Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво навчально-методичного центру (добудова зупиненого об҆єкту незавершеного будівництва) по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі
Очікувана вартість
34 740 095,00 UAH
UA-2018-06-04-000512-b 09a81a022d7744fe9df3caf1702e5c79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бідненко Олена Павлівна

380412245810 Lialia@ztu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський державний технологічний університет
Код ЄДРПОУ: 05407870
Вебсайт: http://ztu.edu.ua
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103
Контактна особа: Бідненко Олена Павлівна
380412245810
Lialia@ztu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2018 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2018 23:59
Початок аукціону: 25 червня 2018 12:20
Очікувана вартість: 34 740 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 740,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 173700.48 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво навчально-методичного центру (добудова зупиненого об҆єкту незавершеного будівництва)
по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво навчально-методичного центру (добудова зупиненого об҆єкту незавершеного будівництва)
по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська,103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2018 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 10:05
Zmini do TD 5.pdf
15 червня 2018 10:05
TD-Budivnictvo zmini 5.pdf
13 червня 2018 10:25
Zmini do TD 4.pdf
11 червня 2018 16:29
Zmini do TD 3.pdf
08 червня 2018 09:45
Zmini do TD 2.pdf
07 червня 2018 11:47
Zmini do TD.pdf
04 червня 2018 12:42
TD.pdf
04 червня 2018 12:41
Dodatok 4.pdf
04 червня 2018 12:39
Dodatok 2.pdf
04 червня 2018 12:37
Dodatok 1.pdf
04 червня 2018 12:35
Dodatok 3.pdf
15 червня 2018 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2018 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2018 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2018 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2018 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2018 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2018 10:05
Zmini do TD 5.pdf
15 червня 2018 10:05
TD-Budivnictvo zmini 5.pdf
13 червня 2018 10:25
TD-Budivnictvo zmini 4.pdf
11 червня 2018 16:28
TD-Budivnictvo 3.pdf
08 червня 2018 09:45
TD-Budivnictvo 2.pdf
07 червня 2018 11:46
TD-Budivnictvo 2.pdf
13 червня 2018 10:25
Zmini do TD 4.pdf
11 червня 2018 16:29
Zmini do TD 3.pdf
08 червня 2018 09:45
Zmini do TD 2.pdf
07 червня 2018 11:47
Zmini do TD.pdf
04 червня 2018 12:42
TD.pdf
04 червня 2018 12:41
Dodatok 4.pdf
04 червня 2018 12:39
Dodatok 2.pdf
04 червня 2018 12:37
Dodatok 1.pdf
04 червня 2018 12:35
Dodatok 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте роз’яснення
Дата подання: 05 червня 2018 12:21
Дата відповіді: 07 червня 2018 10:59
Просимо Вас надати роз’яснення по п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме встановлення вимоги залучення сертифікованого інженера – проектувальника: «….Всі сторінки технічної частини, поданої учасником, мають містити підпис інженера проектувальника у частині корисної документації. Учасника повинен надати у складі своєї пропозиції копію кваліфікаційного сертифіката інженера – проектувальника, який підтверджує спроможність виконання інженерно – будівельного проектування у частині кошторисної документації, копію паспорта, копію наказу про призначення інженера – проектувальника….», так як тендерна документація по предмету закупівлі: «Будівництво навчально-методичного центру (добудова зупиненого об’єкту незавершеного будівництва) по вул. Чуднівська, 103 в м. Житомирі», передбачає виконання будівельних робіт, а не проектування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вирішив внести зміни в тендерну документацію щодо даного запитання.
щодо розміщення змін до тендерної документації
Дата подання: 07 червня 2018 11:24
Дата відповіді: 07 червня 2018 11:34
В який строк будуть розміщенні відповідні зміни до тендерної документації, для формування Учасником своєї ціннової пропозиції, враховуючи актуальні зміни.
Відповідь: Зачекайте, будь-ласка, протягом години зміни будуть розміщені на майданчику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 28 734 134,00
UAH з ПДВ
28 734 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ" 34 393 634,19
UAH з ПДВ
33 948 125,15
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 34 000 100,00
UAH з ПДВ
34 000 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2018 13:55
Електронний підпис
30 червня 2018 13:52
Д-ти переможця
22 червня 2018 14:07
Електронний підпис
22 червня 2018 14:05
працівники4 (2).pdf
22 червня 2018 14:05
Механізми1.pdf
22 червня 2018 14:05
установчі-.pdf
22 червня 2018 14:05
Субпідряд.pdf
22 червня 2018 14:05
Пропозиція.rar
22 червня 2018 14:05
Проект ДГ.pdf
22 червня 2018 14:05
працівники6-.pdf
22 червня 2018 14:05
працівники5-.pdf
22 червня 2018 14:05
працівники3-.pdf
22 червня 2018 14:05
працівники2-.pdf
22 червня 2018 14:05
працівники1.pdf
22 червня 2018 14:05
Механізми3.pdf
22 червня 2018 14:05
Механізми2.pdf
22 червня 2018 14:05
Довідки.pdf
22 червня 2018 14:05
Відомість обсягів.pdf
22 червня 2018 14:05
аналогічний ДГ.rar
22 червня 2018 14:05
Garantiya_.zip
22 червня 2018 14:05
Тех. частина6.pdf
22 червня 2018 14:05
Тех. частина5.pdf
22 червня 2018 14:05
Тех. частина4.pdf
22 червня 2018 14:05
Тех. частина3.pdf
22 червня 2018 14:05
Тех.частина 2.pdf
22 червня 2018 14:05
Тех. частина 1.pdf

Публічні документи

22 червня 2018 19:58
Електронний підпис
22 червня 2018 18:28
Ліцензія.zip
22 червня 2018 18:28
Довереность Рыжий.zip
22 червня 2018 18:28
Гарантия_3685.zip
22 червня 2018 18:28
Untitled.FR12 - 0003.jpg
22 червня 2018 18:28
Untitled.FR12 - 0002.jpg
22 червня 2018 18:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " ФАВОРИТ ОПТ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЗАКРИТОГО ТИПУ "ФАВОРИТ"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 28 734 134,00
UAH з ПДВ
26 червня 2018 12:49

Документи

26 червня 2018 12:45
Електронний підпис
26 червня 2018 12:36
Protokol peremozh-Budivnictvo.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2018 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
28 734 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2018 12:45
Електронний підпис
26 червня 2018 12:36
Protokol peremozh-Budivnictvo.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 10:12
Додаткова угода № 12 від 26.03.pdf зміни до договору
26 березня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:32
Комунальник від 29.12.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:13
Комунальник від 29.12.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:29
Продовженя строку договору Комунальник.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:28
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 12:09
Додаткова угода № 9 від 10.07.2018 р..pdf зміни до договору
04 грудня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 19:58
Додаткова угода № 8 .28.12.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 19:57
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:15
Додаткова угода №7 від 28.12.2019.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:24
Додаткова угода №6 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 10:18
Будівництво Комунальник додаткова угода 5.pdf зміни до договору
19 червня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 14:44
додаткова угода 4 КОмунальник.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 14:42
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 10:08
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 10:08
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 14:24
додаткова угода 2 Будівництво.pdf зміни до договору
26 березня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 15:03
Dodatk ugoda 1-2 z dodatkom-Budivnictvo.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 12:22
Dodatk ugoda 1-Budivnictvo.pdf зміни до договору
16 липня 2018 12:19
Електронний підпис укладений
10 липня 2018 15:12
Dogovir-Budivnictvo.pdf укладений
10 липня 2018 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума фінансування на 2018 рік складає 13652641,42 грн. (Тринадцять мільйонів шістсот п'ятдесят дві тисячі шістсот сорок одна гривня 42 копійки), в т.ч. ПДВ - 2275440,23 грн. (Два мільйони двісті сімдесят п'ять тисяч чотириста сорок гривень 23 копійки). Внести зміни в Додаток № 3 до Договору, а саме у графік фінансування робіт по об'єкту, та викласти в новій редакції у Додатку № 1 до даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод угода № 1 до Договору підряду № 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додатку № 3 до договору "Графік фінансування робіт по об'єкту" зменшити фінансування у вересні 2018 року на 96,341 тис. грн.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 218/1 Дод угода № 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна суми фінансування на 2019 рік складає 7 905 245.34 ( Сім мільйонів дев’ятсот п’ять тисяч двісті сорок п’ять грн 34 коп.) в т.ч. ПДВ 1 317 540, 89( Один мільйон триста сімнадцять тисяч п’ятсот сорок грн .89 коп). Внесення зміни в Додаток №3 до Договору, а саме у графік фінансування робіт по об’єкту.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Розділ III « Ціна договору» зменшити суму фінансування на 2019 рік на 64800( шістдесят чотири тисячі вісімсот грн 00 коп) , у зв'язку з оплатою здійснення авторського нагляду.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 .В зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Генпідрядника у розділі Договору «ХІІІ.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін»
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України №397 від 26.03.2019р, «Про перейменування Житомирського державного технологічного університету у Державний університет «Житомирська політехніка», наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.05.2019 «Про затвердження статуту» Державного університету «Житомирська політехніка» та внесенням змін в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 27.05.2019 року
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 218/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ III «Ціна договору» збільшити суму фінансування на 2019 рік на 5 000 000( п’ять мільйонів гривень 00 коп) та викласти пункт 3.8 в наступній редакції: 3.8.Сума фінансування на 2019 рік складає 12 840 445.34( дванадцять мільйонів вісімсот сорок тисяч чотириста сорок п’ять грн 34коп.)в т.ч . ПДВ 2 140 074.22( два мільйона сто сорок тисяч сімдесят дві гривні 22 коп)
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором та відповідно до пункта 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.5. Договору уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : 10.1 Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, а в частині своїх зобов’язань та розрахунків до їх повного виконання Сторонами. 2. Продовження строку дії договору в зв’язку з відсутністю необхідного фінансування на 2019 рік .
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Розділ III «Ціна договору» збільшити суму фінансування на 2019 рік на 100000( сто тисяч гривень 00 коп) та викласти пункт 3.8 в наступній редакції: 3.8.Сума фінансування на 2019 рік складає 12 940 445.34( дванадцять мільйонів дев’ятсот сорок тисяч чотириста сорок п’ять грн 34коп.)в т.ч . ПДВ 2156740.89 ( два мільйони сто п’ятдесят шість тисяч сімсот сорок гривень 89 коп)
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Розділ III «Ціна договору» збільшити суму фінансування на 2020 рік на 937505.8 ( дев'ятсот тридцять сім тисяч п'ятсот п'ять гривень 80 коп) та викласти пункт 3.8 в наступній редакції: 3.8. Сума фінансування на 2020 рік складає 937505.8 ( дев'ятсот тридцять сім тисяч п'ятсот п'ять гривень 80 коп) в т.ч . ПДВ 156 250,97 ( сто п’ятдесят шість тисяч двісті п'ятдесят грн гривень 97 коп).
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором та відповідно до пункта 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.5. Договору уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 10.1. Договору викласти в новій редакції : 10.1 Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині своїх зобов’язань та розрахунків до їх повного виконання Сторонами. 2. Продовження строку дії договору в зв’язку з відсутністю необхідного фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): .Розділ III «Ціна договору» збільшити суму фінансування на 2020 рік на 300 000.00( Триста тисяч гривень 00 копійок) та викласти пункт 3.8 в наступній редакції: 3.8.Сума фінансування на 2020 рік складає 300 000.00 ( Триста тисяч гривень 00 копійок) в т.ч.ПДВ 50 000.00 ( п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). .Внести зміни в Додаток № 3 до Договору, а саме у графік фінансування робіт по об’єкту, та викласти його в редакції Додатку № 1 до даної Додаткові' угоди.
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ III «Ціна договору» збільшити суму фінансування на 2021 рік на 903 759,83( Дев’ятсот три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 83 копійок) та викласти пункт 3.8 в наступній редакції: 3.8.Сума фінансування на 2021 рік складає 903 759,83 (Дев’ятсот три тисячі сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 83 копійок) в т.ч.ПДВ 150 626,64 ( Сто п’ятдесят тисяч шістсот двадцять шість гривень 64 копійки).
Номер договору про закупівлю: 218/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML