Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт хірургічного відділення головного корпусу КУ "Ямпільська ЦРЛ"
Очікувана вартість
3 409 336,00 UAH
UA-2018-06-05-000507-a c641b1c7c90043cf92a245bfadf9909c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шеремет Олег Іванович

380433621052 yamp_likar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Ямпільська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982726
Вебсайт: http://c2n.info/vincrlympol
Місцезнаходження: 24500, Україна , Вінницька обл., Ямпіль, Пирогова, буд. 1
Контактна особа: Шеремет Олег Іванович
380433621052
yamp_likar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2018 15:00
Початок аукціону: 22 червня 2018 13:16
Очікувана вартість: 3 409 336,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт хірургічного відділення головного корпусу КУ "Ямпільська ЦРЛ"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт хірургічного відділення головного корпусу КУ "Ямпільська ЦРЛ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24500, Україна, Вінницька область, Ямпіль, Пирогова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2018  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 15:05
Тендерна документація капремонт.docx
05 червня 2018 15:04
Протокол ТК внесення змін.docx
05 червня 2018 15:04
Перелік змін.docx
05 червня 2018 10:41
Оголошення капремонт.docx
05 червня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 15:05
Тендерна документація капремонт.docx
05 червня 2018 10:41
Тендерна документація капремонт.docx
05 червня 2018 15:04
Протокол ТК внесення змін.docx
05 червня 2018 15:04
Перелік змін.docx
05 червня 2018 10:41
Оголошення капремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-05-000507-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП OLIMP, Код ЄДРПОУ:31915301
Дата подання: 06 липня 2018 11:05
вимога щодо скасування прийнятого рішення
вимога щодо скасування прийнятого рішення КУ "Ямпільська центральна районна лікарня" про визначення переможця відкритих торгів ТОВ "Будспец монтаж" на закупівлю капітальний ремонт хірургічного відділення головного корпусу КУ "Ямпільська ЦРЛ" (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 09:29
Тендерний комітет Комунальної установи «Ямпільська центральна районна лікарня» розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
1. Щодо зауважень в частині неподання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 3) пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
У свою чергу, виходячи з вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерного документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена:
- зведеним кошторисним розрахунком та договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2);
- підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- розрахунком кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463).
За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» було встановлено наявність та відповідність усіх зазначених вище документів.
Таким чином, жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині не було.
2. Щодо зауважень в частині надання оригіналу «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» замість копії.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
У зв’язку з цим, надана сканована копія з оригіналу документу, у жодному разі не може вважатись порушенням вимог та відповідно не може бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
3. Щодо зауважень в частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
У зв’язку з цим, надані скановані копії з оригіналу документу, у жодному разі не можуть бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
Стосовно строку дії договорів оренди звертаємо Вашу увагу, що виходячи з умов тендерної документації вимог щодо строку дії документів на весь строк виконання робіт не встановлено, а тому ставити під сумнів надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» договори зі строком дії до 31.12.2018 року у тендерного комітету не було, і як наслідок даний недолік не може вважатись порушенням та бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції зазначеного вище учасника.
4. Щодо зауважень в частині надання інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід
Виходячи з вимог п.п. 2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що учасником у якості документального підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід необхідно було надати, зокрема, довідку (довільна форма), яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надано довідку про працівників, серед яких в основному зазначені робітники, які по суті можуть не мати відповідної кваліфікації, а лише професію інформація про яку зазначена у поданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» довідці.
Таким чином, зазначене у Вашій вимозі зауваження відносно відсутності кваліфікації у жодному разі не може бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
5. Щодо зауважень в частині надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» ідентифікувати та встановити оригінальність будь-якого документу є неможливим, а тому вважати це порушенням також можливості не має.
Крім цього, даний документ містить вихідний номер та дату, а також не містить напису «копія вірно» або «з оригіналом згідно», а тому ставити під сумнів оригінальність даного документу у тендерного комітету не було.
Що стосується відсутності листа відгуку від ТОВ «САН ХАУС ЛТД» маємо намір звернути Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не раніше дати оголошення про дану закупівлю в електронній системі закупівель, з зазначенням інформації про належне виконання договору. При цьому довідка про аналогічні договори повинна містити дані не менше ніж з двома контрагентами. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надає довідку про виконання аналогічних договорів з трьома контрагентами та два позитивні листи відгуки, що не є порушенням умов тендерної документації, оскільки умовами тендерної документації не зазначалося подача позитивних листів-відгуків на договори, зазначених у довідці усіх без винятку.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що тендерний комітет нашої установи у жодному разі не має на меті у будь-який спосіб порушити норми діючого законодавства та у обов’язковому порядку дотримується принципів, закріплених у статті 3 Закону, а також інших положень, які регулюють питання публічних закупівель. Тому є не прийнятним погрожувати замовникові «зверненням до органу оскарження, судових та правоохоронних органів щодо захисту своїх прав га притягнення винних осіб до визначеної законодавством відповідальності». Оскільки це може бути розцінене як тиск та залякування замовника, що суперечить чинному законодавству України.
Номер вимоги: UA-2018-06-05-000507-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП OLIMP, Код ЄДРПОУ:31915301
Дата подання: 06 липня 2018 11:14
вимога щодо скасування рішення
вимога щодо скасування прийнятого рішення КУ "Ямпільська центральна районна лікарня" про визначення переможця відкритих торгів ТОВ "Будспец монтаж" на закупівлю капітальний ремонт хірургічного відділення головного корпусу КУ "Ямпільська ЦРЛ" (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2018 09:28
Тендерний комітет Комунальної установи «Ямпільська центральна районна лікарня» розглянув Вашу вимогу та повідомляє про наступне.
1. Щодо зауважень в частині неподання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 3) пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації передбачалось надання інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
У свою чергу, виходячи з вимог пункту 6 Розділу ІІІ тендерного документації встановлено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена:
- зведеним кошторисним розрахунком та договірною ціною;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2);
- підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва»;
- розрахунком кошторисної заробітної плати (згідно листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017 р. №7/15-3463).
За результатами детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції поданої ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» було встановлено наявність та відповідність усіх зазначених вище документів.
Таким чином, жодних підстав для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині не було.
2. Щодо зауважень в частині надання оригіналу «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної зміни» замість копії.
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
У зв’язку з цим, надана сканована копія з оригіналу документу, у жодному разі не може вважатись порушенням вимог та відповідно не може бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
3. Щодо зауважень в частині надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
У зв’язку з цим, надані скановані копії з оригіналу документу, у жодному разі не можуть бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
Стосовно строку дії договорів оренди звертаємо Вашу увагу, що виходячи з умов тендерної документації вимог щодо строку дії документів на весь строк виконання робіт не встановлено, а тому ставити під сумнів надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» договори зі строком дії до 31.12.2018 року у тендерного комітету не було, і як наслідок даний недолік не може вважатись порушенням та бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції зазначеного вище учасника.
4. Щодо зауважень в частині надання інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід
Виходячи з вимог п.п. 2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що учасником у якості документального підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід необхідно було надати, зокрема, довідку (довільна форма), яка містить інформацію про кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надано довідку про працівників, серед яких в основному зазначені робітники, які по суті можуть не мати відповідної кваліфікації, а лише професію інформація про яку зазначена у поданій у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» довідці.
Таким чином, зазначене у Вашій вимозі зауваження відносно відсутності кваліфікації у жодному разі не може бути підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» у цій частині.
5. Щодо зауважень в частині надання інформації про досвід виконання аналогічних договорів
Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, які зокрема передбачені вимогами тендерної документації.
При цьому, виходячи з вимог тендерної документації передбачалось, що всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, за можливості, надаються в одному файлі, у форматі PDF (Portable Document Format). Скановані документи повинні бути кольоровими, розбірливими та читабельними.
Будь-яких інших вимог щодо оформлення тендерної пропозиції та коментарів відносно оригіналів, копій та сканованих копій Замовником виходячи з вимог тендерної документації не встановлено.
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» ідентифікувати та встановити оригінальність будь-якого документу є неможливим, а тому вважати це порушенням також можливості не має.
Крім цього, даний документ містить вихідний номер та дату, а також не містить напису «копія вірно» або «з оригіналом згідно», а тому ставити під сумнів оригінальність даного документу у тендерного комітету не було.
Що стосується відсутності листа відгуку від ТОВ «САН ХАУС ЛТД» маємо намір звернути Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати позитивні листи-відгуки від контрагентів, зазначених в довідці, не раніше дати оголошення про дану закупівлю в електронній системі закупівель, з зазначенням інформації про належне виконання договору. При цьому довідка про аналогічні договори повинна містити дані не менше ніж з двома контрагентами. На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «БУДСПЕЦ МОНТАЖ» надає довідку про виконання аналогічних договорів з трьома контрагентами та два позитивні листи відгуки, що не є порушенням умов тендерної документації, оскільки умовами тендерної документації не зазначалося подача позитивних листів-відгуків на договори, зазначених у довідці усіх без винятку.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що тендерний комітет нашої установи у жодному разі не має на меті у будь-який спосіб порушити норми діючого законодавства та у обов’язковому порядку дотримується принципів, закріплених у статті 3 Закону, а також інших положень, які регулюють питання публічних закупівель. Тому є не прийнятним погрожувати замовникові «зверненням до органу оскарження, судових та правоохоронних органів щодо захисту своїх прав га притягнення винних осіб до визначеної законодавством відповідальності». Оскільки це може бути розцінене як тиск та залякування замовника, що суперечить чинному законодавству України.

Документи

11 липня 2018 09:28
від 11.07.2018 №01-4-793.pdf

Документи подані скаржником

06 липня 2018 11:14
вимога Ямпільська ЦРЛ

Документи

11 липня 2018 09:27
від 11.07.2018 №01-4-793.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2018 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП OLIMP 3 394 100,24
UAH з ПДВ
3 376 100,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ" 3 406 274,40
UAH з ПДВ
3 388 274,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 14:53
банківська ліцензія.pdf
21 червня 2018 14:49
Опис.pdf
21 червня 2018 14:49
Банківська гарантія.pdf
21 червня 2018 14:46
договірна ціна.pdf
21 червня 2018 14:46
відомість ресурсів.pdf
21 червня 2018 14:46
тендерна пропозиція.pdf
21 червня 2018 14:46
проект договору.pdf
21 червня 2018 14:46
технічне завдання.pdf
21 червня 2018 14:46
довідка про 90 днів.pdf
21 червня 2018 14:46
інші документи.pdf

Публічні документи

21 червня 2018 11:20
Банківська гарантія.rar
21 червня 2018 11:20
Статут Будспец Монтаж.pdf
21 червня 2018 11:20
Основні засоби.pdf
21 червня 2018 11:20
Ліцензія та додаток.pdf
21 червня 2018 11:20
Інд код директора.pdf
21 червня 2018 11:20
Витяг з ПДВ.pdf
21 червня 2018 11:20
21 Довіреність.pdf
21 червня 2018 11:20
20 Лист пояснення.pdf
21 червня 2018 11:20
02 Довідка про корупцію.pdf
21 червня 2018 11:20
00 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП OLIMP

ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП OLIMP
#31915301
Відхилено 3 376 100,24
UAH з ПДВ
27 червня 2018 15:48
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"
#39471123
Переможець 3 388 274,40
UAH з ПДВ
02 липня 2018 17:06

Документи

27 червня 2018 15:47
Електронний підпис

Документи

02 липня 2018 17:05
Електронний підпис
02 липня 2018 16:57
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2018 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСПЕЦ МОНТАЖ"
#39471123
3 388 274,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2018 17:05
Електронний підпис
02 липня 2018 16:57
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 09:14
Додаткова угода № 5 до договору № 134.pdf зміни до договору
19 липня 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2019 16:49
ДУ4-134.pdf зміни до договору
01 квітня 2019 16:48
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2019 13:01
Додаткова угода № 3 до договору № 134.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 13:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:42
Додаткова угода до договору № 134.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:41
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 14:33
Додаткова угода №1 до договору №134.pdf зміни до договору
07 грудня 2018 14:32
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 13:43
додаток 4.pdf укладений
16 липня 2018 13:42
Додаток 3.pdf укладений
16 липня 2018 13:42
додаток 2.pdf укладений
16 липня 2018 13:42
додаток №1.pdf укладений
16 липня 2018 13:42
договір №134.pdf укладений
16 липня 2018 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 597 383,20
UAH (в тому числі ПДВ 432 897,20 UAH)