Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи по об'єкту: «Реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ в с. Великі Крушлинці, Вінницького району Вінницької області (коригування)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 200 000,00 UAH
UA-2018-06-07-002860-a 486a56e87ccc4163b95a277e17495050
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Олег Валентинович

+380432620222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Тимчук Олег Валентинович
+380432620222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 16:40
Початок аукціону: 26 червня 2018 14:44
Очікувана вартість: 4 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
роботи по об'єкту: «Реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ в с. Великі Крушлинці, Вінницького району Вінницької області (коригування)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, Вінницький район, село Великі Крушлинці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 16:36
Проект договору.doc
07 червня 2018 16:36
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-07-002860-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:13302754
Дата подання: 18 липня 2018 09:46
Скарга на безпідставне відхилення пропозиції Фірми "Сфера"
Фірма «Сфера» - приватне багатопрофільне мале підприємство (13302754) оскаржує відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства у відкритих торгах на закупівлю: «Реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ в с. Великі Крушлинці, Вінницького району Вінницької області (коригування)», який оголошений Відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації за номером UA-2018-06-07-002860-a, оголошення № 2560182, яке було здійснено на підставі Протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду та дискваліфікації пропозицій учасників від 16.07.2018 р. Фірмою «Сфера» була надана найнижча сума пропозиції 3 641 086.18 грн., в т.ч. ПДВ.
Замовник торгів було відхилив пропозицію Фірми "Сфера" за те, що учасник не надав в складі своєї пропозиції ліцензію на вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах.
На вищезазначене порушення умов тендерної документації пропозиції Фірми «Сфера» хочемо зазначити наступне:
Фірмою «Сфера» була надана інформаційна довідка про те, що підприємством не планується залучення субпідрядних організацій в обсязі більше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Роботи з вогнезахисту дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах становлять частку менше 1% від вартості договору, тому інформація про субпідрядні організації і ліцензії субпідрядників не надавались, а відповідно до ст. 22 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко зазначено, що
«2. Тендерна документація повинна містити:
17) у разі закупівлі – вимогу про визначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю.» Тобто надання ліцензій субпідрядних організацій не передбачено Законом, а згідно ст. 16 п. 4 абзац 2 зазначено, що Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.
Також ЗУ «Про публічні закупівлі» взагалі не передбачено надання учасником торгів ліцензії (це не являється обов’язковою умовою).
Враховуючи вищевикладене, Фірма «Сфера» вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції за ненадання ліцензії на вогнезахист, так як ліцензія на господарську діяльність з будівництва об’єктів ІV і V складності була надана, а ліцензії субпідрядників Замовником не вимагались та ЗУ «Про публічні закупівлі» надання такої ліцензії не передбачено.
Крім того, Замовник зазначає, що Фірма "Сфера" не надала додатки до копії Договору про виконання аналогічних договорів.
На вищевказане порушення зазначаємо, що Замовником в Тендерній документації (додаток 4, перелік кваліфікаційних критеріїв п.3) було вказано надання учасником «копій аналогічних договорів», які зазначені в довідці про виконання аналогічного договору, які Фірма «Сфера» і надала. Замовником торгів не було вказано надання додатків до копій аналогічних договорів, а якщо Замовник хотів бачити ще додатки до Договору, потрібно було це зазначити. Договір без додатків вже являє собою цивільно-правовий документ. Крім того, хочемо зазначити, що Фірмою "Сфера" була надана достатня кількість копій Договорів для підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів.
Тому відхилення пропозиції Фірми «Сфера» з причини ненадання додатків до копії Договору про виконання аналогічних договорів, взагалі вважаємо безпідставною і не обґрунтованою причиною, яка не впливає на оцінку нашої пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, Фірма «Сфера» вважає безпідставним та не обґрунтованим відхилення нашої пропозиції, яка відповідає усім вимогам, зазначеним в тендерній документації та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2018 14:48
Шановний учаснику! Тендерний комітет відділу освіти Вінницької районної державної адміністраціі розглянув Вашу заяву від 18.07.2018р.
За наслідками розгляду повідомляємо Вам наступне. Причиною для відхилення Вашої пропозиції у відкритих торгах на закупівлю: «Реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ в с. Великі Крушлинці, Вінницького району Вінницької області (коригування)», які оголошені відділом освіти Вінницької районної державної адміністрації за номером UA-2018-06-07-002860-a, оголошення № 2560182, стало те, що Ви, як учасник не надали в складі своєї пропозиції ліцензію на вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах. Ваше твердження, що Ви не плануєте залучення субпідрядних організацій в обсязі, більше ніж 20% від вартості договору про закупівлю, а роботи з вогнезахисту дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, вогнезахисту лат під покрівлю, покриттів і настилів по фермах становлять частку, менше 1% від вартості договору, а тому мали право не подавати ліцензії субпідрядника, не відповідає умовам тендерної документації. Адже умовами документації чітко визначено, що Учасник зобов’язаний надати ліцензією з додатками на провадження того виду господарської діяльності, на підставі якого учасник має намір приймати участь в торгах (тобто ліцензії з додатками на провадження того виду робіт, на закупівлю яких проводиться тендер), якщо отримання такої ліцензії на провадження даного виду діяльності передбачено законодавством.
Технічним завданням на роботи по об'єкту: «Реконструкція приміщення Великокрушлинецької ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ в с. Великі Крушлинці, Вінницького району Вінницької області (коригування)» (ДК 021-2015 код 45000000-7 – Будівельніроботи та поточний ремонт) передбачено виконання: вогнезахист лат під покрiвлю, покриттiв i настилiв по Фермах, вогнезахист дерев'яних конструкцiй ферм, арок, балок,крокв, мауерлатiв та вогнезахист лат під покрiвлю, покриттiв i настилiв по Фермах. Згідно переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 852 передбачено, що вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення), як вид робіт протипожежного призначення підлягає обов’язковому ліцензуванню.
Таким чином, Ви, як Учасник закупівлі, мали надати в складі тендерної пропозиції ліцензію, що дозволяє Вам, або компанії, яку Ви мали намір залучити як субпідрядника, надати право виконувати роботи протипожежного призначення.
Однак, Ваша тендерна пропозиція не містить ліцензії, яка надає право на виконання робіт з вогнезахисту, що є невиконанням умови тендерної документації щодо надання ліцензії з додатками на провадження того виду господарської діяльності, на підставі якого учасник має намір приймати участь в торгах (тобто ліцензії з додатками на провадження того виду робіт, на закупівлю яких проводиться тендер), тому Ваша пропозиція була законно відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, Замовник вимагав довідку про виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору, та позитивний лист-відгук за підписом керівника організації, з якою укладено аналогічний договір, котрий надається учасником та є зазначеним в довідці про виконання аналогічного договору.
В складі тендерної пропозиції Ви надали договір підряду №17/06-28 від 20.06.2017р. з комунальним підприємством «Інститут розвитку міст». П.12 даного договору встановлено, що невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна, локальні кошториси з розрахунками
(додаток №1 до Договору), календарний графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору). Однак, Ваша пропозиція не містить додатків до даного договору, які є його невід’ємною частиною, що є порушенням вимог тендерної документації.
Ваші посилання на те, що «Замовником торгів не було вказано надання додатків до копій аналогічних договорів, а якщо Замовник хотів бачити ще додатки до Договору, потрібно було це зазначити. Договір без додатків вже являє собою цивільно-правовий документ» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки Замовник чітко зазначив умову закупівлі:

