Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
292 000,00 UAH
UA-2018-06-04-001402-a 43211a1d875a475faee532c8451e7321
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Алпатова

+380433221830 zmpnbi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Жмеринський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188168
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, Вул. В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, 12
Контактна особа: Ірина Алпатова
+380433221830
zmpnbi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2018 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2018 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2018 14:52
Початок аукціону: 25 червня 2018 12:35
Очікувана вартість: 292 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,17%

Інформація про предмет закупівлі

картопля, горох сушений
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47000 кілограм
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
800 кілограм
горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. В. Чорновола, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 14:56
Оголошення.doc
04 червня 2018 14:56
Тендерна документація.docx
04 червня 2018 14:56
Додаток_3.docx
04 червня 2018 14:56
Додаток_2.docx
04 червня 2018 14:56
Додаток_4.docx
04 червня 2018 14:56
Додаток_5.docx
04 червня 2018 14:56
Додаток_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують безпеку товару?
Дата подання: 14 червня 2018 14:09
Дата відповіді: 14 червня 2018 14:25
Доброго дня. В п.6 розділу III Тендерної документації вказано, що учасники повинні надати: "копії документів що підтверджують якості та безпеку товару". А тому, прошу надати відповідь, які саме документи необхідно надати на картоплю та горох що підтвердять їх "якості та безпеку"?
Відповідь: Доброго дня! Документ, що підтверджує якість та безпеку товару - це довідка видана відповідним органом про вміст нітратів, радіонуклідів та інших ядовитих речовин в порівнянні з нормою.
Який орган має надати вам довідку?
Дата подання: 14 червня 2018 14:44
Дата відповіді: 14 червня 2018 14:52
Від якого конкретно "органу" вам потрібна така довідка?
Відповідь: Обласний лабораторний центр МОЗ України

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-04-001402-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мороз Богдан Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2850414277
Дата подання: 02 липня 2018 17:11
вимога щодо усунення порушення
Прошу скасувати рішення щодо визначення тендерної пропозиції ФОП Матвійчука Сергія Миколайовича - переможцем даної закупівлі, так як тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації.

Відповідно до тендерної документації, учасники повинні надати копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.

ФОП Матвійчук С.М. надано протоколи досліджень проб картоплі що проводились у березні 2017р. та серпні 2016р., тобто на той товар, строк придатності якого давно сплив. Та який ніяким чином не стосується предмета закупівлі, який має постачатись з 01.08.2018р. Жодного пояснення з приводу ненадання необхідних документів, що підтверджують якість і безпеку товару (картоплі) – не надано.

ФОП Матвійчук С.М. надано копію свідоцтва №044 про якість круп на горох. Проте, документів які б підтверджували безпеку товару (наприклад той же протокол досліджень/випробувань і т.д.) не надано. Жодного пояснення з приводу ненадання необхідних документів, що підтверджують безпеку товару (гороху) – не надано.

Тож тендерна пропозиція Матвійчук С.М. не відповідає вимогам тендерної документації і відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет має відхилити її як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та провести розгляд та оцінку пропозицій наступних учасників.

Виходячи із вищезазначеного, прошу повторно переглянути тендерну пропозицію ФОП Матвійчук С.М. об’єктивно оцінивши її у відповідності із Законом України «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 липня 2018 11:51
Шановний Мороз Б.Г. на Вашу вимогу тендерний комітет Жмеринського психоневрологічного будинку-інтернату повідомляє наступне:
- щодо протоколу досліджень проб картоплі від 2017 року, тендерною документацією не вимагається конкретна дата видачі документу;
- свідоцтво №044 про якість крупи від 23.06.2017 року являється документом якості товару (гороху), згідно вимог тендерної документації не обов`язково надавати конкретно протокол дослідження/випробовувань в тендерній пропозиції.
Відповідно до проекту договору розділ ІІ ЯКІСТЬ ТОВАРУ п.2.2. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість, безпеку та строк придатності товару.
Крім цього, учасником ФОП Матвійчук С.М. надано гарантійний лист, що підтверджує належну якість картоплі, гороху сушеного, відсутність в продукції ГМО, нітратів, радіонуклідів і пестицидів вище норм, встановлених МОЗ, та чітке дотримання вимог ДСТУ.
Учасником надано лист-відгук від Управління освіти Жмеринської міської ради щодо поставки ФОП Матвійчуком С.М. якісного товару зі всіма відповідними документами про кількість та якість, а також сумлінне виконання своїх зобов’язань щодо виконання умов договору. Також надані дві копії договорів, які виконані.
Знову ж таки, договором поставки передбачений пункт 2.2. - надання відповідних документів при поставці товару. Учасником надано підтверджений проект договору про закупівлю та лист-погодження з проектом договору про закупівлю.
Зауважуємо, що при визначенні переможця, ми дотримувались принципів здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі Закон) а саме: ст.3 пункт 1.
- максимальна економія та ефективність;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ціна Учасника ФОП Матвійчук С.М. є найнижчою, документи надані згідно вимог тендерної документації. Підстав для відхилення тендерної пропозиції даного учасника немає.
Переглянувши тендерну пропозицію ФОП Мороза Б.Г, повідомляємо:
- копії документів, що підтверджують якість та безпеку товару – відсутні. У Вашому листі-поясненні щодо дозволу або ліцензії вказано про те, що оператор ринку харчових продуктів володіє експлуатаційним дозволом. Вами також вказано, що дана продукція буде постачатись «на пряму», від СПД - виробників або постачальників, але підтверджуючих документів закупівлі товару, який збираєте постачати саме Ви, а також документів, які підтверджують якість та безпеку товару, не надано взагалі.
- в гарантійному листі щодо забезпечення належних умов зберігання товару вказано, що ФОП Мороз Б.Г. не є виробником продукції та не проводить діяльність зі зберігання харчового продукту, а постачання продукції буде проводитись «на пряму» від СПД – виробників, але лист підтвердження щодо належних умов зберігання товару СПД – виробником не наданий, нам не відомо про якість товару, який Ви постачатимете. Проте у Вашому листі № 30-1 т від 21.06.2018 р. вказана гарантія якості товару, при умові дотримання Замовником умов зберігання.

Окрім цього, доводимо до відома, що у Вашій тендерній пропозиції відсутній цілий ряд документів, які вимагаються тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2018-06-04-001402-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Лушина Ганна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:2995804084
Дата подання: 05 липня 2018 10:51
Вимога з приводу неправомірного визначення переможця
Неправомірне назначення переможця торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 липня 2018 15:56
Шановна, ФОП Лушина Ганна Сергіївна!
Звертаючись до тендерного комітету, після розгляду тендерних пропозицій, учасник згідно із Законом може скористатись тільки правом, наданим йому частиною 3 статті 30 Закону, якою передбачено –
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
З вимогою такого типу Учасник мав би звернутись до Антимонопольного комітету, але оскільки Ви звернулися до тендерного комітету нашої установи, то надаємо наступну відповідь:
- тендерною документацією ми вимагали надання копій документів, що підтверджують якість та безпеку товару, не конкретизуючи, які саме документи потрібні для підтвердження;
- учасником-переможцем було надано гарантію на товар, поставку якого він здійснював у 2017 році, а якість та безпека товару, який постачатиметься, буде підтверджуватись документами при поставці товару відповідно до укладеного договору, за результатами проведення процедури (у передбачених законодавством випадках).

Номер вимоги: UA-2018-06-04-001402-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Мороз Богдан Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2850414277
Дата подання: 09 липня 2018 14:10
Вимога в процедурі закупівлі
Шановний голове тендерного комітету!

Звертаю Вашу увагу на те, що «максимальна економія та ефективність» далеко не єдиний принцип здійснення закупівель. Також обов’язковими є принципи «добросовісної конкуренції серед учасників», «об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій» та «запобігання корупційним діям і зловживанням».
Інакше, а такому разі, не було б необхідності складати тендерну документацію та прописувати в ній так багато різних вимог до учасників. А учасникам довго і плідно працювати над підготовкою своєї тендерної пропозиції. В такому разі достатньо було би лише комерційної пропозиції, чи не так?

Також не виконання вимог тендерної документації одним учасником, не звільняє іншого від необхідності виконувати такі вимоги.

Особливо, враховуючи те, що коли в період обговорення Вам було поставлено конкретне запитання «які саме документи необхідно надати на картоплю та горох що підтвердять їх "якості та безпеку"?» (
Відповідь Замовника була досить чітка: «Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 14.06.2018, 14:25) Документ, що підтверджує якість та безпеку товару - це довідка видана відповідним органом про вміст нітратів, радіонуклідів та інших ядовитих речовин в порівнянні з нормою.» (усе спілкування відображено у розділі «обговорення»).

А тому прошу надати відповідь – яким чином було дотримано Матвійчуком С.М. вашої вимоги та надано довідку на картоплю та горох видану відповідним органом про вміст нітратів, радіонуклідів та інших ядовитих речовин в порівнянні з нормою?
Адже тендерна документація не містить таких довідок.
Чи можливо тендерному комітету Замовника так важливо, аби саме Матвійчук став переможцем в даній процедурі закупівлі, що наявність документів які ви самі ж визначили як необхідні – особисто для нього перестали бути необхідними?


До того ж звертаю увагу тендерного комітету, що згідно ст.164-14КЗпАП оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Також повідомляю, що у разі, якщо тендерний комітет не проведе об’єктивну оцінку тендерної пропозиції ФОП Матвійчука С.М, обіцяю слідкувати за подальшою долею даної закупівлі, а саме укладення договору про закупівлі, а особливо укладання додаткових угод та динаміку підняття ціни, адже демпінгувати під час аукціону - це одне, а от як виконати договірні зобов’язання по цінах аукціону та забезпечити відповідну якість продукції протягом року?
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-06-04-001402-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мороз Богдан Геннадійович, Код ЄДРПОУ:2850414277
Дата подання: 12 липня 2018 15:12
Вимога в процедурі закупівлі (ПОВТОРНО)
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 липня 2018 13:46
Відхилення пропозиції переможця

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

12 липня 2018 15:11
1 від 12.07.2018р. Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович" 197 800,00
UAH з ПДВ
164 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мороз Богдан Геннадійович 235 430,00
UAH з ПДВ
167 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТОЩУК ОЛЬГА ВІКТОРІВНА" 208 300,00
UAH з ПДВ
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лушина Ганна Сергіївна 290 290,00
UAH з ПДВ
188 710,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Романцева Світлана Володимирівна 267 382,00
UAH з ПДВ
233 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2018 20:06
Електронний підпис
24 червня 2018 12:23
Електронний підпис
24 червня 2018 11:34
Електронний підпис
24 червня 2018 11:32
додатково.PDF
24 червня 2018 11:32
проект договору (2).PDF
24 червня 2018 11:32
техн. опис товару.PDF
24 червня 2018 11:32
відомості учасника.PDF
24 червня 2018 11:32
тендерна пропозиція (1).PDF

Публічні документи

Публічні документи

21 червня 2018 12:29
Електронний підпис
21 червня 2018 09:00
Фаїл №8.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №6.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №5.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №4.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №3.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №2.pdf
21 червня 2018 09:00
Фаїл №1.pdf

Публічні документи

18 липня 2018 17:11
Електронний підпис
18 липня 2018 17:01
Довідка ДФС.pdf
18 липня 2018 17:01
Довідка МВС
22 червня 2018 10:37
Електронний підпис
22 червня 2018 10:35
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 15:52
Додаток 3_winscan_to_pdf.pdf
22 червня 2018 15:52
Додаток 5_winscan_to_pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"

ФОП Мороз Богдан Геннадійович

ФОП "АНТОЩУК ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"

ФОП Лушина Ганна Сергіївна

Фізична особа-підприємець Романцева Світлана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"
#2897217012
Рішення скасоване 164 680,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 14:48
ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"
#2897217012
Відхилено 164 680,00
UAH з ПДВ
13 липня 2018 14:49
ФОП Мороз Богдан Геннадійович
#2850414277
Відхилено 167 300,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 15:39
ФОП "АНТОЩУК ОЛЬГА ВІКТОРІВНА"
#2340113366
Відхилено 184 800,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 09:30
ФОП Лушина Ганна Сергіївна
#2995804084
Переможець 188 710,00
UAH з ПДВ
18 липня 2018 16:41

Документи

02 липня 2018 09:52
Електронний підпис
02 липня 2018 09:51
Протокол № 3.pdf
25 червня 2018 13:14
Звіт з ЄДР (припинено)
25 червня 2018 13:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

13 липня 2018 14:49
Електронний підпис
13 липня 2018 14:49
Протокол № 7.pdf
13 липня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (припинено)
13 липня 2018 14:48
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

16 липня 2018 15:39
Електронний підпис
16 липня 2018 15:38
Протокол №8.pdf

Документи

18 липня 2018 09:30
Електронний підпис
18 липня 2018 09:29
Протокол №9.pdf

Документи

18 липня 2018 16:41
Електронний підпис
18 липня 2018 16:39
Протокол №10.pdf
18 липня 2018 09:30
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2018 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лушина Ганна Сергіївна
#2995804084
188 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2018 16:41
Електронний підпис
18 липня 2018 16:39
Протокол №10.pdf
18 липня 2018 09:30
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 11:27
Додаткова угода № 1 до Договору № 180.pdf укладений
21 вересня 2018 11:26
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 15:12
Додаток № 1 до Договору № 180.pdf укладений
01 серпня 2018 15:10
Договір № 180 від 01 серпня.pdf укладений
01 серпня 2018 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 45 220,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Невиконання умов Договору у зв'язку зі зміною ціни на товар, внаслідок зростання ціни на паливо та неможливістю Продавця постачати товар за цінами, зазначеними у специфікації до Договору