Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення мулу (розробка, навантаження,перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд)
Очікувана вартість
3 921 148,00 UAH
UA-2018-06-01-000138-b 592c34a08b484375961731e59638b350
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорченко Юрій Анатолійович

+380504169900 tbychkova@water.cn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Чернігівводоканал
Код ЄДРПОУ: 03358222
Вебсайт: https://water.cn.ua/
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Chernihiv, 15 Zhabinskogo Street
Контактна особа: Федорченко Юрій Анатолійович
+380504169900
tbychkova@water.cn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 14 березня 2018 року була оголошена процедура закупівлі послуги із вивезення мулу (код ДК 021:2015 90510000-5 - послуга з утилізації сміття та поводженням зі сміттям). Ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-14-001433-c. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подачі пропозицій до 03.04.2018 року. Оскільки від учасників була подана одна тендерна пропозиція електронною системою 03.04.2018 року було визначено статус - закупівля не відбулась. Керуючись пунктом 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийняте рішення № 4 (МУЛ) від 05.04.2018 року відмінити торги на закупівлю послуги із вивезення мулу (розробка, навантаження, перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд). Відповідно до пункту 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Вдруге тендерним комітетом КП «Чернігівводоканал» 14.05.2018 року була оголошена процедура закупівлі послуги із вивезення мулу (розробка, навантаження, перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд) (код ДК 021:2015 90510000-5 - послуга з утилізації сміття та поводженням зі сміттям). Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-05-14-000504-a. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу було визначено строк подачі пропозицій до 30.05.2018 року. За відсутністю тендерних пропозицій від Учасників, електронною системою 30.05.2018 року було визначено статус – закупівля не відбулась. Керуючись пунктом 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом було прийняте рішення № 2 (МУЛ) від 30 травня 2018 року відмінити торги на закупівлю послуги із вивезення мулу (розробка, навантаження, перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд) Таким чином, закупівлю було відмінено двічі через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 червня 2018 13:38
Оскарження наміру укласти договір: 12 червня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Розробка, навантаження,перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23600 т
Послуга з вивезення мулу (розробка, навантаження,перевезення та вивантаження осаду з мулових майданчиків каналізаційних очисних споруд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, с. Гущин, Чернігівський р-н, КОС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

01 червня 2018 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Селянське Фермерське Господарство "ЛАН"
#31022459
Переможець 3 921 148,00
UAH з ПДВ
01 червня 2018 13:38

Документи

01 червня 2018 13:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 13:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Селянське Фермерське Господарство "ЛАН"
#31022459
3 921 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2018 13:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:19
Звіт ПМ.pdf укладений
05 вересня 2019 17:17
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 09:33
ДУ продовження.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 09:23
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 11:20
ДУ МУЛ.pdf зміни до договору
27 листопада 2018 11:01
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 11:30
Договір по мулу.pdf укладений
12 червня 2018 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 120618/МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 120618/МП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 чтатті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 120618/МП
Договір:
Номер додаткової угоди: 120618/МП
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 921 148,00
UAH (в тому числі ПДВ 653 524,67 UAH)