Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моторний підігрівач повітряних суден
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-06-04-002201-a ● d4a7497d430846eda32e4c735619634d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "«Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького»" |
Код ЄДРПОУ: | 33073442 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., місто Львів, АЕРОПОРТ ЦА |
Контактна особа: |
Олександр Санжара +380322298285 o.sanzhara@airport.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2018 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2018 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Строк поставки товару до 31.12.2018 р., але не більше 30 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Моторний підігрівач повітряних суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2018 17:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2018 17:02 |
Тендерна документація моторний підігрівач повітряних суден нова редакція.docx | |
07 червня 2018 17:01 |
Технічні вимоги.docx | |
07 червня 2018 17:01 |
Проект договору.docx | |
07 червня 2018 17:01 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx |
07 червня 2018 17:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 червня 2018 17:02 |
Тендерна документація моторний підігрівач повітряних суден нова редакція.docx
|
|||
07 червня 2018 17:01 |
Технічні вимоги.docx
|
|||
07 червня 2018 17:01 |
Проект договору.docx
|
|||
07 червня 2018 17:01 |
Рішення про внесення змін до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 05 червня 2018 14:52
Дата відповіді: 07 червня 2018 18:04
Прошу розяснити наступне: в ДОДАТОК №2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ після таблиці присутня фраза: "Технічні вимоги додаються в окремому файлі «Технічні вимоги.docx», що прикріплений до оголошення про проведення процедури відкритих торгів.", по аналогії в ДОДАТОК №5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ присутня схожа фраза: "Проект договорe додається в окремому файлі «Проект договору.docx», що прикріплений до оголошення про проведення процедури відкритих торгів." але в цьому випадку в систему завантажено такий документ. Що стосується випадку з ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ то окремо від Тендерної документації такого додатку в систему не завантажено. Тому запитання: коли буде завантажено даний додаток?
У випадку якщо дана фраза: "Технічні вимоги додаються в окремому файлі «Технічні вимоги.docx», що прикріплений до оголошення про проведення процедури відкритих торгів." внесена в ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ помилково, то прошу видалити цю вразу з Тендерної документації внісши відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації та розміщено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації.
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ
Дата подання: 05 червня 2018 15:55
Дата відповіді: 07 червня 2018 18:04
Чи потрібно заповнювати ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ що наданий в ДОДАТКУ 5 до Тендерної документації?
Чи достатньо лише його роздрукувати та відповідним чиом завірити?
Відповідь: Згідно тендерної документації на закупівлю «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (CPV) (Моторний підігрівач повітряних суден)», оголошення № UA-2018-06-04-002201-a, проект договору подається Учасником в окремому файлі та запропоновано наведений у Додатку № 5 до даної документації. Вимога щодо обов’язковості заповнення Замовником не вказувалась.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-04-002201-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 05 червня 2018 15:04
лист-відгук
Замовник у тендерній документації ДОДАТОК №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, у п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначив у п.п. 3.2 «Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів), що вказані в п. 3.1. та 3.2. надати лист-відгук(и) про співпрацю (або його копію) та фактичне виконання договору завірений(і) Покупцем, накладну(і) на передачу товару від Покупців та/або Акт приймання-передачі. Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності»
В законодавстві України не має визначення такого документу як «лист-відгук(и)» та відповідних вимог до нього. Виходячи з цього, Учасник робить висновок, що законодавством України такий документ як «лист-відгук(и)» не передбачений і жодним правовим актом або розпорядчим документом вимоги до нього не визначені. Тобто, можна собі уявити, що Замовник має на увазі будь який документ складений покупцем або отримувачем товару чи послуги Учасника, в якому такий покупець або отримувач товару чи послуги в довільній формі викладає свої коментарі та зауваження щодо завершеної господарської операції щодо поставки (продажу) товарів або надання (виконання послуг). Чинним законодавством України не передбачено обов’язків покупця або отримувача товару чи послуги складати будь-які додаткові документи, в тому числі листи, листи-відгуки щодо завершеної господарської операції, окрім документів що документують саму господарську операцію (договори, контракти, акти, накладні, рахунки) та навіть відповідати на вимогу щодо складання та надання таких документів. Доказом виконання аналогічного договору є документи, які підтверджують фактичне здійснення і завершеність господарської операції.
Відповідно до абзацу другого пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за номером 168/704, господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Згідно зі статтею 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні № 996-ХIV господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства, а первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. А змістом частин першої та другої статті 9 Закону № 996-ХIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Жодних вимог щодо складання «листів-відгуків», тим більше зі змістом про співпрацю та фактичне виконання договору чинне законодавство України не передбачає.
Розгорнути
Згорнути
В законодавстві України не має визначення такого документу як «лист-відгук(и)» та відповідних вимог до нього. Виходячи з цього, Учасник робить висновок, що законодавством України такий документ як «лист-відгук(и)» не передбачений і жодним правовим актом або розпорядчим документом вимоги до нього не визначені. Тобто, можна собі уявити, що Замовник має на увазі будь який документ складений покупцем або отримувачем товару чи послуги Учасника, в якому такий покупець або отримувач товару чи послуги в довільній формі викладає свої коментарі та зауваження щодо завершеної господарської операції щодо поставки (продажу) товарів або надання (виконання послуг). Чинним законодавством України не передбачено обов’язків покупця або отримувача товару чи послуги складати будь-які додаткові документи, в тому числі листи, листи-відгуки щодо завершеної господарської операції, окрім документів що документують саму господарську операцію (договори, контракти, акти, накладні, рахунки) та навіть відповідати на вимогу щодо складання та надання таких документів. Доказом виконання аналогічного договору є документи, які підтверджують фактичне здійснення і завершеність господарської операції.
Відповідно до абзацу другого пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995р. за номером 168/704, господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Згідно зі статтею 1 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні № 996-ХIV господарська операція – це дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства, а первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. А змістом частин першої та другої статті 9 Закону № 996-ХIV підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Жодних вимог щодо складання «листів-відгуків», тим більше зі змістом про співпрацю та фактичне виконання договору чинне законодавство України не передбачає.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2018 18:06
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, Законом не передбачено переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. Так, у листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що "...замовники самостійно визначають, з дотриманням вимог чинного законодавства, перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом ”.
Таким чином, Замовник має повне право встановити в тендерній документації вимогу щодо надання листа-відгуку від контрагента в якості підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Тобто, Законом не передбачено переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону. Так, у листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що "...замовники самостійно визначають, з дотриманням вимог чинного законодавства, перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом ”.
Таким чином, Замовник має повне право встановити в тендерній документації вимогу щодо надання листа-відгуку від контрагента в якості підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Номер вимоги: UA-2018-06-04-002201-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 05 червня 2018 17:19
Стосовно відповіді Учасника на Запит-Вимогу Замовника не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги отриманої на електронну поштову скриньку Учасника
У випадку якщо Запит-Вимога Замовника буде стосуватися інформації отримання якої не можливо в термін 2 робочі дні, наприклад отримання будь-якої інформації від державних органів (Довідки, письмові відповіді, листи, роз’яснення тощо) надання якої регламентується внутрішньою інструкцією державних органів, нормами або Законом України, а саме ЗАКОН УКРАЇНИ Про звернення громадян в Статті 20 передбачає, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання, якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення, при цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. То в такому випадку дана вимога буде не правомірною, тобто Замовник умисно створює собі інструмент за допомогою якого він може дискваліфікувати Учасника який «не подобається» затребувавши від нього Довідку на отримання якої Учаснику необхідно більше часу чим 2 робочих дні.
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в тендерну документацію – змінивши в ній фразу: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такої Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги.» в наступній редакції: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такого Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги. У випадку якщо отримання та надання затребуваних Замовником документів вимагають більше часу, то Учасник надає лист Замовнику в якому вказує необхідну кількість робочих днів для підготовки та надання такого документу чи інформації з обгрунтованою аргументацію затребуваного часу з урахуванням часу на отримання запиту, його обробку та надсилання Замовнику».
Розгорнути
Згорнути
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в тендерну документацію – змінивши в ній фразу: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такої Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги.» в наступній редакції: «В процесі кваліфікації Учасника Замовник вправі витребовувати інші документи шляхом надсилання такого Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги. У випадку якщо отримання та надання затребуваних Замовником документів вимагають більше часу, то Учасник надає лист Замовнику в якому вказує необхідну кількість робочих днів для підготовки та надання такого документу чи інформації з обгрунтованою аргументацію затребуваного часу з урахуванням часу на отримання запиту, його обробку та надсилання Замовнику».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 червня 2018 18:08
Тендерним комітетом Державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького» повторно розглянуто положення тендерної документації на закупівлю «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (CPV) (Моторний підігрівач повітряних суден)» оголошення № UA-2018-06-04-002201-a. За результаттами розгляду прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" #37773517 |
Переможець |
1 149 599,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2018 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 18:02
|
Договір.pdf | укладений |
17 липня 2018 18:00
|