Перелік кваліфікаційних критеріїв Документи та інформація, необхідні для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - інформаційна довідка з зазначенням наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання умов договору
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - довідка, щомістить відомості про кваліфікацію та досвід працівників, які виконуватимуть роботи, що є предметом закупівлі
3. Наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - довідка про виконання аналогічного договору;
- копія аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору;
- позитивний лист-відгук за підписом керівника організації, з якою укладено аналогічний договір, який надається учасником та є зазначеним в довідці про виконання аналогічного договору

У п.12 договору підряду №17/06-28 від 20.06.2017р. з комунальним підприємством «Інститут розвитку міст» вказано, що невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна, локальні кошториси з розрахунками ( додаток №1 до Договору), календарний графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору). Неподання Вами додатків до договору, які є невід’ємною частиною цього договору свідчить про невиконання умов тендерної документації щодо надання Учасником копії аналогічного договору, який зазначений в довідці про виконання аналогічного договору.
Ваше твердження про те, що Вами була надана достатня кількість копій Договорів для підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів не звільняє Вас від обв’язку подання даних договорів у повному обсязі, а саме надання всіх додатків до договорів, які є невід’ємними частинами цього договору.
Тому на підставі пп. 4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФІРМИ "СФЕРА"- ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО була правомірно відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 3 641 086,18
UAH з ПДВ
3 641 086,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 3 761 940,03
UAH з ПДВ
3 761 940,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 3 947 961,60
UAH з ПДВ
3 905 961,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 12:35
Електронний підпис
27 червня 2018 12:34
Пропозиція.pdf
27 червня 2018 12:34
Відомість ресурсів.pdf
26 червня 2018 18:15
Електронний підпис
26 червня 2018 17:36
Електронний підпис
26 червня 2018 17:32
Прибуток.pdf
26 червня 2018 17:32
Локальні кошториси.rar
26 червня 2018 17:32
Календарний графік.pdf
26 червня 2018 17:32
Договірна ціна.pdf
23 червня 2018 10:26
Електронний підпис
23 червня 2018 10:25
23.Локальні кошториси.rar
23 червня 2018 10:25
8.Відгук Сосонка.pdf
23 червня 2018 10:25
6.Копія Договору ЦРЛ.pdf
23 червня 2018 10:24
47.Статут.pdf
23 червня 2018 10:24
45.Захист довкілля.pdf
23 червня 2018 10:24
43.Проект договору.pdf
23 червня 2018 10:24
42.Дозвіл 2016 роботи.pdf
23 червня 2018 10:24
40. Ліцензія.pdf
23 червня 2018 10:24
37.Копія ІПН директора.pdf
23 червня 2018 10:24
31.Прибуток.pdf
23 червня 2018 10:24
27.Відомість ресурсів.pdf
23 червня 2018 10:24
25.Розрахунок зп.pdf
23 червня 2018 10:24
21.Календарний графік.pdf
23 червня 2018 10:24
20.Договірна ціна.pdf
23 червня 2018 10:24
17.Пропозиція.pdf
23 червня 2018 10:24
11.Відгук Пушкіна 11.pdf
23 червня 2018 10:24
10.Відгук ЦРЛ.pdf

