Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (електродепо «Оболонь») (капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021-2015)»
Очікувана вартість
17 023 200,00 UAH
UA-2018-06-06-000523-a 309d5647cfef4d5aae27b9dd3f0663b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роженко Тетяна Валеріївна

+38 044 238-58-13 T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2018 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 16:00
Початок аукціону: 25 червня 2018 15:19
Очікувана вартість: 17 023 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт мереж освітлення об’єктів метрополітену з впровадженням світлодіодних світильників (електродепо «Оболонь»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, Київська обл., Київ, вул. Озерна, 3, електродепо «Оболонь»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2018 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2018 10:12
Відомість ресурсів.pdf
06 червня 2018 10:12
Відомість обсягів робіт.pdf
06 червня 2018 10:12
ТД.docx
06 червня 2018 10:12
Додаток 5.doc
06 червня 2018 10:12
Додаток 6.doc
06 червня 2018 10:12
Додаток 4.doc
06 червня 2018 10:12
Додаток 3.doc
06 червня 2018 10:12
Додаток 2.doc
06 червня 2018 10:12
Додаток 1 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика" 16 946 019,10
UAH з ПДВ
16 861 019,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТИМАН ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 17 023 200,00
UAH з ПДВ
16 915 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Теплоенергоавтоматика"

ПП "ТИМАН ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
Переможець 16 861 019,10
UAH з ПДВ
03 липня 2018 15:57

Документи

03 липня 2018 15:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2018 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Теплоенергоавтоматика"
#30390020
16 861 019,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2018 15:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:48
509-ТЧ2-18 від 20.07.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-Ду3 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 10:10
509-ТЧ2-18 від 20.07.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-Ду2 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2018 10:10
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 16:52
509-ТЧ2-18 від 20.07.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-Ду1 (1).pdf зміни до договору
25 липня 2018 16:52
Електронний підпис укладений
20 липня 2018 16:02
509-ТЧ2-18 від 20.07.2018-ПП ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА-ST.pdf укладений
20 липня 2018 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми зобов’язань Сторін на 2018 рік, що складає 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 копійок), з урахуванням ПДВ 20%.
Номер договору про закупівлю: 509-ТЧ2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 509-ТЧ2-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з перерозподілом обсягів фінансування на 2018 рік, сума зобов’язань Сторін за Договором на 2018 рік відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 № 346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та від 11.12.2018 № 2237 «Про внесення змін до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» складає 16 861 000,00 грн. (шістнадцять мільйонів вісімсот шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ 20%, таким чином, сума зобов’язань збільшується на 6 861 000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 509-ТЧ2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 509-ТЧ2-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони прийшли до згоди змінити ціну в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 509-ТЧ2-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 509-ТЧ2-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 16 818 305,14
UAH з ПДВ