Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональний комп’ютер в комплекті).
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-06-05-001073-a e4f0e87bbdbd4750bd9da214c37402a5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ охорони здоров'я Мар' їнської РДА Донецької області

+380627851732 zdrprozzoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони здоров'я Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 34081412
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка, пр. Дружби, буд. 22-А
Контактна особа: Відділ охорони здоров'я Мар' їнської РДА Донецької області
+380627851732
zdrprozzoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2018 17:00
Початок аукціону: 08 червня 2018 12:43
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка товару здійснюється за адресою Донецька область м,Мар`їнка (лінія розмежування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональний комп’ютер в комплекті).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м.Мар`їнка, пр.Дружби 22-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 червня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2018 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 12:11
Документація комп'ютер.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-05-001073-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3116813472
Дата подання: 13 червня 2018 20:53
Менше ринкової ціни
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна та ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" в тендерній закупівлі UA-2018-06-05-001073-a , звертаємо Вашу увагу на те, що підсумувавши ринкову вартість всіх складових, що входять до пропозицій ФОП ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна та ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" у нас виникла підозра, що Вам запропоновано не нове обладнання, або програмне забезпечення, що було вам запропоноване, не є ліцензійним, тому ми пропонуємо звернутися до представника інтересів компанії Microsoft в Україні, ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для ретельної перевірки постачаємого програмного забезпечення. Зв’язатися з ними можна по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com Зі свого боку ми також відправимо запит до ТОВ "ЮРИДИЧНА ФІРМА "ЛЕКСФОР" для перевірки постачаємого програмного забезпечення. З повагою ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"
Шановний Замовнику, у разі прийняття Вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, щоб воно було дійсно "ЛІЦЕНЗІЙНЕ", радимо вимагати під час поставки від постачальника: 1) упаковку з галограмою (ОСНОВНЕ); 2) диск, який має оригінальний голографічний захист; 3) на корпусі системного блоку повинна бути оригінальна наклейка з захисним шаром; 4) другу частину наклейки, яка наклеїна на конверт для диску 5) ОСНОВНЕ: партійний номер на упаковці (З ГАЛОГРАМОЮ) співпадає з номером на наліпці. Додаємо документ з фото інструкцією.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2018 08:59
Дякуємо за вашу вимогу. Ми взяли до уваги все те,що ви нам обґрунтували та з’ясували у офіційній службі підтримки Microsoft запропановане програмне забеспечення є ліцензійним, а також звертаємо вашу увагу на те,що в документації, ми просили саме предінстальовану версію Windows 7 (ОЕМ), а не BOX версію.

Документи подані скаржником

13 червня 2018 20:52
Обережно Microsoft Windows!!!.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 червня 2018 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна 24 000,00
UAH з ПДВ
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА" 22 900,00
UAH з ПДВ
20 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" 23 743,00
UAH з ПДВ
23 743,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 червня 2018 15:44
гар-ні.pdf
07 червня 2018 15:44
док-ти.pdf
07 червня 2018 15:44
проект дог.pdf
07 червня 2018 15:44
тех компл.jpg
07 червня 2018 15:44
цінова пропозиція.jpg

Публічні документи

07 червня 2018 16:34
Електронний підпис
07 червня 2018 16:33
doc00462820180607133400.pdf
07 червня 2018 16:33
doc00462720180607133300.pdf
07 червня 2018 16:33
серт.zip
07 червня 2018 16:33
Scan.pdf
07 червня 2018 16:33
ЧП ШПАК.ZIP

Публічні документи

07 червня 2018 16:31
Досвід виконання (1).pdf
07 червня 2018 16:31
LG монітори.pdf
07 червня 2018 16:31
Цінова_пропозиція!.pdf
07 червня 2018 16:31
_Дубина_ Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна

ФОП "ШПАК НЕЛЯ ВАСИЛІВНА"

ФОП "ДУБИНА СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна
#3177300461
Переможець 20 000,00
UAH з ПДВ
13 червня 2018 11:37

Документи

13 червня 2018 11:37
Електронний підпис
13 червня 2018 11:32
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чеботарь Тетяна Валеріївна
#3177300461
20 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2018 11:37
Електронний підпис
13 червня 2018 11:32
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 14:27
Електронний підпис укладений
18 червня 2018 09:02
Договор.PDF укладений
15 червня 2018 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH з ПДВ