Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердянська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728360 |
Вебсайт: | http://uspa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 71112, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 6 |
Контактна особа: |
Василевський Кирил Юрійович +380615362675 vasilevskiy.k@erd.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 червня 2018 10:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2018 13:44 |
Очікувана вартість: | 14 200 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2018 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2018 10:24 |
Схема прокладки.jpg | |
01 червня 2018 10:24 |
Тендерна документація.docx | |
01 червня 2018 10:24 |
Технічне завдання.doc | |
01 червня 2018 10:24 |
ТЗ на пректування.docx | |
01 червня 2018 10:24 |
Проект договору.docx | |
01 червня 2018 10:24 |
Календарний план.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000012 ● 071e4eb6f41c4beca1018c469486de6b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 10:05 |
НАКАЗ
22.07.2020 № 152
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: «Роботи по укладанню високовольтної кабельної лінії, замість фідера-83», ID: UA-2018-06-01-000616-a, проведеної Бердянською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Бердянського морського порту).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020р Замовник не погоджується з порушеннями законодавства, які зазначені Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області у висновку про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020 щодо закупівлі № UA-2018-06-01-000616-a. З цього приводу, вважаємо за необхідне надати наступні аргументовані заперечення. 1. Щодо висновків про відсутність у річному плані закупівлі на 2018 рік зазначеної закупівлі. Документально підтверджується, що закупівля робіт по укладанню високовольтної кабельної лінії, замість фідера-83 (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 14 200 000,00 грн. була передбачена у плані закупівель на 2018 рік (№ плану UA-P-2017-11-20-000450-a) опублікованого 20.11.2017. З огляду на зазначене, порушення норм ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні. 2. Щодо висновків про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» а саме дозволу від територіального управління Держгірпромнагляду у Дніпропетровській області за № 0542.13.12 умовам п.3.9. та п.3.12. додатку 1 тендерної документації. Відповідно до чинного законодавства, одним із завдань Держгірпромнагляду України є видача дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно п. 15 постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років. Строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки продовжується територіальним органом Держпраці. У разі коли під час строку дії дозволу роботодавцем не порушено його умов, строк дії такого дозволу продовжується на наступні п’ять років на підставі заяви роботодавця, поданої не пізніше десяти робочих днів до закінчення дії дозволу, за формою згідно з додатком 5, та оригіналу дозволу. Держгірпромнагляд України має оприлюднювати інформацію про видані та анульовані дозволи шляхом її розміщення на веб-сайті. Інформаційну систему «Реєстр дозволів» розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Інформація щодо всіх виданих та анульованих дозволів, що міститься на цьому сайті, є офіційною інформацією, яку надають (вносять) відповідальні співробітники центрального апарату Держгірпромнагляду України та його територіальних управлінь. При детальному розгляді пропозиції Учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» тендерним комітетом Замовника було перевірено дозвіл № 0542.13.12. за допомогою інформаційної системи «Реєстр дозволів» за посиланням http://dozvil.ndiop.kiev.ua/dozvil/get/?id=61097, яким підтверджено його чинність( довідково, до теперішнього часу, дозвіл № 0542.13.12, значиться як діючий). З огляду на зазначене, порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні. 3. Щодо висновків стосовно Дозволу на виконування випробування електричного устаткування електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В за № 305.13.30. Наданий Учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» в складі тендерної пропозиції Дозвіл № 305.13.30 при розгляді й оцінці пропозиції та кваліфікації учасника ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» не брався до уваги, у зв’язку з тим, що такий Дозвіл завантажено учасником 21 червня 2018 року, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції надані діючі дозволи № 806.12.12, № 0374.16.12, № 0367.16.12, які для Замовника, містять достатньо інформації, для підтвердження відповідності пропозиції усім вимогам п. 3.9 та п. 3.12 Додатку 1 тендерної документації. Маємо також заперечити, щодо висновків стосовно не чинності вказаного Дозволу за № 305.13.30, оскільки термін його дії на момент закінчення строку на подання тендерних пропозицій (18.06.2018) визначений до 22.03.2018. Згідно ч.2 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством Листами - зверненнями № 1406-7Т від 14.06.2018 та № 062018-1 від 20.06.2018 (виставлено на PROZORRO) ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» підтверджено офіційне звернення на адресу Державної служби України з питань праці про продовження терміну дії вказаного дозволу у відповідності до умов постанови Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011р. Оскільки з моменту звернення з 07.05.2018 року у десятиденний термін службою не було погоджено строк дозволу, у відповідності до діючого законодавства останній вважається продовженим за принципом мовчазної згоди. Вказані листи було розміщено на площадку в момент закінчення процедури акцептування переможця до моменту укладання договору про закупівлю. Згідно ч.2 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Тобто завантаження вказаного Дозволу після акцепту, але до укладання Договору свідчить про дотримання вказаної вимоги Закону сторонами. З огляду на вказане, Замовник на момент укладання договору, мав цілковите право прийняти до уваги чинність вказаного дозволу № 305.13.30 ( довідково, до теперішнього часу, дозвіл № 305.13.30, значиться як продовжений). Необхідно також зазначити, що наданий учасником ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ» підписаний проєкт договору містить пункт 7.1.2. Підрядник зобов’язаний : Під час виконання робіт за цим Договором мати діючі встановлені законодавством дозволи на виконання окремих видів робіт. Також, Замовник не вбачає законодавчих підстав для розірвання Договору, оскільки органи фінансового контролю у Висновку їх не зазначено. Не можна вважати зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель – вжиття заходів, щодо розірвання Договору, оскільки зазначені вказаним органом нібито порушення, згідно законодавства не є підставою для розірвання Договору. Вважаємо, що така вимога, містить ознаки втручання державного органу в господарську діяльність Замовника в непередбачений законодавством спосіб та без наявних повноважень. Окрім того, висновок про результати моніторингу UA-M-2020-07-22-000012 від 22.07.2020 ( в чинній редакції) оприлюднений у не затвердженому вигляді в порушення вимог ч.6 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», та вимог діловодства. З огляду на зазначене, порушення норм пункту 4 частини першої статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (25 грудня 2015 року № 922-VIII) відсутні, як висновок підстав для вжиття заходів щодо розірвання договору не вбачається.
2020-07-28 13:38:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані)
Оскарження в суді
Опис: | №997/11-01-03/Вих/11 від04.08.2020 |
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Документи:
05 серпня 2020 16:45
|
Електронний підпис |
05 серпня 2020 08:13
|
позов.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2018 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" |
14 164 000,01
UAH
|
14 022 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ДНІПРО" |
14 198 671,60
UAH
|
14 056 671,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДС-ІНЖИНІРИНГ" #38114069 |
Переможець |
14 022 000,00
UAH
|
27 червня 2018 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 15:55
|
Звіт про виконання договору 51-В-БЕФ-18.pdf | укладений |
08 лютого 2021 14:50
|
Звіт про виконання договору 51-В-БЕФ-18.pdf | укладений |
08 лютого 2021 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 16:33
|
7Доп 51-В-БЕФ-18 (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 14:08
|
51-В-БЕФ-18 Доп № 6 от 28.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 травня 2020 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:27
|
51-В-БЕФ-18 Доп 5 (1).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 13:52
|
51-В-БЕФ-18 Доп 4 (1).pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2019 15:20
|
51-В-БЕФ-18 Доп 3 (1).pdf | зміни до договору |
26 квітня 2019 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 13:58
|
51-В-БЕФ-18 Доп 2 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 13:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2018 13:20
|
51-В-БЕФ-18 Доп 1 (1).pdf | зміни до договору |
09 листопада 2018 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2018 16:19
|
51-В-БЕФ-18.pdf | укладений |
09 липня 2018 16:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закон України "Про публічні закупівлі", п.4 частина 4, стаття 36 |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51-В-БЕФ-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закон України "Про публічні закупівлі", п.7 ч.4 ст. 36 |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51-В-БЕФ-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закон України "Пропублічні закупівлі", п.4 частина4, статті 36 |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51-В-БЕФ-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 частина 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922 від 25.12.2015, п.6 р.Х Закону України "Про публічні закупівлі" № 114-ІХ від 19.09.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.4 ст.36 ЗУ "Про Публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами, чинними до 19.04.2020р.), та п.6 Розділу Х ЗУ "Про публічні закупівлі" (у редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019) |
Номер договору про закупівлю: | 51-В-БЕФ-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |