Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтроскоп
Очікувана вартість
805 385,00 UAH
UA-2018-06-05-000589-b 6a3212ca142e431d977192866ef1fc5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ватаманюк Тетяна Пилипівна

+380432551503 finance_vaas@apladm.vn.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 37358030
Вебсайт: http://www.vaas.gov.ua
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Брацлавська 14
Контактна особа: Ватаманюк Тетяна Пилипівна
+380432551503
finance_vaas@apladm.vn.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 14:34
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 14:34
Початок аукціону: 22 червня 2018 15:41
Очікувана вартість: 805 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. М.Оводова/Соборна,34/48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2018
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

внести відповідні зміни
Дата подання: 07 червня 2018 17:06
Дата відповіді: 08 червня 2018 13:53
Шановний замовник, 1. пунктом 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону)тендерної документації вимагається надання 1. копії балансу (підприємства) учасника процедури закупівлі за останній звітний період (учасник буде вважатися таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям у разі, якщо показники фінансово-господарської діяльності будуть з прибутковими показниками); - оригінали довідок з обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, датовані не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів до дати розкриття тендерних пропозицій Хочемо зазначити, що Стаття 16. Кваліфікаційні критерії Закону України Про публічні закупівлі містить вичерпний перелік документів для підтвердження кваліфікацїї. Законом не передбаченно подання балансу та довідок із банку , при чому викладання таких документів у відкритий доступ суперечить чинному законодавству України, так як може містити комерційну таємніцю . А Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником . ( п 4 ст 16 ЗУ про публічні закупівлі) 2. Також умовами тендерної документації передбачено подання довідки Учасника, складена у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору٭ учасником у 2017-2018 роках. Ми зазначаємо, що данна вимога суперечить чинному законодавству України, а саме порушує ст 16 п.2 та ст 3 Закону України про державні закупівлі. Даним законом не пердбачені часові проміжки виконання аналогічних договорів. Чому Замовник вважає, що договори за 2016, 2015 роки не підпадають під критерій "аналогічні" Просимо усунути вимоги тендерної документаціі та внести відповідні зміни згидно чинного законодавства України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до Закону замовник не має права встановлювати кваліфікаційний критерій «фінансова спроможність», але має право вимагати зазначені документи в рамках інших вимог тендерної документації, зокрема баланс на підтвердження критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Стосовно Вашого твердження, що зазначені документи (баланс, довідки з обслуговуючих банків) можуть містити комерційну таємницю, повідомляємо таке.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.1993 №611 «Про перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю» визначено, що комерційну таємницю не становлять, зокрема:
- інформація за всіма встановленими формами державної звітності;
- дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів;
- документи про платоспроможність.
Відповідно до зазначеної вище постанови підприємства зобов'язані подавати перелічені у цій постанові відомості органам державної виконавчої влади, контролюючим і правоохоронним органам, іншим юридичним особам відповідно до чинного законодавства, за їх вимогою.
Принагідно зауважуємо, що баланс підприємства – це форма бухгалтерської звітності, яка показує у грошовому виразі стан господарських засобів за їх складом і використанням, джерелами надходження та призначення на певну дату і є основною формою державної фінансової звітності. Отримання такої інформації - необхідна умова для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, а також для оцінки ефективності майбутніх вкладень капіталу та ступеня фінансових ризиків.
Враховуючи викладене, Замовник вважає, що зазначені у тендерній документації вимоги відповідають вимогам чинного законодавства України.
Просимо внести відповідні зміни та усунуті дискримінаційні вимоги
Дата подання: 07 червня 2018 17:30
Дата відповіді: 08 червня 2018 13:53
Додатком 2 тендерної документацїї вказані чіткі вимоги, а саме - висота конвеера -663 мм, Напруга на аноді генератора- 140 кВ Рівні градацій сірого- 65536 Габаритні розміри(ДхШхВ)-1660х746х1165мм прописані чітко під одного виробника данного обладнання, а це суперечить Статті 3. ЗУ про публічні закупівлі тому що порушують Принципи здійснення закупівель, таких як -добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; Також надайте роз"яснення що ві мали на увазі, під такою вимогою - X-Ray сенсор- 12 bit L-Shaped Photodiode Array. І останнє- Замовник вимагає софт Англійська, українська мови, чи можлива поставка товару з софтом російською мовою. Більшість світових виробників виробляють таке обладнання с софтом російською мовою та англійською, і тільки один виробник- українською, тому ми вважаємо , що данна вимога суперечить ст 3 ЗУ про публічні закупівлі. Просимо внести відповідні зміни та усунуті дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вказане вище запитання повідомляємо наступне.
Законодавством встановлено вимогу до Замовника щодо складання тендерної документації у відповідності до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
З поміж іншого, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі необхідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 до тендерної документації окрім таблиці з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі міститься наступна інформація:
«* Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією.
Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові Товару. Замовник залишає за собою право коригувати кольорову гамму».
Тобто вказана Замовником інформація створює загальне уявлення про предмет закупівлі та жодним чином не позбавляє Учасника права пропонувати еквівалент, при цьому вказавши його технічні характеристики.
Крім цього, наголошуємо на тому, що відповідно до ст. 10 Конституції України, державною мовою в Україні є українська мова. Враховуючи ту обставину, що Замовник є державною установою, вимога щодо української мови софту відповідає чинному Законодавству України.
Також повідомляємо, що «X-Ray сенсор – 12 bit L-Shaped Photodiode Array» є одним із елементів конструкції інтроскопу згідно з технічними характеристиками тендерної документації.
Таким чином Замовник вважає, що зазначені в тендерній документації вимоги не є дискримінаційними та не порушують права учасників закупівлі.
пояснення щодо технічної вимоги
Дата подання: 08 червня 2018 14:36
Дата відповіді: 08 червня 2018 16:02
Просимо надати пояснення, про що саме має свідчити USFDA Certificate (Амеріканська ассоціація виробників ліків та їжи) стосовно предмету даної закупівлі
Відповідь: У відповідь на вказане вище запитання повідомляємо наступне.
USFDA (Агентство Міністерства охорони здоров'я і соціальних служб США, один з федеральних виконавчих департаментів) відповідає за збереження здоров'я населення шляхом регулювання і нагляду в галузі безпеки харчових продуктів, тютюнових виробів, харчових добавок, ліків (як рецептурних так і безрецептурних), вакцин, медичних пристроїв і ветеринарних препаратів. Також FDA контролює виконання деяких законів, наприклад, розділу 361 Закону про громадській охороні здоров'я і пов'язаних з ними підзаконних актів.
До складу USFDA зокрема входить центр приладів та радіологічного здоров'я (Center for Devices and Radiological Health).
Тобто, USFDA Certificate свідчить про безпечність інтроскопу як рентгенологічного та радіологічного обладнання немедичного призначення для здоров’я людини.
пояснення щодо технічної вимоги
Дата подання: 08 червня 2018 17:52
Дата відповіді: 11 червня 2018 16:33
Будь-ласка, дайте пояснення, чому саме USFDA Certificate має тільки свідчити про безпечність інтроскопу як рентгенологічного та радіологічного обладнання немедичного призначення для здоров’я людини, якщо і в Україні є власні Державні Установи, які сертифікують продукцію на безпечність для здоров'я людей, так само як і в країнах-виробниках саме тієї продукції, що є предметом даної державної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектно-Технічний Центр 805 000,00
UAH з ПДВ
691 100,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” 792 000,00
UAH з ПДВ
691 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС" 805 385,00
UAH з ПДВ
693 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медінжиніринг" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦПРОДУКЦІЯ" 800 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 804 996,00
UAH з ПДВ
791 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 18:17
Електронний підпис
26 червня 2018 17:08
Електронний підпис
21 червня 2018 13:58
Електронний підпис
21 червня 2018 13:54
сертифікат_ISO18001.jpg
21 червня 2018 13:54
Сертифікат_ISO14001.jpg
21 червня 2018 13:54
Сертифікат_ISO9001.jpg
21 червня 2018 13:54
Сертифікат USFDA_UKR.pdf
21 червня 2018 13:54
Сертифікат OHSAS 18001_UKR.pdf
21 червня 2018 13:54
Сертифікат ISO14001_UKR.pdf
21 червня 2018 13:54
Сертифікат ISO9001_UKR.pdf
21 червня 2018 13:54
Копія балансу.pdf
21 червня 2018 13:54
гарантійний лист.pdf
21 червня 2018 13:54
USFDA Certificate.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 17:22
ліцензія.pdf
20 червня 2018 17:16
захист довкілля.pdf
20 червня 2018 17:13
28 закон.pdf
20 червня 2018 17:12
технічна частина 2.pdf
20 червня 2018 17:11
технічна частина1.pdf
20 червня 2018 17:10
комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 червня 2018 12:32
Док. п. 5.rar
21 червня 2018 12:32
Док. Дод.4.rar
21 червня 2018 12:32
Док. Дод.2.rar
21 червня 2018 12:32
Док. Дод.1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектно-Технічний Центр

ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”

ТОВ "СКРІНІНГ ЕНД ДЕТЕКШН СИСТЕМС"

ТОВ "Медінжиніринг"

ТОВ "УКРСПЕЦПРОДУКЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Проектно-Технічний Центр
#36303986
Відхилено 691 100,20
UAH з ПДВ
26 червня 2018 15:47
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
#23151836
Переможець 691 200,00
UAH з ПДВ
05 липня 2018 11:03

Документи

26 червня 2018 15:47
Електронний підпис
26 червня 2018 15:44
Протокол відхилення

Документи

05 липня 2018 11:02
Електронний підпис
05 липня 2018 11:01
Протокол
26 червня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2018 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
#23151836
691 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2018 11:02
Електронний підпис
05 липня 2018 11:01
Протокол
26 червня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2018 10:10
Накладна інтроскоп.pdf укладений
24 жовтня 2018 10:02
Електронний підпис укладений
24 липня 2018 16:06
Договір укладений
24 липня 2018 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 691 200,00
UAH з ПДВ