Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків в навчальному корпусі № 3 Індустріального інституту ДВНЗ "ДонНТУ"
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2018-06-07-000471-c ● 160d3ce8039b4edbb0338ca60803effb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ" |
Код ЄДРПОУ: | 05464997 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, площа Шибанкова, 2 |
Контактна особа: |
Орловська Тетяна Володимирівна +380623921002 buhgalkii@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2018 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2018 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2018 11:17 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт по заміні віконних та дверних блоків в навчальному корпусі № 3 Індустріального інституту ДВНЗ "ДонНТУ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька обл., Покровськ, площа Шибанкова, 2
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2018 13:58 |
Проект Договору.doc |
07 червня 2018 13:58 |
Оголошення про капітальний ремонт в навчальному корпусі 3.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предоставление сметной документации
Дата подання: 11 червня 2018 16:07
Дата відповіді: 12 червня 2018 08:41
Добрый день! Сметную документацию необходимо предоставлять после аукциона?
Відповідь: Доброго дня!
Так, кошторисну документацію необхідно надати протягом трьох робочих днів після закінчення аукціону (завантажити скан-копію підписаної кошторисної документації з печаткою або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену)).
Так, кошторисну документацію необхідно надати протягом трьох робочих днів після закінчення аукціону (завантажити скан-копію підписаної кошторисної документації з печаткою або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену)).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-07-000471-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "НАБРАКЛО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2818217558
Дата подання: 25 червня 2018 12:35
ВИМОГА
ВИМОГА
Шановний замовник торгів по об’єкту: капітальний ремонт по заміні вікон і дверей в ДОННТУ м. Покровськ просимо, Вас надати пояснення, та обґрунтувати Ваше рішення, стосовно оголошення переможця по данному об’єкту, у якого є порушення згідно чинного Законодавства України.
Надати обґрунтовану відповідь з посиланням на Законодавство України учаснику тендерної закупівлі ФОП Набракло В.М., причини відмови по об’єкту: капітальний ремонт по заміні вікон і дверей в ДОННТУ м. Покровськ.
Просимо Вас звернути увагу на документи учасників торгів, в яких присутнє грубе порушення трудового Законодавства України, а саме:
1.Невідповідність бланків наказів на призначення на роботу (Держкомстатом України була розроблена форма наказів № П-1 від 05.12.2008 року № 489), в якому потрібно вказати табельний номер, та заробітну плату робітника, прийнятого на роботу. Без наказу та договору робітник не має права бути допущений до роботи.
2.Неправильне оформлення цивільно-правових договорів – немає назви об’єкту, немає видів робіт, дата складання договорів за лютий місяць 2018 року. Цивільно-правові договора повинні прописувати конкретні види робіт, суму угоди за виконанні роботи, та обов’язкову реєстрацію в податковому органі.
3.Немає документів, підтверджуючих наявність на підприємстві ліцензійної програми АВК-5 для складання правильної кошторисної документації, на яку ви робите ссилку.
4.Учасниками торгів в довідці про наявність робітників та їх робітничих спеціальностей були прописані не існуючі будівельні професії:
– маляр – штукатур – встановлювач металопластикових вікон?
– слюсар – монтажник ІV розряду?
5.Немає сертифікату інженера – проектувальника в частині розробки кошторисної документації.
6.Немає кошторисної документації і підтверджуючих нормативи та вимоги згідно ДБН, розцінкам на монтажно-будівельні роботи.
7.Немає документів головного інженера (обов’язково потрібних при оформленні дозволу на початок робіт) с дипломом промислово-цивільне будівництво.
З повагою ФОП Набракло В.М
Розгорнути
Згорнути
Шановний замовник торгів по об’єкту: капітальний ремонт по заміні вікон і дверей в ДОННТУ м. Покровськ просимо, Вас надати пояснення, та обґрунтувати Ваше рішення, стосовно оголошення переможця по данному об’єкту, у якого є порушення згідно чинного Законодавства України.
Надати обґрунтовану відповідь з посиланням на Законодавство України учаснику тендерної закупівлі ФОП Набракло В.М., причини відмови по об’єкту: капітальний ремонт по заміні вікон і дверей в ДОННТУ м. Покровськ.
Просимо Вас звернути увагу на документи учасників торгів, в яких присутнє грубе порушення трудового Законодавства України, а саме:
1.Невідповідність бланків наказів на призначення на роботу (Держкомстатом України була розроблена форма наказів № П-1 від 05.12.2008 року № 489), в якому потрібно вказати табельний номер, та заробітну плату робітника, прийнятого на роботу. Без наказу та договору робітник не має права бути допущений до роботи.
2.Неправильне оформлення цивільно-правових договорів – немає назви об’єкту, немає видів робіт, дата складання договорів за лютий місяць 2018 року. Цивільно-правові договора повинні прописувати конкретні види робіт, суму угоди за виконанні роботи, та обов’язкову реєстрацію в податковому органі.
3.Немає документів, підтверджуючих наявність на підприємстві ліцензійної програми АВК-5 для складання правильної кошторисної документації, на яку ви робите ссилку.
4.Учасниками торгів в довідці про наявність робітників та їх робітничих спеціальностей були прописані не існуючі будівельні професії:
– маляр – штукатур – встановлювач металопластикових вікон?
– слюсар – монтажник ІV розряду?
5.Немає сертифікату інженера – проектувальника в частині розробки кошторисної документації.
6.Немає кошторисної документації і підтверджуючих нормативи та вимоги згідно ДБН, розцінкам на монтажно-будівельні роботи.
7.Немає документів головного інженера (обов’язково потрібних при оформленні дозволу на початок робіт) с дипломом промислово-цивільне будівництво.
З повагою ФОП Набракло В.М
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2018 13:46
Вимога не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2018 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИЗАЙН БУД-ПРОЕКТ" |
194 999,00
UAH з ПДВ
|
189 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРСУН ЄВГЕН АНАТОЛІЙОВИЧ" |
197 927,00
UAH з ПДВ
|
190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" |
199 990,00
UAH з ПДВ
|
199 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НАБРАКЛО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" |
203 000,00
UAH з ПДВ
|
203 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИЗАЙН БУД-ПРОЕКТ" #40710352 |
Переможець |
189 999,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода 2 (1) (1).pdf | зміни до договору |
02 січня 2019 14:11
|
Договір підряду.pdf | укладений |
27 червня 2018 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі згідно акту виконаних робіт форми КБ-2 № 1 та довідки № КБ-3 № 1 |
Номер договору про закупівлю: | 01/3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/3132 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |