Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
продукція для чищення
Очікувана вартість
546 726,00 UAH
UA-2018-06-05-000201-b ● 43297c6e06d74b3da6593c395b3cb5bf
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141673 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, Шевченка,1 |
Контактна особа: |
Мушит Орися Володимирівна 380332725214 osvita9Lutsk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2018 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2018 14:50 |
Очікувана вартість: | 546 726,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,09% |
Інформація про предмет закупівлі
продукція для чищення згідно технічної специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2468 штуки
Засіб сипучий для чищення кахельних поверхонь SAMA або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
268 штуки
Засіб для чищення килимів «Бджілка» або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
774 штуки
Засіб рідкий мийний концентрований «Бджілка» або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
214 штуки
Засіб миючий для скла «Бджілка» або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
985 штуки
Пральний порошок для ручного прання (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
835 штуки
Пральний порошок для автоматичного прання (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
941 штуки
Гель для миття унітазів «Санітарний хлор-гель» або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
314 штуки
Засіб санітарно – гігієнічний для чищення санвузлів концентрований кислотний «Санітарний-Т» або еквівалент (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1540 штуки
Засіб сипучий для чищення санвузлів (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
566 штуки
Засіб для миття підлоги (торгове найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
59 штуки
Сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, Луцьк, заклади згідно додатку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2018 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2018 11:50 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН.docx | |
13 червня 2018 11:49 |
тендерна документація на продукцію для чищення зі ЗМІНАМИ.pdf | |
05 червня 2018 10:33 |
проект Договору поставки продукції для чищення.doc | |
05 червня 2018 09:58 |
тендерна документація продукція для чищення.pdf |
13 червня 2018 13:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2018 11:50 |
ТАБЛИЦЯ ЗМІН.docx
|
|||
13 червня 2018 11:49 |
тендерна документація на продукцію для чищення зі ЗМІНАМИ.pdf
|
|||
05 червня 2018 10:33 |
проект Договору поставки продукції для чищення.doc
|
|||
05 червня 2018 09:58 |
тендерна документація продукція для чищення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 08 червня 2018 14:17
Дата відповіді: 11 червня 2018 10:40
Доброго дня у тендерної пропозиції № 2543313. Додаток 4, А саме: Технічні вимоги. По позиції № 6, А саме: Пральний прошок для автоматичного правння не вказан тара та об"ем.
Чекаємо на відповідь.
Дякуємо.
Відповідь: Поліетиленова плівка, розфасовка 5 кг.
Регламент використування
Дата подання: 08 червня 2018 19:54
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:03
Такого документу на дані позиції, та й взагалі НЕ ІСНУЄ. Вимагаємо прибрати Регламент використування з Тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22 замовник формує тендерну документацію, зокрема пункт 3 передбачає обов’язок замовника встановити технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Спосіб та зміст підтвердження технічних характеристик визначає Замовник, з метою отримання найбільш якісного товару, відповідно до принципів публічних закупівель.
Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.
Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.
Паспорти, сертифікати якості.
Дата подання: 08 червня 2018 20:43
Дата відповіді: 12 червня 2018 16:31
Згідно СОУМПП 71.100-077:2004 «Продукція хімічна( товари побутової хімії) Правила приймання» та чинного законодавства, паспорт якості видається виробником на кожну партію товару окремо. Згідно пункту 4.1.2 СОУМПП 71.100-077:2004 партією у споживача вважається кількість однорідної продукції що надійшла в тарі одного типу і розміру за одним супровідним документом (накладні, рахунку тощо). Без наявності підтверджуючого документа, що підтверджує надходження окремої партії надання паспорту якості не можливе.
На момент підготовки пропозицій учаснику невідомо номер партії, яка буде відвантажуватись замовнику а також невідомо номер супровідного документу (накладна, рахунок тощо), в зв’язку з чим, згідно чинного законодавства вимагати у виробника паспорт якості на невідому партію товару учасник не може та не має законодавчих підстав.
Надавати паспорти якості з минулих партій під час підготовки пропозицій є недоцільним та абсурдним оскільки показники якості з паспорту (сертифікату) якості розповсюджуються лише на конкретну партію товару і не є абсолютно ідентичним іншій партії товару. А, так як, у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, це може призвести до ризику постачання партії товару з іншими показниками, необґрунтованих претензій до Постачальника, та спотворенню результатів торгів.
Тому вимагаємо прибрати вимогу щодо паспортів, сертифікатів якості.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник який бере участь у закупівлі повинен забезпечити товаром що планується до постачання, а отже у нього наявні усі документи щодо якості пропонованих товарів, у тому числі – паспорт якості.
Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик.
Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах.
Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.»
Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик.
Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах.
Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.»
Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-05-000201-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 08 червня 2018 19:53
Регламент використування
Такого документу на дані позиції, та й взагалі НЕ ІСНУЄ. Вимагаємо прибрати Регламент використування з Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2018 16:02
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22 замовник формує тендерну документацію, зокрема пункт 3 передбачає обов’язок замовника встановити технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Спосіб та зміст підтвердження технічних характеристик визначає Замовник, з метою отримання найбільш якісного товару, відповідно до принципів публічних закупівель.
Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно Замовником встановлено вимогу щодо надання Регламенту використання, зі змістом інструкції виробника, із розширеним зазначенням параметрів товарів, принципів їх використання, параметрів безпеки тощо, що у свою чергу дозволяє отримати Замовнику повну та всеохоплюючу інформацію щодо пропонованого учасником товару, що відповідає нормам Закону та принципам закупівель.
відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c2
Номер вимоги: UA-2018-06-05-000201-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 08 червня 2018 20:43
Паспорти, сертифікати якості.
Згідно СОУМПП 71.100-077:2004 «Продукція хімічна( товари побутової хімії) Правила приймання» та чинного законодавства, паспорт якості видається виробником на кожну партію товару окремо. Згідно пункту 4.1.2 СОУМПП 71.100-077:2004 партією у споживача вважається кількість однорідної продукції що надійшла в тарі одного типу і розміру за одним супровідним документом (накладні, рахунку тощо). Без наявності підтверджуючого документа, що підтверджує надходження окремої партії надання паспорту якості не можливе.
На момент підготовки пропозицій учаснику невідомо номер партії, яка буде відвантажуватись замовнику а також невідомо номер супровідного документу (накладна, рахунок тощо), в зв’язку з чим, згідно чинного законодавства вимагати у виробника паспорт якості на невідому партію товару учасник не може та не має законодавчих підстав.
Надавати паспорти якості з минулих партій під час підготовки пропозицій є недоцільним та абсурдним оскільки показники якості з паспорту (сертифікату) якості розповсюджуються лише на конкретну партію товару і не є абсолютно ідентичним іншій партії товару. А, так як, у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, це може призвести до ризику постачання партії товару з іншими показниками, необґрунтованих претензій до Постачальника, та спотворенню результатів торгів.
Тому вимагаємо прибрати вимогу щодо паспортів, сертифікатів якості.
Розгорнути
Згорнути
На момент підготовки пропозицій учаснику невідомо номер партії, яка буде відвантажуватись замовнику а також невідомо номер супровідного документу (накладна, рахунок тощо), в зв’язку з чим, згідно чинного законодавства вимагати у виробника паспорт якості на невідому партію товару учасник не може та не має законодавчих підстав.
Надавати паспорти якості з минулих партій під час підготовки пропозицій є недоцільним та абсурдним оскільки показники якості з паспорту (сертифікату) якості розповсюджуються лише на конкретну партію товару і не є абсолютно ідентичним іншій партії товару. А, так як, у відповідності до Статті 36 Закону основні умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, це може призвести до ризику постачання партії товару з іншими показниками, необґрунтованих претензій до Постачальника, та спотворенню результатів торгів.
