Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комунальне підприємство «Приморська районна лікарня» , м.Приморськ. Розширення. Поліклініка на 300 відвідувачів (коригування)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
44 724 273,00 UAH
UA-2018-06-07-000579-a b03c258761a74e25b12d2c6e4bc203b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданович Лілія Анатоліївна

+380613774143 kpcpmsd28@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Приморський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" ПРР ЗО
Код ЄДРПОУ: 39005755
Місцезнаходження: 72102, Україна , Запорізька обл., місто Приморськ, вулиця Морська, будинок 74
Контактна особа: Богданович Лілія Анатоліївна
+380613774143
kpcpmsd28@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2018 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 27 червня 2018 11:52
Очікувана вартість: 44 724 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 724,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111811 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Умови закупівлі встановлені відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року №293
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Комунальне підприємство «Приморська районна лікарня» , м.Приморськ. Розширення. Поліклініка на 300 відвідувачів (коригування)» (код ДК 021:2015 (CPV) 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72102, Україна, Запорізька область, Приморський район, м.Приморськ, вул. Морська, буд.72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 червня 2018 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 10:20
ZP01_01 Тендерна документація (з додатками)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ АВП "Содружество" 44 580 000,00
UAH з ПДВ
44 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС" 44 642 664,00
UAH з ПДВ
44 642 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2018 17:56
докум переможця.pdf (1).p7s
09 липня 2018 17:37
докум переможця.pdf.p7s
09 липня 2018 17:23
докум переможця.pdf
25 червня 2018 17:34
Електронний підпис
25 червня 2018 16:57
Загальні документи.pdf
25 червня 2018 16:55
ЛИЦЕНЗИЯ Приват.pdf
25 червня 2018 16:47
тенд пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2018 18:26
Електронний підпис
25 червня 2018 18:25
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ АВП "Содружество"

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ АВП "Содружество"
#13438169
Переможець 44 580 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2018 12:42

Документи

06 липня 2018 12:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ АВП "Содружество"
#13438169
44 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2018 12:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 14:12
додаткова угода 3.pdf укладений
17 вересня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
17 вересня 2021 14:08
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
17 вересня 2021 14:04
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 10:44
Додаткова угода _ 6.pdf зміни до договору
06 травня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:01
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:56
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 14:11
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 11:48
Додаткова угода №2 від 28.05.2020 зміни до договору
02 червня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:34
Додаткова угода №1 від 29.11.2019 зміни до договору
03 квітня 2020 15:32
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 14:31
Договір ZP01_01 від 23.07.2018 укладений
24 липня 2018 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Предмет закупівлі підпадає під виключення, так як фінансується відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком в рамках реалізації проекту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України". Порядок заключення і виконання договору встановлено відповідно до Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським інвестиційним банком. Стаття 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає,що закупівля робіт за рахунок позики Європейського інвестиційного банку здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цією організацією.
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, а також викладення в інщій редакції додатку № 3 до договору щодо плану фінансування виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення за рахунок зменшення вартості матеріальних ресурсів
Номер договору про закупівлю: ZP01_01
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 44 577 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 427 000,00 UAH)