Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту судна "Маяк"
Ship repairing services - "Mayak"
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2018-06-07-002667-a 6f2391c1983e47f286478a5f6137c150
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Недєлкова

+380442920529 mtz.drdg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія державної установи "Держгідрографія" "Дніпровський район Держгідрографії"
Код ЄДРПОУ: 41194909
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, 26, корп. 43
Контактна особа: Лариса Недєлкова
+380442920529
mtz.drdg@gmail.com
Додаткові контактні особи: Лариса Недєлкова
+380442920529
mtz.drdg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Dnipro branch of the State Hydrographic Service of Ukraine
National ID: 41194909
Contact point: Larysa Nedielkova
+380442920529
mtz.drdg@gmail.com
Additional contacts: Лариса Недєлкова
+380442920529
mtz.drdg@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 червня 2018 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2018 12:00
Початок аукціону: 14 серпня 2018 12:52
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 червня 2018 16:12
Enquiries until: 07 липня 2018 12:00
Complaints submission until: до 13 липня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2018 12:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту судна "Маяк" (обсяг надання послуг: згідно з Ремонтною відомістю; строк надання послуг: не пізніше 01.03.2019)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, м.Київ, або м.Черкаси
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Ship repairing services - "Mayak" (amount of the provided services: in accordance with Repair Sheet; place of the provided services: Kyiv or Cherkasy; term of the provided services: before 01.03.2019; CPV: 50240000-9 Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment)
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 01 березня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000038 ● 145319bc4a1e4e87a1e4e104f91e2a36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2018-06-07-002667-a 07.06.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-26 11:44:23

Заперечення Замовника

Державна установа «Держгідрографія» (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме:
У відповідності до частини 1 статті 16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
06.06.2018 Замовником було оголошено закупівлю за предметом «50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов'язаного обладнання та супутні послуги», а саме: Послуги з ремонту судна «Маяк» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-07-002667-a) (далі – Закупівля).
Вимоги до учасників Закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації зі змінами від 06.07.2018, що затверджена протоколом тендерного комітету № З-70/18 від 06.07.2018 року.
Вимогою Замовника було наявність свідоцтва з відмітками Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу.
В тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬБАТРОС» надав чорно-білу сканкопію з свідоцтва про відповідність підприємства (скріншот зазначеної сканкопії наводиться нижче).

(Зазначену інформацію можна перевірити в складі тендерної пропозиції учасника на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-07-002667-a ).
Як видно з документів, що завантажені ТОВ «Альбатрос» в складі тендерної пропозиції, на вебсайті prozorro.gov.ua, документ наданий в неналежній якості, неможливо розібрати дати оглядів, печатки, підписи й встановити отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу.



Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Передумовою звернення за підтвердженням інформації є отримання від Учасника документу з інформацією, що підлягає підтвердженню. Виходячи з того, що інформацію було неможливо встановити з поданої Учасником сканкопії документу, то Учасник унеможливив реалізувати Замовником своє право на перевірку відповідної інформації на сайті Регістру судноплавства України.
Замовник встановив у Тендерній документації вимогу щодо змісту і способу подання тендерної документації, а саме: відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації завантаження документів Учасник мав здійснювати таким чином, щоб сканкопії документів, які долучаються учасником до тендерної пропозиції, були відповідної якості для забезпечення можливості коректного прочитання документа.
В складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пп. 1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано копію документів:
1. «Свідоцтво про відповідність підприємства», видане Регістром судноплавства України (щодо виконання ремонту суден та/або суднових механізмів або інших подібних робіт тощо) в неналежній якості, тобто не підлягає коректному прочитанню, а саме: неможливо розібрати найменування підприємства, якому виданий зазначений документ, печатки, підписи.
2. «Відмітки про підтвердження свідоцтва». Вимогою Замовника було надання документу з відмітками Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу. Документ наданий в неналежній якості, тобто не підлягає прочитанню, а саме: неможливо розібрати дати оглядів, печатки, підписи й встановити отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу.
3. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником надано копію аналогічного виконаного договору. Копія Додатку № 1 до Додаткової угоди № 3 надана в неналежній якості, тобто неможливо встановити належність даного документу до наданого учасником договору від 06.04.2011 року № 54/11, оскільки у Додатку йде посилання на Додаткову угоду № 3, дата якої не підлягає прочитанню, а також найменування Замовника і Виконавця, печатки Замовника і Виконавця не відображені такими, що мають бути коректно прочитані.
Таким чином, вимога Замовника (п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації) щодо здійснювання завантаження документів Учасником таким чином, щоб сканкопії документів, що долучаються учасником до тендерної пропозиції, були відповідної якості для забезпечення можливості коректного прочитання документа, не була дотримана ТОВ «Альбатрос».
Що стосується відсутності дати на довідках щодо підтвердження кваліфікаційної відповідності за ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), відповідно до п.4 розділу ІІІ Тендерної документації: «…Документи, які має подати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та вимогам, зокрема згідно із статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018)».
В Україні діє ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (далі – ДСТУ 4163-2003).
Пунктами 1.1-1.3 ДСТУ 4163-2003 визначено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності:
- органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій).
Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів.
Вимоги цього стандарту щодо оформлювання реквізитів можна поширювати на всі класи уніфікованих систем документації.
Згідно з п. 4.1 розділу 4 ДСТУ 4163-2003 готуючи та оформлюючи документи, використовують такі реквізити:
01 - зображення Державного Герба України, герба Автономної Республіки Крим
02 - зображення емблеми організації або товарного знака (знака обслуговування)
03 - зображення нагород
04 - код організації
05 - код форми документа
06 - назва організації вищого рівня
07 - назва організації
08 - назва структурного підрозділу організації
09 - довідкові дані про організацію
10 - назва виду документа
11 - дата документа
12 - реєстраційний індекс документа
13 - посилання на реєстраційний індекс і дату документа, на який дають відповідь
14 - місце складення або видання документа
15 - гриф обмеження доступу до документа
16 - адресат
17 - гриф затвердження документа
18 - резолюція
19 - заголовок до тексту документа
20 - відмітка про контроль
21 - текст документа
22 - відмітка про наявність додатків
23 - підпис
24 - гриф погодження документа
25 - візи документа
26 - відбиток печатки
27 - відмітка про засвідчення копії
28 - прізвище виконавця і номер його телефону
29 - відмітка про виконання документа і направлення його до справи
30 - відмітка про наявність документа в електронній формі
31 - відмітка про надійдення документа до організації
32 - запис про державну реєстрацію».
Згідно з п. 4.4. розділу 4 ДСТУ 4163-2003, «…Документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23)».
Замовником дійсно допускається надання відповідних довідок в довільній формі в Тендерній документації, але, довільна форма допускається для викладення самого змісту тексту довідок. Дата – обов’язковий реквізит кожного документу відповідно до п. 4.4. розділу 4 ДСТУ 4163-2003.
Крім цього, наявність дати в документах є необхідною умовою для підтвердження того, що інформація, надана в довідках, є актуальною на дату подання учасниками тендерних пропозицій.
Всупереч цьому, дата відсутня в наданих ТОВ «Альбатрос» у складі його Тендерної пропозиції документах:
- довідка про учасника;
- довідка стосовно наявності досвіду у виконанні аналогічного договору;
- довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі;
- довідка (щодо відсутності судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів);
- довідка щодо притягнення учасника протягом останніх трьох років притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- довідка (щодо невнесення відомостей про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення);
- довідка (щодо наявності / відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинного законодавства України);
- довідка щодо по сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів);
- довідка щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника;
- довідка щодо відсутності стосовно службових (посадових) осіб Учасника обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг;
- довідка щодо відсутності у ТОВ «АЛЬБАТРОС» обмежень в участі процедур закупівлі, передбачених Законом України «Про санкції»;
- довідка (з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації);
Таким чином, відсутність дати на всіх довідках, наданих ТОВ «Альбатрос», є недоліком, оскільки:
1. Замовник не може встановити станом на який період учасник гарантує відповідність дійсності наданої останнім інформації.
2. Довідки не оформлені належним чином відповідно до норм законодавства України.
Вважаємо, що вимога (п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації) щодо надання документів, які має подати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та вимогам, зокрема згідно із статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) , є такою, що не була виконана ТОВ «Альбатрос».
Окрім того, зауважуємо, що згідно з п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, при поданні пропозиції Учасник має здійснювати завірення сканкопій оригіналів документів наступним чином: учасник має зробити копію (кольорову або чорно-білу) такого документа, завірити всі його сторінки оригіналом підпису уповноваженої особи.
Копії документів, надані учасником у складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином, а саме на копіях документів відсутня дата, ПІБ та посада особи, яка підписала копії документів і неможливо встановити підписувала документи уповноважена особа чи ні.
Відповідно до пп. 8 п. 10 розділу ІІ наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»:
«Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку».
Тобто, надані Учасником копії Статуту, протоколу від 20.03.2014 № 5, Регістру судноплавства України, аналогічних договорів та інших документів, що не завірені належним образом, не мають юридичної сили та не можуть бути прийняті Замовником.
Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Поряд з цим, ч. 1ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій.
Так, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.08.2018 № 08/08-2 пропозицію учасника ТОВ «Альбатрос» відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами аукціону, електронною системою визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника ТОВ «Симплекс-С», з яким укладено 04.09.2018 договір № 181/2018. 05.09.2018 системою сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі.
При цьому, виходячи зі змісту ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію щодо дати укладення договору про закупівлю або, у разі, якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю, підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю. Таким чином, процедура закупівлі завершується оприлюдненням звіту про результати її проведення.
Враховуючи вищевикладене, та у зв’язку з тим, що відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, встановлені у помилковому висновку «порушення» на даному етапі, усунути неможливо.
З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин, всупереч вимогам законодавства.
Таким чином, порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі відсутні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна установа «Держгідрографія» (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме: У відповідності до частини 1 статті 16 (Кваліфікаційні критерії) Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 06.06.2018 Замовником було оголошено закупівлю за предметом «50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов'язаного обладнання та супутні послуги», а саме: Послуги з ремонту судна «Маяк» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-07-002667-a) (далі – Закупівля). Вимоги до учасників Закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації зі змінами від 06.07.2018, що затверджена протоколом тендерного комітету № З-70/18 від 06.07.2018 року. Вимогою Замовника було наявність свідоцтва з відмітками Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу. В тендерній пропозиції ТОВ «АЛЬБАТРОС» надав чорно-білу сканкопію з свідоцтва про відповідність підприємства (скріншот зазначеної сканкопії наводиться нижче). (Зазначену інформацію можна перевірити в складі тендерної пропозиції учасника на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-07-002667-a ). Як видно з документів, що завантажені ТОВ «Альбатрос» в складі тендерної пропозиції, на вебсайті prozorro.gov.ua, документ наданий в неналежній якості, неможливо розібрати дати оглядів, печатки, підписи й встановити отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу. Відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Передумовою звернення за підтвердженням інформації є отримання від Учасника документу з інформацією, що підлягає підтвердженню. Виходячи з того, що інформацію було неможливо встановити з поданої Учасником сканкопії документу, то Учасник унеможливив реалізувати Замовником своє право на перевірку відповідної інформації на сайті Регістру судноплавства України. Замовник встановив у Тендерній документації вимогу щодо змісту і способу подання тендерної документації, а саме: відповідно до п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації завантаження документів Учасник мав здійснювати таким чином, щоб сканкопії документів, які долучаються учасником до тендерної пропозиції, були відповідної якості для забезпечення можливості коректного прочитання документа. В складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пп. 1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано копію документів: 1. «Свідоцтво про відповідність підприємства», видане Регістром судноплавства України (щодо виконання ремонту суден та/або суднових механізмів або інших подібних робіт тощо) в неналежній якості, тобто не підлягає коректному прочитанню, а саме: неможливо розібрати найменування підприємства, якому виданий зазначений документ, печатки, підписи. 2. «Відмітки про підтвердження свідоцтва». Вимогою Замовника було надання документу з відмітками Регістра судноплавства України про отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу. Документ наданий в неналежній якості, тобто не підлягає прочитанню, а саме: неможливо розібрати дати оглядів, печатки, підписи й встановити отримання щорічного підтвердження дійсності даного документу. 3. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником надано копію аналогічного виконаного договору. Копія Додатку № 1 до Додаткової угоди № 3 надана в неналежній якості, тобто неможливо встановити належність даного документу до наданого учасником договору від 06.04.2011 року № 54/11, оскільки у Додатку йде посилання на Додаткову угоду № 3, дата якої не підлягає прочитанню, а також найменування Замовника і Виконавця, печатки Замовника і Виконавця не відображені такими, що мають бути коректно прочитані. Таким чином, вимога Замовника (п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації) щодо здійснювання завантаження документів Учасником таким чином, щоб сканкопії документів, що долучаються учасником до тендерної пропозиції, були відповідної якості для забезпечення можливості коректного прочитання документа, не була дотримана ТОВ «Альбатрос». Що стосується відсутності дати на довідках щодо підтвердження кваліфікаційної відповідності за ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), відповідно до п.4 розділу ІІІ Тендерної документації: «…Документи, які має подати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та вимогам, зокрема згідно із статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018)». В Україні діє ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» (далі – ДСТУ 4163-2003). Пунктами 1.1-1.3 ДСТУ 4163-2003 визначено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи (далі - документи) - постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: - органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; - підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій). Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту і розташовування реквізитів документів; вимоги до бланків та оформлювання документів; вимоги до документів, що їх виготовляють за допомогою друкувальних засобів. Вимоги цього стандарту щодо оформлювання реквізитів можна поширювати на всі класи уніфікованих систем документації. Згідно з п. 4.1 розділу 4 ДСТУ 4163-2003 готуючи та оформлюючи документи, використовують такі реквізити: 01 - зображення Державного Герба України, герба Автономної Республіки Крим 02 - зображення емблеми організації або товарного знака (знака обслуговування) 03 - зображення нагород 04 - код організації 05 - код форми документа 06 - назва організації вищого рівня 07 - назва організації 08 - назва структурного підрозділу організації 09 - довідкові дані про організацію 10 - назва виду документа 11 - дата документа 12 - реєстраційний індекс документа 13 - посилання на реєстраційний індекс і дату документа, на який дають відповідь 14 - місце складення або видання документа 15 - гриф обмеження доступу до документа 16 - адресат 17 - гриф затвердження документа 18 - резолюція 19 - заголовок до тексту документа 20 - відмітка про контроль 21 - текст документа 22 - відмітка про наявність додатків 23 - підпис 24 - гриф погодження документа 25 - візи документа 26 - відбиток печатки 27 - відмітка про засвідчення копії 28 - прізвище виконавця і номер його телефону 29 - відмітка про виконання документа і направлення його до справи 30 - відмітка про наявність документа в електронній формі 31 - відмітка про надійдення документа до організації 32 - запис про державну реєстрацію». Згідно з п. 4.4. розділу 4 ДСТУ 4163-2003, «…Документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа (21), підпис (23)». Замовником дійсно допускається надання відповідних довідок в довільній формі в Тендерній документації, але, довільна форма допускається для викладення самого змісту тексту довідок. Дата – обов’язковий реквізит кожного документу відповідно до п. 4.4. розділу 4 ДСТУ 4163-2003. Крім цього, наявність дати в документах є необхідною умовою для підтвердження того, що інформація, надана в довідках, є актуальною на дату подання учасниками тендерних пропозицій. Всупереч цьому, дата відсутня в наданих ТОВ «Альбатрос» у складі його Тендерної пропозиції документах: - довідка про учасника; - довідка стосовно наявності досвіду у виконанні аналогічного договору; - довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі; - довідка (щодо відсутності судимості за злочин, учинений з корисливих мотивів); - довідка щодо притягнення учасника протягом останніх трьох років притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - довідка (щодо невнесення відомостей про юридичну особу, яка є учасником, до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення); - довідка (щодо наявності / відсутності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинного законодавства України); - довідка щодо по сплаті податків, зборів (обов’язкових платежів); - довідка щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника; - довідка щодо відсутності стосовно службових (посадових) осіб Учасника обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт та послуг; - довідка щодо відсутності у ТОВ «АЛЬБАТРОС» обмежень в участі процедур закупівлі, передбачених Законом України «Про санкції»; - довідка (з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації); Таким чином, відсутність дати на всіх довідках, наданих ТОВ «Альбатрос», є недоліком, оскільки: 1. Замовник не може встановити станом на який період учасник гарантує відповідність дійсності наданої останнім інформації. 2. Довідки не оформлені належним чином відповідно до норм законодавства України. Вважаємо, що вимога (п. 4 розділу ІІІ Тендерної документації) щодо надання документів, які має подати Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження його відповідності встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та вимогам, зокрема згідно із статтями 16 та 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) , є такою, що не була виконана ТОВ «Альбатрос». Окрім того, зауважуємо, що згідно з п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, при поданні пропозиції Учасник має здійснювати завірення сканкопій оригіналів документів наступним чином: учасник має зробити копію (кольорову або чорно-білу) такого документа, завірити всі його сторінки оригіналом підпису уповноваженої особи. Копії документів, надані учасником у складі тендерної пропозиції, не завірені належним чином, а саме на копіях документів відсутня дата, ПІБ та посада особи, яка підписала копії документів і неможливо встановити підписувала документи уповноважена особа чи ні. Відповідно до пп. 8 п. 10 розділу ІІ наказу Міністерства юстиції України від 18.06.2015 № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях»: «Копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку». Тобто, надані Учасником копії Статуту, протоколу від 20.03.2014 № 5, Регістру судноплавства України, аналогічних договорів та інших документів, що не завірені належним образом, не мають юридичної сили та не можуть бути прийняті Замовником. Згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм ч. 4 ст. 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Поряд з цим, ч. 1ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018) визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій. Так, згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.08.2018 № 08/08-2 пропозицію учасника ТОВ «Альбатрос» відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами аукціону, електронною системою визначено найбільш економічно вигідною пропозицію учасника ТОВ «Симплекс-С», з яким укладено 04.09.2018 договір № 181/2018. 05.09.2018 системою сформовано звіт про результати проведення процедури закупівлі. При цьому, виходячи зі змісту ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), звіт про результати проведення процедури закупівлі є підсумковим документом, який фіксує завершення процедури закупівлі та містить інформацію щодо дати укладення договору про закупівлю або, у разі, якщо в результаті проведення торгів не було укладено договір про закупівлю, підстави прийняття рішення про не укладення договору про закупівлю. Таким чином, процедура закупівлі завершується оприлюдненням звіту про результати її проведення. Враховуючи вищевикладене, та у зв’язку з тим, що відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 27.01.2018), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів, встановлені у помилковому висновку «порушення» на даному етапі, усунути неможливо. З огляду на вищезазначене, Замовник вважає, що Висновок є необґрунтованим, а викладені в ньому доводи прийняті в наслідок помилкового та суб’єктивного аналізу, без всебічного дослідження наявних документів та обставин, всупереч вимогам законодавства. Таким чином, порушення вимог законодавства при проведенні процедури закупівлі відсутні.

2020-05-26 16:12:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 серпня 2018
UA-2018-06-07-002667-a6f2391c1983e47f286478a5f6137c150
Найменування: Філія державної установи "Держгідрографія" "Дніпровський район Держгідрографії"
Код ЄДРПОУ: 41194909
Місцезнаходження: 04176, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Електриків, 26, корп. 43
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Симплекс-С" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Постачсервiс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬБАТРОС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Магістраль-Юг Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 серпня 2018 17:47
6. Протокол 08-08-2.pdf
08 серпня 2018 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2018 20:48
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 20:47
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:15
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:14
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:13
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:13
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:11
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:09
Пропозиція.pdf
22 серпня 2018 20:47
Ст 50 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Лист - розяснення 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Довідка з МВС 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Довідка з ДФС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Довідка з ДФС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Довідка з МВС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Ст 50 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Лист - розяснення 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
17 липня 2018 00:46
Довідка ( тех.вімоги).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ( тех.вімоги).pdf
14 липня 2018 17:25
Свідоцтво РСУ.pdf
14 липня 2018 17:25
Договір (досвід).pdf
14 липня 2018 17:25
Статут.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка (МТБ).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка про учасника.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка (досвід).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (1).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (2).pdf
14 липня 2018 17:25
Наказ.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (4).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (6).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (3).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (5).pdf

