Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Очікувана вартість
3 989 238,24 UAH
UA-2018-06-07-000776-a 659d2872d6154f568ce15f2e9071ded7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 19 липня 2018 11:47
Очікувана вартість: 3 989 238,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 946,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Кількість: під "3 одиниці" слід розуміти "3 найменування", згідно МТВ Тендерної документації.
Місце поставки: Обласна клінічна лікарня (76008, вул.Федьковича,91, м.Івано-Франківськ) .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Витратні матеріали для перитонеального діалізу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 10:58
Додаток 5.doc
07 червня 2018 10:57
Додаток 4.doc
07 червня 2018 10:57
Додаток 3.doc
07 червня 2018 10:57
Додаток 2.doc
07 червня 2018 10:57
Додаток 1.doc
07 червня 2018 10:57
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-07-000776-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 15 червня 2018 13:10
усунення порушень та внесення змін до ТД
внести зміни до ТД шляхом виключення з МТВ дикримінуючих вимог
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2018 17:25
Департамент охорони здоров'я облдержадміністрації у відповідь на
Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури
закупівлі та внесення змін до тендерної документації на закупівлю
«33180000-5 — апаратура для підтримування фізіологічних функцій
організму (CPV) (Витратні матеріали для перитонеального діалізу)»
відповідно до оголошення UA-2018-06-07-000776-а інформує наступне.
Тендерним комітетом спільно із залученими фахівцями Постійної
групи департаменту охорони здоров’я ОДА з питань профільного супроводу
державних, обласних та інших програм та заходів програмного характеру, які
стосуються замісної ниркової терапії було розглянуто ваші вимоги.
За результатами розгляду вимоги ТОВ «Діавіта»
NoUA-2018-06-07-000776-а.Ы від 15.06.2018р. повідомляємо, що зважаючи
на наявність декількох зареєстрованих належним чином в Україні виробників
продукції, яка відповідає параметрам встановленим у тендерній
документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації не суперечать
вимогам чинного законодавства в частині відповідності ст. З та 22 ЗУ “Про
публічні закупівлі”.

Документи подані скаржником

15 червня 2018 13:10
Вимога
15 червня 2018 13:10
Додаток 1
15 червня 2018 13:10
Додаток 2
15 червня 2018 13:10
Додаток 3

Документи

18 червня 2018 17:24
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-06-07-000776-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ДІАВІТА, Код ЄДРПОУ:39246308
Дата подання: 20 червня 2018 18:31
Скарга про наявні порушення норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які штучно звужують конкурентне середовище і унеможливлюють подання тендерної пропозиції ТОВ "Діавіта" як потенційним учасником торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2018 11:39
рішення від 22.06.2018 № 6110 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 11:39
Рішення від 11.07.2018 № 6885.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом закладу прийнято рішення про приведення тендерної документації у відповідність із рішенням за результатом розгляду скарги шляхом внесення змін. Тому, у зв’язку із відсутністю потреби у закупівлі товару з даними технічними характеристиками та необхідністю доопрацювання технічного завдання для внесення змін у тендерну документацію згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 року № 6885 необхідно відмінити процедуру закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2018 10:30

Документи подані скаржником

20 червня 2018 18:31
Скарга
20 червня 2018 18:31
Додаток 1
20 червня 2018 18:31
Додаток 2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 липня 2018 10:33
Коментар щодо відміни: За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Діавіта" від 20.06.2018 № UA-2018-06-07-000776-a.a2 було прийнято рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 № 6885, яким зобов’язано Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації внести зміни у закупівлю. Тому, у зв’язку із відсутністю потреби у закупівлі товару з даними технічними характеристиками та необхідністю доопрацювання технічного завдання для внесення змін у тендерну документацію згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 11.07.2018 року № 6885 необхідно відмінити процедуру закупівлі.
Документи:
20 липня 2018 10:32
Протокол відміни.pdf