Публічні документи

01 серпня 2018 15:55
Розрахунки.pdf
01 серпня 2018 15:55
Розрахунки — копия.pdf
01 серпня 2018 15:55
Локальні кошториси_0001.pdf
01 серпня 2018 15:55
ЗВВ.pdf
01 серпня 2018 15:55
ДЦ та ПЗ.pdf
01 серпня 2018 15:55
Графік робіт.pdf
01 серпня 2018 15:55
Відомісь ресурсів_0001.pdf
01 серпня 2018 15:55
7-4-1.pdf
25 червня 2018 16:37
Електронний підпис
25 червня 2018 16:36
ЗВВ.pdf
25 червня 2018 16:35
Електронний підпис
25 червня 2018 16:34
Розрахунки.pdf
25 червня 2018 16:25
ДЦ та ПЗ.pdf
25 червня 2018 16:25
Відомісь ресурсів_0001.pdf
25 червня 2018 16:25
7-4-1.pdf
25 червня 2018 16:25
Графік робіт.pdf
25 червня 2018 16:25
Локальні кошториси_0001.pdf
25 червня 2018 16:01
Електронний підпис
25 червня 2018 10:23
download.pdf
25 червня 2018 10:10
Електронний підпис
25 червня 2018 09:53
r_РЗПК.rtf
25 червня 2018 09:53
r_ОПР_АР_Таб.rtf
25 червня 2018 09:53
r_68_ДЦ_ССР_Прибуток.rtf
25 червня 2018 09:53
r_68_ДЦ_ССР_Адмiнвитрати.rtf
25 червня 2018 09:53
r_68_ДЦ_ССР.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_Т3-10.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_Т2.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_7-4-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_7-3-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_7-2-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_3-2-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_3-1-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-3-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_3-2-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_3-1-1.rtf
25 червня 2018 09:53
68_ДЦ_ЛС1_2-3-1.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-2-1.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ИВР.rtf
25 червня 2018 09:52
68_ДЦ_ДЦ.rtf
25 червня 2018 08:43
пропозиція.pdf
23 червня 2018 19:56
інформація.pdf
23 червня 2018 19:51
Проект договору.pdf
23 червня 2018 19:44
свідоцтво пдв.pdf
23 червня 2018 19:44
паспорт директора.pdf
23 червня 2018 19:44
оригінал ліцензії.pdf
23 червня 2018 19:44
ліцензія.pdf
23 червня 2018 19:44
лист про санкції.pdf
23 червня 2018 19:44
лист про повноваження.pdf
23 червня 2018 19:44
додаткова угода.PDF
23 червня 2018 19:44
договірна ціна 2.PDF
23 червня 2018 19:44
()()4_~1.PDF
23 червня 2018 19:44
свідоцтво пдв.pdf
23 червня 2018 19:44
додаткова угода.PDF
23 червня 2018 19:44
договірна ціна 2.PDF
23 червня 2018 19:43
відгук2.pdf
23 червня 2018 19:43
відгук.pdf
23 червня 2018 19:43
аналогічний договір 3.PDF
23 червня 2018 19:43
аналогічний договір 2.pdf
23 червня 2018 19:43
аналогічний договір 1.pdf
23 червня 2018 19:43
Договір Агрономічне (1).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне.pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (8).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (7).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (6).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (5).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (4).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (3).pdf
23 червня 2018 19:43
агрономічне (2).pdf
23 червня 2018 19:43
відгук.pdf
23 червня 2018 19:31
шляховик мкі ліцензія.pdf
23 червня 2018 19:28
ліцензія вогнезахист.pdf
23 червня 2018 19:28
Договір Агрономічне.pdf
23 червня 2018 19:28
гарантійний лист ст.17.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 15:28
Електронний підпис
25 червня 2018 15:10
пкд.pdf
25 червня 2018 15:10
13)проект договору.PDF
25 червня 2018 15:10
26) ВИТЯГ З ЄДР копія.PDF
25 червня 2018 15:10
21) розрахунки до пкд.pdf
25 червня 2018 15:10
25) Витяг з ПДВ копія5.PDF
25 червня 2018 15:10
24) КГ.PDF
25 червня 2018 15:10
23) Субпідрядники 1.pdf
25 червня 2018 15:10
20) Довідка ст.17.PDF
25 червня 2018 15:10
18) Відгук городківка.PDF
25 червня 2018 15:10
6) Ліцензія копія.PDF
25 червня 2018 15:10
3) Виписка з протоколу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
#13302754
Відхилено 3 641 086,18
UAH з ПДВ
16 липня 2018 14:50
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 3 761 940,03
UAH з ПДВ
16 липня 2018 15:55

Документи

16 липня 2018 14:50
Електронний підпис

Документи

16 липня 2018 15:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
3 761 940,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 15:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода.PDF зміни до договору
10 серпня 2018 17:35
Електронний підпис укладений
03 серпня 2018 15:58
договір укладений
03 серпня 2018 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Наявність відповідного розміру бюджетних призначень на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 1020-3142-7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-3142-7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML