Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Очікувана вартість
2 014 505,00 UAH
UA-2018-06-01-001460-a ● f820ecbec1074e87a7a3ad41c052d662
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Контактна особа: |
Управління інфраструктури 380675122033 uis_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2018 11:05 |
Очікувана вартість: | 2 014 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Відповідно до документації, Миколаївська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2018 12:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2018 12:42 |
Проект Договор мост1.doc | |
01 червня 2018 12:37 |
ТД мост1.doc |
01 червня 2018 12:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 червня 2018 12:42 |
Проект Договор мост1.doc
|
||
01 червня 2018 12:37 |
ТД мост1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вихідні дані
Дата подання: 04 червня 2018 15:31
Дата відповіді: 07 червня 2018 13:43
Для визначення проектно-кошторисної вартості робіт, просимо надати більш детальну інформацію щодо характеристики мостового переходу, а саме: орієнтовану довжину проектованого мосту, ширину та висоту.
Відповідь: Інформація щодо характеристик мостового переходу, а саме: довжина, ширина та висота проектованого мосту буде відома при узгодженні з замовником одного з варіантів мостового переходу.
Вихідні дані
Дата подання: 04 червня 2018 15:42
Дата відповіді: 07 червня 2018 13:43
Просимо уточнити чи є необхідним розроблювати варіанти мостового переходу?
Відповідь: Так, згідно з п.15 додатку № 4 до Тендерної документації передбачено розробку двох варіантів мостового переходу.
Вихідні дані
Дата подання: 04 червня 2018 15:43
Дата відповіді: 07 червня 2018 13:42
Просимо надати інформацію, чи виконувались техніко-економічне обґрунтування вибраного місця мостового переходу?
Відповідь: Техніко-економічне обґрунтування вибраного місця мостового переходу не виконувалось.
Вихідні дані
Дата подання: 07 червня 2018 12:29
Дата відповіді: 12 червня 2018 17:44
Відповідно до пункту 16 Технічного завдання, просимо надати інформацію стосовно довжини самих підходів. Також хотілось би уточнень стосовно того, чи судноплавна річка, а також чи передбачено освітлення підходів??
Відповідь: «Згідно п.16 додатку 5 до Тендерної документації протяжність ділянки підходів – 10 м, уточнюється проектом. Замовник здійснює збір вихідних даних, необхідних для виконня робіт, в тому числі технічних умов, погоджень тощо. Наявність освітлення підходів згідно з чинними нормативно-правовими актами повинно бути передбачено у наданому замовнику проекті».
Вихідні дані
Дата подання: 07 червня 2018 14:11
Дата відповіді: 12 червня 2018 17:44
Згідно діючих нормативних документів, без наданні інформації щодо висоти, довжини та ширини, визначити ціну неможливо. Як визначити цінову пропозицію учасника закупівлі?
Відповідь: «Інформація щодо довжини, висоти та ширини проектованого мосту надаються замовнику виконавцем в одному з варіантів мостового переходу»
вихідні дані
Дата подання: 08 червня 2018 13:34
Дата відповіді: 12 червня 2018 17:43
Для розрахунку кошторисної вартості робіт просимо надати відповідь на наступні питання: відповідно п.16 технічного завдання до тендерної документації просимо надати дані щодо довжини самих підходів, та чи судноплавна річка? Чи передбачає замовник освітлення підходів?
Відповідь: «Згідно п.16 додатку 5 до Тендерної документації протяжність ділянки підходів – 10 м, уточнюється проектом. Замовник здійснює збір вихідних даних, необхідних для виконання робіт, в тому числі технічних умов, погоджень тощо. Наявність освітлення підходів згідно з чинними нормативно-правовими актами, повинно бути передбачено у наданому замовнику проекті».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-01-001460-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 13 липня 2018 13:40
Вимога (скарга) щодо усунення порушення при проведенні процедури закупівлі
Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації (надалі - «Замовник») оголошено проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом закупівлі «Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)» (надалі – «Закупівля»), ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-01-001460-a.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
- ТОВ Союзтранспроект;
- ПП НВФ "Мостопроект";
- Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”;
- Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА";
- ТОВ «ВІАКОН Україна»;
- ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ";
- Приватне підприємство "Парк Нових Технологій".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» після оголошення результатів посіло четверту сходинку з ціновою пропозицією.
Відповідно до Протоколу №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Учасником у складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано договір оренди №2/17 від 03.04.2017р., який зазначено у довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. №122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації)».
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. з наступних підстав:
1. За умовами п.3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (надалі – «Тендерна документація»):
На виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Додатком 1 до Тендерної документації передбачено надання наступної інформації про наявне обладнання:
- Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази*;
- Кількість;
- Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких);
- Примітка**.
На виконання вищезазначених вимог Тендерної Документації Довідка «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» – надана ПВКП «Технотранспроект» у складі тендерної пропозиції за вих. № 122т від 08.06.2018р.
2. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. зазначається, що обладнання є Орендованим, та згідно з назвою графи «Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких)», вказування реквізитів Договору оренди є не обов’язковим та будь якими іншими умовами тендерної документації закупівлі - не передбачається. Інформація про Зазначений номер договору оренди № 2/17 від 03.04.17р. є опискою (технічною помилкою), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції на підставі п. 5.2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної Документації Закупівлі: Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки в тому числі відсутність, підписів на окремих документах.
Також вважаємо за необхідним зазначити що, Тендерною Документацією Закупівлі не передбачено відхилення тендерної пропозиції за надання інформації, яка не вимагається та є опискою яка не має істотний характер.
3. На підтвердження наявності залучених машин, механізмів та обладнання Учасник залучив до Тендерної пропозиції наступні документи:
- Договір № 1/ТТП операційної оренди майна від 02.01.2018р. з усіма додатками, передбаченими договором;
- Лист від орендодавця ФОП Таран В.І. щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі та зазначено, що договір оренди є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг за предметом закупівлі.
Вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП, наданому в складі Тендерної пропозиції на підтвердження вказаного в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» обладнання, що також вказує на технічну помилку при заповненні форми Додатку 1 до Тендерної документації.
До того ж, відповідно до п.5.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, з урахуванням основних принципів Державних закупівель «максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Вважаємо дії тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» незаконними, такими, що не відповідають принципам публічних закупівель, проявом порушення принципу конкурентності та такими, що суперечать чинному законодавству; обґрунтовуючи вказані твердження слід зауважити, що Замовник перейшов до наступної пропозиції, яка за ціною є менш вигідна ніж запропонована ПВКП «Технотранспроект», що прямо порушує статтю 28 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто замовником ігноруються норми Закону і не враховується ціна зазначена в пропозиції, яка відрізняється від цінової пропозиції конкурента.
Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням».
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника - Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», надання забезпечення тендерної пропозиції, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації Закупівлі, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», пропозиція якого відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації Закупівлі;
Розгорнути
Згорнути
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, свої пропозиції подали наступні учасники:
- ТОВ Союзтранспроект;
- ПП НВФ "Мостопроект";
- Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”;
- Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект";
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА";
- ТОВ «ВІАКОН Україна»;
- ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ";
- Приватне підприємство "Парк Нових Технологій".
За результатами електронного аукціону Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект» після оголошення результатів посіло четверту сходинку з ціновою пропозицією.
Відповідно до Протоколу №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата (надалі – «Протокол»), пропозиція Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» відхилена з наступних підстав:
«Учасником у складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано договір оренди №2/17 від 03.04.2017р., який зазначено у довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. №122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації)».
Вимагаємо переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» та скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. з наступних підстав:
1. За умовами п.3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) (надалі – «Тендерна документація»):
На виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Додатком 1 до Тендерної документації передбачено надання наступної інформації про наявне обладнання:
- Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази*;
- Кількість;
- Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких);
- Примітка**.
На виконання вищезазначених вимог Тендерної Документації Довідка «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» – надана ПВКП «Технотранспроект» у складі тендерної пропозиції за вих. № 122т від 08.06.2018р.
2. У довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. зазначається, що обладнання є Орендованим, та згідно з назвою графи «Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких)», вказування реквізитів Договору оренди є не обов’язковим та будь якими іншими умовами тендерної документації закупівлі - не передбачається. Інформація про Зазначений номер договору оренди № 2/17 від 03.04.17р. є опискою (технічною помилкою), яка не впливає на зміст тендерної пропозиції на підставі п. 5.2. «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної Документації Закупівлі: Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок в тендерній пропозиції не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки в тому числі відсутність, підписів на окремих документах.
Також вважаємо за необхідним зазначити що, Тендерною Документацією Закупівлі не передбачено відхилення тендерної пропозиції за надання інформації, яка не вимагається та є опискою яка не має істотний характер.
3. На підтвердження наявності залучених машин, механізмів та обладнання Учасник залучив до Тендерної пропозиції наступні документи:
- Договір № 1/ТТП операційної оренди майна від 02.01.2018р. з усіма додатками, передбаченими договором;
- Лист від орендодавця ФОП Таран В.І. щодо не заперечення використання його машин, механізмів та обладнання для надання послуг учасником за предметом закупівлі та зазначено, що договір оренди є діючим на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення надання послуг за предметом закупівлі.
Вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП, наданому в складі Тендерної пропозиції на підтвердження вказаного в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» обладнання, що також вказує на технічну помилку при заповненні форми Додатку 1 до Тендерної документації.
До того ж, відповідно до п.5.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, з урахуванням основних принципів Державних закупівель «максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» Замовник може звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Вважаємо дії тендерного комітету щодо відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» незаконними, такими, що не відповідають принципам публічних закупівель, проявом порушення принципу конкурентності та такими, що суперечать чинному законодавству; обґрунтовуючи вказані твердження слід зауважити, що Замовник перейшов до наступної пропозиції, яка за ціною є менш вигідна ніж запропонована ПВКП «Технотранспроект», що прямо порушує статтю 28 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто замовником ігноруються норми Закону і не враховується ціна зазначена в пропозиції, яка відрізняється від цінової пропозиції конкурента.
Звертаємо увагу на вимоги ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням».
З урахуванням вищевикладеного, враховуючи достатній підтверджений кваліфікаційний рівень учасника - Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», надання забезпечення тендерної пропозиції, наявність виконання всіх інших вимог, встановлених Замовником в Тендерній документації Закупівлі, вимагаємо:
1. Переглянути рішення про відхилення пропозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект»;
2. Скасувати Протокол №8/12/2018 від 12.07.2018 р. засідання тендерного комітету Миколаївської обласної державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата;
3. Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, - визнати переможцем учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Технотранспроект», пропозиція якого відповідає всім вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII та Тендерної документації Закупівлі;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2018 07:54
Тендерний комітет управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 8/12/2018 від 12.07.2018 року» на підставі п.4ч.1.ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), п.1 ч.1ст. 30 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям) було прийнято законне та виважене рішення щодо відхилення тендерної прозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (далі – Учасник), так як Учасником в складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано Договір оренди № 2/17 від 03.04.17, який зазначено у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі за вих.№ 122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації).
По – перше, договір оренди № 2/17 від 03.04.2017 зазаначено в усіх п’ятидесяти п’яти позиціях Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№ 122т від 08.06.2018р.) як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, тому вважати зазаначене опискою не є можливим.
По – друге, при вивченні відповідності техніки (назва, тип, марка обладнання), яка вказана у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, акту приймання – передачі майна в операційну оренду від 02 січня 2018 року (додаток до договору операційної операційної оренди майна від 02.01.2018 №1/ТТП), встановлено наявність суттєвої невідповідності - в Акті приймання –передачі майна відсутній Ноутбук Asus M 50 VC (2шт.) (позиція 1 Довідки), також у вищезазначеній Довідці вказано GPS приймач Topcon GRS-1(позиція 41 Довідки), а в Акті GPS приймач Topcon GRS-1 марка «Trimbie Navigation Ltd». Тобто Ваше твердження, що вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП є таким, що не відповідає дійсності.
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з дотриманням всіх норм Закону відхилено Вашу тендерну пропозицію. На підставі зазначеного тендерним комітетом прийнято ріщення про відмову Учаснику - Приватному виробничо-комерційному підприємству «Технотранспроект» у задоволенні вимоги.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 8/12/2018 від 12.07.2018 року» на підставі п.4ч.1.ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), п.1 ч.1ст. 30 Закону (не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям) було прийнято законне та виважене рішення щодо відхилення тендерної прозиції Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» (далі – Учасник), так як Учасником в складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не надано Договір оренди № 2/17 від 03.04.17, який зазначено у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі за вих.№ 122т від 08.06.2018р. як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, чим не виконано умови Тендерної документації (Додаток 1 до Тендерної документації).
По – перше, договір оренди № 2/17 від 03.04.2017 зазаначено в усіх п’ятидесяти п’яти позиціях Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі (вих.№ 122т від 08.06.2018р.) як підстава залучення машин, механізмів та обладнання, тому вважати зазаначене опискою не є можливим.
По – друге, при вивченні відповідності техніки (назва, тип, марка обладнання), яка вказана у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг за предметом закупівлі, акту приймання – передачі майна в операційну оренду від 02 січня 2018 року (додаток до договору операційної операційної оренди майна від 02.01.2018 №1/ТТП), встановлено наявність суттєвої невідповідності - в Акті приймання –передачі майна відсутній Ноутбук Asus M 50 VC (2шт.) (позиція 1 Довідки), також у вищезазначеній Довідці вказано GPS приймач Topcon GRS-1(позиція 41 Довідки), а в Акті GPS приймач Topcon GRS-1 марка «Trimbie Navigation Ltd». Тобто Ваше твердження, що вказане в Довідці «Про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» за вих. № 122т від 08.06.2018р. обладнання ПОВНІСТЮ (за назвою типом (маркою), кількістю) відповідає наявному обладнанню в Договорі операційної оренди майна від 02.01.2018р. №1/ТТП є таким, що не відповідає дійсності.
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно, з дотриманням всіх норм Закону відхилено Вашу тендерну пропозицію. На підставі зазначеного тендерним комітетом прийнято ріщення про відмову Учаснику - Приватному виробничо-комерційному підприємству «Технотранспроект» у задоволенні вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Союзтранспроект |
1 228 054,00
UAH з ПДВ
|
988 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП НВФ "Мостопроект" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
989 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" |
1 854 000,00
UAH з ПДВ
|
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА |
1 997 300,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
1 913 770,00
UAH з ПДВ
|
1 913 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" |
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
2 010 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Союзтранспроект #32914141 |
Відхилено |
988 000,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2018 16:24
|
ПП НВФ "Мостопроект" #30604691 |
Відхилено |
989 000,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2018 17:37
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2018 13:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА" #39994993 |
Очікує рішення |
1 494 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 13:02
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект" #30096823 |
Відхилено |
1 490 000,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2018 13:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 19 липня 2018 17:04 |
Коментар щодо відміни: | Миколаївською обласною державною адміністрацією у 2018 році створюється державне підприємство, якому будуть передано всі повноваження управління інфраструктури облдержадміністрації щодо обслуговування, будівництва, утримання та інше автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області. На підставі вищезазначеного, з метою економії коштів місцевого дорожнього фонду, у управління інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації відсутня подальша потреба у здійсненні закупівлі, за процедурою відкритих торгів за предметом закупівлі: Роботи з розробки проектно-вишукувальної документації з будівництва мостового переходу через р. Інгул на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О151118 (Олександрівка-Миколаїв) – Пересадівка – (Дніпро-Миколаїв), км 9+500, Вітовський район, Миколаївська область (71322-0001 послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва) на очікувану вартість 2014505,00 грн. (два мільйони сто сорок п’ять тисяч п’ять грн. 00 коп.) |
Документи:
19 липня 2018 17:03
|
Повідомлення про відміну торгів мост.doc |