Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
55 833,20 UAH
UA-2018-06-05-002457-a 015529a68f164160b2c3dbd0ff5c7f03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситенко Борис Петрович

380372517971 hosp2016.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005734
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137
Контактна особа: Ситенко Борис Петрович
380372517971
hosp2016.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 22 червня 2018 11:50
Очікувана вартість: 55 833,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 279,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

код ДК 021:2015 – 33600000-6 «Фармацевтична продукція»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 Флакон
Цефепім
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини
МНН: Cefepime
АТХ: cefepime
101 Флакон
Цефтазидим
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини
МНН: Ceftazidime
АТХ: ceftazidime
203 Флакон
Цефтриаксон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини
МНН: Ceftriaxone
АТХ: ceftriaxone
82 Флакон
Меропенем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини
МНН: Meropenem
АТХ: meropenem
5 Флакон
Колістиметат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Голона, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33651000-8 — Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування та вакцини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2018 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2018 11:26
Перелік змін що вносяться до ТД.docx
12 червня 2018 11:25
Сканкопія протоколу внесення змін до ТД.pdf
12 червня 2018 11:23
Тендерна документація - нова редакція.doc
05 червня 2018 15:48
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДІАТОМ 47 487,78
UAH з ПДВ
47 487,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 54 414,35
UAH з ПДВ
54 414,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2018 17:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДІАТОМ

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДІАТОМ
#38737616
Переможець 47 487,78
UAH з ПДВ
27 червня 2018 11:47

Документи

27 червня 2018 11:46
Електронний підпис
27 червня 2018 11:45
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2018 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДІАТОМ
#38737616
47 487,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2018 11:46
Електронний підпис
27 червня 2018 11:45
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 13:50
Повідом. про внес. змін до дог №1.doc зміни до договору
07 грудня 2018 13:49
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 13:48
Електронний підпис укладений
17 липня 2018 15:15
Договір №17-07-18.pdf укладений
17 липня 2018 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди на підставі п.1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.2. Договору, внести зміни до Договору, зменшивши суму Договору на 2012,78 грн. (дві тисячі дванадцять гривень 78копійок), виклавши п. 3.1 Договору у наступній редакції: «Сума цього Договору становить 45475,00 грн. (сорок п’ять тисяч чотириста сімдесят п’ять гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ: 2975,00 грн. (дві тисячі дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок)» Невідʼємною частиною даної Додаткової угоди є Специфікація. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 17/07/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/07/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 45 475,00
UAH