Документи

08 серпня 2018 17:47
6. Протокол 08-08-2.pdf
08 серпня 2018 17:49
Електронний підпис

Публічні документи

17 липня 2018 09:37
Ст 17 исправл.pdf
17 липня 2018 09:37
Веритас испр..pdf
15 липня 2018 10:46
Статут Рішення Наказ.pdf
15 липня 2018 10:46
6. Довідка санкции.pdf
15 липня 2018 10:46
4.3 Договор Геолог.pdf
15 липня 2018 10:46
4.2. Косатка 204.pdf
15 липня 2018 10:46
4.1. Косатка 104.pdf
15 липня 2018 10:46
4. Досвід.pdf
15 липня 2018 10:46
3.1. Договор с КССРЗ.pdf
15 липня 2018 10:46
3. Довідка МТБ Маяк.pdf
15 липня 2018 10:46
2. ст 17.pdf
15 липня 2018 10:46
1. Довідка Учасника.pdf
15 липня 2018 10:46
Верітас переклад.pdf

Документи

08 серпня 2018 17:44
6. Протокол 08-08-2.pdf
08 серпня 2018 17:45
Електронний підпис

Документи

08 серпня 2018 17:46
6. Протокол 08-08-2.pdf
08 серпня 2018 17:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Симплекс-С"

ПП "Постачсервiс"

ТОВ "АЛЬБАТРОС"

ТОВ Магістраль-Юг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2018 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Симплекс-С" 15 900 000,00
UAH з ПДВ
15 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Постачсервiс" 15 950 000,00
UAH з ПДВ
15 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Магістраль-Юг 15 950 000,00
UAH з ПДВ
15 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2018 20:48
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 20:47
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:15
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:14
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:13
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:13
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:11
Пропозиція.pdf
25 серпня 2018 17:09
Пропозиція.pdf
22 серпня 2018 20:47
Ст 50 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Лист - розяснення 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Довідка з МВС 001.jpg
22 серпня 2018 20:47
Довідка з ДФС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Довідка з ДФС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Довідка з МВС 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Ст 50 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
Лист - розяснення 001.jpg
22 серпня 2018 20:46
довідка 001.jpg
17 липня 2018 00:46
Довідка ( тех.вімоги).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ( тех.вімоги).pdf
14 липня 2018 17:25
Свідоцтво РСУ.pdf
14 липня 2018 17:25
Договір (досвід).pdf
14 липня 2018 17:25
Статут.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка (МТБ).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка про учасника.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка (досвід).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (1).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (2).pdf
14 липня 2018 17:25
Наказ.pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (4).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (6).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (3).pdf
14 липня 2018 17:25
Довідка ст.17 (5).pdf

Публічні документи

17 липня 2018 09:37
Ст 17 исправл.pdf
17 липня 2018 09:37
Веритас испр..pdf
15 липня 2018 10:46
Статут Рішення Наказ.pdf
15 липня 2018 10:46
6. Довідка санкции.pdf
15 липня 2018 10:46
4.3 Договор Геолог.pdf
15 липня 2018 10:46
4.2. Косатка 204.pdf
15 липня 2018 10:46
4.1. Косатка 104.pdf
15 липня 2018 10:46
4. Досвід.pdf
15 липня 2018 10:46
3.1. Договор с КССРЗ.pdf
15 липня 2018 10:46
3. Довідка МТБ Маяк.pdf
15 липня 2018 10:46
2. ст 17.pdf
15 липня 2018 10:46
1. Довідка Учасника.pdf
15 липня 2018 10:46
Верітас переклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Симплекс-С"

ПП "Постачсервiс"

ТОВ Магістраль-Юг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Симплекс-С"
#38574991
Переможець 15 730 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2018 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2018 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Симплекс-С"
#38574991
15 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 11:12
181-2018 ДУ №2 від 30.01.2019.pdf зміни до договору
31 січня 2019 11:10
181-2018 ДУ №2 від 30.01.2018.pdf зміни до договору
31 січня 2019 11:08
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 08:56
ДУ №1 від 27.09.18 до Дог.181-2018 від 04.09.18 (Маяк).pdf зміни до договору
27 вересня 2018 08:53
Електронний підпис укладений
05 вересня 2018 08:54
Договір 181-2018 від 04.09.2018.pdf укладений
05 вересня 2018 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 181/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесено на підставі п.п. 5.3, 5.16, 11.1, 11.8.3 Договору, враховуючи норми ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 181/2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML