Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Очікувана вартість
3 989 238,24 UAH
UA-2018-06-07-000776-a ● 659d2872d6154f568ce15f2e9071ded7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012875 |
Вебсайт: | http://www.uozoda.if.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Круп'як Надія Олексіївна 380342552014 zdorovja.n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2018 10:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 11:47 |
Очікувана вартість: | 3 989 238,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 946,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість: під "3 одиниці" слід розуміти "3 найменування", згідно МТВ Тендерної документації.
Місце поставки: Обласна клінічна лікарня (76008, вул.Федьковича,91, м.Івано-Франківськ) .
Місце поставки: Обласна клінічна лікарня (76008, вул.Федьковича,91, м.Івано-Франківськ) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2018 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2018 10:58 |
Додаток 5.doc | |
07 червня 2018 10:57 |
Додаток 4.doc | |
07 червня 2018 10:57 |
Додаток 3.doc | |
07 червня 2018 10:57 |
Додаток 2.doc | |
07 червня 2018 10:57 |
Додаток 1.doc | |
07 червня 2018 10:57 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-07-000776-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 15 червня 2018 13:10
усунення порушень та внесення змін до ТД
внести зміни до ТД шляхом виключення з МТВ дикримінуючих вимог
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2018 17:25
Департамент охорони здоров'я облдержадміністрації у відповідь на
Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури
закупівлі та внесення змін до тендерної документації на закупівлю
«33180000-5 — апаратура для підтримування фізіологічних функцій
організму (CPV) (Витратні матеріали для перитонеального діалізу)»
відповідно до оголошення UA-2018-06-07-000776-а інформує наступне.
Тендерним комітетом спільно із залученими фахівцями Постійної
групи департаменту охорони здоров’я ОДА з питань профільного супроводу
державних, обласних та інших програм та заходів програмного характеру, які
стосуються замісної ниркової терапії було розглянуто ваші вимоги.
За результатами розгляду вимоги ТОВ «Діавіта»
NoUA-2018-06-07-000776-а.Ы від 15.06.2018р. повідомляємо, що зважаючи
на наявність декількох зареєстрованих належним чином в Україні виробників
продукції, яка відповідає параметрам встановленим у тендерній
документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації не суперечать
вимогам чинного законодавства в частині відповідності ст. З та 22 ЗУ “Про
публічні закупівлі”.
Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури
закупівлі та внесення змін до тендерної документації на закупівлю
«33180000-5 — апаратура для підтримування фізіологічних функцій
організму (CPV) (Витратні матеріали для перитонеального діалізу)»
відповідно до оголошення UA-2018-06-07-000776-а інформує наступне.
Тендерним комітетом спільно із залученими фахівцями Постійної
групи департаменту охорони здоров’я ОДА з питань профільного супроводу
державних, обласних та інших програм та заходів програмного характеру, які
стосуються замісної ниркової терапії було розглянуто ваші вимоги.
За результатами розгляду вимоги ТОВ «Діавіта»
NoUA-2018-06-07-000776-а.Ы від 15.06.2018р. повідомляємо, що зважаючи
на наявність декількох зареєстрованих належним чином в Україні виробників
продукції, яка відповідає параметрам встановленим у тендерній
документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації не суперечать
вимогам чинного законодавства в частині відповідності ст. З та 22 ЗУ “Про
публічні закупівлі”.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-07-000776-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 20 червня 2018 18:31
Дата подання: 20 червня 2018 18:31
Скарга про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які штучно звужують конкурентне середовище і унеможливлюють подання тендерної пропозиції ТОВ "Діавіта" як потенційним учасником торгів
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2018 11:39
рішення від 22.06.2018 № 6110 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 11:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2018 № 6885.pdf
Дата публікації: 12 липня 2018 13:57
Рішення від 11.07.2018 № 6885.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом закладу прийнято рішення про приведення тендерної документації у відповідність із рішенням за результатом розгляду скарги шляхом внесення змін. Тому, у зв’язку із відсутністю потреби у закупівлі товару з даними технічними характеристиками та необхідністю доопрацювання технічного завдання для внесення змін у тендерну документацію згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 року № 6885 необхідно відмінити процедуру закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2018 10:30
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 липня 2018 10:33 |
Коментар щодо відміни: | За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Діавіта" від 20.06.2018 № UA-2018-06-07-000776-a.a2 було прийнято рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 № 6885, яким зобов’язано Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації внести зміни у закупівлю. Тому, у зв’язку із відсутністю потреби у закупівлі товару з даними технічними характеристиками та необхідністю доопрацювання технічного завдання для внесення змін у тендерну документацію згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 року № 6885 необхідно відмінити процедуру закупівлі. |
Документи:
20 липня 2018 10:32
|
Протокол відміни.pdf |