послуги дитячих таборів (придбання путівок для дітей)
Очікувана вартість
223 000,00 UAH
UA-2018-06-01-000573-c 7dd6757a5d49436faf64c0f2145ba09f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління гуманітарної сфери Малинської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 42005289
Місцезнаходження замовника: 11600, Україна, Житомирська обл., МАЛИН, пл. Соборна, 6а
Контактна особа замовника: Демченко Тамара Григорівна
0938992786
ugs.fgz@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2018 11:00
Початок аукціону: 19 червня 2018 13:31
Очікувана вартість: 223 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 669,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

послуги з відпочинку дітей в дитячих оздоровчих закладах на узбережжі Чорного моря
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт.
послуги з відпочинку дітей в дитячих оздоровчих закладах на узбережжі Чорного моря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11600, Україна, Житомирська область, МАЛИН, пл. Соборна, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 липня 2018  —  02 липня 2018
ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 червня 2018 14:35
Електронний цифровий підпис
01 червня 2018 14:32
Додаток № 4.doc
01 червня 2018 14:32
Додаток № 3.doc
01 червня 2018 14:32
Додаток № 2.doc
01 червня 2018 14:32
Додаток № 1.doc
01 червня 2018 14:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-06-01-000573-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 01 липня 2018 16:28
вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень
Шановні члени тендерного комітету замовника, звертаємо вашу увагу, що вами під час розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП Литвинов Андрій Олегович допущені порушення законодавства про публічні закупівлі, які можуть бути усунуті вами самостійно шляхом скасування попередньо прийнятих рішень.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює, що після проведення електронного аукціону замовник зобов’язаний розглянути тендерні пропозиції учасників та перевірити їх на відповідність їх вимогам документації, починаючи з найдешевшої пропозиції.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний (!!! не має право, а зобов’язаний) відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Якби члени тендерного комітету замовника уважно розглянули тендерну пропозицію ФОП Литвинов А.О. то, безумовно, встановили б, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:
- По-перше, додатком №2 до тендерної документації передбачено, що учасники повинні надати «1.3. Документи, що підтверджують право учасника на володіння (користування, оренду, управління) земельною ділянкою, на якій розташовані об’єкти матеріально-технічної бази (засвідчені копії або оригінали)».
У складі тендерної пропозиції ФОП Литвинов А.О. відсутні документи, якими підтверджується право користування учасником земельною ділянкою. Наданий у складі тендерної пропозиції договір оренди землі від 04.02.2011, укладений між Березанською РДА та ТОВ «Стройком-Інгул», не підтверджує правомірність використання учасником земельної ділянки, оскільки ФОП Литвинов А.О. не є стороною договору. У складі тендерної пропозиції відсутні документи щодо передачі в суборенду орендодавцем ТОВ «Сройком-Інгул» земельної ділянки ФОП Литвинов А.О.
Отож тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам документації в цій частині.
- По-друге, тендерною документацію передбачена вимога до учасників надати у складі тендерної пропозиції копію довідки про внесення оздоровчого закладу до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку з категорією закладу не нижчою першої категорії (надається учасником – дитячим закладом оздоровлення та відпочинку) та копію свідоцтва про проходження державної атестації.
Дитячий заклад оздоровлення, до якого ФОП Литвинов А.О. пропонуються заїди дітей, неатестований та не внесений до Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника відсутні як довідка, так і відповідне свідоцтво про заклад саме ФОП Литвинов А.О. У складі тендерної пропозиції натомість надані копії довідки та акту про атестацію закладу, який належить орендодавцю майна, датовані до моменту його передачі ФОП Литвинов А.О.
Отож тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам документації в цій частині.
- По-третє, корпус, в якому пропонується поселення дітей згідно із цією закупівлею не відповідає вимогам ДСанПіН 5.5.5.23-99 ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ ПРАВИЛА І НОРМИ "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів", пунктом 4.1. якого передбачено, що приміщення проживання дітей розміщуються в окремих будівлях або II частках для зручностей повікового розміщення. Будівлі повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів по узгодженню з органами санепідслужби і пожежного нагляду). ФОП Литвинов А.О. пропонує розміщення дітей у п’ятиповерховій будівлі з відкритими балконами (видно з фото). Розміщення дітей в таких будівлях забороняється.
Отож тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам документації в цій частині.
- По-четверте, пунктом 8 додатку 3 до тендерної документації передбачена необхідність вказати перелік екскурсій у таблиці відповідності «Культурно-естетичне забезпечення – організація безкоштовних вечорів відпочинку, переглядів кіно та відеофільмів, екскурсій не менше 2 разу на зміну (вказати їх перелік). Організація гурткової роботи в облаштованих необхідним обладнанням приміщеннях (вказати їх перелік). Кіноконцертний зал або облаштований «літній театр». Вартість вищевказаного культурно-естетичного забезпечення враховується в вартості послуг відпочинку.». У складі тендерної пропозиції учасника відсутній перелік екскурсій, всупереч вимогам пункту 8 додатку 3 до тендерної документації.
Отож тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам документації в цій частині.
- По-п’яте, тендерною документацією передбачена необхідність надання копії перспективного двотижневого меню учасника на 2018 рік, розробленого учасником на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), погодженого/затвердженого у встановленому порядку з відповідними державними службами, установами тощо. Тобто документацією прямо вимагалося, що меню поивнно бути розробленим на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591. Вказаною постановою передбачено, що норми харчування дітей у ДЗОВ залежать від віку дітей. Отож меню для дітей віком 6-10 років та 11-17 років є різним. І це повинно враховуватися закладами у своїх меню.
Надане ФОП Литвинов А.О. меню на 2018 рік не відповідає та не розроблене на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), оскільки не передбачає харчування дітей за окремими віковими категоріями.
ТОВ «Прибрежний» неодноразово звертався до Антимонопольного комітету зі скаргою на такі дії замовника і замовник був зобов’язаний скасувати свої незаконні рішення (наприклад рішення по скарзі за процедурою UA-2017-03-01-000377-c).

