Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт споруд та благоустрій території КПНЗ «Міська флотилія юних моряків і річковиків» ДМР, за адресою: вул. Набережна Перемоги, 5Д (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 696 633,00 UAH
UA-2018-06-05-003205-a 81b83125737d4ce281961c9b434197b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 sameclena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
sameclena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 23:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 13:15
Очікувана вартість: 13 696 633,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 483,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт споруд та благоустрій території КПНЗ «Міська флотилія юних моряків і річковиків» ДМР, за адресою: вул. Набережна Перемоги, 5Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 13 654 472,69
UAH з ПДВ
13 654 472,69
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА"" 13 695 500,17
UAH з ПДВ
13 695 500,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2018 17:21
Електронний підпис
20 червня 2018 17:20
Електронний підпис
20 червня 2018 17:18
3 Проект договору.pdf
20 червня 2018 17:18
5 статут6903.pdf
20 червня 2018 17:18
7 Кваліфікація.pdf
20 червня 2018 17:18
1 Тендерна пропозиція.pdf
20 червня 2018 17:18
9 Кошторис 2.pdf
20 червня 2018 17:18
9 Кошторис 1.pdf
20 червня 2018 17:18
6 Матер.технічна база.pdf
20 червня 2018 17:18
4 Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 16:16
Договір ст5.jpg
20 червня 2018 16:16
Договір ст4.jpg
20 червня 2018 16:16
Договір ст3.jpg
20 червня 2018 16:16
Договір ст2.jpg
20 червня 2018 16:16
Договір ст1.jpg
20 червня 2018 16:16
Договір ст6.jpg
20 червня 2018 13:06
РЗВ 2-1-4.rar
20 червня 2018 13:06
РЗВ 2-1-2.rar
20 червня 2018 13:06
РЗВ 2-1-1.rar
20 червня 2018 13:06
РВЗ 7-1-1.rar
20 червня 2018 13:06
РВЗ 2-1-3.rar
20 червня 2018 13:06
Пояснювальна записка.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 7-1-2.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 7-1-1.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 2-1-4.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 2-1-3.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 2-1-2.rar
20 червня 2018 13:06
ЛК 2-1-1.rar
20 червня 2018 13:06
РЗВ 7-1-2.rar
20 червня 2018 13:06
Відомість ресурсів.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#34588367
Переможець 13 654 472,69
UAH з ПДВ
23 червня 2018 10:28

Документи

23 червня 2018 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕЛIН ПЛЮС ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#34588367
13 654 472,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 10:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 17:39
дод.угода № 6 від 02.12.2021 договір № 25пд_18 від 13.07.2018.pdf укладений
14 грудня 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 22:56
дод.угода №6 від 02.12.2021 договір №25пд_18 від 13.07.2018.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 22:55
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 16:26
Дод.угода № 5 від 19.03.2021 - дог. № 25пд_18 від 13.07.2018.pdf зміни до договору
24 березня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 16:43
дод.угода №4 від 05.10.2020 договір №25пд_18 від 13.07.2018.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 10:17
Додаткова угода № 3від 17.12.19 до Договору № 25пд-18 від 13.07.18.FR12.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2019 15:24
Дод.угода № 2 від 12.08.2019 - дог. № 25ПД_18.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2019 16:11
Дод.угода № 1 від 03.05.2019 - Міська флотилія.pdf зміни до договору
03 травня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 18:42
Договір № 25пд_18 від 13.07.2018 - Міська флотилія.pdf укладений
16 липня 2018 18:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 25пд/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.2.1 договору в новій редакції щодо фактичного фінансування на 2019 рік. доповнити банківські реквізити Підрядника.
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення розміру фінансування видатків на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25пд/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 272 233,34
UAH (в тому числі ПДВ 1 378 705,55 UAH)
Причини розірвання договору: необхідність коригування проєктно-кошторисної документації