах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" 406 296,00
UAH з ПДВ
358 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ 432 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 373 447,80
UAH з ПДВ
366 753,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2018 15:54
Електронний підпис
03 липня 2018 15:53
Dovidka_18176552470910077601.pdf
01 липня 2018 13:35
Електронний підпис
01 липня 2018 13:34
cn17.pdf
01 липня 2018 13:34
проп_ок.pdf
23 червня 2018 20:30
Електронний підпис
23 червня 2018 20:27
Статутні.pdf
23 червня 2018 20:27
Пропозиція_2306.pdf
23 червня 2018 20:27
Кваліф.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 22:38
Електронний підпис
23 червня 2018 22:37
Довідка про рахунок.pdf
23 червня 2018 22:37
Договір1.pdf
23 червня 2018 22:37
Паспорт.pdf
23 червня 2018 22:37
Видаткова бібліотека.pdf
23 червня 2018 22:37
ЛИСТ-ГАРАНТІЯ САНКЦІЇ.pdf
23 червня 2018 22:37
Паспорт HP.pdf
23 червня 2018 22:37
Довідка про витяг.pdf
23 червня 2018 22:37
Сервіс.pdf
23 червня 2018 22:37
Декларація Epson.jpg
23 червня 2018 22:37
20 СЕРТИФІКАТ СЕС HP.pdf
23 червня 2018 22:37
Пропозиція1.pdf
23 червня 2018 22:37
Довідка.pdf
23 червня 2018 22:37
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2018 22:37
Паспорт premier_um.pdf
23 червня 2018 22:37
Лист відгук.pdf
23 червня 2018 22:37
Довідка санкції.pdf
23 червня 2018 22:37
Паспорт L3050_UG_00.pdf
23 червня 2018 22:37
ІПН.pdf
23 червня 2018 22:37
Договір бібліотека.pdf
23 червня 2018 22:37
ДОВІДКА ПРАВО ПІДПИСУ.pdf

Публічні документи

23 червня 2018 14:48
GM Letter.pdf
23 червня 2018 14:48
AEPCertificate.jpg
23 червня 2018 14:48
Технічна частина.pdf
23 червня 2018 14:48
Пропозиція.pdf
23 червня 2018 14:48
Паспорт ламінатор.pdf
23 червня 2018 14:48
паспорт бфп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"

ФОП СПЕСИВЦЕВ ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
Переможець 358 200,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 15:44

Документи

26 червня 2018 15:43
Електронний підпис
26 червня 2018 15:41
протокол КОМП ТЕХН.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП"
#42049352
358 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 15:43
Електронний підпис
26 червня 2018 15:41
протокол КОМП ТЕХН.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2018 16:27
ДУ№1 ПОЛІШОП.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 16:26
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 14:51
Договор_ПОЛІШОП.pdf укладений
10 липня 2018 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна дислокації закладів
Номер договору про закупівлю: 2018-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2018-15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 358 200,00
UAH