За таких умов, коли тендерною документацією встановлена пряма вимога замовника до надання документів, а учасник не виконав вказану вимогу – замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію і перейти до розгляду наступної, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Укладення договору про закупівлю з учасником, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації, та перерахування йому коштів з відповідного бюджету може призвести до притягнення членів тендерного комітету замовника до відповідальності.
Зважаючи на вищевикладене, замовник може усунути допущені ним порушення шляхом перегляду свого рішення про визначення переможця за результатами розгляду цього звернення та скасувати його.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2018 15:07
Шановний учасник. Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушень повідомляємо слідуюче.
По-перше: на виконання вимог до тендерної документації учасники торгів повинні були надати документи, що підтверджують право учасника на володіння (користування, оренду, управління) вказаними учасником об’єктами матеріально-технічної та документи, що підтверджують право учасника на володіння (користування, оренду, управління) земельною ділянкою, на якій розташовані об’єкти матеріально-технічної бази .
У складі тендерної пропозиції ФОП Литвинов А.О. надав договір оренди №0101/18 окремого індивідуально визначеного нерухомого майна від 01.01.2018 року укладений між ТОВ «Стройком-Інгул»-орендодавець, від імені якого на підставі Статуту діє директор Кононенко Костянтин Володимирович, та Фізичною особою-підприємцем Литвиновим Андрієм Олеговичем.- орендар (далі-договір оренди)
Відповідно до зазначеного договору оренди орендодавець передає, а Орендар приймає у строкове платне користування на певний строк нерухоме майно - курортний готельний комплекс «Салют», розташований за адресою: Миколаївська обл., Березанський район, с.Коблеве, пр. Курортний, буд.50б/1, яке належить Орендодавцю на праві власності на підставі Свідоцтва про право власності на нерухоме майно Серії САС №584482 від 18.08.2010р. Комплекс розташований на земельних ділянках площею 1,7238 га, кадастровий номер 4820982200:09:000:0520 та 0,0586 га, кадастровий номер 4820982200:09:000:0573, що надані Березанською райдержадміністрацією в оренду Власникові відповідно до договорів оренди землі які зареєстровані 26.05.2011 р. за № 482098224000001 та № 482098224000002 відповідно.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник надав свідоцтво про право власності орендодавця на нерухоме майно, що передається в оренду учаснику та договір оренди землі орендодавцем.
Щодо ненадання учасником документів, що підтверджують передачу в суборенду орендодавцем ТОВ «Стройком-Інгул» земельної ділянки ФОП Литвинов А.О. як підтвердження права учасника на володіння (користування, оренду, управління) земельною ділянкою, на якій розташовані об”єкти матеріально-технічної бази зазначаємо наступне.
Суборенда землі — це передача земельної ділянки її користувачем (орендарем) іншій особі в користування на певний строк та на умовах, погоджених з орендодавцем. Такі відносини оформляються відповідним договором.
Разом з тим, відповідно до ст. 8 Закону України “Про оренду землі” орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця.
Таким чином, ст. 8 Закону України “Про оренду землі” надає право орендарю, проте не визначає його обов”язок передавати у суборенду земельну ділянку, без зміни її цільового призначення.
Враховуючи зазначене та той факт , що відповідно до пункту 4.1. договору оренди орендна плата включає вартість комунальних послуг, плати за земельну ділянку та інших витрат, що пов’язані з утриманням та експлуатацією об’єкта оренди. Всі зазначені витрати здійснюються за рахунок Орендаря. Орендар зобов”язаний відповідно до пункту 5.10. договору оренди щомісяця, починаючи з 01.01.2018 року, в термін обумовлений постачальниками послуг, але не пізніше 28 числа сплачувати плату за земельні ділянки та комунальні послуги.
Плата за земельну ділянку на якій розташований готельний комплекс «Салют» є підтвердженням права орендаря ФОП Литвинова А.О. на користування земельною ділянкою.
Крім того, відповідно до Положення про позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «САЛЮТ», затвердженого рішенням засновників ТОВ «Стройком-Інгул» дитячий заклад у процесі провадження фінансово-господарської діяльності має право, зокрема: користуватися земельною ділянкою, на якій він розташований.
Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинов А.О.в тимчасовій оренді якого перебуває позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «САЛЮТ» відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
По-друге: Відповідно до вимог тендерної документації заклад повинен належати до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку типи яких визначено у ст. 14 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI та перебувати в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, окрім тих на які не розповсюджується «Порядок ведення Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009р. № 425 та пройти Державну атестацію дитячих закладів оздоровлення та відпочинку із присвоєнням відповідної категорії у відповідності до «Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій,» затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426. Категорія закладу має бути не нижча, ніж перша.
У відповідності до Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 28 квітня 2009 року № 426 державна атестація закладів проводиться не рідше ніж один раз на п’ять років під час надання ними послуг з оздоровлення та відпочинку.
Державна атестація закладів проводиться згідно з планом, який складається та затверджується на п’ять років. План проведення державної атестації закладів затверджується уповноваженим органом за погодженням із Мінсоцполітики і доводиться до відома керівника/власника закладу не пізніше ніж за рік до початку проведення державної атестації.
Керівник/власник закладу не пізніше ніж за два місяці до початку державної атестації подає атестаційній комісії інформаційно-аналітичну довідку про діяльність закладу за міжатестаційний період, в якій зазначається про стан дотримання вимог державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей у частині матеріально-технічного, кадрового і методичного забезпечення, організації та проведення оздоровчо-виховного процесу, організації дозвілля та медичного обслуговування.
За результатами державної атестації закладу може бути присвоєна вища, перша, друга або третя категорія. Критерії присвоєння закладу відповідної категорії затверджуються Мінсоцполітики.
Закладу, який пройшов державну атестацію, уповноважений орган видає свідоцтво, зразок якого затверджується Мінсоцполітики.
У разі коли керівник/власник закладу порушив вимоги цього Порядку або коли під час проведення державної атестації виявлено, що результати діяльності закладу та/або умови організації процесу оздоровлення та відпочинку не відповідають державним соціальним стандартам оздоровлення та відпочинку дітей або можуть вплинути на безпеку та стан здоров’я дітей, заклад визнається неатестованим.
Неатестований заклад не може залучатися до організації оздоровлення та відпочинку дітей.
У міжатестаційний період керівник/власник закладу є персонально відповідальним за забезпечення якості та обсягу надання послуг з оздоровлення та відпочинку відповідно до присвоєної категорії.
У разі виявлення в міжатестаційний період порушень у діяльності атестованого закладу, що можуть вплинути на безпеку та стан здоров’я дітей, або фактів порушення вимог державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей уповноважений орган після проведення детальної перевірки може прийняти рішення про скасування результатів раніше проведеної державної атестації або призначення позачергової атестації за погодженням з Мінсоцполітики.
З ініціативи керівника/власника закладу державна атестація закладу може бути проведена позачергово. У зв’язку з цим вносяться відповідні зміни до плану атестації.
Крім того, відповідно до Порядку ведення Державного реєстру дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2009 року № 425 у разі зміни найменування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку і засновника (власника), його місцезнаходження заявник зобов'язаний протягом 15 робочих днів після реєстрації в установленому порядку подати комісії заяву про внесення змін до Реєстру та нотаріально засвідчені копії відповідних документів,що є підставою для внесення змін.
Підставою для виключення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку з Реєстру у зв'язку з реорганізацією, ліквідацією є заява та документи про погодження з відповідним органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування та Мінсоцполітики рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу.
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Литвинов А.О. надав на вимогу замовника довідку уповноваженого органу щодо перебування в Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Салют» від 10 червня 2014 року та свідоцтво про державну атестацію закладу серії ІІІ-ВЕ № 00597, виданого 12 жовтня 2015 року. Зазначені документи видані власнику оздоровчого закладу ТОВ ”Стройком- Інгул”, керівником якого призначено ФОП Литвинова А.О. рішенням власника, та є чинними на день подання тендерної пропозиції. Відповідно до акту приймання оздоровчого закладу від 22 травня 2018 року позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» ФОП Литвинов А.О. готовий до приймання організованих груп дітей у оздоровчому сезоні 2018 року
Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Салют» функціонує без статусу юридичної особи і перебуває в оренді ФОП Литвинов А.О. Дитячий заклад діє на підставі до Положення про позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «САЛЮТ», затвердженого рішенням засновників ТОВ «Стройком-Інгул» .
3а своєю організаційно-правовою формою позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «САЛЮТ» є приватної форми власності. Засновником (власником) дитячого закладу є Товариство з обмеженою відповідальністю «Стройком-Інгул». Орендарем ПДЗОВ «САЛЮТ» є ФОП Литвинов А.О., що здійснює діяльність без статуту або іншого установчого документа.
Відповідно до пункту 5 розділу 2 Положення про позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «САЛЮТ» засновник (власник) дитячого закладу разом з орендарем на визначених умовах забезпечують його функціонування, комплектування інвентарем, технічним та іншим обладнанням відповідно до державних соціальних стандартів оздоровлення та відпочинку дітей.
Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинов А.О. відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
По-третє: Тендерна документація містила вимоги щодо умов проживання – розміщення дітей в стаціонарних спорудах з блочним або по кімнатним розміщенням до 6 осіб в кімнаті у відповідності до нормативів СЕС (із розрахунку не менше 4-х метрів на одну дитину). Кімнати відремонтовані, у належному стані обладнані необхідними меблями (шафами, тумбочками, стільцями та м’яким інвентарем). Зміна комплектів постільної білизни та рушників відповідно до санітарно-гігієнічних норм.
У тендерній пропозиції учасника Литвинова А.О. умови проживання в ПДЗОВ «Салют» ФОП Литвинов А.О. відповідають нормам чинного законодавства, діти проживають в капітально зведеному цегляному корпусі з по-кімнатним розміщенням із вмивальниками в кімнаті та санітарно-гігієнічними зручностями на поверхах. Кількість місць для дітей у житлових кімнатах до 4 осіб. Кімнати мебльовані (ліжко, шафа, тумбочка). Здійснюється щотижневе забезпечення чистою постільною білизною та 2 рушники (великий та малий), в кімнатах належне освітлення та вентиляція. Збереження особистих речей дітей відбувається у камері схову. Цілодобове постачання гарячої та холодної води. В кожній кімнаті є вентилятор.
Висновок щодо невідповідності умов проживання вимогам ДСанПіН 5.5.5.23-99 ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ ПРАВИВИЛА І НОРМИ є безпідставним. Відповідно до пункту 4.1 ДСанПіН 5.5.5.23-99 передбачено, що приміщення проживання дітей розміщується в окремих будівлях. Будівлі повинні бути двоповерхові (триповерхові для курортних районів по узгодженню з органами санепідслужби і пожежного нагляду)
Відповідно до акту приймання оздоровчого закладу від 22 травня 2018 року позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Салют» ФОП Литвинов А.О. розміщення дітей здійснюється на 1-3 поверхах капітального п’ятиповерхового корпусу, а отже з дотриманням встановлених норм.
Саме тому тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинов А.О. відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
По-четверте: у тендерній пропозиції учасник ФОП Литвинов А.О. надав план–сітку із зазначенням заходів культурно-естетичного забезпечення в т.ч. вечори відпочинку, перегляд відеофільмів, екскурсії не менше 2 разу на зміну (вказано їх перелік по дням відпочинку). Організація гурткової роботи в облаштованих необхідним обладнанням приміщеннях (вказати їх перелік). Кіноконцертний зал або облаштований «літній театр». В закладі є три тенісних столи для гри в теніс. Організація гурткової роботи в облаштованих необхідним обладнанням приміщеннях для гри в шахи та шашки, приміщення для малювання, приміщення для оригамі, приміщення для проведення занять з йоги, додаткові п’ять приміщень для різних видів культурно-виховної діяльності. Вартість вищевказаного культурно-естетичного забезпечення враховується в вартості послуг відпочинку.
Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинов А.О. відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
По-п”яте: Відповідно до вимог тендерної документації умови харчування – повноцінне збалансоване харчування не менше 5 разів на добу, у відповідності до норм харчування, із врахуванням вікових груп, відповідно до меню в приміщенні їдальні, облаштованому необхідним обладнанням. Наявність достатньої кількості побутового інвентарю, кухонного та столового посуду, наявність кваліфікованих поварів. Можливість організації дієтичного харчування, цілодобове забезпечення питного режиму: водою в кулерах або мінеральною водою.
Меню та калорійність харчування повинні відповідати нормам затвердженим СЕС, умови харчування- відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (із змінами) та Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров”я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 N 242/329, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за N 661/10941
Замовником ставилася вимога про врахування при складанні примірних меню відповідних норм харчування, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 N 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (із змінами) із врахуванням вікових груп, проте не ставилася вимога, щодо складення примірного меню для кожної вікової групи окремо.
Крім того, відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров”я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 N 242/329, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 за N 661/10941 меню-розклад складається єдиним для всіх дітей закладу, але з різним виходом страв за віковими групами, наведеними в нормах харчування. Щоденний меню-розклад ураховує норми харчування, наявні продукти та продовольчу сировину.
Відповідно до інформації в тендерній пропозиції учасника ФОП Литвинова А.О. на виконання вимог тендерної документації згідно режиму і графіку, перспективного меню, затвердженого начальником головного управління Держпродспоживслужби у Миколаївській області діти, що оздоровлюються в ПДЗОВ «Салют» забезпечуються 5-ти разовим харчуванням: сніданок, обід, підвечірок, вечеря, друга вечеря, в окремому приміщенні їдальні. Страви готуються згідно з технологічними картами відповідно до збірників рецептурних страв, відповідають затвердженим нормам чинного законодавства.
Крім того, враховуючи те, що меню є перспективним (примірним) учасник ФОП Литвинова А.О. з метою забезпечення виконання умов договору про надання послуг по оздоровленню має право вностити корективи в щоденний меню-розклад з урахуванням норм харчування по віковій групі в залежності від кількості дітей, що будуть перебувати на оздоровленні у продовж зміни по факту.
Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинов А.О. відповідає вимогам тендерної документації у цій частині.
Враховуючи зазначене підстави для задоволення Вимоги про усунення порушення № UA-2018-06-01-000573-c відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ 175 896,00
UAH з ПДВ
131 014,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮГ-СК" 176 400,00
UAH з ПДВ
131 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Прибрежний 211 680,00
UAH з ПДВ
211 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2018 14:49
sign.p7s
25 червня 2018 14:49
Довідка МВС.pdf
25 червня 2018 14:49
довідка ДФС.pdf
11 червня 2018 12:23
sign.p7s
11 червня 2018 12:20
тендерна документація.pdf

Публічні документи

18 червня 2018 09:04
тендер малин.pdf

Публічні документи

18 червня 2018 02:18
sign.p7s
17 червня 2018 21:48
sign.p7s
17 червня 2018 21:44
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#2617414270
Переможець 131 014,80
UAH з ПДВ
21 червня 2018 08:41

Документи

21 червня 2018 08:41
протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21.06.2018 08:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛИТВИНОВ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
#2617414270
131 014,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 червня 2018 08:41
протокол.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2018 16:28
договір.pdf укладений
10 липня 2018 16:24

Актуальні тендери

До пошуку