Тому вимагаємо прибрати вимогу щодо паспортів, сертифікатів якості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2018 16:31
Учасник який бере участь у закупівлі повинен забезпечити товаром що планується до постачання, а отже у нього наявні усі документи щодо якості пропонованих товарів, у тому числі – паспорт якості.
Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик.
Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах.
Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.»
Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Паспорт якості – це документ у якому зазначені параметри запропонованого товару, витримані виробником та нормативні документи при виробництві запропонованих товарів. Відповідно для підтвердження якості товару одним із передбачених документів є паспорт якості (сертифікат якості), який підтверджує що товар який пропонує Учасник є в наявності та виготовлений із дотриманням зазначених технічних характеристик.
Сферу застосування засобів визначають уповноважені органи МОЗ України на основі медичних, наукових та організаційних критеріїв, встановлених нормативно-правовими документами. Наукові та лабораторні комплекси дозволяють їм здійснювати оцінку товарів (у тому числі хімії) та визначати параметри їх застосування задля безпеки користувачів. Замовник встановив вимоги щодо предмету закупівлі виходячи із даних принципів та призначення предмету, а саме використання у дитячих закладах, де діє ряд підвищених вимог щодо якості та безпечності продуктів та хімічних речовин встановлених нормативами чинними на території України. На ринку існує ряд окремих виробників, які виготовляють товари із зазначеною сферою застосування та володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України. Тому враховуючи вищевикладене дискримінуючої складової немає, оскільки є можливість ряду виробників (представників, дилерів) взяти участь у закупівлі на засадах вільної конкуренції, запропонувавши товари що володіють належними підтверджуючими документами МОЗ України та дозволені для застосування у дитячих закладах.
Окрім того, затверджена форма тендерної пропозиції не містить вимог щодо зазначення номеру партії продукції, що планується постачатись, а відповідно до умов проекту договору «Продавець зобов’язаний надавати Покупцю відповідну товаросупроводжувальну документацію видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, згідно вимог діючого законодавства.»
Просимо більш уважно вивчати умови тендерної документації
відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c3
Номер вимоги: UA-2018-06-05-000201-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс», Код ЄДРПОУ:36283860
Дата подання: 08 червня 2018 20:58
Вимога
Вимога викладена в файлі Вимога.docx
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2018 15:24
Відповідно до інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах п.5.3 мийні засоби, що використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування у навчальних закладах.
Враховуючи вище викладене вимоги тендерної документації є законодавчо обґрунтованими.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи вище викладене вимоги тендерної документації є законодавчо обґрунтованими.
Відповідь на скаргу UA-2018-06-05-000201-b.c4 від 08-06-18
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-05-000201-b.c5
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 27 липня 2018 21:13
Дата подання: 27 липня 2018 21:13
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2018 17:23
Рішення від 01.08.2018 № 7729+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2018 17:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.08.2018 № 8400 .pdf
Дата публікації: 17 серпня 2018 09:46
Рішення від 16.08.2018 № 8400.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2018 16:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2018 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович |
389 000,40
UAH з ПДВ
|
389 000,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
501 552,00
UAH з ПДВ
|
501 552,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" |
513 016,98
UAH з ПДВ
|
513 016,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Альянс Новагрупп |
535 831,00
UAH з ПДВ
|
535 831,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович #2935507298 |
Очікує рішення |
389 000,40
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 11:39
|
ФОП Нікітін Андрій Сергійович #2935507298 |
Рішення скасоване |
389 000,40
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 11:39
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Рішення скасоване |
501 552,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 11:39
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" #40653457 |
Рішення скасоване |
513 016,98
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 11:39
|
Альянс Новагрупп #37613482 |
Рішення скасоване |
535 831,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2018 11:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 23 серпня 2018 11:42 |
Коментар щодо відміни: | п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету україни від 16.08.2018 р. № 8400-р/пк-пз |
Документи:
23 серпня 2018 11:42
|
протокол про відміну торгів.pdf |