Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період ( ДК 021:2015 - 55240000-4) (2 лоти) Очаківський район, Березанський район Миколаївської області
Очікувана вартість
2 751 840,00 UAH
UA-2018-06-01-003074-a ● bb820a0309054c83af377714bf0b04f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Степанець Юрій Борисович +380512373279 statist@nikgor.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 19:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2018 19:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 19:15 |
Очікувана вартість: | 2 751 840,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Одиниця виміру: дитино/днів = послуга
Тендерна документація
08 червня 2018 22:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2018 21:50 |
Зміни до дод 4.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Перелік змін до ТЕРНЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦИИ 08.06.2018.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Зміни до 3.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Тендерна документація 08.06.2018.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
ДОДАТОК 6 (оцінка) до тендерної документації.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 5.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Договор проект 2.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
тех вимоги 2 2018.pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 2 (1).pdf | |
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 1 (1).pdf |
08 червня 2018 22:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2018 21:50 |
Зміни до дод 4.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Перелік змін до ТЕРНЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦИИ 08.06.2018.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Зміни до 3.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Тендерна документація 08.06.2018.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
ДОДАТОК 6 (оцінка) до тендерної документації.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 5.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Договор проект 2.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
тех вимоги 2 2018.pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 2 (1).pdf
|
|||
08 червня 2018 21:47 |
Додаток 1 (1).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-01-003074-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 02 червня 2018 20:41
Вимога про усунення дискримінаційних умов (у порядку ч.1 ст.23 Закону)
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації (Миколаївська область, Очаківський район) та додати окрім Очаківського району, також Березанський район Миколаївської області, де розташовано безліч дитячих таборів та центрів, які мають багаторічний досвід в оздоровленні діток, які потребують соціальної уваги та підтримки.
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно - Очаківський район Миколаївської області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у підпункті 4.3 пункту 4 розділу І ТД визначено місце надання послуг виключно Миколаївська область, Очаківський район)
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Миколаївська область, Очаківський район) є
порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Березанський район, Миколаївської області для оздоровлення дітей, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших районах Миколаївські області, а не виключно Очаківському районі.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території Миколаївської області, а не лише в Очаківському районі.
Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на морському узбережжі Березанського району Миколаївської області. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім Очаківського району, також Березанський район, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси.
Тобто, Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг, вказавши виключно - Очаківський район Миколаївської області та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Замовником у підпункті 4.3 пункту 4 розділу І ТД визначено місце надання послуг виключно Миколаївська область, Очаківський район)
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (виключно Миколаївська область, Очаківський район) є
порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Не зрозуміло, чим саме, та по якій причині Замовнику не підходить Березанський район, Миколаївської області для оздоровлення дітей, де склалися всі умови для приймання та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції.
Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших районах Миколаївські області, а не виключно Очаківському районі.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території Миколаївської області, а не лише в Очаківському районі.
Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.
Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої/аналогічні послуги на морському узбережжі Березанського району Миколаївської області. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.
Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови в ТД для того та додати окрім Очаківського району, також Березанський район, таким чином, щоб провести закупівлі з дотриманням усіх вимог статті 3 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 червня 2018 17:25
Розглянувши електронну вимогу від 02.06.2018 № UA-2018-06-01-003074-a.a1 щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є органом місцевого самоврядування та відповідно до частини 2 ст.19 Конституції України діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При проведенні публічних закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників тощо (ст.3 зазначеного Закону України).
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок та врахувавши побажання отримувачів відповідних послуг.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення більш ефективної відпочинкової кампанії.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що Вашу електронну вимогу взято до уваги та найближчим часом тендерним комітетом виконавчого комітету Миколаївської міської ради будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації закупівлі послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період (ДК 021:2015 - 55240000-4) ID: UA-2018-06-01-003074-a в порядку визначеному ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) є органом місцевого самоврядування та відповідно до частини 2 ст.19 Конституції України діє лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При проведенні публічних закупівель керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників тощо (ст.3 зазначеного Закону України).
При розробленні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався виключно інтересами дітей щодо забезпечення реалізації права кожної дитини на якісний, безпечний відпочинок та врахувавши побажання отримувачів відповідних послуг.
Встановлюючи відповідну вимогу, Замовник не мав на меті встановлювати дискримінаційну вимогу або звужувати конкуренцію, а керувався необхідністю проведення більш ефективної відпочинкової кампанії.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо, що Вашу електронну вимогу взято до уваги та найближчим часом тендерним комітетом виконавчого комітету Миколаївської міської ради будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації закупівлі послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період (ДК 021:2015 - 55240000-4) ID: UA-2018-06-01-003074-a в порядку визначеному ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-06-01-003074-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 02 липня 2018 22:54
Дата подання: 02 липня 2018 22:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:07
Рішення від 05.07.2018 № 6614.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від № UA-2018-06-01-003074-a.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 21:22
Інформація про резолютивну частину від 13.07.2018 № 6981.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 14:47
Рішення від 13.07.2018 № 6981.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2018 № 6981-р/пк-пз за процедурою № UA-2018-06-01- 003074-a Замовник повідомляє про усунення порушення порядку оприлюднення інформації, наведеної в мотивувальній частині рішення, а саме: повторно розміщує у електронній системі своє рішення (протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2018 № 55/18) про відміну раніше прийнятих рішень тендерного комітету:
1) про визнання переможцем та укладення договору з учасником ПП «МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ», зазначеного у протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2018 за лотом № 2, оприлюднений в електронній системі «ProZorro»;
2) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л. (протокол № 1 розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2018 за лотом № 2, оприлюднений в електронній системі «ProZorro»).
Рішення Замовника про відміну раніше прийнятих рішень (протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2018 № 55/18) було оприлюднено в електронній системі «ProZorro» 11.07.2018 в розділі «Оскарження», проте система «ProZorro» не надавала технічної можливості оприлюднити зазначене рішення Замовника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на порталі уповноваженого органу, про що листом від 10.07.2018 № 1519/02.02.01-22/22/14/18 було повідомлено Авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», Антимонопольний комітет України, ДП «ПРОЗОРРО» щодо технічної неможливості виконати свій обов’язок, передбачений абзацом третього частини сьомої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно підтвердження щодо відміни рішення про визнання переможцем торгів ПП «МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ» та відхилення тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2018 10:11
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період ( ДК 021:2015 - 55240000-4) ЛОТ 2 Березанський район, Миколаївської області |
Опис предмету закупівлі: |
Одиниця виміру: дитино/днів = послуга
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 567 840,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 839,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
1456 посл
Послуги щодо відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують соціальної уваги та підтримки м. Миколаєва у літній період ( ДК 021:2015 - 55240000-4) ЛОТ 2 Березанський район, Миколаївської області
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57401, Україна, Миколаївська область, Березанський район, Березанський район
Дата доставки:
26 серпня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
якість надання послуг: | 30% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна вища категорія або перша категорія: | 30% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна друга категорія: | 20% |
Закладу оздоровлення та відпочинку якому присвоєна третя категорія: | 10% |
У інших закладів зазначеним у п.4, ст.14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”: | 0% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-06-01-003074-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Код ЄДРПОУ:1591108027
Дата подання: 02 липня 2018 22:54
Дата подання: 02 липня 2018 22:54
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:07
Рішення від 05.07.2018 № 6614.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:07
Інформація про перенесення розгляду скарги від № UA-2018-06-01-003074-a.pdf
Дата публікації: 11 липня 2018 21:22
Інформація про резолютивну частину від 13.07.2018 № 6981.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 14:47
Рішення від 13.07.2018 № 6981.pdf
Дата публікації: 18 липня 2018 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.07.2018 № 6981-р/пк-пз за процедурою № UA-2018-06-01- 003074-a Замовник повідомляє про усунення порушення порядку оприлюднення інформації, наведеної в мотивувальній частині рішення, а саме: повторно розміщує у електронній системі своє рішення (протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2018 № 55/18) про відміну раніше прийнятих рішень тендерного комітету:
1) про визнання переможцем та укладення договору з учасником ПП «МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ», зазначеного у протоколі № 2 розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2018 за лотом № 2, оприлюднений в електронній системі «ProZorro»;
2) про відхилення тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л. (протокол № 1 розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2018 за лотом № 2, оприлюднений в електронній системі «ProZorro»).
Рішення Замовника про відміну раніше прийнятих рішень (протокол засідання тендерного комітету від 09.07.2018 № 55/18) було оприлюднено в електронній системі «ProZorro» 11.07.2018 в розділі «Оскарження», проте система «ProZorro» не надавала технічної можливості оприлюднити зазначене рішення Замовника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на порталі уповноваженого органу, про що листом від 10.07.2018 № 1519/02.02.01-22/22/14/18 було повідомлено Авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», Антимонопольний комітет України, ДП «ПРОЗОРРО» щодо технічної неможливості виконати свій обов’язок, передбачений абзацом третього частини сьомої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно підтвердження щодо відміни рішення про визнання переможцем торгів ПП «МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ» та відхилення тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л.
Дата виконання рішення замовником: 20 липня 2018 10:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна |
509 905,76
UAH
|
467 780,00
UAH
|
1.2857142857 | 363 828.89 | Документи |
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" |
566 165,60
UAH
|
519 792,00
UAH
|
1.4285714286 | 363 854.40 | Документи |
ОЗДОРОВЧО-СПОРТИВНИЙ ТАБІР "ЛІСОТЕХНІК" - СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІСОТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ УКРАЇНИ |
567 840,00
UAH
|
567 840,00
UAH
|
1.4285714286 | 397 488 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" #35106689 |
Рішення скасоване |
519 792,00
UAH
|
19 липня 2018 17:56
|
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна #1591108027 |
Рішення скасоване |
467 780,00
UAH
|
20 липня 2018 10:11
|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" #35106689 |
Рішення скасоване |
519 792,00
UAH
|
20 липня 2018 10:11
|
ФОП Черниш Олександра Леонтіївна #1591108027 |
Відхилено |
467 780,00
UAH
|
26 липня 2018 15:56
|
ПП "МИКОЛАЇВ-КОНТРАСТ" #35106689 |
Переможець |
519 792,00
UAH
|
26 липня 2018 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2018 08:36
|
Договір | укладений |
07 серпня 2018 08:35
|