Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 36 по вул. Погранична (Чигрина), 143 у м. Миколаєві (коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
5 783 427,57 UAH
UA-2018-06-07-002427-a 8623b10b87c04cadb515f2b493b937d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2017 році управлінням освіти Миколаївської міської ради проведено процедуру закупівлі по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 36 по вул. Погранична (Чигрина), 143 у м. Миколаєві (коригування)» за результатами якої було визначено переможця – ТОВ «Промбуд-2». Між управлінням освіти та ТОВ «Промбуд-2» укладено договір №6-24 від 19.07.2017 на загальну суму 26 383 741,47 грн. з ПДВ. На сьогоднішній день продовжуються роботи по капітальному ремонту будівлі ЗОШ №36 по вул. Погранична (Чигрина), 143 у м. Миколаєві.
Провідним інженером групи з господарчого забезпечення Ціолковською Г.Ф. було підготовлено службову записку від 31.05.2018 року б/н, в якій зазначено про необхідність проведення додаткових будівельних робіт та інших робіт згідно внесених змін до проекту з «Капітального ремонту будівлі ЗОШ № 36 по вул. Погранична (Чигрина), 143 у м. Миколаєві (коригування)» у зв’язку з тим, що при виробництві робіт виникли обставини невизначеної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами при укладенні договору. Так слід враховувати, що виникли непередбачені проектом роботи та передбачені у проекті об’єми робіт не відповідаючи дійсності, а невиконання їх створювало неможливість дотримання технологічного процесу та досягнення митті з питань міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки. Вартість додаткових будівельних робіт складає 5783,42757 тис. грн.
Умовою застосування переговорної процедури закупівлі, в ситуації що склалася, є пункти 5 та 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням»; «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором», виникає необхідність застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, частиною другою статті 35 Закону передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником саме як виняток. При цьому, винятковість зазначеної процедури потребує максимального обґрунтування та об’єктивного документального підтвердження необхідності застосування цієї процедури як єдино можливої. Тому, на засіданні тендерного комітету 31.05.2018 року було прийнято рішення, яке закріплене протоколом № 20.0, звернутися до Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція" за інформацією стосовно виявлення та необхідності проведення додаткових робіт та інших внесених змін до проекту не включених в початковий проект та/чи пов’язані такі роботи економічно та технічно з виконанням головного Договору. Вищевказане підприємство є генеральним проектувальником та підприємством, що здійснює авторський нагляд протягом усього періоду будівництва об’єкта.
На звернення тендерного комітету було отримано лист Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція" від 06.06.2018 р. №123.18 в якому повідомляється, що у ході будівництва, у зв’язку зі змінами вимог держбуднорм і як наслідок, коригування завдання на проектування, виникли деякі зміни у складі та об’ємах робіт, збільшення вартості будівництва відбулась за рахунок збільшення заробітної плати та виникнення додаткових об’ємів робіт.
Але зазначені роботи є необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем робіт, так як такі роботи технічно та економічно пов'язані з головним договором, а їх виконання є технологічно необхідним для виконання проектних рішень і завершення робіт з капітального ремонту.
Отже, виникає необхідність проведення додаткових будівельних робіт та інших внесених змін до проекту, не включених у початковий проект, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором.
Отже, вищезазначена інформація, та п. 5,6 частини другої статті 35 Закону, підтверджує необхідність застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Промбуд - 2».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 18 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ЗОШ № 36 по вул. Погранична (Чигрина), 143 у м. Миколаєві (коригування) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54002, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична (Чигрина), 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

07 червня 2018 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 15:42
Службова записка.pdf
07 червня 2018 15:42
Лист від НДІ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД 2"
#01273071
Переможець 5 783 427,57
UAH з ПДВ
07 червня 2018 16:15

Документи

07 червня 2018 16:15
Електронний підпис
07 червня 2018 16:13
Протокол №20.3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУД 2"
#01273071
5 783 427,57
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 16:15
Електронний підпис
07 червня 2018 16:13
Протокол №20.3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:50
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 14:33
Додаткова угода №1 до договору №6-32.pdf зміни до договору
24 липня 2018 14:20
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 17:58
календ.план до Дог.№6-32.pdf зміни до договору
25 червня 2018 17:53
Електронний підпис укладений
23 червня 2018 11:52
6-32.pdf укладений
23 червня 2018 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 6-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму Договору на 1053631,33 грн. (один мільйон п'ятдесят три тисячі шістсот тридцять одна гривень тридцять три копійки). Після зменшення загальна сума договору складає 4729796,24 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-32
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 729 796,24
UAH з ПДВ