Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Spare parts for diesel generator unit 12ZV40/48 for South Ukraine NPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2018 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 192 823 997,08 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 192 824,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1928239.97 UAH |
Publication date: | 04 червня 2018 14:44 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 192 823 997 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 192 824 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2018 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01 листопада 2018 08:44 |
ТД-5659-15.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
01 листопада 2018 08:44 |
5659 - перелік ЗТД-15.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 жовтня 2018 13:57 |
5659 - перелік ЗТД-14.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 жовтня 2018 10:53 |
5659 - перелік ЗТД-13.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 жовтня 2018 16:38 |
5659 - перелік ЗТД-12.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 жовтня 2018 16:54 |
5659-перелік ЗТД-11.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 жовтня 2018 13:55 |
5659-перелік ЗТД-10.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 жовтня 2018 12:17 |
5659-перелік ЗТД-9.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:42 |
Додаток 7 до ТД - ТВтаУП -8.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 жовтня 2018 14:42 |
5659-перелік ЗТД-8.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 вересня 2018 14:33 |
5659-перелік ЗТД-7.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 вересня 2018 16:52 |
5659-перелік ЗТД-6.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
06 вересня 2018 13:45 |
5659-перелік ЗТД-5.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 серпня 2018 16:48 |
Додаток 6 - мат-тех база -4.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 серпня 2018 16:48 |
Додаток 2 - інф про тех хар-ки-4.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 серпня 2018 16:48 |
Додаток 3 - Проект договору -4.pdf
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 серпня 2018 16:48 |
5659-перелік ЗТД-4.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 серпня 2018 16:32 |
5659-перелік ЗТД-3.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 липня 2018 15:57 |
5659 - проект ЗТД-2.doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
02 липня 2018 16:30 |
5659 -перелік ЗТД-1 .doc
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2018 14:41 |
Оголошення англійською.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2018 14:41 |
Додаток 5 - митні платежі.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2018 14:41 |
Додаток 4 - досвід виконання.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2018 14:41 |
Додаток 1 тен проп цін.docx
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
04 червня 2018 14:41 |
5659-витяг з протоколу ТК.tif
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Умовами пункту 2 Розділу V тендерної документації передбачені умови оплати для учасників нерезидентів:
- оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
З огляду на досвід виконання нашим підприємством аналогічних договорів процедура проведення митного оформлення товару і вхідного контролю першого і другого етапів (ВК1, ВК2) не залежить від Постачальника продукції в повній мірі і може бути розтягнута в часі на невизначений термін з невідомих нам причин, що робиться не прогнозованими терміни оплати за поставлену продукцію. Відсутність розуміння про чіткі терміни оплати за поставлену продукцію ставить підприємство в скрутне становище в частині оплати обов'язкових платежів (податків та зборів), виплати заробітної плати співробітникам і розрахунків з контрагентами. У свою чергу інформуємо що Adriadiesel d.d. не починає виробництво продукції без авансу в розмірі 50% і не відвантажує продукцію без остаточного розрахунку.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до пункту 2 Розділу V тендерної документації та передбачити для учасників нерезидентів наступну форму розрахунку за поставлену продукцію:
Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
- для нерезидентів – в еквіваленті у валюті пропозиції на дату укладення договору по курсу НБУ, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
Умови відкриття та здійснення оплати коштів за акредитивом визначаються Сторонами при укладенні Договору.
1. Внести зміни до пункту п.5.3 Додатку 3 до ТД “Проект договору”, а саме передбачити у рамках проведення заводського приймання продукції проведення контролю продукції згідно вимог ВК-1 на майданчику заводу-виробника.
2. Враховуючи значний обсяг закупівлі передбачити умовами договору можливість відвантаження продукції партіями.
3. Уточнити вимоги щодо акредитивної форми розрахунку, а саме викласти їх у наступній редакції:
Оплата за поставлену Продукцію здійснюється шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву. Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600.
Акредитив відкривається на суму Партії Продукції. Строк дії акредитиву – 3 місяці.
По готовності кожної партії Продукції до відвантаження, але не пізніше ніж за 20 календарних днів, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, Постачальник направляє на адресу Покупця письмове звернення про необхідність відкриття акредитиву.
Покупець, протягом 30 робочих днів від дати отримання повідомлення щодо готовності партії Продукції до відвантаження, за умови виконання пункту 5.3.6 Контракту, відкриває на користь Постачальника документарний безвідкличний покритий акредитив з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» в розмірі 100% вартості партії Продукції, що поставляється згідно умов Контракту.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену партію Продукцію в після надання Постачальником в виконуючий(авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Голова правління Д. Мирошниченко
Згідно п. 7.1.10 Стандарту ДП «НАЕК «Енергоатом» СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями. Організація вхідного контролю» вхідний контроль продукції проводиться тільки на спеціально обладнаних майданчиках на складах ВП «Складське господарство» ДП «НАЕК «Енергоатом». Відповідно проходження ВК-1 під час проведення заводського приймання суперечить нормативним документам ДП «НАЕК «Енергоатом».
Відносно п. 2 запиту.
Не заперечуємо проти можливості здійснення поставки продукції партіями. Умовами проекту договору (Додаток 3 до ТД) передбачена зазначена можливість.
Відносно п. 3 запиту.
Рішенням тендерного комітету ДП "НАЕК "Енергоатом" 29.08.2018 були внесені зміни до тендерної документації, а саме: Зміни (доповнення) умов розрахунку внесені у пункті 2 розділу V тендерної документації та проект договору (Додаток 3 до ТД).
Інформуємо Вас про те, що наша компанія планує взяти участь у процедурі закупівлі «Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС» оголошення
UA-2018-06-04-000835-b.
У додатку 2 до тендерної документації : «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлю» в деяких позиціях, а саме в позиціях; 3,6,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,50,83,84,85,86,88,91,93,94,143 вказані еквівалентні креслення. Просимо внести зміни, а саме : біля еквівалентних креслень вказати номера за кодовою книгою «Запасных частей Дизелей «Юготурбина – Сулцер».
ЗІП до дизель-агрегатів 12ZV40/48 замовляється у відповідності до «Кодової книги запасних частин дизелів «JUGOTURBINA-SULZER» для дизель-агрегатів типу 12ZV40/48, наданої заводом-виробником «JUGOTURBINA» (Хорватія).
По умовам ліцензії SULZER (Швейцарія) виробники-ліцензиати мали перелік рекомендованого навісного та допоміжного обладнання для дизелів 12ZV40/48, але рішення про його використання залишалося на розгляд ліцензіату. В зв’язку з цим багато вузлів навісного та допоміжного обладнання не можуть бути відображені в вихідній кодовій книзі SULZER (Швейцарія), так як виготовлялись/модернізувались по власній конструкторській документації «JUGOTURBINA» (Хорватія), а більш пізній час «ADRIADIESEL» (Хорватія).
Іншою замовною документацією ВП ЮУАЕС не володіє. Комплектуючі, вузли, деталі та ущільнення ідентифікуються п’ятизначним числовим кодом з «Кодової книги…» в повному обсязі. При цьому, на позиції, які відсутні в кодовій книзі, в заявці були зазначені креслення виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48. Більш детальні вимоги вказані в технічних вимогах №ТТ.0.0009.0240, що внесені до умов ТД додатком № 7 (зміни до тендерної документації внесені 29.08.2018)
Мы хотели бы обратить ваше внимание на на тот факт, что наша компания Wärtsilä France s.a.s является официальным владельцем интеллектуальных прав на дизель-агрегаты 12ZV40/48, первоначально принадлежащих компании Sulzer, Швейцария.
За приблизними розрахунками, при умові проведення аукціону 19.09.2018 р. та враховуючи терміни визначені чинним законодавством на акцептування пропозиції переможця тендеру та укладання договору на поставку – орієнтовна можлива дата підписання договору сторонами 8-12 жовтня 2018 року. Крім того, враховуючи що продукція, що є предметом закупівлі, належить до СВБ (клас 3О) – її виробництво можливе лише згідно планів якості, узгоджених з кінцевим споживачем (ВП ЮУАЕС), що мають бути направлені на узгодження після підписання договору. Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, узгодження планів якості може тривати орієнтовно 10-15 днів. З огляду на вищенаведене, орієнтовна дата початку виробництва продукції може бути не раніше 01 листопада 2018 р.
Згідно інформації, наданої від виробника продукції Adriadiesel d.d., строк виготовлення продукції складає 45-60 календарних днів, а на запасні частини, що відносяться до механічної частини (циліндро-поршнева група), паливної системи та системи охолодження тощо – від 4 до 7 місяців.
Враховуючи вищенаведені об’єктивні обставини вимагаємо внести зміни в Додаток 2 до Тендерної документації в графі “Термін постачання” та зазначити термін постачання продукції “Протягом 7 місяців з дати укладання договору”.
После рассмотрения обновлений тендерной документации мы не смогли найти положения, которые мы запросили нашей просьбой, размещенной на платформе электронных закупок prozorro и которое было передано Вам во время нашей встречи на WNE в Париже в этом году, а также параллельно передано Вам по факсу (прилагается к этому запросу) в отношении прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer нашей компании. Вместо этого мы с удивлением отметили, что п. 6, главы III теперь упоминает, что помимо изготовителя Sulzer, оборудование изготовленное в соответствии с технической документацией Jugoturbina, считается оригинальным оборудованием. Далее в документе указывается, что простое доказательство того, что компания является правопреемником Jugoturbina, по умолчанию подтверждают, что запасные части считаются оригинальными (подлинными).
Такое обновление тендерной документации неприемлемо, поскольку оно (в его новой форме) все еще не отражает реальность, а именно тот факт, что существует только один обладатель прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer, и следовательно, только один поставщик по всему миру может претендовать на клеймо поставщика оригинальных запасных частей - Wärtsilä Group.
Поскольку мы не наблюдали никаких публичных запросов на prozorro, требующих добавления Jugoturbina в список производителей, которые считаются оригинальными поставщиками оборудования, мы спрашиваем себя, как тендерная комиссия пришла к решению добавить этого поставщика в тендерную документацию? Является ли наше
понимание правильным, «Энергоатомом» был рассмотрен запрос от Adriadiesel d.d. который не был опубликован на prozzoro? Если нет, какова была предпосылка для этого добавления?
что
Мы хотели бы еще раз подчеркнуть тот факт, что Jugoturbina и/или Zgoda никогда не были обладателями прав интеллектуальной собственности двигателей Sulzer. В течении некоторого времени эти компании были лицензиатами Sulzer, действующие в качестве субподрядчиков под полным контролем и под системой качества Sulzer. Wärtsilä Group приобрела двигатели Sulzer и является эксклюзивным обладателем прав интеллектуальной собственности марки Sulzer по всему миру, имеющей право продавать оборудование, включая, но не ограничиваясь, запасными частями и компонентами для всех двигателей Sulzer под клеймом «Оригинальные детали и компоненты». Сопровождая это заявление, вы найдете прилагаемое оригинальное подтверждение лицензионного соглашения о торговой марке, предоставленное топ менеджментом Sulzer Management AG.
Мы также хотели бы обратить ваше внимание на то, что лицензии как Adriadiesel d.d. (Jugoturbina) так и Baltic Spare Service Sp.z.o.o (Zgoda) были расторгнуты в 1997 году нашей компанией. После расторжения лицензии эти две компании больше не имеют права
производить или продавать запасные части для Z-двигателей Sulzer в любой форме или функции под любым брендом или логотипом. Эти компании должны были передать нам всю имеющуюся в их распоряжении производственную документацию Sulzer или уничтожить ее после прекращения действия лицензии. Тот факт, что эти компании продолжают предлагать запасные части на ядерном рынке, является нарушением наших прав, а также нарушением авторских прав Sulzer, что, в свою очередь, приводит к потере прибыли нашей компании. Wärtsilä Group находится в процессе принятия
юридических мер в отношении этих компаний.
Более того, мы озадачены следующим вопросом вытекающим из вышесказанного: если Adriadiesel d.d. / Jugoturbina поставляла запасные части для «Энергоатом» в период с 1997 года по настоящее время, то на каких правах и условиях? Считались ли запчасти оригинальными или эквивалентными? В случае, если это были эквивалентные части, то как была проведена техническая квалификация, включая сейсмическую ...
- Підприємствами, що є безпосередніми виробниками проектного обладнання АЕС, запчастин та комплектуючих СВБ або їх правонаступниками;
- Підприємствами, що виготовляють зазначену продукцію згідно з власною конструкторською документацією, погодженою ДП НАЕК «Енергоатом» та Держатомрегулювання України у встановленому порядку.
На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва підприємства «JUGOTURBINA» (Хорватія).
Питання утримання прав інтелектуальної власності та можливості використання конструкторської документації просимо вирішувати в рамках чинного законодавства.
Також 02.10.2018 тендерним комітетом «ДП «НАЕК «Енергоатом» були внесені зміни в додаток 7 до ТД (ТВтаУП).
После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить следующее, на наш взгляд, дискриминирующее требование для новых поставщиков, вступающих в договорные отношения с вашей компанией.
В соответствии с требованиями главы 5 Приложения 4 к тендерной документации изготовитель продукции должен иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку. Изготовитель, который не имеет действительного положительного решения от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков, должен предoставить официальное письмо-согласие в пакете документов тендерной пропозиции о предоставлении необходимой поддержки и согласия на проведение такой проверки / оценки на месте производства.
Хотим обратить Ваше внимание на тот факт, что в связи с требованием согласно п. 2 глава VI победитель тендера обязуется подписать договор поставки с Закупщиком не позже чем 20 дней после объявления победителя тендера. Неподписание контракта на поставку в течение этого срока автоматически приведет к перерассмотрению объявленного победителя.
В соответствии с требованиями тендерной документации, описанной выше, мы хотели бы отметить, что Закупщик и производитель будут располагать только лишь 20 днями (календарне дни, еффективно 14-16 рабочих дней) для проведения аудита по месту производства и заключения договора поставки.
Наша компания глубоко уважает все требования тендерной документации без исключения и темнеменее просит Вас подтвердить, что это требование является абсолютным требованием и желанием Закупщика о проведении аудита / оценки поставщика в течение такого короткого периода времени в 14-16 рабочих дней.
Обратите внимание, что наша компания должным образом подготовлена к любым аудитам и настоящим подтверждает любую необходимую поддержку в проведении аудита / оценки включая организационную поддержку поездки экспертов «Энергоатома» и любую другую организационную поддержку, которая может потребоваться с нашей стороны, как например помощь в бронировании проживания, и т.п.
Тем не менее, для того, чтобы обеспечить доступность человеческого ресурса для необходимой поддержки проведения аудита и чтобы не нарушать 20-дневный период, отведенный для подписания контракта, мы хотели бы, чтобы вы официально подтвердили, что команда экспертов «Энергоатома» будит должным образом готова отправится на производство в городе Суржер, Франция в течение 2 календарных дней после объявления победителя тендера. После визита в Суржере, Франция, команда аудиторов, по их просьбе, также будет иметь возможность посетить наш централизованный складской центр в Кампене, Нидерланды, а также посетить Мюлуз, Франция где сосредоточена команда по управлению и закупками.
Мы также хотели бы попросить вас предоставить нам подробный план аудита / оценки и список необходимых документов, которые должны быть предоставлены Wärtsilä France S.A.S. и потребуются вашими экспертами для проведения аудита и поддержки его подготовительных работ с вашей стороны. Не имея такой информации на этой ранней стадии тендера, излишне сложно обеспечить соответствующий уровень готовности и доступности информации, а также адекватное время реакции с нашей стороны.
Кроме того, если команда экспертов «Энергоатома» не сможет совершить поездку в течение этого короткого периода времени после объявления победителя тендера, Wärtsilä France S.A.S. не может нести ответственность за неспособность иметь действительное положительное решение от Закупщика о подтверждении поставщика и внесении его в список одобренных поставщиков до подписания контракта на поставку.....
При цьому звертаємо Вашу увагу що направлена через систему Prozorro вимога не в повній мірі відповідає змісту ТД і нормативним документам ДП НАЕК «Енергоатом».
За змістом вимоги компанії «Wärtsilä France S.A.S.», ви пропонуєте визначити процедуру оцінки постачальника в період до укладення договору. Тендерною документацією, для учасника торгів що не пройшов оцінку та не має рішення «Про затвердження постачальника ДП НАЕК «Енергоатом», передбачено надання листа – підтвердження від виробника про надання згоди на проведення такої оцінки. У такому випадку, відповідно до змісту тендерної документації, пропозиція учасника, який не має рішення про постачальника, буде відповідати вимогам тендерної документації за умови, якщо у складі тендерної пропозиції наявний документ, що підтверджує згоду виробника на проведення такої оцінки у відповідності до вимог СОУ НАЕК 012:2012.
Проведення такої оцінки може бути здійснено на стадії виконання договору до факту відвантаження товару в адресу грузоотримувача.
После рассмотрения тендерной документации и ее приложений наша компания хотела бы уточнить ожидания Закупщика по плану качества. Такой документ упоминается в контексте тендерной документации, включая Приложение 3 и Приложение 4, и считается неотъемлемой частью заключаемого контракта.
Необходимость в плане качества и испытаний является неоспоримой необходимостью, особенно для частей и компонентов, классифицированных как важные для безопасности. Наша компания имеет большой опыт удовлетворения и превзойдения ожиданий наших клиентов в предоставлении необходимой документации качества.
Поскольку в тендерной документации нет подробного объяснения положений или примера такого документа, мы хотели бы попросить вас предоставить нам пример плана качества (план качества прошлых закупок), соответствующего запрашиваемым позициям тендера.
Такая информация позволит точно понять ваши ожидания. Это также обеспечит точное соответствие понимания между нашими компаниями в отношении приложения необходимых усилий со стороны поставщика, чтобы предоставить вам запрошенные документы.
Вимоги, порядок оформлення встановлені документом СОУ НАЕК 039:2013 «Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва». Форма плану якості приведена у додатку Б СОУ НАЕК 039:2013. Даний документ є у вільному доступі на сайті ДП НАЕК «Енергоатом».
Згідно проекту договору (додаток 3 до ТД) план якості надається Постачальником протягом 10 днів з моменту укладання договору.
В наших предыдущих запросах UA-2018-06-04-000835-b.b4 от 28.06.2018 и UA-2018-06-04-000835-b.a6 от 31.08.2018, загруженных в систему электронных закупок Prozorro, наша компания уже убедительно доказала эксклюзивность прав интеллектуальной собственности на товарные знаки Sulzer, а также эксклюзивность наших прав на предоставление оригинальных запасных частей и полного спектра услуг для двигателей Sulzer по всему миру, предоставляя вам оригинальное подтверждающее письмо от Sulzer Management AG в качестве доказательства. Мы еще раз прилагаем это письмо к этому запросу.
Мы обеспокоены тем, что наши запросы игнорируются, неверно истолковываются и / или неверно интерпретируются тендерной комиссией и / или инициатором открытого тендера «Атомкомплект». Причиной такого заявления является ответ «Атомкомплект», размещенный в системе электронного закупок Prozorro 4.10.2018 на наш запрос UA-2018-06-04-000835-b.a6 от 31.08.2018 г., в котором не рассматриваются (адресируются) следующие наши вопросы:
(1) Вопрос в отношении наших прав на интеллектуальную собственность в необходимой глубине этого вопроса, на основе предоставленных убедительных доказательств и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(2) Вопрос в отношении того, что в тендерной документации не упоминается, что запрошенные запасные части должны являться новыми и неиспользованными и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
(3) Вопрос в отношении того, что квалификационные критерии для изготовителей были ослаблены, а именно необходимость иметь в наличии необходимый машинный парк механической обработки и материально-техническую базу, которые необходимы для изготовления новых запасных частей, были исключены из требований тендерной документации и, следовательно, не отвечает на наш запрос;
Поэтому мы намерены вновь четко заявить о наших требованиях:
(1) Существует только один производитель, который может претендовать на оригинальность (подлинность) новых запасных частей пользуясь эксклюзивными правами на интеллектуальную собственность, переданными ему владельцем технологии Sulzer, и это Wärtsilä Group.
Никакой другой производитель не имеет юридического права заявлять об оригинальности новых запасных частей перед лицом действующего законодательства.
(2) В тендерной документации должно быть четко указано, что запасные части должны быть новыми и неиспользованными илиже четко указано, что запасные части могут быть использованными и / или неизвестного происхождения.
(3) Исходя из (2) в тендерной документации должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база, которые необходимы для изготовления запасных частей, должен находится в наличии производителя илиже должно быть четко указано, что машинный парк обработки и материально-техническая база не требуется и физическая обработка и, следовательно, обеспечение качества необходимых этапов производства не важны для Закупщика.
В качестве вывода из выше сказанного наша компания хотела бы еще раз запросить удаление Jugoturbina и ее преемников или любого другого производителя, кроме Sulzer или его преемника, из списка оригинальных производителей запасных частей из тендерной документации на основании предоставленных доказательств и попросить тщательно рассмотреть и ответить на все вышеупомянутые пункты в Вашем будущем ответе на этот запрос.
На этом этапе следует упомянуть, что в соответствии с общепринятыми положениями в сфере коммерческой ядерной промышленности во всем мире и перед лицом действующего законодательства терминология оригинальных частей / компонентов и противоположный термин поддельных частей / компонентов четко разделяется их определениями согласно позиции МАГАТЭ и, в частности, в рамках текущей кампании МАГАТЭ по борьбе с поддельными,...
1. Пропозиції щодо виключення із змісту пункту 6 розділу ІІІ ТД вимогу (інформацію), щодо оригінальності продукції виготовленої за конструкторською та технологічною документацією «JUGOTURBINA» (Хорватія) не можуть бути задоволені з наступних підстав:
- На ЮУАЕС у складі РДЕС експлуатуються дизелі виробництва «JUGOTURBINA» (Хорватія);
- Запасні частини до дизель-агрегатів 12ZV40/48 замовлені у відповідності до «Кодової книги запасних частин дизелів «JUGOTURBINA-SULZER» для дизель-агрегатів типу 12ZV40/48, наданої заводом-виробником «JUGOTURBINA» (Хорватія). По умовам ліцензії SULZER (Швейцарія) виробники-ліцензиати мали перелік рекомендованого навісного та допоміжного обладнання для дизелів 12ZV40/48, але рішення про його використання залишалося на розгляд ліцензіату. В зв’язку з цим багато вузлів навісного та допоміжного обладнання не можуть бути відображені в вихідній кодовій книзі SULZER (Швейцарія), так як виготовлялись/модернізувались по власній конструкторській документації «JUGOTURBINA» (Хорватія), а більш пізній час «ADRIADIESEL» (Хорватія).
Іншою замовною документацією ВП ЮУАЕС не володіє. Комплектуючі, вузли, деталі та ущільнення ідентифікуються п’ятизначним числовим кодом з «Кодової книги…» в повному обсязі. При цьому, на позиції, які відсутні в кодовій книзі, в заявці були зазначені креслення виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48;
- Запропонований підхід носить дискримінаційний характер по відношенню до виробника дизель-агрегатів 12ZV40/48 «JUGOTURBINA» (Хорватія) або його правонаступників.
2. 02.10.2018 року в технічні вимоги № ТТ.0.0009.0240 (додаток 7 до ТД) були внесені зміни розділу 4 в частині виключення пункту що передбачав можливість постачання відновленої продукції.
3. Стосовно Вашого звернення щодо уточнення кваліфікаційних вимог до учасників, в частині наявності матеріально-технічної бази необхідної для виготовлення продукції інформуємо, що такі вимоги передбачено пунктом 6 розділу ІІІ ТД та додатком 6 до ТД (Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Окрім того, враховуючи що обладнання відноситься до систем важливих для безпеки АЕС (СВБ), учасник процедури закупівлі повинен надати:
- засвідчену виробником копію сертифікату системи якості або документа, що підтверджує наявність системи якості на підприємстві - виробнику товару;
- інформацію про проходження виробником оцінки у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку або лист - згоду виробника на проведення такої оцінки.
Роз’яснення щодо проходження такої оцінки в порядку передбаченому СОУ НАЕК 012:2012, також було опубліковане 04.10.2018 у відповідь на вимогу UA-2018-06-04-000835-b.b7.
Повний зміст документу СОУ НАЕК 012:2012 знаходиться на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом».
Для якісного проведення ремонтних робіт, запланованих в 2019 році на дизелях РДЕС та ОРДЕС енергоблоків № 1, 2, 3 потрібно виконати поставку запасних частин у терміни, передбачені додатком 2 тендерної документації. Невиконання цієї вимоги може привести до виходу з ладу дизель-генератора, що у свою чергу може спричинити зупинку енергоблоку.
Скарги до процедури
Дата подання: 19 жовтня 2018 17:05
Дата подання: 27 жовтня 2018 09:11
Дата подання: 08 грудня 2018 21:06
Дата подання: 08 грудня 2018 21:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-22-000011 ● dad13597af4c40a99e32b6b1b0689bf2
- Статус: завершено ● Дата: 17 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2019 15:59 |
Н А К А З
19.04.2019 № 111
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.04.2019 № 111
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2018-06-04-000835-b 04.06.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник Управління
моніторингу закупівель Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Л. КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-06 16:30:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі державним підприємством «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) запасних частин до дизель-агрегатів 12ZV40/48 для ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-06-04-000835-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. За яких підстав Замовником було прийнято рішення щодо укладання договору з WARTSILA FRANCE SAS, відповідно до підпункту 8.2 якого розмір пені за несвоєчасне постачання продукції менший ніж той, що був передбачений підпунктом 7.2 проекту договору, який міститься в тендерній документації?
2. Чи в повному обсязі виконані сторонами зобов’язання за укладеним договором станом на 06.05.2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-08 13:00:46
щодо надання інформації на запит
Питання 1. Ст.180 Господарського кодексу України передбачено, що істотними умовами, є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Умови контракту відповідають тендерній пропозиції переможця торгів. При цьому, п.8.2 Контракту не є його істотною умовою.
Граничний розмір пені за несвоєчасне постачання продукції був викладений в редакції, запропонованій переможцем торгів, з урахуванням загальноєвропейської прийнятої практики. Вказана умова компанії Wartsila France S.A.S. було обов’язковою для можливості підписання Контрактів з її боку. З огляду на значну економію державних коштів, яку було досягнуто в результаті перемоги у відкритих торгах вказаною компанією, ДП «НАЕК «Енергоатом» погодився на такі умови.
Питання 2. Сторонами, станом на 06.05.2019 за Контрактом № 53-129-01-19-01754 від 04.02.2019 проводиться робота щодо узгодження документів, обов’язкова наявність яких передбачена згідно з п. 7.3.1. та п. 7.3. цього Контракту. Постачання продукції та розрахунки за неї на даний момент не здійснювались.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2019 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
WARTSILA FRANCE SAS | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
WARTSILA FRANCE SAS |
132 581 210,61
UAH з ПДВ
|
80 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ |
174 024 758,73
UAH з ПДВ
|
80 281 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "VJ TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O." |
187 612 986,34
UAH з ПДВ
|
98 116 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
WARTSILA FRANCE SAS #FR38946650686 |
Переможець |
80 280 000,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2019 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:05
|
Додаткова угода 3 до договору 53-129-01-19-01754.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2019 12:18
|
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-19-01754 (1).pdf | зміни до договору |
25 листопада 2019 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2019 09:38
|
Додаткова угода 1 до договору 53-129-01-19-01754 (1).pdf | зміни до договору |
08 серпня 2019 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2019 10:47
|
Договір 53-129-01-19-01754.pdf | укладений |
05 лютого 2019 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту «Порядок здійснення оплати»; у розділ V Контракту «Поставка та приймання продукції за якістю та кількістю»; у Специфікацію № 1 Додаток 1 до Контракту була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» 2. Внесення змін у термін поставки товару, а саме - з 01.09.2019 до 01.11.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01754 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо внесення змін у розділ IV Контракту «Порядок здійснення оплати» та у розділ XIV Контракту «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі» 2. Внесення змін у термін поставки товару за окремими позиціями Специфікації 1 Додатку 1 до Контракту, а саме - з 01.02.2020 до 29.02.2020 та викладення її у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01754 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення зім у термін дії договору – до 31.12.2021, розділ IV «Порядок здійснення оплати», розділ VI «Гарантійні зобов'язання». Сума договору після внесення змін до договору становить 80 280 000,00 грн у т. ч. ПДВ. Кількість товару після внесення змін становить – 1111 од. |
Номер договору про закупівлю: | 53-129-01-19-01754 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |