Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33140000-3 медичні матеріали (шприци та голки інсулінові, ланцети Accu-Chek® Softclix™ для проколювача Accu-Chek®, засоби для інсулінових помп (катетери, резервуари) по міській програмі «Здоров'я вінничан на 2017-2020 роки»)
Очікувана вартість
630 000,00 UAH
UA-2018-06-04-000914-b 19445ecae83c4e14a415726dd1b0e946
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міська лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 21 червня 2018 11:55
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 уп
Інфузійний набір QUICK - SetParadigm 6мм/60см (в коробці 10шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
28 уп
Резервуар Paradigm 3 мл (в коробці 10 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
22000 шт
BD Шприц 0,3 мл U-100 інсуліновий з інтегрованою голкою 30G (0,30 x 8.0 мм) DEMI
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 30 G (0.30 x 8.0 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
18000 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 31G (0,25мм х 5мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9000 шт
BD Micro-Fine™ Plus голки для шприц-ручок 32 G (0.23 x 4 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
325 уп
Ланцети Accu-Chek® Softclix™ для проколювача Accu-Chek® Softclix™ №200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-04-000914-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Євтушенко В.І., Код ЄДРПОУ:2231101043
Дата подання: 25 червня 2018 09:47
Оскарження рішення протоколу №22/06/1
Шановний тендерний комітет!
Просимо Вас переглянути винесено рішення прийняте в протоколі №22/06/1 , оскільки у складі пропозиції відсутні будь яка документація до предметів закупівлі(сертифікати ,декларації про відповідность,тощо), що є прямим порушенням вимог медико-технічних вимог "додатку №3" тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2018 15:18
В Додатку 3 до тендерної документації відсутній пункт стосовно надання учасником в тендерній пропозиції сертифікатів якості. декларацій про відповідність, тощо.

Документи

25 червня 2018 15:18
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Євтушенко В.І. 600 620,00
UAH з ПДВ
600 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 629 770,00
UAH з ПДВ
629 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мирських Зоя Гусейнівна 630 000,00
UAH з ПДВ
630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

27 червня 2018 09:45
довідки.pdf
20 червня 2018 09:20
HWScan00287.pdf
19 червня 2018 19:31
кваліфікаційні вимоги.pdf
19 червня 2018 19:31
МТВ.pdf
19 червня 2018 19:31
ЦП.pdf

Публічні документи

20 червня 2018 09:44
Електронний підпис
20 червня 2018 09:43
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Євтушенко В.І.

ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"

ФОП Мирських Зоя Гусейнівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Євтушенко В.І.
#2231101043
Відхилено 600 620,00
UAH з ПДВ
22 червня 2018 12:56
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
Переможець 629 770,00
UAH з ПДВ
23 червня 2018 10:58

Документи

22 червня 2018 12:56
Електронний підпис
22 червня 2018 12:55
Протокол

Документи

23 червня 2018 10:58
Електронний підпис
23 червня 2018 10:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2018 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТАНДАРТ - С ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
#32340851
629 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2018 10:58
Електронний підпис
23 червня 2018 10:56
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 10:30
Договір укладений
10 липня 2018 10:26
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2019 10:01
ДУ 3 Стандарт 097.pdf зміни до договору
11 січня 2019 09:57
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:47
ДУ2 Олійник 0907.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 14:43
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:36
ДУ1 -1 0907.PDF зміни до договору
29 грудня 2018 14:29
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 13:29
ДУ 1 до Договору 097.PDF зміни до договору
11 липня 2018 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися викласти банківські реквізити Замовника в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна організаційно-правової форми, банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року
Номер договору про закупівлю: 09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна додаткової угоди становить 125 950, 00 грн., що становить 20% від цина Договору про закупівлю за державні кошти №09/7 від 09.07.2018 року
Номер договору про закупівлю: 09/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 09/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 755 720,00
UAH з ПДВ