Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ природній (газове паливо)
Очікувана вартість
1 621 149,60 UAH
UA-2018-06-01-001007-a ● 9af48ba992f1471385e0e38f95ed713e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108625 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
Контактна особа: |
Лілія Масна +380412407141 skbumzumvs.zht@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2018 12:06 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2018 12:06 |
Початок аукціону: | 26 червня 2018 14:36 |
Очікувана вартість: | 1 621 149,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 211,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 метр кубічний
Газове паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Старий Бульвар, 5/37 та структурні підрозділи ГУНП в Житомирській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2018 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2018 15:08 |
Опис змін.pdf | |
11 червня 2018 15:08 |
ТД газ 2018 рік (змінена).docx | |
01 червня 2018 11:24 |
додаток 4.docx | |
01 червня 2018 11:24 |
додаток 2.docx | |
01 червня 2018 11:24 |
додаток 5.docx | |
01 червня 2018 11:24 |
додаток 3.docx | |
01 червня 2018 11:24 |
додаток 1.docx |
11 червня 2018 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2018 15:08 |
Опис змін.pdf
|
|||
11 червня 2018 15:08 |
ТД газ 2018 рік (змінена).docx
|
|||
01 червня 2018 11:24 |
додаток 4.docx
|
|||
01 червня 2018 11:24 |
додаток 2.docx
|
|||
01 червня 2018 11:24 |
додаток 5.docx
|
|||
01 червня 2018 11:24 |
додаток 3.docx
|
|||
01 червня 2018 11:24 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-06-01-001007-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ГЕОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ", Код ЄДРПОУ:39273394
Дата подання: 06 червня 2018 16:00
Що до включення у вартість природного газу тарифу на транспортування газу магістральними газопроводами ПАТ "УКРТРАНСГАЗ"
Тендерна документація, оприлюднена замовником, складена з порушеннями Закону України «Про ринок природного газу», оскільки у Тендерній документації встановлена вимога, що до ціни природного газу як товару має бути включено вартість його транспортування магістральними газопроводами з структурними підрозділами ПАТ «УКРТРАНСГАЗ».
У пункті 3.6.4 Розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації вказано зобов’язання у вартість газу включити тариф на транспортування магістральними газопроводами з структурними підрозділами ПАТ «УКРТРАНСГАЗ».
Жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу як товару вартість його транспортування. Пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Постачальник здійснює діяльність з постачання природного газу у відповідності до пункту 27 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу», яким визначено, що постачальник природного газу – це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Відповідно до пункту 45 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Абзацом 2 частини 1 статті 23 Закону визначено, що «оператор газотранспортної системи не може проводити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу». Оскільки відбулося відокремлення функцій транспортування та розподілу від функції постачання природного газу, Оператор газотранспортної системи та Оператори газорозподільних систем не можуть одночасно поєднувати діяльність з транспортування/постачання та розподілу природного газу. Діяльність з постачання природного газу провадиться лише постачальниками природного газу. Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затверджений Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи. Тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами встановлений постановою НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 з подальшими змінами, внесеними постановою НКРЕКП № від 29 грудня 2015 року № 3159. Тариф встановлюється на транспортування природного газу магістральними трубопроводами відповідно до території ліцензованої діяльності газорозподільних підприємств (Операторів газорозподільних систем). Таким чином, цей тариф встановлюється в залежності від газорозподільного підприємства, який надає послуги розподілу споживачу. Для споживачів, власні газопроводи яких безпосередньо підключені до магістральних трубопроводів, а не до газопроводів Операторів газорозподільних систем, тариф встановлюється окремо. Постачальник не оплачує послуг транспортування природного газу Оператору ГТС, оскільки Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, у пункті 3 глави 1 Розділу ІХ визначено, що потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газорозподільної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надана виключно Споживачу. Запроваджена НКРЕКП правова конструкція дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Оператором газотранспортної системи та Операторами газорозподільних систем, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи, оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі оплати послуг розподілу природного газу Оператору газорозподільної системи. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Це, в свою чергу, призведе до перевитрат бюджетних коштів. ПРОСИМО: внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимоги, що до вартості ціни тендерної пропозиції включаються витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами.
Розгорнути
Згорнути
У пункті 3.6.4 Розділу 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації вказано зобов’язання у вартість газу включити тариф на транспортування магістральними газопроводами з структурними підрозділами ПАТ «УКРТРАНСГАЗ».
Жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу як товару вартість його транспортування. Пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Постачальник здійснює діяльність з постачання природного газу у відповідності до пункту 27 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу», яким визначено, що постачальник природного газу – це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Відповідно до пункту 45 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Абзацом 2 частини 1 статті 23 Закону визначено, що «оператор газотранспортної системи не може проводити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу». Оскільки відбулося відокремлення функцій транспортування та розподілу від функції постачання природного газу, Оператор газотранспортної системи та Оператори газорозподільних систем не можуть одночасно поєднувати діяльність з транспортування/постачання та розподілу природного газу. Діяльність з постачання природного газу провадиться лише постачальниками природного газу. Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затверджений Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи. Тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами встановлений постановою НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 з подальшими змінами, внесеними постановою НКРЕКП № від 29 грудня 2015 року № 3159. Тариф встановлюється на транспортування природного газу магістральними трубопроводами відповідно до території ліцензованої діяльності газорозподільних підприємств (Операторів газорозподільних систем). Таким чином, цей тариф встановлюється в залежності від газорозподільного підприємства, який надає послуги розподілу споживачу. Для споживачів, власні газопроводи яких безпосередньо підключені до магістральних трубопроводів, а не до газопроводів Операторів газорозподільних систем, тариф встановлюється окремо. Постачальник не оплачує послуг транспортування природного газу Оператору ГТС, оскільки Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, у пункті 3 глави 1 Розділу ІХ визначено, що потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газорозподільної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надана виключно Споживачу. Запроваджена НКРЕКП правова конструкція дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Оператором газотранспортної системи та Операторами газорозподільних систем, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи, оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі оплати послуг розподілу природного газу Оператору газорозподільної системи. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Це, в свою чергу, призведе до перевитрат бюджетних коштів. ПРОСИМО: внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимоги, що до вартості ціни тендерної пропозиції включаються витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2018 15:05
Внесено зміни до тендерної документації а саме: в розділі 6 виключити пункт у вавртість газу включається тариф на транспортування газу магістральними газопроводами з структурними підрозділами ПАТ "УКРТРАНСГАЗ".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2018 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
1 218 000,00
UAH з ПДВ
|
1 218 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
1 310 400,00
UAH з ПДВ
|
1 310 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
1 372 000,00
UAH з ПДВ
|
1 335 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" |
1 336 579,44
UAH з ПДВ
|
1 336 579,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
1 582 000,00
UAH з ПДВ
|
1 582 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Відхилено |
1 218 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2018 13:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" #39796845 |
Переможець |
1 310 400,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2018 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2019 19:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:54
|
газенергопроект.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 13:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2018 17:40
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2018 17:40
|
дод уг 3 Житомир.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2018 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2018 18:03
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2018 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2018 10:58
|
Untitled.FR13.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2018 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 16:18
|
додаток 546.pdf | укладений |
30 липня 2018 15:24
|
Договір 546.pdf | укладений |
30 липня 2018 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 546 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 546 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 546 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 546 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 546 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 546 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 546 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 546 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 546 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |