Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби (автомобільні)
Очікувана вартість
71 290,00 UAH
UA-2018-06-05-000085-a b5dd8faf937b4088b9420bdae7b0d53f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Володимирович Інковський

+380674077635
+380674046337
+380442496768
finansy_atpost@ukrposhta.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі дирекції Автотранспошти
Код ЄДРПОУ: 25777646
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Народного ополчення, 13
Контактна особа: Олексій Володимирович Інковський
+380674077635,+380674046337,+380442496768
finansy_atpost@ukrposhta.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2018 08:51
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 21:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 13:46
Очікувана вартість: 71 290,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
330 літр
Фарби автомобільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, Київ, вул. Народного ополчення,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 липня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2018 08:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 08:51
ТД фарби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-05-000085-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП СМП-ГРЕК, Код ЄДРПОУ:37313288
Дата подання: 23 червня 2018 13:49
Оскарження
Згідно вимог тендерної документації Замовника, ПАТ "Укрпошта" в особі дирекції Автотранспошти, Глава ІІІ (III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) пункт 1, абзац 2: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну…»
Так як, інший Учасник, ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна", не надала зазначеного документу згідно вимоги Замовника, просимо дискваліфікувати учасника ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна" та скасувати Закупівлю.
Директор ПП «СМП-Грек» Г.О. Грек
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 08:42
На Вашу скаргу за № UA-2018-06-05-000085-a.b1повідомляємо наступне:
у додатку №4 тендерною документацією на закупівлю фарб (автомобільних) затвердженою протоколом засідання тендерного комітету від «4» червня 2018 року, чітко визначений перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції. Подання решти документів визначених у складі тендерної документації, замовник визначає окремо, про що детально інформує учасників в тендерній документації. В тендерній документації на закупівлю фарб (автомобільних) в додатку № 8 визначений перелік документів для переможців процедури закупівелі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених статтею 17 Закону, а також документів що надаються для укладання договору.
Учасник торгів ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна" у складі своєї тендерної пропозиції розмістила на сайті уповноваженого органу вичерпний перелік документів, які вимагав замовник в Додатку №4. тендерної документації. Перелік документів які визначені в Додатку 8 будуть надані учасником у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
Відповідно до чого, твердження учасника ПП «СМП-Грек» в особі директора Г.О. Грек, щодо порушень вимог Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме абзацу 2 пункту 1 є голослівними та безпідставними.
Отже, підсумовуючи вище викладене, комітет дирекції «Автотранспошта» не вбачає підстав для задоволення вимог ПП «СМП-Грек», відповідно до чого рішення тендерного комітету «Протокол рішення тендерного комітету» від 22.06.2018 року №28-4 залишає без змін.
В доповнення до зазначеного вище, повідомляємо, що відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може повторно завернутися до замовника з вимогою надання додаткової інформації стосовно причин відхилення, в зв’язку з чим, дане звернення не є підставою ДЛЯ ЗМІНИ рішення Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СМП-ГРЕК 71 242,49
UAH з ПДВ
70 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна" 71 000,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2018 15:04
УставнДок.rar
19 червня 2018 13:35
Сертифікати.rar
19 червня 2018 13:35
Додаток 7.PDF
19 червня 2018 13:35
Додаток 5.PDF
19 червня 2018 13:35
Додаток 3.PDF
19 червня 2018 13:35
Додаток 2.PDF
19 червня 2018 13:35
Додаток 1.rar
19 червня 2018 13:35
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

20 червня 2018 14:54
довидки.pdf
20 червня 2018 14:54
документы.pdf
20 червня 2018 14:54
витяг ФОП (1).pdf
20 червня 2018 14:54
витяг (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СМП-ГРЕК

ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СМП-ГРЕК
#37313288
Відхилено 70 842,00
UAH з ПДВ
21 червня 2018 15:28
ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна"
#3224006826
Переможець 71 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 13:19

Документи

21 червня 2018 15:28
Електронний підпис

Документи

22 червня 2018 13:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2018 13:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Єфімова Юлія Володимирівна"
#3224006826
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2018 13:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 10:46
Додаткова угода №2 до договору №19-43 від 0,5,07,2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:44
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2018 11:13
Додаткова угода №1 до договору №19-43.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 11:11
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 11:35
договір №19-43 від 05.07.pdf укладений
05 липня 2018 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19-43
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1 до договору 19-43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 19-43
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 до договору №19-43 від 05.07.2018 р
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 85 200,00
UAH з ПДВ