Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кабінет фізики
Очікувана вартість
253 434,00 UAH
UA-2018-06-07-001450-a 7d14cddb7cfd448e981c8522e2580e49
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зеленський

+380626141771 limangoroo2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41832960
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. Незалежності, буд.15
Контактна особа: Віталій Зеленський
+380626141771
limangoroo2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 11:30
Очікувана вартість: 253 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 267,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ЗОШ № 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
кабінет фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84403, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Петропавлівська 72, ЗОШ № 3 управління освіти, молоді та спорту Лиманської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 13:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 13:18
ТД кабінет фізики_07.06.18.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-07-001450-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Томяк Павло Олександрович, Код ЄДРПОУ:3429406990
Дата подання: 12 червня 2018 13:46
Невідповідність наказу
Зверніть увагу, все обладнання, яке ви закуповуєте має відповідати Наказу МОН від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”. Виправте характеристики згідно даного Наказу. Це стосується ВСІХ товарів в вашій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 червня 2018 11:23
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Відповідно до п. 4. Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом МОН від 22.06.2016 № 704, комплектація кабінетів природничо-математичних предметів шкільними меблями та навчально-методичними матеріалами здійснюється відповідно до Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту від 14 грудня 2012 року № 1423, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 січня 2013року за № 44/22576.
Технічні характеристики предмету закупівлі формувались у відповідності з вимогами зазначених вище Переліку та Положення, з урахуванням вимог ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене, Ваша вимога про виправлення характеристик предмету закупівлі не може бути задоволена без конкретизації обладнання та вказівок чому воно не відповідає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ 253 000,00
UAH з ПДВ
253 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 253 434,00
UAH з ПДВ
253 434,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2018 16:23
Податкова Лиман.pdf
26 червня 2018 16:23
МВС Мазяр.pdf
26 червня 2018 16:23
Гарантійний корупція.pdf
26 червня 2018 16:23
витяг корупція Мазяр.pdf
22 червня 2018 16:18
ст17.pdf
22 червня 2018 16:18
Пропозиція.pdf
22 червня 2018 16:18
Проект договору.pdf
22 червня 2018 16:18
Порівняльна таблиця.pdf
22 червня 2018 16:18
Згода на обробку даних.pdf
22 червня 2018 16:18
ДСЕЕ фізика завод.pdf
22 червня 2018 16:17
Гарантійний екологія.pdf
22 червня 2018 16:17
Відгук Мамалигівська.pdf
22 червня 2018 16:17
Виписка Мазяр Саша.pdf
22 червня 2018 16:17
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 16:26
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2018 16:26
Наказ Масляніцин.pdf
22 червня 2018 16:26
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2752611174
Переможець 253 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2018 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗЯР ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
#2752611174
253 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
09 липня 2018 09:44
дог 305 каб фіз 09.07.18.PDF укладений
09 липня 2018 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 253 000,00
UAH з ПДВ