Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2018-06-04-001517-a ● 73e9562e832e415b86f9cec985913d55
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
Код ЄДРПОУ: | 25533424 |
Місцезнаходження: | 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА |
Контактна особа: |
Лілія Бескровна +380563758014,+380509047052 beskrovna_lv@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2018 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2018 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Перевезення службового персоналу Дніпровського РСП Украероруху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення службового персоналу Дніпровського РСП Украероруху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49042, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2018
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2018 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2018 15:17 |
ТД перевезення Днепр.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-04-001517-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Автобус-Дніпро, Код ЄДРПОУ:37806924
Дата подання: 02 серпня 2018 17:45
Скарга
Третій рік поспіль приймаємо участь у закупівлі «Перевезення службового персоналу Дніпровського РСП Украероруху». У 2016 та 2017 роках наша компанія не була визнана переможцем, що неодноразово оскаржувалося з нашого боку. Цього року після торгів ТОВ «Автобус-Дніпро» було визнане переможцем за результатами торгів як такого, що надав найбільш вигідну ціну, а саме 1 000 000,00 грн. при стартовій ціні закупівлі 1 200 000,00 грн. В тендерній документації Замовника закупівлі Дніпровського регіонального структурного підрозділу Державного підприємства обслуговування повітряного руху України прописані умови, які суперечать діючим законодавчим актам України. Як вказано в тендерній документації «Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п'яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, відповідно до Додатку 5 до цієї Тендерної документації.
При цьому належним наданням документів для виконання вимог попереднього абзацу вважатиметься виконання обох умов:
1) завантаження сканованих копій документів до електронної системи закупівель не пізніше 5-го календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
2) фактичне отримання Замовником паперових екземплярів документів не пізніше 5-го календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Цими документами згідно Додатку 5 є:
- оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки про те, що зазначена особа не була засуджена, видана уповноваженим державним органом, з терміном видачі не більше шістдесяти днів до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки підрозділу Державної фіскальної служби про відсутність у учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України, що діє на дату надання цієї довідки учасником.
Але відповідно до пп. 2, 3 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № 567 (далі – Порядок) строк розгляду заяви платника податків та видачі довідки або направлення відмови в її наданні становить 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання такої заяви органом ДФС (п. 4 Порядку). Довідка про відсутність судимості видається протягом 7 (семи) робочих днів. Тобто терміни надання вищезазначених довідок, який встановив Замовник, суперечать діючому законодавству України.
Після оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір на порталі Прозорро 04.07.18 о 16 год. 17 хв., нами було подано запити 05.07.18: до підрозділу Державної фіскальної служби з метою отримання довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України та до Департаменту інформаційних технологій МВС України з метою отримання довідки про відсутність судимості. Надати оригінали довідок потрібно було не пізніше 09.07.2018 р. згідно тендерної документації. На зазначену дату оригінали довідок були відсутні, так як з моменту подання запитів минуло лише 3 (три) робочих дні. Про це ми повідомили Замовника листом № 09.07.18-8 від 09.07.2018р. (копія додається), який також був завантажений до порталу Прозорро. Не дивлячись на це, Замовник, проігнорувавши лист, дискваліфікував ТОВ «Автобус-Дніпро», потім пізніше дискваліфікував другого учасника ФОП Решетову А.А. і визнав (втретє поспіль) переможцем ФОП Кузьмінова В.О.
Звертаємо увагу, що ФОП Кузьмінов В.О. участі у торгах не приймав, вартість закупівлі не змінював, тим самим зберіг максимальну початкову ціну 1`199`991.00 грн., що майже на 200 000, 00 грн. більше за пропозицію ТОВ «Автобус-Дніпро». Такі дії Замовника дають підстави вважати, що між Дніпровським регіональним структурним підрозділом Державного підприємства обслуговування повітряного руху України та учасником торгів ФОП Кузьміновим В.О. має місце попередня змова вже третій рік поспіль. Незалежно від того, як пройдуть торги, переможцем все одно буде визнано ФОП Кузьмінова В.О.
Розгорнути
Згорнути
При цьому належним наданням документів для виконання вимог попереднього абзацу вважатиметься виконання обох умов:
1) завантаження сканованих копій документів до електронної системи закупівель не пізніше 5-го календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір;
2) фактичне отримання Замовником паперових екземплярів документів не пізніше 5-го календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.»
Цими документами згідно Додатку 5 є:
- оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки про те, що зазначена особа не була засуджена, видана уповноваженим державним органом, з терміном видачі не більше шістдесяти днів до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю;
- оригінал або нотаріально засвідчена копія довідки підрозділу Державної фіскальної служби про відсутність у учасника заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України, що діє на дату надання цієї довідки учасником.
Але відповідно до пп. 2, 3 Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № 567 (далі – Порядок) строк розгляду заяви платника податків та видачі довідки або направлення відмови в її наданні становить 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання такої заяви органом ДФС (п. 4 Порядку). Довідка про відсутність судимості видається протягом 7 (семи) робочих днів. Тобто терміни надання вищезазначених довідок, який встановив Замовник, суперечать діючому законодавству України.
Після оприлюднення повідомлення про намір укласти Договір на порталі Прозорро 04.07.18 о 16 год. 17 хв., нами було подано запити 05.07.18: до підрозділу Державної фіскальної служби з метою отримання довідки про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України та до Департаменту інформаційних технологій МВС України з метою отримання довідки про відсутність судимості. Надати оригінали довідок потрібно було не пізніше 09.07.2018 р. згідно тендерної документації. На зазначену дату оригінали довідок були відсутні, так як з моменту подання запитів минуло лише 3 (три) робочих дні. Про це ми повідомили Замовника листом № 09.07.18-8 від 09.07.2018р. (копія додається), який також був завантажений до порталу Прозорро. Не дивлячись на це, Замовник, проігнорувавши лист, дискваліфікував ТОВ «Автобус-Дніпро», потім пізніше дискваліфікував другого учасника ФОП Решетову А.А. і визнав (втретє поспіль) переможцем ФОП Кузьмінова В.О.
Звертаємо увагу, що ФОП Кузьмінов В.О. участі у торгах не приймав, вартість закупівлі не змінював, тим самим зберіг максимальну початкову ціну 1`199`991.00 грн., що майже на 200 000, 00 грн. більше за пропозицію ТОВ «Автобус-Дніпро». Такі дії Замовника дають підстави вважати, що між Дніпровським регіональним структурним підрозділом Державного підприємства обслуговування повітряного руху України та учасником торгів ФОП Кузьміновим В.О. має місце попередня змова вже третій рік поспіль. Незалежно від того, як пройдуть торги, переможцем все одно буде визнано ФОП Кузьмінова В.О.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2018 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Автобус-Дніпро |
1 180 198,50
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
РЕШЕТОВА АНГЕЛІНА АФАНАСІЇВНА |
1 198 860,00
UAH з ПДВ
|
1 000 935,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КУЗЬМІНОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
1 199 991,00
UAH з ПДВ
|
1 199 991,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автобус-Дніпро #37806924 |
Рішення скасоване |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 08:48
|
ТОВ Автобус-Дніпро #37806924 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 08:52
|
РЕШЕТОВА АНГЕЛІНА АФАНАСІЇВНА #1717101043 |
Відхилено |
1 000 935,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2018 15:05
|
КУЗЬМІНОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3052805391 |
Переможець |
1 199 991,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2018 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 10:45
|
Звіт про виконання договору.pdf | укладений |
05 вересня 2019 10:43
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2018 16:34
|
Кузьмінов В.О. ФОП.pdf | укладений |
08 серпня 2018 16:31
|